Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090508/73169-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi ochrony osób i mienia oraz ochrony przeciwpożarowej w lokalach Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 73169 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Warmińsko-Mazurski Oddział Regionalny , ul. Św. Wojciecha 2, 10-038 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5229822.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.arimr.gov.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługi ochrony osób i mienia oraz ochrony przeciwpożarowej w lokalach Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Olsztynie.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Na przedmiot zamówienia składają się: 1.1. usługi ochrony osób i mienia w Oddziale Regionalnym w Olsztynie oraz w 18 Biurach Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa na terenie województwa warmińsko-mazurskiego, realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, 1.2. usługi ochrony przeciwpożarowej w Biurze Powiatowym ARiMR w Elblągu realizowanej w szczególności poprzez stały (całodobowy) dozór sygnałów przesyłanych przez System Sygnalizacji Pożaru oraz przekazywanie sygnałów pożarowych do właściwej jednostki Państwowej Straży Pożarnej.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 75.25.11.10-4.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 22.06.2009.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie określonym w punkcie 1 wykonawcy muszą spełniać warunki szczegółowe, tj.: 2.1. Posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.). 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale IX SIWZ. Z ich treści musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki udziału w postępowaniu wykonawca spełnił..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydanej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.). 2. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1. Oświadczenie wymienione w punkcie 1.1 musi być złożone przez każdego z wykonawców składających wspólnie ofertę lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. Dokument wymieniony w punkcie 1.2 musi być złożony przez każdego z wykonawców składających wspólnie ofertę. 2.3. Dokument wymieniony w punkcie 1.3 musi być złożony przynajmniej przez jednego z wykonawców składających wspólnie ofertę. 3. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 oraz z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br> <li>1 - Cena - 83</li> <li>2 - Cena brutto za interwencję Grupy Interwencyjnej w wyniku fałszywego alarmu - 4</li> <li>3 - Cena brutto za nadanie/zmianę/anulowanie kodów dostępu Użytkownikom Systemu - 1</li> <li>4 - Cena brutto za wykonanie ekspertyzy dotyczącej stanu (działania) systemu alarmowego i/lub toru transmisji sygnału alarmowego w Obiekcie - 2</li> <li>5 - Cena brutto za roboczogodzinę doraźnej ochrony fizycznej przez jednego Pracownika Ochrony - 3</li> <li>6 - Cena brutto za roboczogodzinę stałej ochrony fizycznej przez jednego Pracownika Ochrony - 2</li> <li>7 - Cena brutto za roboczogodzinę konwojowania wartości pieniężnych i przedmiotów wartościowych - 1</li> <li>8 - Cena brutto za roboczogodzinę usług serwisowych/montażowych - 4</li> </ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.arimr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Św. Wojciecha 2/12 (IV piętro), 10-038 Olsztyn.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.05.2009 godzina 10:00, miejsce: ul. Św. Wojciecha 2/4 (kancelaria, I piętro), 10-038 Olsztyn.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>