JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/142082-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kłobuck: Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.: Termomodernizacja Szpitala Rejonowego w Krzepicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142082 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Kłobucku , ul. Rynek im. Jana Pawła II 12, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3109500, faks 034 3109507.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatklobucki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.: Termomodernizacja Szpitala Rejonowego w Krzepicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest : wykonywanie czynności zastępstwa inwestycyjnego przy realizacji zadania inwestycyjnego Termomodernizacja Szpitala Rejonowego w Krzepicach. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić inwestycję zgodnie z założeniami przyjętymi we wniosku o finansowanie inwestycji,  umową o  dofinansowanie i innymi dokumentami określonymi prze instytucję zarządzającą w ramach Działania 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii Regionalnego Programu Operacyjnego, Program Rozwoju Subregionu Północnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013. 
1 W toku realizacji inwestycji obowiązkami Inwestora Zastępczego będą w szczególności:
1.1	nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, prowadzony poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanej Inwestycji,
1.2	współudział w postępowaniu przetargowym na wybór Wykonawcy robót budowlanych zadania, w tym określenie wymagań formalno - prawnych i warunków udziału w przetargu nieograniczonym oraz sporządzenie opisu przedmiotu zamówienia na podstawie aktualnej dokumentacji projektowej, która zostanie przekazana Inwestorowi Zastępczemu w dniu podpisania umowy,
1.3	opracowanie dla Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego i konsultacji z Użytkownikiem (Zespół Opieki Zdrowotnej ul. 11 Listopada 5c, 42-100 Kłobuck) harmonogramu realizacji robót zapewniającego prawidłowe funkcjonowanie szpitala w trakcie realizacji inwestycji. Termin wykonania harmonogramu - 2 tygodnie od daty podpisania umowy,
1.4	wykonywanie w imieniu Zamawiającego (Inwestora) wszelkich czynności związanych z promocją projektu zgodnie z wytycznymi dla Beneficjentów Programu Rozwoju Subregionu Północnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 Regionalny Program Operacyjny Program Rozwoju Subregionu Północnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 Priorytet V. Środowisko Działanie 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii,
1.5	nadzór finansowy i prowadzenie pełnej sprawozdawczości, monitoringu oraz rozliczeń środków własnych Zamawiającego (Inwestora) oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez Zmawiającego, tj. środków pochodzących z  Regionalnego Programu Operacyjnego, Program Rozwoju Subregionu Północnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, zgodnie z wymogami Jednostki Zarządzającej dla Priorytetu V. Środowisko Działanie 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii. 
2	Do obowiązków Inwestora Zastępczego należeć będzie:
2.1	czynny udział w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcy kompleksowej termomodernizacji w/w inwestycji w trybie zamówienia publicznego. Do składu Komisji Przetargowej Inwestor zastępczy wyznaczy 2 swoich przedstawicieli,
2.2	dokonanie oceny wykonawców pod kątem spełnienia przez nich wymagań formalno-prawnych,
2.3	dokonanie oceny merytorycznej ofert,
2.4	przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej,
2.5	przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy przy udziale Zamawiającego,
2.6	ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
2.7	kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie wytyczenia geodezyjnego o ile zaistnieje taka konieczność oraz oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne,
2.8	kontrola zgodności realizacji z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego,
2.9	sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie,
2.10	sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i/lub ulegających zakryciu,
2.11	sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym,
2.12	współpraca z projektantem - kwalifikowanie nadzorów autorskich do zapłaty,
2.13	zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji wykonawcy robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek,
2.14	opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo -finansowego,
2.15	kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
2.16	kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym,
2.17	pozyskanie inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu i usytuowania obiektów kubaturowych oraz dokumentacji powykonawczej,
2.18	sprawdzanie, czy stosowane przez wykonawców wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z prawem budowlanym,
2.19	prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcami robót,
2.20	wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów,
2.21	żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
2.22	wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,
2.23	uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy,
2.24	potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu,
2.25	doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający,
2.26	przygotowanie dokumentów do złożenia przez Zamawiającego wniosku do pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu budowy (ustawa Prawo Budowlane z dn. 7.07.1994 r.), 
2.27	egzekwowanie usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego,
2.28	udział w rozruchu,
2.29	kontrola rozliczeń finansowych, w tym:
a)	kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot, w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą,
b)	sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty,
c)	sprawdzanie kalkulacji (kosztorysów np. zamiennych) robót,
d)	przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań uzupełniających Wykonawcy za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty musi być zastrzeżony w zawartej z Wykonawcą umowie,
e)	 dopilnowanie by koszty umowne inwestycji nie zostały przekroczone;
f)	 rozliczenie końcowe inwestycji (włącznie z rozliczeniem środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013).
3	Poza obowiązkami wymienionymi w pkt. 4.1 i 4.2 Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do wykonania obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa dotyczących realizacji tego typu inwestycji.
4	Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do oznaczenia odpowiednimi znakami graficznymi i innymi danymi w sposób zgodny z zasadami wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego, Program Rozwoju Subregionu Północnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet V. Środowisko Działanie 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii wszelkich dokumentów, które powstaną podczas realizacji Inwestycji.
5	Inwestor Zastępczy zapewni udział inspektorów nadzoru Inwestorskiego, którzy w ramach wykonywania swoich obowiązków będą przebywali na budowie w trakcie jej trwania co najmniej 10 dni roboczych w każdym miesiącu. 
6	Dane charakterystyczne budynku
Inwestycja zlokalizowana w Krzepicach, przy ul. Szkolnej 1 w budynku Szpitala Rejonowego, działka o nr ewid. 1552/1, 1552/2, 1552/3 oraz 1556.
Dane metryczne budynku szpitala:
	Ilość kondygnacji                      3  
	Długość 			34,20m
	Szerokość 			13,00m
	Powierzchnia zabudowy	446,10m2
	Powierzchnia użytkowa	1486,93m2
	Kubatura			5960,00m3

	Dane budynku łącznika:
	Ilość kondygnacji                        3  
	Długość                                     9,90m
	Szerokość                                13,00m
	Powierzchnia zabudowy           127,25m2
	Powierzchnia użytkowa            507,83m2
	Kubatura                              1825,00m3

	Dane budynku laboratorium wraz z budynkami przyległymi:
	Ilość kondygnacji                               2 (budynki przyległe parterowe)
	Długość laboratorium                       24,40m
	Długość budynków przyległych          16,60m
	Szerokość laboratorium                      5,85m / 8,00m
	Szerokość budynków przyległych         3,95m / 4,45m / 5,05m
	Powierzchnia zabudowy                   224,62m2
	Powierzchnia użytkowa                    507,83m2
	Kubatura                                       1518,00m3

7	Zakres robót budowlanych objętych inwestycją:
7.1	Budynek szpitala
-	rozebranie chodników wokół budynku,
-	odkopanie budynku do poziomu fundamentów,
-	odbicie i naprawa uszkodzonych tynków,
-	zaizolowanie ścian podziemia,
-	ocieplenie ścian podziemia za pomocą styropianu ekstradowanego,
-	położenie folii ochronnej kubełkowej,
-	wykonanie tynków mozaikowych na części nadziemnej cokołu,
-	obsypanie budynku,
-	ponowne ułożenie chodników,
-	odbicie uszkodzonych tynków w części nadziemnej budynku,
-	oczyszczenie i zmycie starego podłoża,
-	zaprawienie ubytków w tynkach,
-	rozebranie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych,
-	demontaż parapetów,
-	rozebranie kominów ponad dachem,
-	usunięcie starego pokrycia z papy,
-	demontaż elementów i akcesoriów na ścianach budynku (kraty, kratki wentylacyjne, uchwyty,
-	flagowe, przewody, lampy oświetleniowe itp.),
-	demontaż przewodów odgromowych,
-	demontaż parapetów wewnętrznych,
-	demontaż okien i drzwi,
-	wymurowanie nowych kominów wraz z czapkami kominowymi,
-	wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z ociepleniem,
-	skucie podestu przed wejściem od strony podwórza,
-	podmurowanie okien i zamurowanie wnęk podokiennych,
-	otynkowanie uzupełnionych fragmentów,
-	osadzenie nowych okien i drzwi,
-	osadzenie parapetów wewnętrznych,
-	malowanie ścian wewnątrz budynku,
-	wykonanie nowej płyty podestu wejścia od strony podwórza wraz z nawierzchnią z płytek gresowych,
-	montaż wiatrołapu,
-	rozciągnięcie rurek pod prowadzenie przewodów,
-	wykonanie ocieplenia budynku zgodnie z technologią producenta systemu i zaprojektowaną kolorystyką,
-	montaż uprzednio zdemontowanych elementów metalowych,
-	montaż daszku nad wejściem,
-	wykonanie nowych obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych,
-	oczyszczenie i malowanie poręczy schodów i konstrukcji daszków w kolorze szarym,
-	oczyszczenie i posprzątanie terenu,
-	wywiezienie gruzu i odpadów,

7.2 Budynek łącznika
-	rozebranie chodników wokół budynku,
-	odkopanie budynku do poziomu fundamentów,
-	odbicie i naprawa uszkodzonych tynków,
-	zaizolowanie ścian podziemia,
-	ocieplenie ścian podziemia za pomocą styropianu ekstradowanego,
-	położenie folii ochronnej kubełkowej,
-	wykonanie tynków mozaikowych na części nadziemnej cokołu,
-	obsypanie budynku,
-	ponowne ułożenie chodników,
-	odbicie uszkodzonych tynków w części nadziemnej budynku,
-	oczyszczenie i zmycie starego podłoża,
-	zaprawienie ubytków w tynkach,
-	rozebranie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych,
-	demontaż parapetów,
-	demontaż elementów i akcesoriów na ścianach budynku (kraty, kratki wentylacyjne, uchwyty flagowe, przewody, lampy oświetleniowe itp.),
-	demontaż przewodów odgromowych,
-	demontaż drzwi,
-	osadzenie nowych drzwi,
-	rozciągnięcie rurek pod prowadzenie przewodów,
-	wykonanie ocieplenia budynku zgodnie z technologią producenta systemu i zaprojektowaną kolorystyką,
-	montaż uprzednio zdemontowanych elementów metalowych,
-	wykonanie nowych obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych,
-	oczyszczenie i malowanie poręczy schodów i konstrukcji daszków w kolorze szarym,
-	dobudowa dodatkowego wejścia ewakuacyjnego z klatki schodowej ze schodami,
-	oczyszczenie i posprzątanie terenu,
-	wywiezienie gruzu i odpadów.

7.3 Budynek laboratorium i budynki przyległe
-	odbicie uszkodzonych tynków,
-	oczyszczenie i zmycie starego podłoża,
-	zaprawienie ubytków w tynkach,
-	rozebranie obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych,
-	demontaż parapetów,
-	rozebranie kominów ponad dachem,
-	usunięcie starego pokrycia z papy,
-	demontaż elementów i akcesoriów na ścianach budynku (kraty, kratki wentylacyjne, uchwyty flagowe, przewody, lampy oświetleniowe itp.),
-	demontaż przewodów odgromowych,
-	demontaż okien i drzwi,
-	demontaż luksferów od strony podwórka i wstawienie okna,
-	wykonanie nowych okien doświetlających korytarz z luksferów,
-	wstawienie okien na korytarzach przed oknami z luksferów,
-	zamurowanie zbędnego otworu drzwiowego,
-	zamurowanie otworów po wentylatorach,
-	wymurowanie nowych kominów wraz z czapkami kominowymi,
-	wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z ociepleniem,
-	osadzenie nowych okien i drzwi,
-	demontaż wiaty z luksferów,
-	rozebranie ścianki pod konstrukcją z luksferów,
-	wykonanie nowej ścianki,
-	montaż wiaty w konstrukcji aluminiowej zgodnie z wytycznymi danego systemu,
-	wypłytkowanie schodów płytkami z gresu antypoślizgowego,
-	rozciągnięcie rurek pod prowadzenie przewodów,
-	wykonanie ocieplenia budynku zgodnie z technologią producenta systemu i zaprojektowaną kolorystyką,
-	montaż uprzednio zdemontowanych elementów metalowych,
-	montaż daszków nad wejściem,
-	wykonanie nowych obróbek blacharskich i parapetów zewnętrznych,
-	oczyszczenie i posprzątanie terenu,
-	wywiezienie gruzu i odpadów.

7.4	Roboty hydrauliczne
-	wymiana poziomów instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji (roboty demontażowe i montażowe),
-	wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z przyłączem (roboty demontażowe i montażowe),
-	kotłownia na paliwo stałe (roboty demontażowe i montażowe),
-	instalacja kolektorów słonecznych (roboty montażowe).
7.5	Roboty elektryczne
-	instalacje elektryczne - kotłownia na paliwo stałe (roboty demontażowe i montażowe),
-	instalacje elektryczne - kolektory słoneczne (roboty montażowe).
7.6	Roboty budowlane - konstrukcyjne 
-	ramy stalowe RM1 od oparcia na dachu kolektorów słonecznych typu tecsol design,
-	nadproże stalowe nad wyburzaną ścianą w piwnicy,
-	nadproże stalowe nad oknem w piwnicy,
-	płyty fundamentowe pod urządzenia kotłowni.
Szczegółowy zakres prac zamieszczono w przedmiarach i kosztorysach Inwestorskich oraz w specyfikacjach technicznych.


UWAGA: 
Wszelkie    dokumenty   które    powstaną   podczas    realizacji    inwestycji    muszą   być    oznaczone odpowiednimi znakami graficznymi i innymi danymi w sposób zgodny z zasadami wizualizacji Regionalnego Programu Operacyjnego, Program Rozwoju Subregionu Północnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Priorytet V. Środowisko Działanie 5.3. Czyste powietrze i odnawialne źródła energii..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł 
(słownie: cztery tysiące zł).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
3) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na nadzorowaniu robotami o wartości nie mniejszej niż  1 500,00 mln zł brutto na obiektach Służby Zdrowia - szpital.
4) dysponują osobami do kierowania robotami budowlanymi określonymi przedmiotem zamówienia posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie do wykonania zamówienia:
a) inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, 
b) inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, 
c) inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, 
d)	kierownik zespołu, dopuszcza się, łączenie funkcji kierownika Zespołu z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru wymienionego w podpunktach a - c
e) ekspert ds. monitorowania i rozliczeń finansowych.
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> - Ofertę (wzór - zał. nr 1 do SIWZ);
- Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 2 do SIWZ);
- Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 3 do SIWZ);
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- Wykaz wykonanych usług pełnienia nadzoru inwestorskiego (co najmniej jednej usługi) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie (zamawiający uzna usługi, polegające na nadzorowaniu robotami o wartości nie mniejszej niż  1 500,00 mln zł brutto) (wzór - zał. nr 4 do SIWZ);
- Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w pkt 9.1.4a - 9.1.4.c) posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu (wzór - zał. nr 5 do SIWZ)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.klobuck.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. Ks. Skorupki 46, pok. nr 208..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kłobucku, 42-100 Kłobuck, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, pok. Nr 25..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com