JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/142654-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Świdnik: Przebudowa ul. Wyspiańskiego w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142654 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Świdnik , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. (081) 468 66 25, faks 081 751 76 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ul. Wyspiańskiego w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Wyspiańskiego położonej w północnej części miasta w zabudowie wielorodzinnej. Wg Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego miasta Świdnik, ulica Wyspiańskiego jest drogą gminną klasy D - dojazdowej o szerokości w liniach rozgraniczających 15,00 m.
Przebudowa ulicy obejmuje:
-przebudowę jezdni z szerokości 5,10 m do szerokości 6,00 m,
-budowę zatok postojowych wzdłuż jezdni do parkowania równoległego i prostopadłego,
-przebudowę obustronnych chodników,
-przebudowę oświetlenia ulicznego,
-przebudowę kanalizacji deszczowej,
-przebudowę kanalizacji sanitarnej,
-przebudowę wodociągu,
-przebudowę kolizyjnych studni telefonicznych,
-przebudowę kolizyjnych odcinków kabli energetycznych,
-przebudowę obiektów małej architektury: murki i schody,
-budowę kanalizacji kablowej dla potrzeb monitoringu,

Na przebudowę oświetlenia ulicy, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, wodociągu, obiektów małej architektury, kolizyjnych studni telefonicznych, kolizyjnych odcinków kabli energetycznych oraz na budowę kanalizacji kablowej dla potrzeb monitoringu opracowano odrębne projekty branżowe. 

PARAMETRY TECHNICZNE INWESTYCJI:
- długość ulicy w osiach ulic poprzecznych wynosi - 397,50 m,
- szerokość w liniach zabudowy - 27,30 - 31,50 m,
- szerokość w liniach rozgraniczających - 15,00 m
- szerokość projektowanej jezdni - 6,00 m,
- chodniki obustronne szerokości po - 2,00 m,
- zatoki postojowe do parkowania podłużnego szer. - 2,50 m,
- zatoki postojowe do parkowania prostopadłego szer. - 4,50 m,
- zieleńce szerokości (z opaską) - 2,50 m,
- stanowiska postojowe w zatokach - 36 szt.
- stanowiska postojowe wzdłuż jezdni - 20 szt.

ZAKRES OPRACOWANIA KANALIZACJI DESZCZOWEJ:
Zakresem objęto sieć kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami wzdłuż ul. Wyspiańskiego oraz na zaprojektowanym odcinku przedłużenia tej ulicy od ul. Okulickiego do ul. Targowej. 
Długość sieci kanalizacji objętej opracowaniem wynosi L = 996,3 m, w tym:
-sieć kanalizacji deszczowej L = 476,6 m
-proj. przyłącza do kd L = 336,6m
-przebudowa przyłączy do kd po istn. trasach L = 183,1 m
-Kolektor będzie budowany w pasie drogowym pod istniejącą i projektowaną jezdnią ul. Wyspiańskiego.
-Kanały z rur GRP o średnicach DN=800mm, 600mm, 500mm, 400mm i 300mm.
-Przykanaliki i kanały boczne od wpustów z rur PVC o średnicach DN=250mm, 200mm i 160mm.
-Uzbrojenie kanału stanowić będą studzienki rewizyjne i połączeniowe o średnicy wewnętrznej D=1,6m,  D=1,4m i D=1,2m oraz wpusty deszczowe D=0,5m z osadnikiem.

ZAKRES OPRACOWANIA KANALIZACJI SANITARNEJ:
Zakresem objęto sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami wzdłuż ul. Wyspiańskiego oraz na zaprojektowanym odcinku ulicy od ul. Okulickiego do ul. Targowej. 
Długość sieci kanalizacji sanitarnej objętej projektem wynosi L =747,2 m, w tym:
-sieć kanalizacji sanitarnej L = 486,1 m
-przyłącza do budynków L = 146,3 m
-przebudowa odc. ks na skrzyżowaniach L = 114,8 m
-Rury kanalizacyjne lite z PVC typ ciężki (SN8 ) kielichowe z fabrycznie wbudowanymi uszczelkami typu Sewer Lock - PVC 315, PVC 250, PVC 200, PVC 160.
-Uzbrojenie kanału stanowić będą studzienki rewizyjne i połączeniowe o średnicy wewnętrznej D=1,2m.
-Zaprojektowano studnie betonowe z dnem prefabrykowanym D = 1,2 m.

ZAKRES OPRACOWANIA SIECI WODOCIĄGOWEJ:
Zakresem objęto sieć wodociągową wraz z przyłączami wzdłuż ul. Wyspiańskiego oraz wzdłuż zaprojektowanego odcinka przedłużenia tej ulicy od ul. Okulickiego do ul. Targowej L = 717,8 m w tym:
-sieć wodociągowa L = 481,2 m
-przyłącza do budynków L = 130,0 m - 10 szt.
-przebudowa odc. na skrzyżowaniach L = 94,3 m
-podłączenia hydrantów L = 12,3 m - 5 szt.
Sieć, przyłącza oraz podłączenia hydrantów zaprojektowano z rur polietylenowych wysokiej gęstości PE-HD PE100 SDR 1.
-Rurociągi o średnicach: PE160, PE110, PE90, PE63, PE32.
-Rurociągi PE160 - PE90 będą dostarczane w odcinkach L = 6 - 12 m. 
-Rurociągi PE63 i mniejsze będą dostarczane w zwojach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w SIWZ, w załączniku Nr 6 - Kosztorysy ofertowe, Nr 7 - Projekt budowlany i projekty budowlano-wykonawcze, Nr 8 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.23.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 100000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału       technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,  
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,  
Ocena spełniania w/w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z  formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 12 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty, o których niżej mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 
Za osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania przedsiębiorcy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 
	Jeżeli złożone kserokopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do jej prawdziwości,  Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
	W przypadku, gdy załączone do oferty dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez wykonawcę zagranicznego) niezbędne jest przedstawienie ich tłumaczenia na język polski poświadczone przez wykonawcę

Nr doku-mentu	Nazwa dokumentu
I. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu
D 1 Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
D 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
D 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
D 4 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
D 5 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
D 6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
D 7 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 

Wykonawca musi wykazać, że wykonał (wybudował, przebudował)  inwestycje branży drogowej (drogi, ulice, parkingi) o nawierzchni bitumicznej  o łącznej powierzchni co najmniej 2000 m2 dla maksimum dwóch wybranych inwestycji. 
D 8 Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w punkcie poprzednim zostały wykonane należycie.
D 9 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 
Wykonawca musi dysponować niżej wymienionym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: 
- walec wibracyjny samojezdny - 2 sztuki
- walec ogumiony samojezdny o ciężarze minimum 10 ton - 1 sztuka
- rozkładarka masy bitumicznej z możliwością układania szerokością  6 m - 1 sztuka 

Oferent musi zaznaczyć w wykazie, którym sprzętem dysponuje, a którym będzie dysponował 
D 10 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa punkt powyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował. 
D 11 Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z załącznikiem  nr 4 do SIWZ

Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (dla każdego uprawnienia oddzielnie lub łącznie):
 a) z uprawnieniami  do kierowania robotami budowlanymi -  branża drogowa, 
 b) z uprawnieniami  do kierowania robotami budowlanymi - branża sanitarna
 c) z uprawnieniami  do kierowania robotami budowlanymi - branża elektryczna,
Oferent musi zaznaczyć w wykazie, którymi osobami  dysponuje, a którymi  będzie dysponował
Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego  uprawnień przez te osoby wraz z odpowiednimi zaświadczeniami o wpisie do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
D 12 Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa punkt powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
D 13 Polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
II. Inne oświadczenia i  dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców 
D 14 Dokument potwierdzający wniesienie wadium
D 15 W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy 
D 16 W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy 

12.2. Wykonawcy zagraniczni:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: 
-D 2, D 3, D 4, D 6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub  rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania  decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
terminu składania ofert
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert
-D 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej 
  niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert
	
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa niniejszym podpunkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednia datą dla tych dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.swidnik.tensoft.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok.218.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Świdnik , 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok.105.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com