JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/74523-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 819 Parczew - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska w m. Wola Uhruska o długości 0,227 km realizowana w ramach umowy nr 364/M/CP/09/F/11 z dnia 06.04.2009 r. zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Wola Uhruska</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74523 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.zdw.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 819 Parczew - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska w m. Wola Uhruska o długości 0,227 km realizowana w ramach umowy nr 364/M/CP/09/F/11 z dnia 06.04.2009 r. zawartej pomiędzy Województwem Lubelskim a Gminą Wola Uhruska.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje:

1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
	- roboty pomiarowe							`	-  0,230 km
 
2. ROBOTY ROZBIÓRKOWE
	- rozebranie przepustów rurowych o 60 					  -  17,00 m
	- transport gruzu na odległość do 1 km					  -  1,281 m3,
	- ręczne usunięcie w-wy ziemi urodzajnej				  -  3369,62 m2,
	- frezowanie nawierzchni bitum. gr. 7 cm				  -  363,20 m2,
	- wywiezienie gruzu spryzmowanego					  -  27,24 m3,
3. ROBOTY ZIEMNE
	- roboty ziemne poprzeczne z wbudowaniem ziemi w nasyp 	  - 92,31 m3,
	- roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem 
  urobku na odległość do 1 km 						  -  760,24 m3,
- formowanie i zagęszczanie nasypów 					  -  760,24 m3,
4. PODBUDOWA
	- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstr. nawierzchni -  97,80 m2,
	- warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie			  -  97,80 m2,
	- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem 
             łamanym o uziarnieniu 0-63 mm  					  - 55,41 m3,
	- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem
             łamanym o uziarnieniu 0-33,5 mm 					  -  9,160 m3,
	- wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym 0/16         -  144,75 Mg,
	- ułożenie geosiatki o wytrzymałości na rozciąganie pow. 70 kN/m    -  363,20 m2,
	- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 				  -  1362,00 m2,
	- skropienie nawierzchni asfaltem 					  - 1362,00 m2,
5. NAWIERZCHNIA
	- nawierzchnie z betonu asfaltowego 0/16 w-wa wiążąca 		  -   1362,00 m2,
	- nawierzchnia z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 0/12,8 
  w-wa ścieralna gr. 4 cm 							  -  1362,00 m2,
6. ELEMENTY ULIC
	- ława betonowa z oporem pod krawężniki  				  -  42,762 m3,
	- ułożenie krawężników betonowych 20x30 				  -  539,92 m2,
	- ułożenie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej 		  -  767,00 m2,
	- ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża 				  -  977,20 m2,
	- podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 20 kg/m2
                  w-wa gr 10 cm o RM =  1,5 MPa 					  -  856,52 m2,
	- wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej kolorowej gr. 6 cm 
             na podsypce cementowo-piaskowej  					  -  856,52 m2,
	- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2,
             w-wa gr. 16 cm o RM = 2,5 MPa pod zjazdy gospodarcze 		  -  120,70 m2,
	- wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm
             na podsypce cementowo-piaskowej na zjazdach gospodarczych    -  120,70 m2,
7. ELEMENTY ULIC- SKRZYŻOWANIA I ZJAZDY NA DROGI BOCZNE
	- profilowanie i zgęszczanie podłoża wykonywane ręcznie
             na zjazdach publicznych 							  -  180,00 m2,
	- warstwy odsączające gr. 10 cm zagęszczane mechanicznie 
             na zjazdach publicznych 							  -  180,00 m2,
	- podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm o uziarnieniu 0-31,5 
             zagęszczana mechanicznie na zjazdach publicznych 		  -  180,00 m2,
	- wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce
             cementowo-piaskowej 							 -  180,00 m2,

8. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
	- plantowanie skarp i korony nasypów 					- 998,01 m2,
	- humusowanie skarp z obsianiem, gr. humusu 5 cm  		- 998,01 m2,
	- wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem	 	- 245,00 m2,
	- darniowanie skarp na płask z humusem 				- 204,30 m2,
	- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych 
             przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m3 			- 0,40 m3,
	- zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych 
             rurami ochronnymi z PCV 						- 78,00 m.
9 OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
	- słupki do znaków z rur stalowych  					- 2 szt.
	- znaki drogowe o pow. do 0,3 m2,  					- 2 szt.
	- poręcze ochronne łańcuchowe podwójne U-12b 
             o rozstawie słupków z rur o 60 co 2 m. 				- 190,00 m,
	- oznakowanie poziome jezdni:
	    a) linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe 				- 18,72 m2,
               b) linie segregacyjne i krawędziowe przerywane 			- 16,24 m2.
    
zgodnie z projektem budowlano wykonawczym, oraz ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST) stanowiącymi załącznik do umowy.
        Zgodnie  z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania
 równoważne opisywanym.
    Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
 Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają 
 wymagania określone przez Zamawiającego (ART. 30, UST. 5 ustawy)

 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 
    -  zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, 
       w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie projektu organizacji 
       ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego
       ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie, dostarczonego przez 
       Zamawiającego.
Wartość zamówienia netto - 211536,06 PLN.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.23-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł.
(pięć tysięcy  00/100 zł) 
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniężnej ,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  
    oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
    poręczeniem pieniężnym ,
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych 
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2
    ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
    Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w  Kredyt Banku S.A. O/Lublin Nr 89 1500 1520- 1215 2004 1596 0000
Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione jeżeli wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert.
Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formuje oryginału.
Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium przed terminem otwarcia ofert zostaną wykluczeni z postępowania .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust 1 ustawy tzn.:
    a)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
         jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
         technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub
         przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
         potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
    c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
         zamówienia,
    d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.:  w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
    prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 
    2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom
    stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty wykonania i
    odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały
    wykonane należycie.
3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
    osobą do sprawowania funkcji kierownika robót branży drogowej posiadającą 
    uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu
    zawodowego.
4) wykażą się dysponowaniem sprzętem i transportem niezbędnym do wykonania
    zamówienia:
      - rozkładarka mas bitumicznych - minimum 1 szt.,
      - szczotka mechaniczna - minimum 1 szt.,
      - walec drogowy samojezdny stalowy gładki - minimum 1 szt.,
      - walec drogowy samojezdny ogumiony  - minimum 1 szt., 
      - samochód samowyładowczy - minimum 2 szt.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w 
    postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.
    Sposobem dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu będzie zasada
    - spełnia warunki lub nie spełnia warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na potwierdzenie  spełnienia  warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V
    niniejszej specyfikacji  Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień  
    publicznych.  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
    ewidencji  działalności  gospodarczej, jeżeli  odrębne przepisy wymagają wpisu
    do  rejestru  lub zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej,
    wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 
    ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez
    osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez 
    osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu.
 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału 
      Zakładu  Ubezpieczeń  Społecznych lub Kasy Rolniczego  Ubezpieczenia Społecznego
      potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz
      składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane 
      prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w 
      całości  wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed
     upływem  terminu składania ofert.  
4. Wykaz minimum 2 robót odpowiadających swoim charakterem i zakresem robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia
      zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu
     latach a jeżeli okres działalności jest krótszy  w tym okresie  wraz z załączonym
     dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie.
5.  Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia.
6.  Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje 
     Wykonawca.
7.  Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty:
     1) Dowód wniesienia wadium.
     2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT), wraz z 
          kosztorysem ofertowym.
     3) Zaakceptowany wzór umowy i warunków do umowy
     4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, 
         do oferty należy   załączyć   dokument   (np. odpowiednią  umowę) ustanawiający 
         pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
         albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
         publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ebip.lublin.pl/zdw.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 
22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60   pokój nr 2 w godz. 07:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 
22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60,  pokój nr 15 /sekretariat /
Otwarcie ofert dnia 03.06.2009 r godz. 09:10 pokój nr 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują: pisemnie, za pomocą faksu nr (0-82) 572-41-62 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl
         Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron    
na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
        Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
               1.   W sprawach technicznych - Krystyna Kowalewska   tel. ( 0-82) 572 19 52
            2. W sprawach   formalno-prawnych   związanych   z   postępowaniem 
             o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk, 
             Eugeniusz  Kiewczykowski  tel. (082) 572 16 35Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czynności podjętych przez Zamawiającego w postępowaniu oraz

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com